abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35979192
hihi lekker op de curbs komen en meteen je stuur omgooien, boem in de banden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:13:07 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979206
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef X-fi het volgende:

[..]

Geweldige reclame Dan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
Confidence through competence
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:13:17 #253
18653 crew  D.
pi_35979212
8e weer
pi_35979222
Wel matig dat het altijd zo lang duurt om die auto's weg te halen..
  maandag 13 maart 2006 @ 00:14:04 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979231
7e

8e
Confidence through competence
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:14:13 #256
18653 crew  D.
pi_35979234
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
niet erg lekker
  maandag 13 maart 2006 @ 00:14:37 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979245
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

niet erg lekker
Hee, jou ken ik

Maar jouw avatar niet
Confidence through competence
pi_35979263
duurt lang die safety car situation
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:15:39 #259
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979278
En Jos rijdt gewoon weer zevende!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:15:45 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979284
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:16:52 #261
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35979313
droog meer/lagune
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:16:57 #262
18653 crew  D.
pi_35979316
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee, jou ken ik

Maar jouw avatar niet
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:17:23 #263
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979328
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
-> Google.nl <-
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979333
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:18:26 #265
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979359
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef Guard het volgende:

[..]

niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:19:11 #266
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979377
Zag ik nou regendruppels?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:20:09 #267
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979394
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef X-fi het volgende:
Zag ik nou regendruppels?
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:21:02 #268
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979420
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
Dat zou humor zijn inderdaad! Net binnen, begint het te regenen, damnit
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979428
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
ach iedereen, nog geen 2000 Fok!kers hebben em
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:21:36 #270
18653 crew  D.
pi_35979433
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
nouja, bijna iedereen?
Bijna 2000 van de meer dan 125.000 Fokkers
  maandag 13 maart 2006 @ 00:22:15 #271
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979446
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:22:30 #272
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35979452
Gebruikte Libanon nou 3 powerboosts in één keer bij die herstart? Volgens mij zag ik het tellertje van 7 naar 4 gaan.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_35979461
Jos drive thru...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:22:59 #274
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979462
neeeee, drive through
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:23:12 #275
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979468
Jos Verstappen .
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')