quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
NeeZo deed ik dat eerst maar dan moet je je koppelingsplaten te snel vervangen
Flink gasgeven, tussen 4.000-7.000 toeren kort dicht draaien en dan vol open
[..]
Student dus?![]()
Deed bedrijfseconomie en ga wss Journalistiek of Informatica doen. Beun niet veel bij omdat ik lui benquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
Welke studie was dat, en welke studie ga je doen?
Waarom beun je in die tussentijd niet ergens bij doordeweeks ipv alleen in het weekend. Lekker sparen want je hebt toch geen tijd om het geld uit te geven en ook geen verplichtingen tegenover schoolOf heeft je vader dat al 100x gezegd?
![]()
Gisteren ook nog gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef hicham het volgende:
[..]
NeeZo deed ik dat eerst maar dan moet je je koppelingsplaten te snel vervangen
Flink gasgeven, tussen 4.000-7.000 toeren kort dicht draaien en dan vol open
[..]
Student dus?![]()
Thanks, voel me stukken beter met de gedachte dat er op deze aardkloot een grotere pauper is dan ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deed bedrijfseconomie en ga wss Journalistiek of Informatica doen. Beun niet veel bij omdat ik lui ben
Je droeg je rugbeschermer zeker aangezien je hier nog post?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gisteren ook nog gedaan![]()
kwam erachter dat een stuurdemper dan wel handig is![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks, voel me stukken beter met de gedachte dat er op deze aardkloot een grotere pauper is dan ik
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je snel je onderschrift aanpast kan niemand je ermee uitschelden
Zelfs voor hun is nu het niveau te laag denk ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
Zijn we nu de enige opeens ... ? Waar is de rest gebleven ...
Niveau ? Welk niveau ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs voor hun is nu het niveau te laag denk ik
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niveau ? Welk niveau ?![]()
Zelfs voor Fok! ??![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
Ach goed, zwaai ik voor het groepsgevoel ook maar even mee als je dat zo graag wilt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
Ach goed, zwaai ik voor het groepsgevoel ook maar even mee als je dat zo graag wilt
Klep Vizier dicht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bijna net zo echt als op de motor, he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |