quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezwaai van jou .. ons ... men ... ehm ...
Wij hebben gisteren ook gereden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
tvp tvp tvp![]()
Gister eindelijk weer gereden![]()
Was flink wennen, stond ook een forse wind. Maar was heerlijk![]()
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
FiVipo![]()
Waarom geven ze nou van het weekend weer van dat sch**tweer op![]()
Meeten willen we![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Je droeg je rugbeschermer zeker aangezien je hier nog post?
Volgens mij kun je nog aardig hard gaan voordat je een stuurdemper nodig hebt, dus voortaan gewoon recht neerkomen
stelletje homo's in dat topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/4685675
Zo dan
Heel raar, vooral als er voor me gekookt wordt ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje raar idee misschien, maarre ff eten koken?
Neem dan in ieder geval even de moeite voor je maatjes om de pics via Google te showen, nu blijven we maar in het ongewisse.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag heel de dag wezen bezoeken en totaal gaar maar eerder naar huis gegaan. Onderweg nog langs JST motoren in Giessenburg geweest en een crosshelm en crossbril gekocht![]()
Het is een zwarte geworden, zou graag fotos maken maar de digi cam ligt ergens waar ik hem niet vinden kan
Vanavond Makro en dan ben ik echt neer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef hicham het volgende:
heel verslag met foto's
quote:[b]Op woensdag 29 maart t-072.nl/filedump/video/westpoort_wheeliegast.jpg]afbeelding][/url]
En nog wat picca's geschoten![]()
[
He's having fun
Tot zover, wat u en ons opviel in de media![]()
Filmpje? waar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie beide hebben veel geleerd van dat filmpje "wheely's doe je zo " van bolle patje![]()
Dat compenseer ik toch op de laatste twee foto's?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
Zonde zeg, zoveel rubber en dan gebruik je de helft maar ...![]()
Een spijkerbroek? Zelfs dat nog niet eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maarre... pimber in spijkerbroek![]()
Bijnaquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou flink gestuntelt jullie 2!!Jullie komen aardig hoog zo.
Nog wat gesloopt?
![]()
Dat taalgebruik ben ik niet van je gewend hoorquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem niet meer, maar de Lims zullen hem vast nog wel hebben![]()
Schijnheiligequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed geradenMaar waarom zouden wij zo een verderfelijk filmpje aan hem laten zien?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |