abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:32:40 #1
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979658


Hier verder
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:32:58 #2
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979664
Weer een drive through
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:33:01 #3
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979667
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Gaan we nog steeds goed ?
9e nu En Jos weer een drive through
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979668
Heerlijk! Prutser!
  maandag 13 maart 2006 @ 00:33:15 #5
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979670
Jos Verstappen stopt er dus mee.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:33:21 #6
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35979672
Jos stopt ermee
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 13 maart 2006 @ 00:33:33 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979676
Jaaa, ram iets in elkaar Jos
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:33:40 #8
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35979678
En hij kapt er gewoon mee, lekker Jos
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_35979679
Flink wat Limburgs gevloek in de helm...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:34:02 #10
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979689
Hij is echt kwaad
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:34:08 #11
18653 crew  D.
pi_35979691
damn
  maandag 13 maart 2006 @ 00:34:17 #12
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979696
Wat een klote leiding zeg. Wat was er nou met de eerste drive through aan de hand/
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:34:19 #13
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979697
hij zal er wel zjin redenen voor hebben..
pi_35979698
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:33 schreef X-fi het volgende:
Jos Verstappen stopt er dus mee.
Waarom?
  maandag 13 maart 2006 @ 00:34:34 #15
141503 haphaphap
Ik ben een moviestar
pi_35979705
Klote zooi, en weg is verstappen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:34:41 #16
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35979712
Godverdommese klote leiding!
  maandag 13 maart 2006 @ 00:35:17 #17
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979731
volgens mij 2 onterechte beslissingen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:35:57 #18
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35979743
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
Lijkt mij ook
pi_35979744
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
Ja want jij hebt z'n snelheid ook gemeten in de pits?
pi_35979745
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
de tweede lijkt me wel correct... speeding is speeding.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:36:05 #21
18653 crew  D.
pi_35979746
Ben benieuwd of Jos gelijk gaat krijgen, en wat daar de vergoeding voor zal zijn
  maandag 13 maart 2006 @ 00:36:23 #22
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979750
herstart
  maandag 13 maart 2006 @ 00:36:25 #23
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979751
Let it rain
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:36:58 #24
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979761
ik hoop vette chaos nui... regen, wind, crashes, hagel, sneeuw...

Dat de dondergod zeus maar ff alle registers opentrekt
  maandag 13 maart 2006 @ 00:36:58 #25
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979762
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:34 schreef Murray het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat hij nu een tweede drive through penalty kreeg.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')