Dat met die kabel was bij mij ook, ik heb de standaard kabel van Apple maar ik heb ook een dock van een andermerk, als ik mijn iPod aan die kabel deed en dan weer in het muziekdock en dan weer aan de kabel moest ik hem altijd opnieuw formateren! dus ik zou het gewoon bij apple producten houden en niet bij een goedkoop ander merk.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef MonoSynth het volgende:
IkMijn iPod G3 15GB
Meteen maar ff een vraagje: Ik heb een laptop zonder FireWire, dus ik heb een merkloos USB-kabeltje gekocht, maar die werkt niet (heeel soms wel, maar verbreekt spontaan de verbinding en dan is mijn iPod ineens leeg of het bestandssysteem corrupt enzo). Alle oplossingen op apple.com werken ook niet. Het is zogezegd een beetje irritant om naar mijn ouders te moeten om mijn iPod bij te werken....
Weet iemand of het met een 'echte' kabel wel gaat werken? Zo'n ding kost namelijk 30 euro en das een beetje veel vind ik......
[edit]19 euro zie ik... Valt weer mee[/edit]
En nog iets (onbelangrijk): In het info-scherm geeft hij altijd weer dat er nog 311MB vrij is, zelfs na een firmware-update en een format.... Bekend probleem?
Ohw, ik wilde morgen net zo'n goedkopere adapter halen bij de Mediamarkt, zo eentje van ¤15quote:Op maandag 27 maart 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat met die kabel was bij mij ook, ik heb de standaard kabel van Apple maar ik heb ook een dock van een andermerk, als ik mijn iPod aan die kabel deed en dan weer in het muziekdock en dan weer aan de kabel moest ik hem altijd opnieuw formateren! dus ik zou het gewoon bij apple producten houden en niet bij een goedkoop ander merk.
Een adapter voor het opladen zal geen probleem zijn, maar een usb kabel zou ik niet doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw, ik wilde morgen ent zo'n goedkopere adapter halen bij de Mediamarkt, zo eentje van ¤15
Ok, die heb ik nogquote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Een adapter voor het opladen zal geen probleem zijn, maar een usb kabel zou ik niet doen.
Ik houd ook van de mijne. Daarom zet ik er maar weer eens wat leuke herrie op.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef Skazminko het volgende:
Ik hou van mijn iPod mini.
Slayer! Toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd ook van de mijne. Daarom zet ik er maar weer eens wat leuke herrie op.
Maar als je die vaak luistert dan komen er daar nooit nieuwe nummers in en blijft die lijst ook altijd hetzelfdequote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Mip1988 het volgende:
25 meest afgespeelde playlist is echt geweldig![]()
al je favoriete nummers bij elkaar
Nee, gaat ook niet werken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef MonoSynth het volgende:
IkMijn iPod G3 15GB
Meteen maar ff een vraagje: Ik heb een laptop zonder FireWire, dus ik heb een merkloos USB-kabeltje gekocht, maar die werkt niet (heeel soms wel, maar verbreekt spontaan de verbinding en dan is mijn iPod ineens leeg of het bestandssysteem corrupt enzo). Alle oplossingen op apple.com werken ook niet. Het is zogezegd een beetje irritant om naar mijn ouders te moeten om mijn iPod bij te werken....
Weet iemand of het met een 'echte' kabel wel gaat werken? Zo'n ding kost namelijk 30 euro en das een beetje veel vind ik......
Dit komt rechtstreeks van repod.nl..quote:Een tip: om de levensduur te verlengen houd de iPod batterij er juist van om niet volledig ontladen te worden. U denkt vast aan het geheugen effect van Ni-Cad oplaadbare batterijen die beter werken als ze juist wel ontladen worden. De Li-Ion/Li-Poly batterijen dus niet, gewoon aansluiten en laten opladen als u weer in huis bent. De op Lithium gebaseerde batterijen's kunnen 500 keer hun lading afgeven. Bij dagelijks gebruik zal een batterij 1,5 a 2 jaar mee gaan. Het regelmatig volledig ontladen, verkort de levensduur aanzienlijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dat is er. Staat op de site van Apple een adapter voor.
Op die van mij ook niet, echt de beste iPod seriequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn mini is nog geen krasje te zien.
Ik zou idd nog ff wachten tot na 1 april(ahoewel het er nu wel op lijkt dat de keynote niet komt), dan word Apple 30 jaar en kunnen er nieuwe producten komen. Zo is er voor winkels een bericht gekomen voorzichtig te doen met het inkopen van 60 gig iPod'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik wil wel een nieuwe iPod kopen (heb nu een mini) maar ik ben zo bang dat er een week later een nķg betere komt.![]()
Heh 1 april.. ik zou de geruchten over een eventuele nieuwe Ipod maar niet geloven dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou idd nog ff wachten tot na 1 april(ahoewel het er nu wel op lijkt dat de keynote niet komt), dan word Apple 30 jaar en kunnen er nieuwe producten komen. Zo is er voor winkels een bericht gekomen voorzichtig te doen met het inkopen van 60 gig iPod's
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:47 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Heh 1 april.. ik zou de geruchten over een eventuele nieuwe Ipod maar niet geloven dan.
Ja dat zeggen er wel meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:47 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Heh 1 april.. ik zou de geruchten over een eventuele nieuwe Ipod maar niet geloven dan.
De mijne is na 2 weken ook nog krasvrij, alleen er zitten wel wat veegjes op 't clickwheelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn mini is nog geen krasje te zien.
Maar die van mij is al een maand of 9 oud, gok ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne is na 2 weken ook nog krasvrij, alleen er zitten wel wat veegjes op 't clickwheel
Ik heb inmiddels een USB-kabel gekocht en ben zelf achter het probleem van het opladen gekomen, maar dat maakt op zich niet zo veel uit. Ik heb de dock + Firewire kabel + voeding bij mijn stereo staan en gebruik de USB-kabel alleen om mijn iPod bij te werken. Een volle batterij is genoeg om mijn iPod van nieuwe muziekjes te voorzien. Zelfs met een bijna lege batterij (tenminste dat geeft hij aan, de batterij is niet origineel) lukt het prima om alles er af te gooien en er nieuwe muziek op te zetten.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet werken.
3rd gen iPods laden niet op via USB, dus als je hem gewoon aan je PC hangt is 'ie binnen een paar minuten leeg. Wat je nodig hebt is een duokabel met een USB en een FireWire-aansluiting, waarmee je de USBkant in je laptop propt en de FireWirekant in je iPod adapter.
Die kabels zijn alleen vrij lastig om aan te komen, ben ik bang, aangezien alleen de 3rd gen er echt nut aan heeft gehad.
Bronquote:True video iPod to sport 3.5-inch display, touch-screen click wheel
By Ryan Katz, Senior Editor
February 9, 2006 - Think Secret can confirm recent rumblings that Apple is nearing completion of a completely revamped video iPod that will shed the ubiquitous mechanical click wheel for a touch screen and will sport a 3.5-inch diagonal display.
advertisement
This video iPod, which has been in development and on the table since before Apple released the 5G iPod last year with video playback, will feature a display that will occupy the entire front face of the device. Sources who have seen the device report that it features a digital click wheel, one that overlays the touch-sensitive display and appears when a finger touches it and disappears when the finger is removed.
Apple has been working with at least two other companies to perfect the digital click wheel display technology. While not all the engineering was completed in-house by Apple, sources have said Apple could hold an exclusive license on the technologies it borrowed from other developers for a period of time, limiting the ability of competitors to copy Apple's design.
Additional details concerning the new iPod have yet to be confirmed, including capacity and a release date, although all indications point to the Spring, possibly as early as late March or early April. During the Macworld Expo in San Francisco, Apple CEO Steve Jobs alluded to a major announcement on or around April 1, Apple's 30th anniversary as a company.
Like previous iPods, sources insist that this video iPod will lack any sort of wireless connectivity, and will continue to connect to televisions using the conventional cabling solution of current models.
While Apple no longer publicly releases the numbers for how many specific iPod models it sells, Think Secret has learned exclusively that during Apple's most recent December quarter, the company moved 3.9 million 5G iPods, exceeding internal estimates and confirming that strong demand remains for higher capacity, higher priced iPod models, especially with additional functionality. By comparison, 8 million iPod nanos were sold during the same period.
Readers will recall that during the brouhaha leading up to the October release of the 5G iPod last year, Think Secret maintained that the video iPod would not be released at the time and, following the roll-out of the 5G iPod, that that iPod was "not the video iPod" but rather a souped up 4G iPod with video capabilities. This forthcoming iPod revision is what sources have said for some time will be the incarnation of a complete video iPod solution.
Oh, luister je 50 uur muziek per dag dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef Bob. het volgende:
iPod![]()
Ik hou van mn nano![]()
Alleen heb ik nooit genoeg ruimteEn hij krast zo
![]()
Misschien moet ik maar eens voor zn grote broer gaan sparen
Bij mij zijn er twee redenen waarom ik niet een mp3 speler heb waar maar voor 1 dag muziek op past:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh, luister je 50 uur muziek per dag dan?
Ja. Dat heb ik gezien ja.quote:
Onder welke steen lag je dan die laatste paar maanden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef Svyatagor het volgende:
Maar deze suggestie was nog niet voorbij gekomen in de discussie over mogelijke nieuwe iPod-shit. Smart-ass.![]()
dat nog net nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh, luister je 50 uur muziek per dag dan?
Daar hebben we het gewoon niet meer over, omdat het al zo oud is!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik gezien ja.Maar deze suggestie was nog niet voorbij gekomen in de discussie over mogelijke nieuwe iPod-shit. Smart-ass.
![]()
Voor zover ik zo snel na kan gaan was alleen de eerste generatie iPod mini (4GB) in goud leverbaar, maar zijn de nieuwere generaties alleen nog maar in de overige vier kleuren te krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
K weet niet of t al ergens in geschreven ofzo, maar nouja dan antwoorden jullie mss wel opnieuw, hoe zit het met die Gouden iPod mini? is dat een andere versie ofzo? want de gewone laat ik maar zeggen " nieuwste" versie van iPod mini is toch, groen, silver, blauw, roze ??
Onder een steen die kennelijk groot genoeg was om deze ene opmerking in het Apple-SC-topic te missen ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Onder welke steen lag je dan die laatste paar maanden?
Dus... Je ligt sowieso al onder een steen genaamd 'Fok!', en binnen die steen lig je nog onder het kiezeltje dat je deze post heeft doen missen. Dit nieuws is echt op elke technologie-gerelateerde site verschenen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Onder een steen die kennelijk groot genoeg was om deze ene opmerking in het Apple-SC-topic te missen ja.![]()
Ik zeg ook nergens dat ik het 'nieuws' gemist had, maar ik was het hier nog nergens tegengekomen. Goed, onderschatting van het jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Dus... Je ligt sowieso al onder een steen genaamd 'Fok!', en binnen die steen lig je nog onder het kiezeltje dat je deze post heeft doen missen. Dit nieuws is echt op elke technologie-gerelateerde site verschenen.
Er kan een andere batterij in, maar dat is bij de iPod mini een behoorlijke klus. Voor je het weet zet je ergens te veel kracht op en is een essentieel onderdeel (scherm) van je iPod stuk. Voor andere iPods kun je het met gemak zelf doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:06 schreef Badabingea het volgende:
Mijn batterij van mn i-pod mini 4 gb gaat snel leeg, wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Link doet het niet.quote:
quote:De sessie is beëindigd na een periode van inactiviteit. Ga terug naar het Winkel-menu om verder te winkelen.
Hebben ze geen nieuwe software dingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Er kan een andere batterij in, maar dat is bij de iPod mini een behoorlijke klus. Voor je het weet zet je ergens te veel kracht op en is een essentieel onderdeel (scherm) van je iPod stuk. Voor andere iPods kun je het met gemak zelf doen.
Voor zover ik na kan gaan kost een nieuwe accu (ander merk, 50% hogere capaciteit dan de originele accu) ¤18,95, en het inbouwen kost ¤15,00 bij http://www.ipodrepair.nl . Er zullen vast andere bedrijven zijn die dit ook doen, maar zelf heb ik mijn batterij bij deze mensen besteld (en zelf ingebouwd) en ben er erg over te spreken. Goede levertijd, nette afhandeling, en werkt prima.
Ga naar iPod accessoires, lichtnetaansluiting (tweede van rechts, onderin) en dan de eerste. Een ding van 29 euro. Die moet je volgens mij hebben.quote:
Hoe bedoel je? Als je batterij snel leeg is dan is hij versleten, en moet er een nieuwe in. Zo simpel is dat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hebben ze geen nieuwe software dingen?
Heb je de nieuwste ipod updater?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Erik26 het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn nano..
Vanmiddag heb ik een software update gedaan maar die ging niet helemaal goed. Hij reageerde niet meer en toen heb ik mijn pc opnieuw gestart. Toen ik mijn iPod loskoppelde doet hij het wel gewoon. Alleen alle muziek is eraf. Maar bij info staat wel dat de nieuwe versie erop staat.
Als ik dan de iPod weer op de computer aansluit wordt hij niet herkend..iTunes start niet op en als ik het zelf doe staat mijn iPod er niet tussen. Ook een reset aan de computer heeft niet geholpen. Toen wilde ik mijn software herstellen..maar dat programmatje doet niks..hij blijft maar 'initialiseren' en reageert dan niet meer..
Iemand enig idee wat ik kan doen??
Firmware Restore, anders terugbrengen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Erik26 het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn nano..
Vanmiddag heb ik een software update gedaan maar die ging niet helemaal goed. Hij reageerde niet meer en toen heb ik mijn pc opnieuw gestart. Toen ik mijn iPod loskoppelde doet hij het wel gewoon. Alleen alle muziek is eraf. Maar bij info staat wel dat de nieuwe versie erop staat.
Als ik dan de iPod weer op de computer aansluit wordt hij niet herkend..iTunes start niet op en als ik het zelf doe staat mijn iPod er niet tussen. Ook een reset aan de computer heeft niet geholpen. Toen wilde ik mijn software herstellen..maar dat programmatje doet niks..hij blijft maar 'initialiseren' en reageert dan niet meer..
Iemand enig idee wat ik kan doen??
www.rapidshare.dequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:11 schreef Zweefvliegje het volgende:
Als iemand voor mij even een plekje heeft om dat bestand te hosten, kan ik hem bij de post toevoegen!
Ik heb hem net 4 maanden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je batterij snel leeg is dan is hij versleten, en moet er een nieuwe in. Zo simpel is dat.
"deleted by uploader"quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/16743099/Apple_actie.pdf.html
Ja, ik ook.. maar Erik26 zei dat z'n PC de Ipod niet meer detecteert.. dus dan denk ik dat ie toch zijn files zal moeten verliezen... Als dat niet zo is, dan hoor ik nog wel van je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef Tique3 het volgende:
Spaceman ik ken nog een manier om te zorgen dat je je firmware kan resetten zonder dat je je bestanden verliest..
Het werkt wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
Link veranderd.. maar het werkte dus niet
(en nu nog steeds niet)
je hebt gelijkt, vast een of ander kutscript dat ervoor zorgt dat ik het niet in een andere tab kan openenquote:
Ik heb nu mijn iPod aan de computer hangen, hij is gereset en staat nu in het menu waar je verschilende tests enz. kan doen. Als dan de updater opstart staat er dit:quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Firmware Restore, anders terugbrengen.
^ Apple Updater --> Restore knopje.
Wilt je Updater hem niet herkennen, dan moet je hem in Disk-Mode koppelen aan de PC, (Resetten, terwijl je nano reset, *rewind + center knopje* indrukken, formatten in fat32) nu moetie em wel herkennen als het goed is en dus alsnog Restoren.
^ Snap je dit niet, heb je niet zoveel verstand van Win of Ipod oid, gewoon terugbrengen.
Ik doe geen zaken met mensen die 'onmogelijke' dingen aanbieden en daarbij alleen een mailadres, msn-adres en telefoonnummer geven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Jep ik zie het nu![]()
Maar wat denk je ervan?
En dat betekend?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef NiteSpeed het volgende:
In de nieuwe iPod updater zit een functie toegevoegd waardoor je de Volume Limitatie van je iPod aan en uit kan zetten.
Kreeg hem gratis via een actie van mijn moeder's werk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Misschien ben je op de hoogte van het feit dat er iets bestaat zoals 'garantie'?
Feli.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef Erik26 het volgende:
probeer ik hem vandaag op nieuw aan te sluiten...herkent iTunes mijn iPod wel weer..
noujaa..geen idee wat er nu gebeurt is maar hij werkt weer![]()
In de G4-iPods zitten accu's van 630-900 mAh. Op www.ipodrepair kun je hiervoor batterijen kopen tot 1100 mAh. Meer dan een uurtje of 12 tot 14 kun je er dus niet uit halen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:43 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb gisteren een iPod gekocht. 20 GB, dus een vorige generatie. Alleen hij speelt maar 8 uur af en dat vind ik wel erg weinigKun je de accu die erin zit ook vervangen door eentje met een groter vermogen? Zeg: 20 uur?
Ja, ik vind het dus te weinig en ga hem terugbrengen. Ik wil minimaal 20 uur. Dan maar wat zwaarder. Wel jammer, want zo'n iPod ziet er wel erg gelikt uit. Ik kan natuurlijk ook wel één van 60 gig kopen, maar daar doe ik toch niets mee. 20 gig is zat voor mij, dus nu maar naar wat anders uit kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:03 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
In de G4-iPods zitten accu's van 630-900 mAh. Op www.ipodrepair kun je hiervoor batterijen kopen tot 1100 mAh. Meer dan een uurtje of 12 tot 14 kun je er dus niet uit halen.
Verder zijn er batterypacks te krijgen waardoor je je iPod gewone penlites kunt laten eten:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Product_Id=148969
En als je echt ruimte over hebt:
http://www.batterytech.com/ipod_info/iPod_info.htm
Maar een batterijduur van 8 uur is op zich best normaal, het is het compromis tussen gebruiksduur en formaat/gewicht die Apple al sinds de eerste generatie iPods aanhoudt.
20 uur klinkt als veel, maar in de praktijk betekend het vaak dat je maar 17 uur hebt, en aangezien hij ook leeg gaat als hij in stand-by staat, kom je snel uit op om de 3-4 dagen opladen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Svyatagor het volgende:
20 uur is echt best veel, als je een uurtje per dag luistert ben je bijna drie weken verder. Zo lang hoeft een batt van mij echt niet mee te gaan, tenzij je echt in de bushbush zit en het eerste stopcontact drie dagen paardrijden verderop ligt.
Wat ik wel echt slecht van Apple vind is dat ze (met name bij de high end iPods) er geen oplader meer bij doen, want in dat opzicht wordt een lange batterijduur wel belangrijker. Niet iedereen heeft altijd een pc in de buurt, terwijl je een oplader gewoon in je tas kan stoppen. Ik heb gelukkig anderhalf jaar geleden al een 20gb gekocht, waar er keurig een bij zat, maar dat los erbij kopen is echt geldklopperij. Maar goed, niks aan te doen.
Zou een iPod in standby-stand meer stroom gebruiken dan een horloge? Hij hoeft alleen maar wat gegevens bij te houden, de tijd door te laten lopen, en reageren op knopjes. Dat kan nooit veel zijn. Dan zullen de zelfontladingseffecten van de batterij meer invloed hebben, en die zijn bij de LiIon batterijen voor zover ik weet ook al verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die batterijduur bij Apple berekenen, aangezien een iPod niet echt uit kan en stroom blijft gebruiken.
Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef nielstheun het volgende:
ik heb een ipod mini G2, is het nou eigenlijk mogelijk om "25 meest afgespeeld" erop te krijgen?
Of in de iTunes voorkeuren aangeven dat die playlist moet worden gesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!
Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Thetallguy het volgende:
Of op je iPod apart een nieuwe Smart Playlist aanmaken die zelf de 25 meest afgespeelde songs eruit pikt
( ik denk dat hij dat wilt )quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.
achteruit spoelknopje + menu bij opstartenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef _Kuch_ het volgende:
Vraagje: hoe activeer je nu precies de 'diagnostic mode'?
(misschien is het ook handig om in de OP te zetten. Disc mode ben ik inmiddels zelf achter..)
Dat is dus als je een gewone reset doet? Zo ja, dan werkt het niet :|quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef tonks het volgende:
[..]
achteruit spoelknopje + menu bij opstarten
De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben sinds gister trotse bezitter van een iPod Video 30 gig. Heb er al flink wat nummers opgeze. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van een los verkrijgbare dock afgezien van dat je iPod netjes recht overeind staat...
EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziek
Zoek dan eens een goedkopere 4gb flashplayerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:11 schreef Jump het volgende:
Ik was van plan om iPod te kopen, maar de prijs viel me echt te hoog uit voor de kleine opslag die je maar krijgt bij de nano
En een 30 gig versie krijg ik toch nooit vol
Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
[..]
EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jack
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
O RLY
EN IK ZEG TOCH OOK NIET DAT HET NIET KAN.
Helaas ben je geen mod meerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb toch echt geen dock nodig om hem op de TV aan te sluiten. En dat is geen Universal Dock, maar een oude Photo-dock.Met S-Video
In plaats van
Composite
En of je liever niet in hoofdletters wilt typen
[..]
Ik ben inderdaad geen mod meer. Betekend dat dat ik niet mag vragen of je gelieve niet in hoofdletters wilt typen?quote:
Dat was geen vraag kwekkie. en nu ontopic.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen mod meer. Betekend dat dat ik niet mag vragen of je gelieve niet in hoofdletters wilt typen?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:57 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik zal hier maar even mijn probleem plaatsen, aangezien ik hem nog niet hier heb teruggevonden:
Als mijn (4G 40 Gb) iPod niet op mijn computer is aangesloten, doet hij het gewoon. Geen harddisk of batterijproblemen, vind alle nummers, enz.
Zodra ik hem in mijn computer steek begint de ellende. Explorer loopt vast, iTunes loopt vast, iPod updater loopt vast. Kan er dus niks op of af halen. Disk mode helpt niet, in diagnostic mode heb ik hem nog niet gekregen (hoe gaat dit nou precies??), maar het lijkt me niet dat er iets mis is met de iPod aangezien hij het zonder PC gewoon doet. Heb de nieuwste updater ge-dl, nieuwste iTunes, computer opnieuw opgestart, maakt allemaal geen donder uit.
Help!
Ik heb dit ook een tijdje gehad met mijn oude iPod, die inmiddels ter ziele is, maar wat bij mij toen werkte is hem via Firewire aan je pc hangen. Bij mij zit er toevallig zo'n kaartje in de pc (en anders kosten ze een paar euro), en mijn oplader werkt ook via FW, dus dat kabeltje kon ik gebruiken. Ineens werkte het wel allemaalquote:
Een vriend van mij heeft ook een iPod, nog maar sinds donderdag en nu al een dikke kras op de achterkant, terwijl hij ook van die sokjes heeft die hij er altijd om heeft. De iPod is nu eenmaal erg krasgevoelig, met name aan de achterkant op het chroom. Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:26 schreef Zwaffel het volgende:
vandaag maar een iskin gehaald nadat mijn iPod al wat krassen had na een valbeurt en ook gewoon naar ik denk door mijn nagelIk vraag me af of dat plastic coverplaatje vervangen kan worden. Ik vind het een beetje zonde namleijk, nog geen week oud en toch al krasjes op de voorkant, metname een paar op de display
Nou ja die iskin zit er nu permanent op en hij past evengoed, zij het met iets meer moeite in de belkin autohouder
MIkeyMo
Ik denk dat er veel mensen hier ook alleen komen als er iets mis is met hun iPod, zodat iemand ze heir kan helpen. Laat dus niet echt zien hoe vaak iPods in het echt kapot gaanquote:Op zondag 2 april 2006 00:22 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik een Creative gekocht.iPod-liefhebbers zitten altijd te zaniken dat die zo vaak vastloopt, maar ik hoef dit topic maar door te scrollen om te zien dat iPod er ook wat van kan
Overigens vraag ik me af of jullie wel normaal met je spullen omspringen dat er steeds wat mee is?
En zo zal het met de Creative ook wel zijn danquote:Op zondag 2 april 2006 00:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen hier ook alleen komen als er iets mis is met hun iPod, zodat iemand ze heir kan helpen. Laat dus niet echt zien hoe vaak iPods in het echt kapot gaan![]()
Met gebruikerssporen erop ruilen ze hem nietquote:Op zondag 2 april 2006 11:28 schreef Zwaffel het volgende:
Ik denk dat ik er morgen mee terug ga naar de dixons, ik vind het eigenlijk belachelijk dat een apparaat van +300,- zo gevoelig is voor krassen. Dat er krasjes zitten op de achterkant e.d. vind ik niet zo'n probleem, maar op de display storen ze me mateloos. Ook omdat de mijne feitelijk nog niet eens dienst heeft gedraaid. Het enige wat ik er nog mee gedaan heb is nummers op zetten,dat ding is mijn huis niet uitgeweest.
MM
Je hebt zeker geen 'gewone' 220 volt oplader? Dat heeft bij mij namelijk gewerkt. Anders moet je gewoon heel veel blijven proberen beetje met de hold knop kloten, vaak resetten en veen aan usb/firewire....quote:Op zondag 2 april 2006 00:10 schreef Neak het volgende:
Probleem: mijn iPod (4G 40 GB Photo) reageert niet meer. Als ik hem aan de USB leg dan geeft hij na een reset zo'n laadicoontje, maar dat verdwijnt na 2 minuten en dan doet hij niets. Leg ik hem aan FireWire dan geeft hij een bad iPod icoon. Iemand een oplossing?
Bij 60 GB doen ze ook geen hoesje. Slaat nergens op hoor. Dus je wordt gedwongen om nog eens 30 euro uit te geven voor 6 sokjes of een iSkin. Maak er dan direct een mooi pakketje van ofzo.quote:Op zondag 2 april 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
Toen de nano's net uitkwamen kwamen er ook heel snel krassen op, wat rechtzaken tegen apple en toen hebben ze er een soort hoesje bij gedaan. Bij de 5g en bij de nano's nu kan je hem niet meer ruilen omdat er krasjes opzitten want je krijgt er een hoesje bij.
In de verpakkingquote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij 60 GB doen ze ook geen hoesje. Slaat nergens op hoor. Dus je wordt gedwongen om nog eens 30 euro uit te geven voor 6 sokjes of een iSkin. Maak er dan direct een mooi pakketje van ofzo.
Apple
Ben benieuwd over welke iPod je het hebt, want de nieuwe generatie heeft dat allemaal niet hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
[..]
In de verpakking
? iPod
? Koptelefoon met oordopjes
? USB 2.0 kabel
? Dock Adapter voor gebruik met Universal Dock
? Etui
? Quick Start handleiding
? CD met iTunes voor Mac en Windows en functiehandleiding
Beetje lezen te lastig voor je? Oja je word door niemand gedwongen om een hoesje te kopen dat is je eigen keuze als je een iPod koopt dan krijg je krasjes. Het is een gebruiksvoorwerp als je iets wilt om elke dag naar te kijken koop je een schilderij ofzo. Wil je een iPod zonder krasjes dan gebruik je het hoesje wat je erbij krijgt of koop je een hoesje.
Die dusquote:Op zondag 2 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd over welke iPod je het hebt, want de nieuwe generatie heeft dat allemaal niet hoor(en ik kan het weten, want mijn huisgenoot heeft donderdag een 60 GB gekocht en daar zat alleen een iPod met oordopjes in en één of ander fluthoesje dat meteen uit elkaar valt)
Dat zit er allemaal bij dus doe nou maar niet zo dom.quote:Op zondag 2 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd over welke iPod je het hebt, want de nieuwe generatie heeft dat allemaal niet hoor(en ik kan het weten, want mijn huisgenoot heeft donderdag een 60 GB gekocht en daar zat alleen een iPod met oordopjes in en één of ander fluthoesje dat meteen uit elkaar valt)
uuhhhhhhh!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat zit er allemaal bij dus doe nou maar niet zo dom.
Ik weet niet uit welke vrachtwagen die kerel zijn iPod heeft gehaald. Hoe dom is een winkel als ze geeneens een kabel of drivers erbij leveren? denk eens na sufkut.quote:Op zondag 2 april 2006 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uuhhhhhhh!!!!. Ben jij achterlijk ofzo?
Ik zeg toch net dat er alleen een iPod, oordopjes + fluthoesje bij zitten?
Dus geen dock, geen oplader, geen usb kabel, niets van dat alles wat jij verder nog noemt.
eeh, een dockadapter zit er echt niet bij hoor. Een USB kabel + drivers wel, hoor ik net (en zeker dat laatste spreekt wel vanzelfquote:Op zondag 2 april 2006 12:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welke vrachtwagen die kerel zijn iPod heeft gehaald. Hoe dom is een winkel als ze geeneens een kabel of drivers erbij leveren? denk eens na sufkut.
Je weet wat een dock adapter is? NEE.quote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eeh, een dockadapter zit er echt niet bij hoor. Een USB kabel + drivers wel, hoor ik net (en zeker dat laatste spreekt wel vanzelf).
Klopt ik heb zelf een 4G, 20GB. Daar kreeg ik ook van alles bij.. het is jammer dat ze dat er niet meer bij doen maar zo is het gewoon.quote:Ik heb eerder ook een iPod gehad van 40 GB. Vorige generatie dus. Was een enorm grote doos (3 x zo groot als de huidige) en er zat ook echt van alles in: een fatsoenlijk hoesje, een dock, een adapter. Van alles wat je normaal los bij je iPod moet kopen.
Dus ik vind het belachelijk dat ze dat er niet gewoon bij doen, bij de 60 GB. Ding is al duur genoeg. Voor dat geld mag je ook wel een adapter en dock erbij krijgen. Net alsof je altijd een pc in de buurt hebt. Ben je mooi de lul als je op vakantie gaat.
En doe niet zo achterlijk tegen me svp
Misschien moet ik zoiets ook maar gaan kopen, want die het scherm begint wel steeds erger te krassen.quote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik voor mijn nano. erg handig.
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te makenquote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
Klopt ik heb zelf een 4G, 20GB. Daar kreeg ik ook van alles bij.. het is jammer dat ze dat er niet meer bij doen maar zo is het gewoon.
Klopt, hij word er dikker van ongeveer 2x zo dik, maar dat maakt me niet zoveel uitquote:Op zondag 2 april 2006 12:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Misschien moet ik zoiets ook maar gaan kopen, want die het scherm begint wel steeds erger te krassen.
Maar word hij niet veel groter van zoon hoesje? want het geweldige van de nano is juist dat hij zo klein is![]()
Lekkere manier van duidelijk maken danquote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken
Dus waar hebben we het nu nog over?
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Lekkere manier van duidelijk maken dan.
Had hem dan in de eerste plaats niet gekocht! Als je ook maar enigsinds op had gelet had je dat vantevoren geweten en had je niet hier hoeven gaan jankenquote:Op zondag 2 april 2006 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Belachelijk hoge prijzen, nog eens geldklopperij door de accessoires apart te verkopen, lage accuduur (behalve bij de 60 GB dan), het apparaat zo krasgevoelig maken dat je er een apart hoesje twv 30 euro bij moet kopen...
Awwwquote:Op zondag 2 april 2006 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja, dat zullen we maar wijten aan jouw dyslexie dan
![]()
En waarom stel je je hier zo aan zwerver. Alles wat je nu weet over een iPod en waar je nu over zeikt had je al kunnen weten.quote:Trouwens, die iPod 40 GB waar ik het over had, heb ik de volgende dag weer teruggebracht naar de winkel. 8 uur speelduur, ben je helemaal van de pot gerukt anno 2006. Ga toch niet iedere dag m'n accu opladen. Ik ben blij dat ik hem heb teruggebracht want die hele gang van zaken rond iPods gaat me meer en meer tegenstaan.
Belachelijk hoge prijzen, nog eens geldklopperij door de accessoires apart te verkopen, lage accuduur (behalve bij de 60 GB dan, alles lager dan 20 uur is laag), het apparaat zo krasgevoelig maken dat je er een apart hoesje twv 30 euro bij moet kopen...
ja en dat had ik dus niet gedaan. Geheel mijn fout.quote:Op zondag 2 april 2006 12:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Had hem dan in de eerste plaats niet gekocht! Als je ook maar enigsinds op had gelet had je dat vantevoren geweten en had je niet hier hoeven gaan janken![]()
Je bent dus gewoon dom. opgelost.quote:Op zondag 2 april 2006 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja en dat had ik dus niet gedaan. Geheel mijn fout.
nee, ik ging er vanuit dat 20 uur anno 2006 toch wel een standaard is. Vrij naīef dus, dat wel. Het gaat niet zo hard met de techniek als ik had gedachtquote:
Okee sorry.quote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik ging er vanuit dat 20 uur anno 2006 toch wel een standaard is. Vrij naīef dus, dat wel. Het gaat niet zo hard met de techniek als ik had gedacht
Wat nou nee, je bent dan toch gewoon domquote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik ging er vanuit dat 20 uur anno 2006 toch wel een standaard is. Vrij naīef dus, dat wel. Het gaat niet zo hard met de techniek als ik had gedacht
Ik gooi het op die stelling, omdat ik maar liefst 3 keer heb gezegd (en drie maal in verschillende bewoordingen) wat mijn probleem is met de nieuwe generatie iPods en drie keer snapte jij mij niet. Dus, ja logisch dat ik het dan op dyslexie gooi hč. Had je ook met het wellicht adequatere 'achterlijke kutmongool' kunnen vereren, maar je moet tegenwoordig altijd rekening houden met allerlei psychische gebreken, dus heb ik safe gespeeldquote:Op zondag 2 april 2006 12:35 schreef tonks het volgende:
Awwwze heeft niks meer te zeggen en gooit het nu op spelling!!!
JAHAAAAAAH!! Dat weet ik godverdomme nu welquote:Op zondag 2 april 2006 12:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat nou nee, je bent dan toch gewoon domJe gaat toch niet iets van een paar 100 euro kopen omdat je DENKT dat hij 20 uur mee gaat? dat controleer je toch even
![]()
De eerste twee keer zei je het sowieso al foutquote:Op zondag 2 april 2006 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gooi het op die stelling, omdat ik maar liefst 3 keer heb gezegd (en drie maal in verschillende bewoordingen) wat mijn probleem is met de nieuwe generatie iPods en drie keer snapte jij mij niet.
die vergelijking gaat niet opquote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Dementor het volgende:
Kut ik heb een Ferrari gekocht alleen ik moet elke dag tanken boehoeeee
Of jij las het niet goed, dat kan ookquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
De eerste twee keer zei je het sowieso al fout.
Nee ik denk gewoon andersquote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die vergelijking gaat niet opjij bent blijkbaar geheel in de macht van Steve Jobs en consorten. Valt niets meer aan te doen. Gelukkig durf ik in een land waar 99 van de 100 neuzen richting iPod zijn gericht nog een ander merk speler te kiezen
![]()
Je hebt het zelf al toegegeven dat je het fout had.quote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of jij las het niet goed, dat kan ookerg makkelijk he, de schuld op een ander afschuiven
Dus...quote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al toegegeven dat je het fout had.
Anders dan de 1 % die iets anders dan een iPod kiest jaquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus...
Weet je, dit is een beetje een zinloze discussie. Waar het om ging is dat er in vgl met de 40 GB weinig accessoires bij 30 GB en 60 GB worden geleverd en dat dat jammer is.
Daar zijn we het over eens, dus laten we het daar maar op houden, goed?
Dan wens ik u een fijne zondag en tot kijk!
Is goed hoorquote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders dan de 1 % die iets anders dan een iPod kiest jaMaar goed, zoals ik al zei in reactie op Tonks: Ik wil het vuren graag staken
Dude quote dan even de zin waarin ik het woordje dom aanhaal.quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Geqxon het volgende:
tonks, dementor.
Ik merk nu al meerdere keren dat jullie iemand erg snel dom noemen. Dit helpt niet echt voor de sfeer hier, en ik vroeg mij af of jullie hier mee kunnen kappen? Niet iedereen weet alles van iPods, en iemand die hier komt met de vraag hoe je hem uit zet hoef je ook niet accuut dom te noemen.
Alvast bedankt.
het gaat nergens overquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
Waar gaat dit over
Ik lees in een ander topic dat je allang een Creative hebt gekocht
Je weet verrekte goed waar ik het over heb, en nee, het is niet specifiek het woordje "dom".quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dude quote dan even de zin waarin ik het woordje dom aanhaal.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Dementor het volgende:
Kut ik heb een Ferrari gekocht alleen ik moet elke dag tanken boehoeeee
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef Bob. het volgende:
iPod![]()
Ik hou van mn nano![]()
Alleen heb ik nooit genoeg ruimteEn hij krast zo
![]()
Misschien moet ik maar eens voor zn grote broer gaan sparen
Mijn broertje heeft em opgestuurt naar Apple en heeft een hele nieuwe gekregen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:06 schreef Badabingea het volgende:
Mijn batterij van mn i-pod mini 4 gb gaat snel leeg, wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Sinds wanneer kleurt jouw naam blauw?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet verrekte goed waar ik het over heb, en nee, het is niet specifiek het woordje "dom".
Posts als onderstaande zijn in een non-slowchat topic vervelend en irrelevant:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef tonks het volgende:
Denk dat je er weinig verstand van hebt geqxon, ik bedoel je eigen subforum ging haast alleen over dit soort gadgets en waar is dat subforum nu? weg.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je inderdaad GVH hebt verneukt?
Ik zal mij verder uit deze discussie houden.quote:
Zal ik ook maar doenquote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal mij verder uit deze discussie houden.
Meteen drukken als het appeltje in beeld komtquote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Neak het volgende:
Weet iemand hoe dat disk-mode precies werkt? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651. Dat lukt me maar niet.
ik heb garantie anders... moeten ze hem maken, dan vervangen ze de plaat maarquote:Op zondag 2 april 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met gebruikerssporen erop ruilen ze hem niet
Beide punten zijn verbeterdquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
Dat was een uitgelopen frustratie van een gast waar van z'n derde generatie iPod het begaf na een paar maanden. Toen heeft hij op alle iPod posters in zijn stad bespoten met teksten dat de iPod na 18 maanden verrot is. En veel mensen hebben dat opgepikt en zo is dat gerucht in de wereld gekomen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
quote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef menesis het volgende:
hmz, ik spit net het topic door en zie dat de HD versies rond de 17 uur meegaan op een accu.. Hoe zit dat met de nano dan? Die is met flashgeheugen dus die gaat langer mee?
quote:Tot 14 uur voor muziek, tot 4 uur voor diavoorstellingen met muziek
Sluit em eens op de stroom aan en doe dan de menu knop (bovenste) en het middelste knopje inhouden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef d.n3rd het volgende:
Mijntes doet niets meer! De accu is als het goed is leeg, nu wil ik hem weer opladen maar reageert de iPod nergens meer op. Als ik hem via aan het stroomnetwerk aansluit niet, via de PC niet.. Wat kan er aan de hand zijn? Hij doet net alsof ie dood is.
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.quote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Tique3 het volgende:
disk mode werk zoals het plaatje, resetten met 1e plaatje, zodra het apple logo in beeld komt zoals het 2e plaatje ingedrukt houden tot je disk mode ziet...
Meteen drukken he, als je het appeltje ziet.quote:Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
quote:
hoezo pauperig? das bullshit...tis gewoon leuk om erbij te hebben...heb ook nog de originele apple software en die gebruik ik gewoon voor muziek. Wil ik dus een filmpje kijken of doomquote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt pauperig als je Linux op je Nano gaat zetten, ik had dat ook erop staan werkt voor geen meter alsof het leuk is om video op dat mini scherm te kijken
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan![]()
Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krastquote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.![]()
hoe kan software kapot gaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:11 schreef Foxety het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krast
Je hebt speciaal een baantje genomen om een iPod Nano te kopen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt speciaal een baantje genomen om een iPod Nano te kopen?
No offence, maar dat klinkt wel erg hopeloos
zorg dat je de middelste knop en die onderste knop precies indrukt en dat je niet met je vingers loopt te schuiven. Je hebt trouwens zodra je het appeltje ziet een paar seconden om je vingers goed neer te zetten, waarna je de knopjes goed ingedrukt moet houden om in 'disk-mode' te komenquote:Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
Ben jij niet die crimineel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij/zij heeft er tenminste iets voor over!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef Foxety het volgende:
[..]
nee hoorik kan er zo ook wel 1 kopen, maar ik wil geen arme student zijn, dus laat ik m'n geld maar in de bank. daarnaast is het baantje bij m'n vader, ik kan komen als ik wil, maar als ik wil uitslapen blijf ik thuis
zwartquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een minderjarig persoon voor zichzelf werken?
Doe normaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
typo grafmongool minder fijn persoonquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef Skazminko het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat kan je nou allemaal precies met de iDock?
Ik ben te lui om het op te zoeken.![]()
Laat hij je iPod ook op?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.
Dan moet ik maar eens zo'n ding gaan aanschaffen.quote:
http://www.casicakes.com/quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het bijna nie tte vragen, maar met welk programma kun je de muziek weer van je iPod halen en op een andere pc knallen?
Dank jequote:
Je kan er toch zelf plaatjes bij zettenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef Agiath het volgende:
Klopt het dat ipod music store automatisch plaatjes bij je albums zet op je iPod nano?
Dit werkt anders niet omdat hier ipod music store ook niet werkt
Iemand?
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan er toch zelf plaatjes bij zetten
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.
Ach het was maar voor me broertje, ik kan het ook zelf doen maar toch...
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Dat kon altijd al ! Kwestie van in I-tunes de gegevens editen. Al die nummers van de mix-CD selecteren en bij de 'Info Tonen'-optie kun 1 naam invullen bij het desgewenste onderwerp (artiest, titel, album etc.)quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Ja maar heeft mijn mini dan ook een compilatie-menu? bij nano kon je het kiezen in het menu maar bij mini zie ik het niet....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.
http://smartplaylists.com/comments.php?id=295_0_1_0_C
ja op school loopt iedereen rond met een nano kom ik aan met me photo 20 gigquote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Die iPod nano is trouwens echt super dun en licht, m'n mini lijkt er wel een koelkast bij man, echt mooi![]()
* Jaloers op broertje is
Photobucket is ontzettend traag opeens...maargoed...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef VinceWouters het volgende:
Hallo,ik heb vandaag iPod video (30 gb ) gekocht handleiding gelezen forums geleze, echt vanalles geprobeerd.Maar ik heb twee problemen waar mischien iemand van jullie me me kunnen helpe?
1. als ik afbeeldingen erop probeer te zetten ofzo krijg ik deze foutmelding [afbeelding]
kweet echt nie wadk moet doen iets activeren of ontgrendelen ofzo?
2. ik zou graag een zender van iTunes radio overzette op iPod [afbeelding]
Help mij a.u.b
Als je wilt kan je me ook contacteren op vince.wouters@skynet.be
Greetz en alvast bedankt
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Je probleem staat er 1 post boven, en zit 40 minuten tussen. Echt niet nodig om te schoppen hoorquote:
Ja in eerdere generaties met een FM opklik ding, in de laatste generatie met een afstandsbediening(55 euro dacht ik)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Badabingea het volgende:
Kan je radio luisteren op je i-pod?
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. Damn ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
Omdat hij webradio wil luisteren?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?
Ti's enen Belg 'eh.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening krijgen. 40 euries![]()
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening.
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
holy ****quote:Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillipsquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef mrkanarie het volgende:
hmm, kweet nu niet wat ik moet doen.Zit te twijfelen tussen de Philips Micro Jukebox en de iPod nano van 2Gb. Beiden 200,00 euro. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Deze kwam overigens wel als beste uit de test bij de consumetenbond, boven de nano uit. Wat was het probleem dan met de Phillips?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillips) en ze zijn echt een drama
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |