abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 22:56:55 #201
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35976758
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 12 maart 2006 @ 22:56:58 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976761
Verstappen, LOL
Confidence through competence
  zondag 12 maart 2006 @ 22:57:00 #203
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35976763
Naar voren Jos naar voren
Feyenoord!!! * Barça
pi_35976773
Jesus wat doet die nederlander! Spin, spin spin .... tegen de richting in spin spin spin
  zondag 12 maart 2006 @ 22:57:31 #205
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35976776
"Maakt helemaal niet uit dat je achteraan start"
Ik zou toch liever vooraan staan Allard
  zondag 12 maart 2006 @ 22:57:49 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976785
Jos:




Confidence through competence
pi_35976789
Zag er wel gevaarlijk uit tegen de richting in
pi_35976809
spookrijder die nederlander
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 22:59:23 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976830
Echt geen kip op die tribunes
Confidence through competence
  zondag 12 maart 2006 @ 23:00:00 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35976850
Pijpen, Allard?
Confidence through competence
pi_35976863
het is gewoon een puinhoop
zwitser probeerde zanardi na te doen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35976906
die braziliaan, wat een prutser
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 12 maart 2006 @ 23:02:56 #213
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35977116
14
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35977145
Keivet : Premat : Yeah itz wazz eazzie hehe
  zondag 12 maart 2006 @ 23:13:38 #216
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_35977253
Bedankt voor het live commentaar jongens Samen met de live-timing was het redelijk te volgen...

Hoe laat is de hoofdrace?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:15:03 #217
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35977309
vielen er weinig uit zeg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 12 maart 2006 @ 23:15:38 #218
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35977325
hmm, nu pas thuis..
zie dat jos 14e is geworden?

Heeft ie een dikke spin gemaakt ofzo?
pi_35977340
Nou dat was weer 'ns knudde met een rietje.

Hoofdrace maar wat beter doen Jos.
pi_35977359
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef Dacide het volgende:
Heeft ie een dikke spin gemaakt ofzo?
Zoiets ja.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:26:23 #221
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35977684
quote:
Frankrijk kampioen A1GP, Jos 14e in sprintrace

(12/3/2006) Door de tweede plaats in de sprintrace op te eisen en door het feit dat Zwitserland een slechte race reed en ook nog eens een zwarte vlag kreeg, is Frankrijk al verzekerd van het kampioenschap.

"Wat is dit?" zal het eerste idee geweest zijn van menige kijker naar de door regen overheerste sprintrace op Laguna Seca. Fijne waterwolken achter de auto's zorgden voor een zicht dat nauwelijks twee meter kon zijn. Meer dan drie auto's waren bij de start niet door de camera te registreren, de rest zat verborgen in een spray van regen.
Eigenlijk was het nog een wonder dat er maar één auto spinde in die eerste ronde: Max Papis. De safetycar moest dus al snel ingezet worden.

Frankrijk liet even erna zien dat hun auto in de regen weer het best van iedereen functioneerde. Met een fraaie actie wist Nicolas Lapierre een tweede plek te pakken. Een belangrijke tweede plaats, omdat deze het kampioenschap zeker zou stellen.

Daarna zagen we een race waar de auto op de baan houden tot kunst werd verheven. Zeker niet gemakkelijk rijden! Daarbij nog eens in aanmerking nemende dat het voor veel rijders de eerste regenrace in een A1GP wagen was, was het verwonderlijk om te zien dat ondanks een minimaal zicht toch de een na de andere inhaalactie werd gepresenteerd. Meestal niet succesvol, maar toch.
Libanon sloeg een kleine flater door op het rechte stuk achter de safetycar zijn auto nog niet in bedwang te houden. Hij tikte daarbij Duitsland en Australië aan.
Voor Jos Verstappen was het 'overleven'. Vanuit een 12e startpositie zou een inhaalrace totaal zinloos zijn geweest en waarschijnlijk met schade afgelopen. Daarom probeerde Jos zijn plek te houden. Dat ging niet helemaal feilloos. Hij slipte en wist de auto met veel ervaring én een dubbele donut op de baan te houden. Daarna werd hij ongevraagd betrokken in een slippartij van Fittipaldi. Op het allerlaatst wist Verstappen dan toch nog een plaats naar voren te pakken door Pakistan in te halen. Met enkele uitvallers in de laatste ronde was een 14e klassering, gezien de hele situatie, nog niet eens zo heel slecht.

Jo Vleugels



land ronden tijd

1 MEXICO 16 31:07.422
2 FRANCE 16 31:09.193
3 PORTUGAL 16 31:15.462
4 GREAT BRIT 16 31:20.213
5 IRELAND 16 31:31.812
6 CANADA 16 31:33.449
7 GERMANY 16 31:33.838
8 NEW ZEAL. 16 31:37.896
9 USA 16 31:38.456
10 AUSTRALIA 16 31:42.069
11 SOUTH AF 16 31:43.393
12 AUSTRIA 16 31:59.182
13 BRAZIL 16 32:01.622
14 NETHERLANDS16 32:02.688
15 PAKISTAN 16 32:05.098
16 SWITZERLAND16 32:07.900
17 CHINA 16 32:20.430
18 CZECH REP 15 29:48.402
19 ITALY 15 32:15.466
20 INDONESIA 12 24:56.280
21 LEBANON 9 18:07.595
22 MALAYSIA 7 13:57.083
  zondag 12 maart 2006 @ 23:29:22 #222
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35977764
Grappig die monster shit atm
pi_35977840
Jo zegt met veel ervaring, maar het leek meer dat hij nogal geforceerd snel terug de baan op wilde komen.
Maar goed, niet te veel over zeiken. Die race was in zijn geheel een drama, niet alleen wat Jos betreft. Nu maar vlug de hoofdrace.
pi_35977890
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef Vitalogy het volgende:
Jo zegt met veel ervaring, maar het leek meer dat hij nogal geforceerd snel terug de baan op wilde komen.
Maar goed, niet te veel over zeiken. Die race was in zijn geheel een drama, niet alleen wat Jos betreft. Nu maar vlug de hoofdrace.
Ik wou zeggen, als hij normaal rustig had gedaan was hij eerder op het goede pas geweest. Dit was meer te snel weg willen en nog een keer dwars..
  zondag 12 maart 2006 @ 23:39:53 #225
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35978095
maargoed.. monstertrucks zijn ook wel ok
  zondag 12 maart 2006 @ 23:44:57 #226
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35978278
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:39 schreef Dacide het volgende:
maargoed.. monstertrucks zijn ook wel ok
Ik vind het maar saai, als je dit ooit eens hebt gezien is het iedere keer hetzelfde... Ben er zelf ook een keertje live bij geweest. Eén keer leuk, maar om nog een keer te gaan....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 13 maart 2006 @ 00:00:52 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35978812
Dit moet gewoon op slicks kunnen, toch?
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:01:19 #228
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35978832
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Dit moet gewoon op slicks kunnen, toch?
Over een paar ronden weten we het
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 13 maart 2006 @ 00:01:53 #229
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35978849
A1 intermediates: voor regenbanden, achter slicks
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:03:03 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35978886
Go Jos
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:04:10 #231
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35978916
Verstappen 12e

11e

10e

9e

8e
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:05:18 #232
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35978954
10e al
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:05:59 #233
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35978982
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef TommyGun het volgende:
Grappig die monster shit atm
Was inderdaad grandioos!

8e!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:06:24 #234
18653 crew  D.
pi_35978993
8e al
pi_35978997
gaat hard met Jos...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:06:47 #236
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979011
Iedereen naar binnen, wat heeft Verstappen voor banden, ook regenbanden toch?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:07:23 #237
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979028
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef X-fi het volgende:
Iedereen naar binnen, wat heeft Verstappen voor banden, ook regenbanden toch?
Dat zei Allard, maar ik vraag me af.
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:07:44 #238
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979042
whoei, Jos Slicks nu!
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:07:45 #239
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979043
iedereen binnen, inclusief Verstappen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979057
"ze rijden echt op regenbanden"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35979073
uitgang pitsstraat en even inhalen, lekker hoor
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:08:58 #242
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979081
Verstappen terug op plaats nummer 17e plek
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:09:15 #243
18653 crew  D.
pi_35979094
17e al

  maandag 13 maart 2006 @ 00:09:24 #244
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979097
Tien coureurs moeten dan nog binnenkomen in de pit. Wat op dit moment nu gebeurd.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:09:45 #245
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979109
Zuid-Afrika ligt eruit In de bandenstapels jij!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:10:29 #246
18653 crew  D.
pi_35979126
reclame
  maandag 13 maart 2006 @ 00:10:40 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979136
Toch altijd leuke wedstrijden met die Dinky Toys, vinden jullie niet?
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:11:35 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979158
Mc280
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:11:35 #249
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979160
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Toch altijd leuke wedstrijden met die Dinky Toys, vinden jullie niet?
Het is zeker leuk om te zien! Deed me veel beter met de formule 1 winterstop!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:12:38 #250
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979190
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mc280
Geweldige reclame Dan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')