Ach ja ga ook niet te veel kloten, wil mezelf niks fouts aanlerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die heeft ook niet zo'n kleine draaicirkel hoor
had je er 2 moeten pakken... kan je 6 weken afwisselenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja
Aardige flashbacks naar de vroeger voerbalkantine daar stonden die mega bakken met snoep ook![]()
Wilde ook slim zijn en kattenvoer meenemen. Denk daar pakken we een mooie tray met felix, maarja om mijn katten nu 3 weken lang het zelfde smaakje te voeren is ook weer zo wat. Tray weer hard terug gepleurd
Damn, zo scherp was ik nog nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
had je er 2 moeten pakken... kan je 6 weken afwisselen
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn, zo scherp was ik nog niet![]()
Maarja, moet je ook weer twee tray's naar de auto sjouwen heh, ben toch zeker niet gek![]()
![]()
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaaldquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehad
paar jaar geleden droeg ik nog zo ongeveer iedere maand 2 15kg zakken hondenvoer naar de auto![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaald
En nu ga ik mijn oogspieren trainen
Adios
Jammer dat het nog wat langer gaat duren door de vakantie van de heer Hoeze.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Eerste rijles trouwens pas rond 29 mei vanwege vakantie van de heer Hoeze![]()
![]()
dat is ook wel weer zo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Training genoeg, heb een huis binneste buiten gehaald
En nu ga ik mijn oogspieren trainen
Adios
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is ook niks. En meestal is het nog duur ook.Zo heel af en toe hebben ze dan toch een vette aanbieding van het een of het ander. De eerste keer is het wel vet trouwens... als je op de snoepafdeling komt. !
Gelijk een pot snoep kopen die nooit meer op komt.
![]()
en één smaakje is ook niet zo erg, want anders worden ze nog eigenwijzer dan ze al zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn, zo scherp was ik nog niet![]()
Maarja, moet je ook weer twee tray's naar de auto sjouwen heh, ben toch zeker niet gek![]()
![]()
Damn, zo lang nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Eerste rijles trouwens pas rond 29 mei vanwege vakantie van de heer Hoeze![]()
![]()
Zo hej ... iedere maand?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
ag, heb je gelijk weer een beetje training gehad
paar jaar geleden droeg ik nog zo ongeveer iedere maand 2 15kg zakken hondenvoer naar de auto![]()
Zat rijscholen daar maar deze is gewoon goed en ga gewoon wat meer lessen daarna dus komt op hetzelfde neer maar duurt gewoon nog even.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, zo lang nog![]()
Je had eerder moeten daten met een motorrijschool.
Zorg dat er meer rijscholen daar komen
Is het Bazzie K. of Bazziek?
Waarschijnlijk krijg ik een halve hersenbloeding als ik eindelijk mag lessen, wacht er al zo lang opquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jammer dat het nog wat langer gaat duren door de vakantie van de heer Hoeze.Komt me bekend voor.
![]()
Ik ben benieuwd hoe jij het lessen vindt.![]()
of zou dat komen doordat ik altijd met de hond loop, die dat (de helft dan) naar binnen werktquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej ... iedere maand?
Vandaar dat je zo groot en sterk bent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef richardgie het volgende:
Allemachtig zeg.Jullie spammen nog sneller een topic vol dan dat ik kan bijlezen.Goeie nacht trouwens.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
weer geen huiswerk gemaakt voor morgen
volgende weer maar weer proberen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |