Amsterdamse Bos .. ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Iemand enig idee waar ik brandhout kan vinden 'voor weinig'
^^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
FiVipo![]()
Waarom geven ze nou van het weekend weer van dat sch**tweer op![]()
Meeten willen we![]()
Ging bijna mis gisteravond, de hond vond het ook een leuke tandenstoker.quote:
we hebben al zoveel vreemde TT's gehad dat niemand het meer durft te vragenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En niemand die zich afvraagt wat de TT betekent ...
ik had al wel een ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En niemand die zich afvraagt wat de TT betekent ...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ging bijna mis gisteravond, de hond vond het ook een leuke tandenstoker.
No sweat, ik was er op tijd bij.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddagkratjuh,Mercy_symbol, Roderick2085,FemaleRebbel,Gebakken_vissie,Fulcrum_X,hollander172
(Bazziek er nog niet)
Slecht bereikbaarquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Slecht bereikbaar
Het valt de hele tijd weg hier![]()
Kawa's moeten groen zijn!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
Ik zag laast toch zo'n mooie fiets
[afbeelding]
lijkt de mijne wel![]()
Dus eerst in het 2 ton zware moordwapen oefenen, goed planquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga vanmiddag weer eens proberen auto te rijden
als dat goed gaat dan vrijdag een rondje motor![]()
succes dan maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga vanmiddag weer eens proberen auto te rijden
als dat goed gaat dan vrijdag een rondje motor![]()
kan ik alleen anderen verwonden,En dat is primaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus eerst in het 2 ton zware moordwapen oefenen, goed plan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
succes dan maar
ik ga er ff vandoor...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
Als het vanmiddag nog zo zonnig is ga ik nog ff lekker toeren
Kun je niet stiekum een les krijgen dan ...quote:
Mwah vast wel BV maar wacht maar even zodat ik alle lessen in een tempo door kan doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun je niet stiekum een les krijgen dan ...
Ach er komen vast genoeg warme zomerdagen aan dit jaar ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah vast wel BV maar wacht maar even zodat ik alle lessen in een tempo door kan doen.
Hoop hetquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach er komen vast genoeg warme zomerdagen aan dit jaar ...
Ik bleef ook stug op mijn motor doorrijden toen ik net mijn rijbewijs had, ongeacht het weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook al is het -20 en vriezen mijn ballen er af zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik rijden
![]()
![]()
Watjequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bleef ook stug op mijn motor doorrijden toen ik net mijn rijbewijs had, ongeacht het weer![]()
Nu wacht ik toch liever tot het op z'n minst niet regent
Jah, maar op zich zou ik het ook voor de wilde dieren en mensheid in het algemeen wel prettig vinden als we gewoon de jaargetijden kunnen hanteren en niet met z'n allen een gletsjer kunnen pissen om vanaf te glijden ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook al is het -20 en vriezen mijn ballen er af zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik rijden
![]()
![]()
Best mooi weer dus gewoon ziekmelden en rijden morgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef hicham het volgende:
Ik heb morgen een presentatie. Hoe ga ik mezelf er in godsnaam toezetten daaraan te werken?
Misschien iets anders dan keiharde MacAddams of hoe die krengen ook heten monterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Is niks meer aan joh, wil je een wheely trekken slipt je achterband gewoon kneiterhard door
Mja, ik 'mag' alleen in het weekend rijdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best mooi weer dus gewoon ziekmelden en rijden morgen
Je mag alleen in het weekend rijden? Speciaal suzuki rijders rijbewijs?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, ik 'mag' alleen in het weekend rijden
En morgen is de laatste kans om de presentatie te houden, deze week is al een inhaallesweek
Zal wel aan mijn techniek liggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien iets anders dan keiharde MacAddams of hoe die krengen ook heten monteren![]()
![]()
Neuh, als ik vandaag ga rijden weet ik zeker dat ik niets meer ga doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag alleen in het weekend rijden? Speciaal suzuki rijders rijbewijs?![]()
![]()
Ach ja gewoon lekker forummen vanmiddag en morgen wat uit je duim zuigen
Koppeling in, vol gas, koppeling los?quote:
Ben professioneel uitslaper en lamzakquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Neuh, als ik vandaag ga rijden weet ik zeker dat ik niets meer ga doen
Zul je net zien dat het in het weekend sgeitweer wordt
Wat doe jij eigenlijk verder in 't levenJe post hier wel erg vaak
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koppeling in, vol gas, koppeling los?![]()
![]()
Student dus?quote:[..]
Ben professioneel uitslaper en lamzak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |