Waarom?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:33 schreef X-fi het volgende:
Jos Verstappen stopt er dus mee.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
Ja want jij hebt z'n snelheid ook gemeten in de pits?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
de tweede lijkt me wel correct... speeding is speeding.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |