Amsterdamse Bos .. ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Iemand enig idee waar ik brandhout kan vinden 'voor weinig'
^^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
FiVipo![]()
Waarom geven ze nou van het weekend weer van dat sch**tweer op![]()
Meeten willen we![]()
Ging bijna mis gisteravond, de hond vond het ook een leuke tandenstoker.quote:
we hebben al zoveel vreemde TT's gehad dat niemand het meer durft te vragenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En niemand die zich afvraagt wat de TT betekent ...
ik had al wel een ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En niemand die zich afvraagt wat de TT betekent ...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ging bijna mis gisteravond, de hond vond het ook een leuke tandenstoker.
No sweat, ik was er op tijd bij.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddagkratjuh,Mercy_symbol, Roderick2085,FemaleRebbel,Gebakken_vissie,Fulcrum_X,hollander172
(Bazziek er nog niet)
Slecht bereikbaarquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Slecht bereikbaar
Het valt de hele tijd weg hier![]()
Kawa's moeten groen zijn!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
Ik zag laast toch zo'n mooie fiets
[afbeelding]
lijkt de mijne wel![]()
Dus eerst in het 2 ton zware moordwapen oefenen, goed planquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga vanmiddag weer eens proberen auto te rijden
als dat goed gaat dan vrijdag een rondje motor![]()
succes dan maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga vanmiddag weer eens proberen auto te rijden
als dat goed gaat dan vrijdag een rondje motor![]()
kan ik alleen anderen verwonden,En dat is primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus eerst in het 2 ton zware moordwapen oefenen, goed plan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
succes dan maar
ik ga er ff vandoor...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
Als het vanmiddag nog zo zonnig is ga ik nog ff lekker toeren
Kun je niet stiekum een les krijgen dan ...quote:
Mwah vast wel BV maar wacht maar even zodat ik alle lessen in een tempo door kan doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun je niet stiekum een les krijgen dan ...
Ach er komen vast genoeg warme zomerdagen aan dit jaar ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah vast wel BV maar wacht maar even zodat ik alle lessen in een tempo door kan doen.
Hoop hetquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach er komen vast genoeg warme zomerdagen aan dit jaar ...
Ik bleef ook stug op mijn motor doorrijden toen ik net mijn rijbewijs had, ongeacht het weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook al is het -20 en vriezen mijn ballen er af zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik rijden
![]()
![]()
Watjequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bleef ook stug op mijn motor doorrijden toen ik net mijn rijbewijs had, ongeacht het weer![]()
Nu wacht ik toch liever tot het op z'n minst niet regent
Jah, maar op zich zou ik het ook voor de wilde dieren en mensheid in het algemeen wel prettig vinden als we gewoon de jaargetijden kunnen hanteren en niet met z'n allen een gletsjer kunnen pissen om vanaf te glijden ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook al is het -20 en vriezen mijn ballen er af zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik rijden
![]()
![]()
Best mooi weer dus gewoon ziekmelden en rijden morgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef hicham het volgende:
Ik heb morgen een presentatie. Hoe ga ik mezelf er in godsnaam toezetten daaraan te werken?
Misschien iets anders dan keiharde MacAddams of hoe die krengen ook heten monterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Is niks meer aan joh, wil je een wheely trekken slipt je achterband gewoon kneiterhard door
Mja, ik 'mag' alleen in het weekend rijdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best mooi weer dus gewoon ziekmelden en rijden morgen
Je mag alleen in het weekend rijden? Speciaal suzuki rijders rijbewijs?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, ik 'mag' alleen in het weekend rijden
En morgen is de laatste kans om de presentatie te houden, deze week is al een inhaallesweek
Zal wel aan mijn techniek liggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien iets anders dan keiharde MacAddams of hoe die krengen ook heten monteren![]()
![]()
Neuh, als ik vandaag ga rijden weet ik zeker dat ik niets meer ga doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag alleen in het weekend rijden? Speciaal suzuki rijders rijbewijs?![]()
![]()
Ach ja gewoon lekker forummen vanmiddag en morgen wat uit je duim zuigen
Koppeling in, vol gas, koppeling los?quote:
Ben professioneel uitslaper en lamzakquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Neuh, als ik vandaag ga rijden weet ik zeker dat ik niets meer ga doen
Zul je net zien dat het in het weekend sgeitweer wordt
Wat doe jij eigenlijk verder in 't levenJe post hier wel erg vaak
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koppeling in, vol gas, koppeling los?![]()
![]()
Student dus?quote:[..]
Ben professioneel uitslaper en lamzak![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
NeeZo deed ik dat eerst maar dan moet je je koppelingsplaten te snel vervangen
Flink gasgeven, tussen 4.000-7.000 toeren kort dicht draaien en dan vol open
[..]
Student dus?![]()
Deed bedrijfseconomie en ga wss Journalistiek of Informatica doen. Beun niet veel bij omdat ik lui benquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
Welke studie was dat, en welke studie ga je doen?
Waarom beun je in die tussentijd niet ergens bij doordeweeks ipv alleen in het weekend. Lekker sparen want je hebt toch geen tijd om het geld uit te geven en ook geen verplichtingen tegenover schoolOf heeft je vader dat al 100x gezegd?
![]()
Gisteren ook nog gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
NeeZo deed ik dat eerst maar dan moet je je koppelingsplaten te snel vervangen
Flink gasgeven, tussen 4.000-7.000 toeren kort dicht draaien en dan vol open
[..]
Student dus?![]()
Thanks, voel me stukken beter met de gedachte dat er op deze aardkloot een grotere pauper is dan ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deed bedrijfseconomie en ga wss Journalistiek of Informatica doen. Beun niet veel bij omdat ik lui ben
Je droeg je rugbeschermer zeker aangezien je hier nog post?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gisteren ook nog gedaan![]()
kwam erachter dat een stuurdemper dan wel handig is![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks, voel me stukken beter met de gedachte dat er op deze aardkloot een grotere pauper is dan ik
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je snel je onderschrift aanpast kan niemand je ermee uitschelden
Zelfs voor hun is nu het niveau te laag denk ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
Zijn we nu de enige opeens ... ? Waar is de rest gebleven ...
Niveau ? Welk niveau ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs voor hun is nu het niveau te laag denk ik
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niveau ? Welk niveau ?![]()
Zelfs voor Fok! ??![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
Ach goed, zwaai ik voor het groepsgevoel ook maar even mee als je dat zo graag wilt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
Ach goed, zwaai ik voor het groepsgevoel ook maar even mee als je dat zo graag wilt
Klep Vizier dicht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bijna net zo echt als op de motor, he ?
Mag ik vragen waarom je (zo'n tijd) geen auto gereden hebt ... ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef ikookhier het volgende:
Met de auto rijden ging prima,wel weer een wennen na al die maanden![]()
Morgen komt mijn broer langs en gaan we een stukje motor rijden![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je (zo'n tijd) geen auto gereden hebt ... ?
Dode link ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke blauwe kawa
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/340758
kon niet zo goed meer zien door een ongeval.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je (zo'n tijd) geen auto gereden hebt ... ?
Meisjequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/4685675
Zo dan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
Vroeger ging dit topic nog weleens ergens over.Ik ga ff wheelieën
Moest even werken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
Zijn we nu de enige opeens ... ? Waar is de rest gebleven ...
De fok stok is gemuteerd en heeft je baas vermoord?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moest even werken.
We zijn achter een fucking huge probleem gekomen.
Eens kijken hoe we deze weer gaan uitleggen.![]()
uhm... welke kawa? ik zie geen kawaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke blauwe kawa
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/340758
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Zo dan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:ben weer terug...
wat een shitstad hebben we hier toch
[..]
uhm... welke kawa? ik zie geen kawa![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De fok stok is gemuteerd en heeft je baas vermoord?![]()
Same here! * BazzieK is nieuwschieriger dan goed voor hem isquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vertel ff snel
Sta op het punt te vertrekken maar dit moet ik ff weten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Damnnn... Spank my ass and call me a bitch ...
![]()
![]()
![]()
Wie nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:
het is wel lekker weer buiten...
had eigenlijk wel ff willen rijden
^^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Same here! * BazzieK is nieuwschieriger dan goed voor hem is
Ja vast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Sta op het punt te vertrekken maar dit moet ik ff weten
FF je baas bewerken met de Fok! stok?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja vast.
Kort gezegd moeten wij bedragen uit gaan betalen die om eea reden nog niet gedeclareerd zijn.Portemonnee raakt zo wel heel rap leeg.
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef ikookhier het volgende:
zit nu even bij de kappper![]()
echt slecht![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Mijn kamer is al geverfd, staan al paar meubeltjes.. volgende week maandag erin en dan kan ik ook eindelijk weer internetten![]()
Groeten aan FokMC
dat is nieuw hierquote:
Welkomquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef ikookhier het volgende:
Ben weer thuis,weer lekker kort zij ze![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben er ook weer !
Lekker uurtje gereden ... Heerlijk weertje ..
Tot de wolken kwamen dan ...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag heel de dag wezen bezoeken en totaal gaar maar eerder naar huis gegaan. Onderweg nog langs JST motoren in Giessenburg geweest en een crosshelm en crossbril gekocht![]()
Het is een zwarte geworden, zou graag fotos maken maar de digi cam ligt ergens waar ik hem niet vinden kan
Vanavond Makro en dan ben ik echt neer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Blijft dit zo ? Niet dat ik klaag hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezwaai van jou .. ons ... men ... ehm ...
Wij hebben gisteren ook gereden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
tvp tvp tvp![]()
Gister eindelijk weer gereden![]()
Was flink wennen, stond ook een forse wind. Maar was heerlijk![]()
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
FiVipo![]()
Waarom geven ze nou van het weekend weer van dat sch**tweer op![]()
Meeten willen we![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Je droeg je rugbeschermer zeker aangezien je hier nog post?
Volgens mij kun je nog aardig hard gaan voordat je een stuurdemper nodig hebt, dus voortaan gewoon recht neerkomen
stelletje homo's in dat topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Zo dan
Heel raar, vooral als er voor me gekookt wordt ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje raar idee misschien, maarre ff eten koken?
Neem dan in ieder geval even de moeite voor je maatjes om de pics via Google te showen, nu blijven we maar in het ongewisse.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag heel de dag wezen bezoeken en totaal gaar maar eerder naar huis gegaan. Onderweg nog langs JST motoren in Giessenburg geweest en een crosshelm en crossbril gekocht![]()
Het is een zwarte geworden, zou graag fotos maken maar de digi cam ligt ergens waar ik hem niet vinden kan
Vanavond Makro en dan ben ik echt neer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef hicham het volgende:
heel verslag met foto's
quote:[b]Op woensdag 29 maart t-072.nl/filedump/video/westpoort_wheeliegast.jpg]afbeelding][/url]
En nog wat picca's geschoten![]()
[
He's having fun
Tot zover, wat u en ons opviel in de media![]()
Filmpje? waar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie beide hebben veel geleerd van dat filmpje "wheely's doe je zo " van bolle patje![]()
Dat compenseer ik toch op de laatste twee foto's?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
Zonde zeg, zoveel rubber en dan gebruik je de helft maar ...![]()
Een spijkerbroek? Zelfs dat nog niet eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maarre... pimber in spijkerbroek![]()
Bijnaquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou flink gestuntelt jullie 2!!Jullie komen aardig hoog zo.
Nog wat gesloopt?
![]()
Dat taalgebruik ben ik niet van je gewend hoorquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem niet meer, maar de Lims zullen hem vast nog wel hebben![]()
Schijnheiligequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed geradenMaar waarom zouden wij zo een verderfelijk filmpje aan hem laten zien?
![]()
het is zeker niet de moeite waard om hier te postenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ben ik niet van je gewend hoor
[..]
Goed geradenMaar waarom zouden wij zo een verderfelijk filmpje aan hem laten zien?
![]()
Posten? wat ouderwets ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is zeker niet de moeite waard om hier te posten![]()
ik doe het nu net zoals op dat fillempie![]()
Niet schijnheilig, er is gewoon niets interessants op te zienquote:
Dah hedde gij goe gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
ben benieuwd wat het gaat worden
![]()
heb me iig bij de dealer ergens tussen gedrukt voor die kettingdie is voor het weekend gefikst
vaak kunnen ze het wiel niet goed vastzetten omdat ze de as daarvoor niet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef kratjuh het volgende:
Ff een n00bvraag .. Als iemand apparatuur heeft om autobanden om te leggen / te balanceren, kan hij dan ook met die apparatuur motorbanden doen of wijkt dat soort apparatuur weer af .... ?![]()
Hmm tja ik ken een kleine garage die nog wel 's wat voor 'speciaal tarief' doet ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar een grote/uitgebreide bandenboer zou zoiets wel moeten kunnen/kennen![]()
Gaat niet want het apparaat klemt de velg op een anderen manier vast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef kratjuh het volgende:
Ff een n00bvraag .. Als iemand apparatuur heeft om autobanden om te leggen / te balanceren, kan hij dan ook met die apparatuur motorbanden doen of wijkt dat soort apparatuur weer af .... ?![]()
Jammur ... Dacht ik ff goedkope oplossing te hebben ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gaat niet want het apparaat klemt de velg op een anderen manier vast.![]()
Het balanceer apparaat ook
Joepie, eindelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Roderick2085 het volgende:motor heeft maar 1 nachtje ergens anders hoeven slapen...
hij staat weer in de tuin
valbeugels die ik had gekocht paste er niet op, waarschijnlijk voor een ander model gs, dus hij heeft er andere opgezet
zwarte, ipv chrome wat deze zijn, dus staat waarschijnlijk alleen maar mooier![]()
daarbij beschermen deze volgens hem het blok nog beter ook![]()
scheelde hem ook weer heel wat uurtjes werk, en mij dus geld
oftewel, hij zit nu, incl valbeugels, nog iets onder de prijs als dat hij verwachtte om die andere beugels te monteren
van die 6r heb ik nietquote:
Geen cam op je foon ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
van die 6r heb ik niet![]()
ik heb standaard geen camera bij me
moet eerst nog een keer een nieuwe halen, ik heb nu de oude van m'n pa, maar die heeft hem een keer laten vallen, nu maakt ie echt bagger pics![]()
was ik ook zeker wel van planquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, eindelijkAndere valbeugels gewoon op Marktplaats pleuren
quote:Waarom ben je eigenlijk niet naar de vorige eigenaar gegaan en die de beugels erop laten zetten?![]()
Ken maar 1 gele, geel met zwart.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
stonden ook nog 2 mensen, allebei met een zx6r...
een groene en een gele, die gele was ook![]()
Laatste bedoelde ik dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]waarom zou ie dat doen? beugels kwamen ergens anders vandaan...
en als je de vorige eigenaar van de beugels bedoelt, dat was een pokke end weg
'Ze' zijn zich aan het opvreten in het Fok!Stok topic, komt er nog wat van of hoe zit dat ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken maar 1 gele, geel met zwart.Was dat hem?
Nog interesse in gehad toen ik nog rond aan het kijken was.![]()
Dat jullie maar hard op jullie muil mogen tieftenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken maar 1 gele, geel met zwart.Was dat hem?
Nog interesse in gehad toen ik nog rond aan het kijken was.![]()
Dit is degene die ik bedoelde maar dat zal hem niet zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zoiets was het
[afbeelding]
ja, ik pak altijd het grootste plaatje dat ik kan vinden![]()
ook allebei untertail, met 'lichtelijk' gebogen kentekenplaat, en iig kleine knippers achter![]()
hij heeft al laten zien wat ie kanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ooit hoop ik zo stoer als pimber te worden: wheelies in vrije tijds kleding en daarna schaafwonden laten desinfecteren
Ach, vroeger keek ik ook tegen de Power Rangers op. Ik had zelfs zo'n masker, daar gingen we dan mee buiten spelen. Pimber kijkt nu tegen de stuntmannetjes op en gaat dus in zijn spijkerbroekie stuntenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al laten zien wat ie kanjij kan alleen maar posen met dingen/spullen van anderen
![]()
Zeer strak ... Zulke knippers wil ik ook nog 'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zoiets was het
[afbeelding]
ja, ik pak altijd het grootste plaatje dat ik kan vinden![]()
ook allebei untertail, met 'lichtelijk' gebogen kentekenplaat, en iig kleine knippers achter![]()
Anders laat je zelf ook even je volwassenheid spreken en stop je met stoken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet iedereen is even volwassen op die leeftijd en sommige moeten inderdaad koste wat het kost laten zien wat ze kunnen.
Das mijn titanium broekquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
maarre... pimber in spijkerbroek![]()
lijkt er waarschijnlijk al wel iets meer op... zat iig meer geel in volgens mij als in de foto die ik postte... alleen stond er iig onderop zo'n sticker met zx6rquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is degene die ik bedoelde maar dat zal hem niet zijn.
[afbeelding]
Hoe ist met je Ayreon cd'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Rietvaerder in de Motor SC, laat ik dan maar eens een tvp zetten
Ik ken ook maar 1 geel met zwarte, was dat hem dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
stonden ook nog 2 mensen, allebei met een zx6r...
een groene en een gele, die gele was ook![]()
Ayreon: alles, inclusief DVD'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nice, welke heb je precies allemaal?
uhm... zwart blauw textiel weet ik niet... zwart textiel was het iigquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 geel met zwarte, was dat hem dan?
Zwart blauw textiel pak, blonde lokken.![]()
En die valbeugels, eindelijk
z.s.m.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
Blaat .. Kunnen we het gezellig houden ?
Wanneer is de volgende meet ?
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
Blaat .. Kunnen we het gezellig houden ?
Wanneer is de volgende meet ?
Ik vind je robocop outfit leuker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef kratjuh het volgende:
Oeh ik ben verliefd ...![]()
Op een leren motorpak en blauw/wit/zwarte helm die volgens mij geweldig bij m'n Kawa past ...![]()
^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheid
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ayreon: alles, inclusief DVD's
Ambeon: alles
Star One: alles (zowel live als studio) inclusief DVD's
Stream of Passion: Alles
Vengeance: Back from Flight 19
Voorlopig is de neerslagkans zowel op zaterdag als zondag 70 %quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheid
Vergeet de millimeters niet ... En de kans dat het in de ochtend of avond valt ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voorlopig is de neerslagkans zowel op zaterdag als zondag 70 %....maar dat zegt natuurljk nog nix
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
hm... zwart blauw textiel weet ik niet... zwart textiel was het iig
ik neem tenminste niet aan dat die gast in z'n groene leren combi op de gele reed![]()
Bij mij is het al helemaal weggesleten. Is een kutklus, maar tegen die tijd dat het weer blijvend lente is zal ik wel weer een poging wagen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Daar hoort een blauwe bij ...
Oja ik moet ook nog 's bandenwit halen .. lettertjes inkleuren![]()
Lquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vergeet de millimeters niet ... En de kans dat het in de ochtend of avond valt ...
Velgstickers ? Mooie of foute ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mij is het al helemaal weggesleten. Is een kutklus, maar tegen die tijd dat het weer blijvend lente is zal ik wel weer een poging wagen.Heb ook nog velgstickers.
![]()
1-3 mm, als dat nou gewoon ff in de ochtend valt kunnen wij in de middag spelenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voorlopig is de neerslagkans zowel op zaterdag als zondag 70 %....maar dat zegt natuurljk nog nix
![]()
I can play all dayquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
1-3 mm, als dat nou gewoon ff in de ochtend valt kunnen wij in de middag spelen
-edit
Oeps, had niet door dat er al een nieuwe pagina was
^--> With stupid, -/- aardig ---> + fantastisch.quote:
Kawasaki ZX-6R in het zilver, valt helaas alleen te weinig op ben ik bang.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
Velgstickers ? Mooie of foute ?
Waar heb jij je bandenwit vandaan btw ?
Sweet, thanksquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bandenwit kan je bij Halfords halen.![]()
Why not ? werken ?quote:
Altijd blind doorlopen dat soort winkels, veel interessant spul staat er wel.quote:
Ik gokquote:Why not ? werken ?![]()
KLX kan ik al mee rijden hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem dan in ieder geval even de moeite voor je maatjes om de pics via Google te showen, nu blijven we maar in het ongewisse.Trouwens, meeten kan je voorlopig ook nog niet met 2 half afgemaakte motoren.
Dus waarom heb je eigenlijk die helm gekocht?![]()
En maar zeuren over belastingen..![]()
Doe je serieus netjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef hicham het volgende:
Terug van ztunnteuuhh met pimber(die nu naar school is
![]()
)
Kwamen weer op ons gebruikelijke stuntplekkie aan @ Westpoort Amsterdam. Daar kwamen we een busje tegen en een stuntbike zonder kenteken. Hey, we waren niet de eerste vandaagDie gast stond op het punt weg te gaan maar toen wij aankwamen besloot ie maar wat extra benzine in de tank te gooien en te laten zien wat hij kon
Filmpie trage one-leg-stand-up wheelie
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/westpoort_wheeliegast.jpg]afbeelding][/url]
En nog wat picca's geschoten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog wel beetje met hem over de bloemetjes en bijtjes gepraat. Gast scheen ook op MF te komen maar pimber weet daar meer vanTijdje later ging hij weer weg, dus genoeg over vreemdelingen. Nu eerst even wat picca's van el presidente
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al die wheelies zijn deze keer met koppeling, alleen lukt het mij nog steeds niet in de 2. Dus nu niet meer op het gas aan het kloten, maar met behulp van koppelingslipBalanspunt heb ik nog steeds niet kunnen vinden maar kom wel verrekte dichtbij nu
Uiteraard was pimber ook van de partij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He's having fun
Tot zover, wat u en ons opviel in de media![]()
Hmmmzzz, dat zuigtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
klote vorige eigenaar van de Alp heeft echt alles met locktite vastgezet. Zelfs de kuipbouten. En geen lullige hoeveelheden. Schroef van de tellerkabel is niet eens los te krijgen, kreng begint al dol te draaien en over de remschijf wil ik het al niet eens hebben. Tis dat het ding nog wel ff kan, dus die laat ik zitten voor als er een nieuwe voorband op moet voorlopig. Vrijdagavond remzuiger vastzetten en vloeistof erin donderen, hopelijk doet alles het dan weer. Hoewel ik gezien de staat van de remklauw mijn twijfels heb
blauwe of rode locktite ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
klote vorige eigenaar van de Alp heeft echt alles met locktite vastgezet. Zelfs de kuipbouten. En geen lullige hoeveelheden. Schroef van de tellerkabel is niet eens los te krijgen, kreng begint al dol te draaien en over de remschijf wil ik het al niet eens hebben. Tis dat het ding nog wel ff kan, dus die laat ik zitten voor als er een nieuwe voorband op moet voorlopig. Vrijdagavond remzuiger vastzetten en vloeistof erin donderen, hopelijk doet alles het dan weer. Hoewel ik gezien de staat van de remklauw mijn twijfels heb
rodequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
blauwe of rode locktte ?
die rode krijg je alleen fatsoenlijk los dmv warm stoken![]()
Heb je een degelijke "zware" soldeerbout, model 60 of 100 Watt ? Die op de los te maken bout of moer houden.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
^--> With stupid, -/- aardig ---> + fantastisch.![]()
Ik weet dat je het ook zo bedoelt.![]()
![]()
^--> En tot zover bijgelezen.![]()
![]()
![]()
Nee klussenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sweet, thanks![]()
Wizzik nie ...
[..]
Why not ? werken ?![]()
eyquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd blind doorlopen dat soort winkels, veel interessant spul staat er wel.![]()
[..]
Ik gokverjaardag
![]()
quote:
Maak er niet altijd een woordzoeker van, schrijft meteen het hele verhaal op anders wor ik weer zo nieuwschierigquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet ?ik ga er met de motor naar toe
en als het klussen klaar is mag ik er mee proefrijden
![]()
NEt echt heh die picca's van uquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Op mijn achterremschijf zat ook rode loctite ofzo. Kende dat spul niet eens, maar die imbus bouten zijn nu wel dolgedraaid op de kop zeg maar.Mjah niet meer loshalen dus om schoon te maken.
[..]
Foto's waarbij het voorwiel wordt 'opgegeten' vind ik zo tof he
[afbeelding]
[afbeelding]
Makster, jouw KLX wil ik wel berijden![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maak er niet altijd een woordzoeker van, schrijft meteen het hele verhaal op anders wor ik weer zo nieuwschierig
Makro vind ik grote onzin, alleen aanbiedingen zijn er te doen de rest is nagenoeg net zo duur als in een winkel. Ik kom er daarom al lang niet meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
Ik vanavond helemaal naar de Makro in Breda gereden voor een paar mooie kranen en limanaat voor de overloop. Alles uit verkocht
Ik had zelfs hoge verwachting van de MAkro, wsa er nog niet eerder geweest. Kom je daar aan lijkt het net op een supermarkt die ik herkende uit Curacao alleen dan 45 keer groter. Wat een crap zeg.....
Kortom, voetbal gemist, geen kranen, geen laminaat, tank voor een kwart leeg maar wel een mini voetbal van 5 euro gescoord
tenzij je heel groot inkoopt... wij hebben er nog wel eens palletes drinken gehaald ofzo, dat was wel een stuk goedkoper...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Makro vind ik grote onzin, alleen aanbiedingen zijn er te doen de rest is nagenoeg net zo duur als in een winkel. Ik kom er daarom al lang niet meer.
dat duurt nog langquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Eerste rijles trouwens pas rond 29 mei vanwege vakantie van de heer Hoeze![]()
![]()
Het is ook niks. En meestal is het nog duur ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
Ik vanavond helemaal naar de Makro in Breda gereden voor een paar mooie kranen en limanaat voor de overloop. Alles uit verkocht
Ik had zelfs hoge verwachting van de MAkro, wsa er nog niet eerder geweest. Kom je daar aan lijkt het net op een supermarkt die ik herkende uit Curacao alleen dan 45 keer groter. Wat een crap zeg.....
Kortom, voetbal gemist, geen kranen, geen laminaat, tank voor een kwart leeg maar wel een mini voetbal van 5 euro gescoord
Dat is dus ook mijn ervaring van deze avond. In overleg met mezelf ook maar besloten om de Makro voortaan te ontwijken. Tenzij er idd weer een mooi aanbieding komt, maarja dan bel ik voortaan wel eerst ff of de spullen er nog liggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Makro vind ik grote onzin, alleen aanbiedingen zijn er te doen de rest is nagenoeg net zo duur als in een winkel. Ik kom er daarom al lang niet meer.
gewoon je bv'tjes stiekem al op je zxr oefenenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JohGa daarna wel 4 uur per week lessen dus moet redelijk vlot gaan. hoop ik
Ach ja dat ding heeft de draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gewoon je bv'tjes stiekem al op je zxr oefenen
Dan wel maar het overgrote deel van wat er rondloopt koopt alleen maar aanbiedingen en snuisterijenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tenzij je heel groot inkoopt... wij hebben er nog wel eens palletes drinken gehaald ofzo, dat was wel een stuk goedkoper...
maar ja, waar praat ik over... een jaar of 8 geleden ofzo![]()
[..]
dat duurt nog lang![]()
daarom juistquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja dat ding heeft de draaicirkel van een vrachtwagenMaarja zal wel even mijn vader schoppen om ergens op een parkeerterein met me te oefenen af en toe.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daarom juistals je het dan daarop kan, is het op de lesmotor een makkie
klopt... deden wij ook afgezien van een enkele keer wat eten of drinkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan wel maar het overgrote deel van wat er rondloopt koopt alleen maar aanbiedingen en snuisterijen
die heeft ook niet zo'n kleine draaicirkel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
Leen me anders die GS, de ultieme lesmotor![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is ook niks. En meestal is het nog duur ook.Zo heel af en toe hebben ze dan toch een vette aanbieding van het een of het ander. De eerste keer is het wel vet trouwens... als je op de snoepafdeling komt. !
Gelijk een pot snoep kopen die nooit meer op komt.
![]()
Ach ja ga ook niet te veel kloten, wil mezelf niks fouts aanlerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die heeft ook niet zo'n kleine draaicirkel hoor
had je er 2 moeten pakken... kan je 6 weken afwisselenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja
Aardige flashbacks naar de vroeger voerbalkantine daar stonden die mega bakken met snoep ook![]()
Wilde ook slim zijn en kattenvoer meenemen. Denk daar pakken we een mooie tray met felix, maarja om mijn katten nu 3 weken lang het zelfde smaakje te voeren is ook weer zo wat. Tray weer hard terug gepleurd
Damn, zo scherp was ik nog nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
had je er 2 moeten pakken... kan je 6 weken afwisselen
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn, zo scherp was ik nog niet![]()
Maarja, moet je ook weer twee tray's naar de auto sjouwen heh, ben toch zeker niet gek![]()
![]()
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaaldquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehad
paar jaar geleden droeg ik nog zo ongeveer iedere maand 2 15kg zakken hondenvoer naar de auto![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaald
En nu ga ik mijn oogspieren trainen
Adios
Jammer dat het nog wat langer gaat duren door de vakantie van de heer Hoeze.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
![]()
dat is ook wel weer zo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaald
En nu ga ik mijn oogspieren trainen
Adios
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is ook niks. En meestal is het nog duur ook.Zo heel af en toe hebben ze dan toch een vette aanbieding van het een of het ander. De eerste keer is het wel vet trouwens... als je op de snoepafdeling komt. !
![]()
en één smaakje is ook niet zo erg, want anders worden ze nog eigenwijzer dan ze al zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Maarja, moet je ook weer twee tray's naar de auto sjouwen heh, ben toch zeker niet gek![]()
![]()
Damn, zo lang nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Zo hej ... iedere maand?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehad
paar jaar geleden droeg ik nog zo ongeveer iedere maand 2 15kg zakken hondenvoer naar de auto![]()
Zat rijscholen daar maar deze is gewoon goed en ga gewoon wat meer lessen daarna dus komt op hetzelfde neer maar duurt gewoon nog even.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, zo lang nog![]()
Je had eerder moeten daten met een motorrijschool.
Zorg dat er meer rijscholen daar komen
Is het Bazzie K. of Bazziek?
Waarschijnlijk krijg ik een halve hersenbloeding als ik eindelijk mag lessen, wacht er al zo lang opquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jammer dat het nog wat langer gaat duren door de vakantie van de heer Hoeze.Komt me bekend voor.
![]()
Ik ben benieuwd hoe jij het lessen vindt.![]()
of zou dat komen doordat ik altijd met de hond loop, die dat (de helft dan) naar binnen werktquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej ... iedere maand?
Vandaar dat je zo groot en sterk bent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef richardgie het volgende:
Allemachtig zeg.Jullie spammen nog sneller een topic vol dan dat ik kan bijlezen.Goeie nacht trouwens.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
weer geen huiswerk gemaakt voor morgen
volgende weer maar weer proberen![]()
![]()
![]()
Valt nog zat mee.Kon eergisteren avond(Dinsdag) 2 vaten bier naar binnen sjouwen en aansluiten,en vervolgens nog 5 kratten frisdrank.richardgie had hem even goed zitten,klere leiers van de avond tevoor.Heb er vandaag(of eigenlijk gisteren alweer(Woensdag)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Maar de motor is nog ongespoten, dus niet af.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Makster het volgende:
KLX kan ik al mee rijden hoorEn die helm is vooral gekocht om weer het gevoel te krijgen
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Foto's waarbij het voorwiel wordt 'opgegeten' vind ik zo tof he
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Geef hem geen aandacht. Is beter voor jezelf en Riet vindt het nog erg ook als ie genegeerd wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
Zo net terug van werken, leuke foto's hiesjam en pimber.![]()
Rietdekker heb nog niet veel posts van je gezien maar wat ben je een lul zeg, beetje voor niks komen stoken met je zogenaamde volwassenheid.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:00 schreef kratjuh het volgende:
Begin de dag met een lach !
Mogguh ook hier ...
Ook wel geinigdat ie na een tijdje steeds mondiger wordt, maar dat als ik serieus op hem inga het neerkomt op 3 reacties van mijn kant en daarnaquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:46 schreef hicham het volgende:
Geef hem geen aandacht. Is beter voor jezelf en Riet vindt het nog erg ook als ie genegeerd wordtIk weet sowieso dat ie geen ene flikker meent van wat ie zegt, hij heeft zichzelf al zo vaak tegengesproken
![]()
Dapper niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:05 schreef kratjuh het volgende:
Pokkeweertje trouwens ...![]()
Wel veel fietsjes gezien onderweg, dappere dodo's ....
Eet je zelf de andere helft op ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of zou dat komen doordat ik altijd met de hond loop, die dat (de helft dan) naar binnen werkt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eet je zelf de andere helft op ofzo?
Ik vraag het met ook af wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar de motor is nog ongespoten, dus niet af.Wat heb je van de winter gedaan.
![]()
![]()
Pest je maar een beetje..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef worldpimber het volgende:![]()
Verder geen slecht woord over bolle Patje,
die is gewoon netjes weggebleven en kan ook normaal doen op MF.![]()
nou, dat blijkt nog best gezond te zijn andersquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eet je zelf de andere helft op ofzo?
Filmpjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:16 schreef worldpimber het volgende:
Damn, shit hej. Heb ik Riet weer kenkersjiek kunnen dissen door slechts 3 filmpjes te posten die zijn hypocrisie 2,32 . 10^54 keer bewijzen
Die liet je niet uit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
nou, dat blijkt nog best gezond te zijn anders
maar nee, de andere zak was voor de andere hond die er al een paar jaar niet meer is, die moest speciaal voetsel hebben
Verkleed je als neonazi en loop een willekeurige achterstandsbuurt in met hoofdzakelijk allochtone bewoners.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verkleed je als neonazi en loop een willekeurige achterstandsbuurt in met hoofdzakelijk allochtone bewoners.
Ik zei dat ik me verveelde, betekent niet dat ik een stille tocht wil krijgen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verkleed je als neonazi en loop een willekeurige achterstandsbuurt in met hoofdzakelijk allochtone bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |