Je kan er toch zelf plaatjes bij zettenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef Agiath het volgende:
Klopt het dat ipod music store automatisch plaatjes bij je albums zet op je iPod nano?
Dit werkt anders niet omdat hier ipod music store ook niet werkt
Iemand?
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan er toch zelf plaatjes bij zetten
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.
Ach het was maar voor me broertje, ik kan het ook zelf doen maar toch...
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Dat kon altijd al ! Kwestie van in I-tunes de gegevens editen. Al die nummers van de mix-CD selecteren en bij de 'Info Tonen'-optie kun 1 naam invullen bij het desgewenste onderwerp (artiest, titel, album etc.)quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Ja maar heeft mijn mini dan ook een compilatie-menu? bij nano kon je het kiezen in het menu maar bij mini zie ik het niet....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.
http://smartplaylists.com/comments.php?id=295_0_1_0_C
ja op school loopt iedereen rond met een nano kom ik aan met me photo 20 gigquote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Die iPod nano is trouwens echt super dun en licht, m'n mini lijkt er wel een koelkast bij man, echt mooi![]()
* Jaloers op broertje is
Photobucket is ontzettend traag opeens...maargoed...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef VinceWouters het volgende:
Hallo,ik heb vandaag iPod video (30 gb ) gekocht handleiding gelezen forums geleze, echt vanalles geprobeerd.Maar ik heb twee problemen waar mischien iemand van jullie me me kunnen helpe?
1. als ik afbeeldingen erop probeer te zetten ofzo krijg ik deze foutmelding [afbeelding]
kweet echt nie wadk moet doen iets activeren of ontgrendelen ofzo?
2. ik zou graag een zender van iTunes radio overzette op iPod [afbeelding]
Help mij a.u.b
Als je wilt kan je me ook contacteren op vince.wouters@skynet.be
Greetz en alvast bedankt
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Je probleem staat er 1 post boven, en zit 40 minuten tussen. Echt niet nodig om te schoppen hoorquote:
Ja in eerdere generaties met een FM opklik ding, in de laatste generatie met een afstandsbediening(55 euro dacht ik)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Badabingea het volgende:
Kan je radio luisteren op je i-pod?
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. Damn ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
Omdat hij webradio wil luisteren?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?
Ti's enen Belg 'eh.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening krijgen. 40 euries![]()
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening.
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
holy ****quote:Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillipsquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef mrkanarie het volgende:
hmm, kweet nu niet wat ik moet doen.Zit te twijfelen tussen de Philips Micro Jukebox en de iPod nano van 2Gb. Beiden 200,00 euro. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Deze kwam overigens wel als beste uit de test bij de consumetenbond, boven de nano uit. Wat was het probleem dan met de Phillips?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillips) en ze zijn echt een drama
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |