Valt nog zat mee.Kon eergisteren avond(Dinsdag) 2 vaten bier naar binnen sjouwen en aansluiten,en vervolgens nog 5 kratten frisdrank.richardgie had hem even goed zitten,klere leiers van de avond tevoor.Heb er vandaag(of eigenlijk gisteren alweer(Woensdag)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn, zo scherp was ik nog niet![]()
Maarja, moet je ook weer twee tray's naar de auto sjouwen heh, ben toch zeker niet gek![]()
![]()
Maar de motor is nog ongespoten, dus niet af.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Makster het volgende:
KLX kan ik al mee rijden hoorEn die helm is vooral gekocht om weer het gevoel te krijgen
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Foto's waarbij het voorwiel wordt 'opgegeten' vind ik zo tof he
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
Kortom, voetbal gemist, geen kranen, geen laminaat, tank voor een kwart leeg maar wel een mini voetbal van 5 euro gescoord
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is ook niks. En meestal is het nog duur ook.Zo heel af en toe hebben ze dan toch een vette aanbieding van het een of het ander. De eerste keer is het wel vet trouwens... als je op de snoepafdeling komt. !
Gelijk een pot snoep kopen die nooit meer op komt.
![]()
Geef hem geen aandacht. Is beter voor jezelf en Riet vindt het nog erg ook als ie genegeerd wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
Zo net terug van werken, leuke foto's hiesjam en pimber.![]()
Rietdekker heb nog niet veel posts van je gezien maar wat ben je een lul zeg, beetje voor niks komen stoken met je zogenaamde volwassenheid.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:00 schreef kratjuh het volgende:
Begin de dag met een lach !
Mogguh ook hier ...
Ook wel geinigdat ie na een tijdje steeds mondiger wordt, maar dat als ik serieus op hem inga het neerkomt op 3 reacties van mijn kant en daarnaquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:46 schreef hicham het volgende:
Geef hem geen aandacht. Is beter voor jezelf en Riet vindt het nog erg ook als ie genegeerd wordtIk weet sowieso dat ie geen ene flikker meent van wat ie zegt, hij heeft zichzelf al zo vaak tegengesproken
![]()
Dapper niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:05 schreef kratjuh het volgende:
Pokkeweertje trouwens ...![]()
Wel veel fietsjes gezien onderweg, dappere dodo's ....
Eet je zelf de andere helft op ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of zou dat komen doordat ik altijd met de hond loop, die dat (de helft dan) naar binnen werkt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eet je zelf de andere helft op ofzo?
Ik vraag het met ook af wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar de motor is nog ongespoten, dus niet af.Wat heb je van de winter gedaan.
![]()
![]()
Pest je maar een beetje..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef worldpimber het volgende:![]()
Verder geen slecht woord over bolle Patje,
die is gewoon netjes weggebleven en kan ook normaal doen op MF.![]()
nou, dat blijkt nog best gezond te zijn andersquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eet je zelf de andere helft op ofzo?
Filmpjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:16 schreef worldpimber het volgende:
Damn, shit hej. Heb ik Riet weer kenkersjiek kunnen dissen door slechts 3 filmpjes te posten die zijn hypocrisie 2,32 . 10^54 keer bewijzen
Die liet je niet uit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
nou, dat blijkt nog best gezond te zijn anders
maar nee, de andere zak was voor de andere hond die er al een paar jaar niet meer is, die moest speciaal voetsel hebben
Verkleed je als neonazi en loop een willekeurige achterstandsbuurt in met hoofdzakelijk allochtone bewoners.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verkleed je als neonazi en loop een willekeurige achterstandsbuurt in met hoofdzakelijk allochtone bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |