Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee me pa kwam er mee aanzetten
Maar dat wil toch nog wel aardig hoor voor zo'n zwaar hokAls dat blok ff goed moet werken klinkt het toch wel bruut
Had je SOTMC op moeten zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:04 schreef Hugster het volgende:
en het is wel een nekkendraaier dat ding
Ik voelde me echt even 50 cent
Nee maar een vriend van hem denkt van welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?
Regel dat ding een keer danquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar een vriend van hem denkt van wel
Mja dan rol je ook wel op condoomsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
en dit is dus 22" eh, ziet er nog niet eens absurd groot uit onder zo'n ding
[afbeelding]
Rappers hebben 26"
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Regel dat ding een keer danDan gaan we rondje Utrecht doen, zorg ik voor een CD van SOTMC (en alle leden om de Hummer te vullen)
Lijkt me een leuk telefoontje:quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragen![]()
quote:> Joo gangta kom hier!
< Waarom swa?
> We gaan boeke in da Humma!
< Chill![]()
> Yeah![]()
Met de hummer over de opelsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Met die Hummer een rondej over het terrein van de Opelmeeting rijden en dan met de raampjes open zo:naar buiten kijken
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbakquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op foto's zien ze er altijd mooi uit
Ga eens doodquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbak
Stations
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er in de krant groots aangekondigd, zaterdag Hummerrace in Burgum....
Lees je even verder: bljkt dat er gewoon twee Hummers een rondje over het industrieterrein gaan rijden
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goedquote:
BBij e kerk in Stiens gaan ze iets aparts doen met een sloopauto, daar ga ik even kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel even kijken als ik me verveel.
Gewoon uit het raam, hand voor de mond en dan: Hihihi..quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen geredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Gewoon dwars oversteken en de contouren van de terrassen volgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goed
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen gereden![]()
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooiquote:
Dat er een horde gillende mensen voor je hummer uit rentquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon dwars oversteken en de contouren van de terrassen volgen
Ja dat is kut, als je leven een stereo type isquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoor
die is er ook manquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooi
Okee-Sjon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoor
Sterf nu onmiddelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooi
Is puur een kwestie van jouw smaak.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar die zijn weer lelijk, rare rondingen aan de zijkant enzoquote:
dan heb je pas echt aandachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat er een horde gillende mensen voor je hummer uit rent
En dat zegt een dude die Rover rijdt met trotsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar die zijn weer lelijk, rare rondingen aan de zijkant enzo![]()
Klopt, gelukkig verschillen smakenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is puur een kwestie van jouw smaak.
Ik vind de 850 en V70 classic mooie modellen hoor, zeker met een klepspoilertje. En met mij heel veel anderen.
Ik sluit me aan bij de restquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik krijg altijd flashbacks van oostblokfilmpjes met Lada's (nofi Alex) als mensen zich vastbijten in een type auto. Ik vind de meeste hatches en stations zonde van de lijnen van een auto
Enigstequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan heb je pas echt aandacht
Dat is per slot van rekening zo'n beetje de enigste reden dat je zo'n gevaarte hebt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat zegt een dude die Rover rijdt met trots![]()
![]()
a) Ga smaak ontwikkelen
b) Ga een trein koppen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
http://home.wanadoo.nl/vinkendorst/video-0010.mp4
http://home.wanadoo.nl/vinkendorst/video-0011.mp4
Vriend van me na 't uitgaan![]()
![]()
Dat is een oud model, maar die ziet er erg gheil uit jaquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbak
Stations
vergeet de clio sedan nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de rest
En veel plezier bij het masturberen bij de aanblik van een Ford Orion of Opel A-COrsa Sedan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |