Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee me pa kwam er mee aanzetten
Maar dat wil toch nog wel aardig hoor voor zo'n zwaar hokAls dat blok ff goed moet werken klinkt het toch wel bruut
Had je SOTMC op moeten zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:04 schreef Hugster het volgende:
en het is wel een nekkendraaier dat ding
Ik voelde me echt even 50 cent
Nee maar een vriend van hem denkt van welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?
Regel dat ding een keer danquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar een vriend van hem denkt van wel
Mja dan rol je ook wel op condoomsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
en dit is dus 22" eh, ziet er nog niet eens absurd groot uit onder zo'n ding
[afbeelding]
Rappers hebben 26"
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Regel dat ding een keer danDan gaan we rondje Utrecht doen, zorg ik voor een CD van SOTMC (en alle leden om de Hummer te vullen)
Lijkt me een leuk telefoontje:quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragen![]()
quote:> Joo gangta kom hier!
< Waarom swa?
> We gaan boeke in da Humma!
< Chill![]()
> Yeah![]()
Met de hummer over de opelsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Met die Hummer een rondej over het terrein van de Opelmeeting rijden en dan met de raampjes open zo:naar buiten kijken
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbakquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op foto's zien ze er altijd mooi uit
Ga eens doodquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbak
Stations
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er in de krant groots aangekondigd, zaterdag Hummerrace in Burgum....
Lees je even verder: bljkt dat er gewoon twee Hummers een rondje over het industrieterrein gaan rijden
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goedquote:
BBij e kerk in Stiens gaan ze iets aparts doen met een sloopauto, daar ga ik even kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel even kijken als ik me verveel.
Gewoon uit het raam, hand voor de mond en dan: Hihihi..quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen geredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Gewoon dwars oversteken en de contouren van de terrassen volgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goed
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen gereden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |