Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geweldige reclameDan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
niet erg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik
Maar jouw avatar niet
-> Google.nl <-quote:Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerendquote:Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd![]()
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.quote:
Dat zou humor zijn inderdaad! Net binnen, begint het te regenen, damnitquote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
ach iedereen, nog geen 2000 Fok!kers hebben emquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
nouja, bijna iedereen?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |