Ja vast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Sta op het punt te vertrekken maar dit moet ik ff weten
FF je baas bewerken met de Fok! stok?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja vast.
Kort gezegd moeten wij bedragen uit gaan betalen die om eea reden nog niet gedeclareerd zijn.Portemonnee raakt zo wel heel rap leeg.
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef ikookhier het volgende:
zit nu even bij de kappper![]()
echt slecht![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Mijn kamer is al geverfd, staan al paar meubeltjes.. volgende week maandag erin en dan kan ik ook eindelijk weer internetten![]()
Groeten aan FokMC
dat is nieuw hierquote:
Welkomquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef ikookhier het volgende:
Ben weer thuis,weer lekker kort zij ze![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben er ook weer !
Lekker uurtje gereden ... Heerlijk weertje ..
Tot de wolken kwamen dan ...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag heel de dag wezen bezoeken en totaal gaar maar eerder naar huis gegaan. Onderweg nog langs JST motoren in Giessenburg geweest en een crosshelm en crossbril gekocht![]()
Het is een zwarte geworden, zou graag fotos maken maar de digi cam ligt ergens waar ik hem niet vinden kan
Vanavond Makro en dan ben ik echt neer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Blijft dit zo ? Niet dat ik klaag hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezwaai van jou .. ons ... men ... ehm ...
Wij hebben gisteren ook gereden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
tvp tvp tvp![]()
Gister eindelijk weer gereden![]()
Was flink wennen, stond ook een forse wind. Maar was heerlijk![]()
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
FiVipo![]()
Waarom geven ze nou van het weekend weer van dat sch**tweer op![]()
Meeten willen we![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Je droeg je rugbeschermer zeker aangezien je hier nog post?
Volgens mij kun je nog aardig hard gaan voordat je een stuurdemper nodig hebt, dus voortaan gewoon recht neerkomen
stelletje homo's in dat topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/4685675
Zo dan
Heel raar, vooral als er voor me gekookt wordt ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje raar idee misschien, maarre ff eten koken?
Neem dan in ieder geval even de moeite voor je maatjes om de pics via Google te showen, nu blijven we maar in het ongewisse.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag heel de dag wezen bezoeken en totaal gaar maar eerder naar huis gegaan. Onderweg nog langs JST motoren in Giessenburg geweest en een crosshelm en crossbril gekocht![]()
Het is een zwarte geworden, zou graag fotos maken maar de digi cam ligt ergens waar ik hem niet vinden kan
Vanavond Makro en dan ben ik echt neer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef hicham het volgende:
heel verslag met foto's
quote:[b]Op woensdag 29 maart t-072.nl/filedump/video/westpoort_wheeliegast.jpg]afbeelding][/url]
En nog wat picca's geschoten![]()
[
He's having fun
Tot zover, wat u en ons opviel in de media![]()
Filmpje? waar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie beide hebben veel geleerd van dat filmpje "wheely's doe je zo " van bolle patje![]()
Dat compenseer ik toch op de laatste twee foto's?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
Zonde zeg, zoveel rubber en dan gebruik je de helft maar ...![]()
Een spijkerbroek? Zelfs dat nog niet eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maarre... pimber in spijkerbroek![]()
Bijnaquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou flink gestuntelt jullie 2!!Jullie komen aardig hoog zo.
Nog wat gesloopt?
![]()
Dat taalgebruik ben ik niet van je gewend hoorquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem niet meer, maar de Lims zullen hem vast nog wel hebben![]()
Schijnheiligequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed geradenMaar waarom zouden wij zo een verderfelijk filmpje aan hem laten zien?
![]()
het is zeker niet de moeite waard om hier te postenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ben ik niet van je gewend hoor
[..]
Goed geradenMaar waarom zouden wij zo een verderfelijk filmpje aan hem laten zien?
![]()
Posten? wat ouderwets ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is zeker niet de moeite waard om hier te posten![]()
ik doe het nu net zoals op dat fillempie![]()
Niet schijnheilig, er is gewoon niets interessants op te zienquote:
Dah hedde gij goe gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
ben benieuwd wat het gaat worden
![]()
heb me iig bij de dealer ergens tussen gedrukt voor die kettingdie is voor het weekend gefikst
vaak kunnen ze het wiel niet goed vastzetten omdat ze de as daarvoor niet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef kratjuh het volgende:
Ff een n00bvraag .. Als iemand apparatuur heeft om autobanden om te leggen / te balanceren, kan hij dan ook met die apparatuur motorbanden doen of wijkt dat soort apparatuur weer af .... ?![]()
Hmm tja ik ken een kleine garage die nog wel 's wat voor 'speciaal tarief' doet ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar een grote/uitgebreide bandenboer zou zoiets wel moeten kunnen/kennen![]()
Gaat niet want het apparaat klemt de velg op een anderen manier vast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef kratjuh het volgende:
Ff een n00bvraag .. Als iemand apparatuur heeft om autobanden om te leggen / te balanceren, kan hij dan ook met die apparatuur motorbanden doen of wijkt dat soort apparatuur weer af .... ?![]()
Jammur ... Dacht ik ff goedkope oplossing te hebben ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gaat niet want het apparaat klemt de velg op een anderen manier vast.![]()
Het balanceer apparaat ook
Joepie, eindelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Roderick2085 het volgende:motor heeft maar 1 nachtje ergens anders hoeven slapen...
hij staat weer in de tuin
valbeugels die ik had gekocht paste er niet op, waarschijnlijk voor een ander model gs, dus hij heeft er andere opgezet
zwarte, ipv chrome wat deze zijn, dus staat waarschijnlijk alleen maar mooier![]()
daarbij beschermen deze volgens hem het blok nog beter ook![]()
scheelde hem ook weer heel wat uurtjes werk, en mij dus geld
oftewel, hij zit nu, incl valbeugels, nog iets onder de prijs als dat hij verwachtte om die andere beugels te monteren
van die 6r heb ik nietquote:
Geen cam op je foon ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
van die 6r heb ik niet![]()
ik heb standaard geen camera bij me
moet eerst nog een keer een nieuwe halen, ik heb nu de oude van m'n pa, maar die heeft hem een keer laten vallen, nu maakt ie echt bagger pics![]()
was ik ook zeker wel van planquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Joepie, eindelijkAndere valbeugels gewoon op Marktplaats pleuren
quote:Waarom ben je eigenlijk niet naar de vorige eigenaar gegaan en die de beugels erop laten zetten?![]()
Ken maar 1 gele, geel met zwart.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
stonden ook nog 2 mensen, allebei met een zx6r...
een groene en een gele, die gele was ook![]()
Laatste bedoelde ik dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]waarom zou ie dat doen? beugels kwamen ergens anders vandaan...
en als je de vorige eigenaar van de beugels bedoelt, dat was een pokke end weg
'Ze' zijn zich aan het opvreten in het Fok!Stok topic, komt er nog wat van of hoe zit dat ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken maar 1 gele, geel met zwart.Was dat hem?
Nog interesse in gehad toen ik nog rond aan het kijken was.![]()
Dat jullie maar hard op jullie muil mogen tieftenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken maar 1 gele, geel met zwart.Was dat hem?
Nog interesse in gehad toen ik nog rond aan het kijken was.![]()
Dit is degene die ik bedoelde maar dat zal hem niet zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zoiets was het
[afbeelding]
ja, ik pak altijd het grootste plaatje dat ik kan vinden![]()
ook allebei untertail, met 'lichtelijk' gebogen kentekenplaat, en iig kleine knippers achter![]()
hij heeft al laten zien wat ie kanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ooit hoop ik zo stoer als pimber te worden: wheelies in vrije tijds kleding en daarna schaafwonden laten desinfecteren
Ach, vroeger keek ik ook tegen de Power Rangers op. Ik had zelfs zo'n masker, daar gingen we dan mee buiten spelen. Pimber kijkt nu tegen de stuntmannetjes op en gaat dus in zijn spijkerbroekie stuntenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij heeft al laten zien wat ie kanjij kan alleen maar posen met dingen/spullen van anderen
![]()
Zeer strak ... Zulke knippers wil ik ook nog 'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zoiets was het
[afbeelding]
ja, ik pak altijd het grootste plaatje dat ik kan vinden![]()
ook allebei untertail, met 'lichtelijk' gebogen kentekenplaat, en iig kleine knippers achter![]()
Anders laat je zelf ook even je volwassenheid spreken en stop je met stoken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet iedereen is even volwassen op die leeftijd en sommige moeten inderdaad koste wat het kost laten zien wat ze kunnen.
Das mijn titanium broekquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
maarre... pimber in spijkerbroek![]()
lijkt er waarschijnlijk al wel iets meer op... zat iig meer geel in volgens mij als in de foto die ik postte... alleen stond er iig onderop zo'n sticker met zx6rquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is degene die ik bedoelde maar dat zal hem niet zijn.
[afbeelding]
Hoe ist met je Ayreon cd'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Rietvaerder in de Motor SC, laat ik dan maar eens een tvp zetten
Ik ken ook maar 1 geel met zwarte, was dat hem dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
stonden ook nog 2 mensen, allebei met een zx6r...
een groene en een gele, die gele was ook![]()
Ayreon: alles, inclusief DVD'squote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nice, welke heb je precies allemaal?
uhm... zwart blauw textiel weet ik niet... zwart textiel was het iigquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 geel met zwarte, was dat hem dan?
Zwart blauw textiel pak, blonde lokken.![]()
En die valbeugels, eindelijk
z.s.m.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
Blaat .. Kunnen we het gezellig houden ?
Wanneer is de volgende meet ?
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
Blaat .. Kunnen we het gezellig houden ?
Wanneer is de volgende meet ?
Ik vind je robocop outfit leuker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef kratjuh het volgende:
Oeh ik ben verliefd ...![]()
Op een leren motorpak en blauw/wit/zwarte helm die volgens mij geweldig bij m'n Kawa past ...![]()
^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheid
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ayreon: alles, inclusief DVD's
Ambeon: alles
Star One: alles (zowel live als studio) inclusief DVD's
Stream of Passion: Alles
Vengeance: Back from Flight 19
Voorlopig is de neerslagkans zowel op zaterdag als zondag 70 %quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Aanstaand weekend, op de meest zonnige dag en de grootste opkomstmogelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |