abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36581473
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Neak het volgende:
Weet iemand hoe dat disk-mode precies werkt? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651. Dat lukt me maar niet.
Meteen drukken als het appeltje in beeld komt
  zondag 2 april 2006 @ 19:42:49 #202
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_36586379
disk mode werk zoals het plaatje, resetten met 1e plaatje, zodra het apple logo in beeld komt zoals het 2e plaatje ingedrukt houden tot je disk mode ziet...
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zondag 2 april 2006 @ 19:46:03 #203
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36586465
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met gebruikerssporen erop ruilen ze hem niet
ik heb garantie anders... moeten ze hem maken, dan vervangen ze de plaat maar

Mijn broertje had ook krassen op zijn nano in no-time, die heeft hem laten opsturen en een nieuwe gekregen
pi_36587184
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
pi_36587237
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Beide punten zijn verbeterd
pi_36587350
hmz, ik spit net het topic door en zie dat de HD versies rond de 17 uur meegaan op een accu.. Hoe zit dat met de nano dan? Die is met flashgeheugen dus die gaat langer mee?
pi_36587918
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Dat was een uitgelopen frustratie van een gast waar van z'n derde generatie iPod het begaf na een paar maanden. Toen heeft hij op alle iPod posters in zijn stad bespoten met teksten dat de iPod na 18 maanden verrot is. En veel mensen hebben dat opgepikt en zo is dat gerucht in de wereld gekomen.

Er zijn genoeg mensen die nog buiten hun garantie een nieuwe hebben gekregen.
pi_36587944
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef menesis het volgende:
hmz, ik spit net het topic door en zie dat de HD versies rond de 17 uur meegaan op een accu.. Hoe zit dat met de nano dan? Die is met flashgeheugen dus die gaat langer mee?
quote:
Tot 14 uur voor muziek, tot 4 uur voor diavoorstellingen met muziek
pi_36588230
m'n ipod liep de hele tijd vast ik kon er niks aan doen
toen hersteld met ipod updater... dag later liep hij weer de hele tijd vast

toen heb ik hem hard op de grond getieft en nu doet hij het alweer 2 weken
pi_36596740
Mijntes doet niets meer! De accu is als het goed is leeg, nu wil ik hem weer opladen maar reageert de iPod nergens meer op. Als ik hem via aan het stroomnetwerk aansluit niet, via de PC niet.. Wat kan er aan de hand zijn? Hij doet net alsof ie dood is.
pi_36596894
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef d.n3rd het volgende:
Mijntes doet niets meer! De accu is als het goed is leeg, nu wil ik hem weer opladen maar reageert de iPod nergens meer op. Als ik hem via aan het stroomnetwerk aansluit niet, via de PC niet.. Wat kan er aan de hand zijn? Hij doet net alsof ie dood is.
Sluit em eens op de stroom aan en doe dan de menu knop (bovenste) en het middelste knopje inhouden.
pi_36598885
Tering hij doet het ineens weer, tonks je hebt mn leven gered!
pi_36604283
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Tique3 het volgende:
disk mode werk zoals het plaatje, resetten met 1e plaatje, zodra het apple logo in beeld komt zoals het 2e plaatje ingedrukt houden tot je disk mode ziet...
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
Take my hand, follow me and let's go
pi_36604315
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:

[..]

Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
Meteen drukken he, als je het appeltje ziet.
  maandag 3 april 2006 @ 14:58:16 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36608424
Ja, ingewikkeld he, zo'n iPod
Niet meer actief op Fok!
pi_36608984
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ingewikkeld he, zo'n iPod
Ga nou niet steeds door aub.
  maandag 3 april 2006 @ 15:23:59 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36609186
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef tonks het volgende:

[..]

Ga nou niet steeds door aub.
ik verveel me. En ik móet zo nu en dan even een sarcastische opmerking maken. Al is het maar om jou te pesten
Niet meer actief op Fok!
pi_36609848
heb nu dus eindelijk een ipod nano 4 gb ook gelijk linux erop gezet zodat ik video's kan bekijken op me nano

maar weet iemand of er al een update ofzo beschikbaar is zodat ik ook me 2e filmpje kan bekijken en dat dan ook het geluid gelijk loopt zoals bij het eerste filmpje?
pi_36614469
Hoe kan je op een Nano filmpjes kijken dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 3 april 2006 @ 18:23:53 #220
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_36614955
haha w00t enzo!

Zie dit:
http://sbeam.dk/blog/?p=9

Ofwel :

Neem een oude homecomputer die met cassettebandjes werkt
Pluk een paar tape-images van het Internet
Zoek een programmaatje om die images naar .wav om te zetten
Zet de wavjes op je iPod Shuffle
Sluit je iPod Shuffle aan op een cassette-adapter (zo'n ding waarmee je je discman op de cassettespeler van je antieke autoradio aansluit)

Resultaat : De homecomputer in kwestie gaat een willekeurig spelletje laden van je iPod!!!

Toffe hack
pi_36615042
Linux erop zetten!
Ik heb trouwens een probleempje met mn Ipod Nano: Soms druk ik tijdens het luisteren van een liedje op enter, dan komen onderaan het scherm die sterretjes in beeld. Normaal kan je dan gewoon weer doorklikken en dan ga je naar het album hoesje enzo. Maar het probleem is, soms gaat hij dan niet meer verder. Dan druk ik op enter en dan komen weer die kutsterretjes, de hele tijd achter elkaar. Na een minuut proberen lukt het meestal wel weer, maar die hele minuut kan ik niks doen (geen volume veranderen enzo). Erg irritant is dat, iemand misschien een oplossing?
pi_36615068
Echt pauperig als je Linux op je Nano gaat zetten, ik had dat ook erop staan werkt voor geen meter alsof het leuk is om video op dat mini scherm te kijken
pi_36615230
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan
pi_36615686
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt pauperig als je Linux op je Nano gaat zetten, ik had dat ook erop staan werkt voor geen meter alsof het leuk is om video op dat mini scherm te kijken
hoezo pauperig? das bullshit...tis gewoon leuk om erbij te hebben...heb ook nog de originele apple software en die gebruik ik gewoon voor muziek. Wil ik dus een filmpje kijken of doom spelen dan boot ik linux...
pi_36626995
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.
'Heel Goed =)!'
pi_36645587
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Spaceman89 het volgende:

[..]

Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.
Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krast
pi_36645709
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:11 schreef Foxety het volgende:

[..]

Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krast
hoe kan software kapot gaan !
pi_36645937
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:14 schreef tonks het volgende:

[..]

hoe kan software kapot gaan !
weet ik veel gewoon, kapot, dood, doet het niet meer
pi_36648714
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Je hebt speciaal een baantje genomen om een iPod Nano te kopen?

No offence, maar dat klinkt wel erg hopeloos
pi_36649223
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

nee hoor ik kan er zo ook wel 1 kopen, maar ik wil geen arme student zijn, dus laat ik m'n geld maar in de bank. daarnaast is het baantje bij m'n vader, ik kan komen als ik wil, maar als ik wil uitslapen blijf ik thuis
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:19:35 #231
118447 Tique3
pi_36649537
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:

[..]

zorg dat je de middelste knop en die onderste knop precies indrukt en dat je niet met je vingers loopt te schuiven. Je hebt trouwens zodra je het appeltje ziet een paar seconden om je vingers goed neer te zetten, waarna je de knopjes goed ingedrukt moet houden om in 'disk-mode' te komen
pi_36650360
quote:

[..]

Ben jij niet die crimineel?
pi_36650415
quote:

[..]

Hij/zij heeft er tenminste iets voor over!
pi_36652023
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef Foxety het volgende:

[..]

nee hoor ik kan er zo ook wel 1 kopen, maar ik wil geen arme student zijn, dus laat ik m'n geld maar in de bank. daarnaast is het baantje bij m'n vader, ik kan komen als ik wil, maar als ik wil uitslapen blijf ik thuis
Haha, ik dacht al.

Werken bij je vader is trouwens the way to go
pi_36656228
voor je zelf werken is veel beter, vragen wat je wilt.
pi_36656271
Hoe kan een minderjarig persoon voor zichzelf werken?
pi_36656348
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een minderjarig persoon voor zichzelf werken?
zwart
pi_36656361
waarom doet me icoon het niet
edit: oh
de admins vonden hem niet mooi
pi_36656493
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
pi_36656515
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
Doe normaal.
Ga ontopic.
pi_36656537
Misschien een domme vraag, maar wat kan je nou allemaal precies met de iDock?

Ik ben te lui om het op te zoeken.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_36656560
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
typo grafmongool minder fijn persoon
ik ben 16 wit verdien je 3 euro
dat is pas voor paupers zoals jij, mischien zou je via zwart werken wel een advocaat kunnen betalen zodat je kop niet meer in de krant verschijnt.
pi_36656612
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef Skazminko het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat kan je nou allemaal precies met de iDock?

Ik ben te lui om het op te zoeken.
Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.
pi_36656691
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef tonks het volgende:

[..]

Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.
Laat hij je iPod ook op?
pi_36656713
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Laat hij je iPod ook op?
jep, staat mooi op je bureau btw
pi_36656821
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef C2C het volgende:

[..]

jep, staat mooi op je bureau btw
Dan moet ik maar eens zo'n ding gaan aanschaffen.
pi_36656896
Ik durf het bijna nie tte vragen, maar met welk programma kun je de muziek weer van je iPod halen en op een andere pc knallen?
Tap tap tap
pi_36657312
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het bijna nie tte vragen, maar met welk programma kun je de muziek weer van je iPod halen en op een andere pc knallen?
http://www.casicakes.com/
pi_36657653
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef tonks het volgende:

[..]

http://www.casicakes.com/
Dank je
Hij slaat alleen sommige nummers over omdat ik geen zin heb om ervoor te betalen
Tap tap tap
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:29:45 #250
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_36659132
Ik heb een probleem:

Mijn iPod wordt vanuit een aantal playlists automagisch bijgewerkt. Podcasts worden niet automatisch bijgewerkt.

Ik heb een aantal Podcasts, en nu wil ik alleen de podcasts van Kink FM naar mijn iPod kopiëren, en dan met een maximum van 660MB, omdat ik nou eenmaal niet meer ruimte overheb. Dus ik maak een smart playlist aan met als voorwaarden dat de artiest "KINKFM" bevat en het om een Podcast gaat, deze limiteer ik op 660 MB.

Hij kopiëert het spulletje naar mijn iPod, maar als er podcasts bijkomen (en er dus aan de onderkant een paar 'afvallen') dan worden deze wel uit de smart playlist gehaald, ook uit de smart playlist van de iPod, maar ze worden niet van de iPod verwijderd (en nee, ze komen in geen enkele andere playlist voor). En omdat ik voor automatisch synchroniseren gekozen heb kan ik ze er niet afhalen zonder dat uit te zetten.....
pi_36679636
Klopt het dat ipod music store automatisch plaatjes bij je albums zet op je iPod nano?
Dit werkt anders niet omdat hier ipod music store ook niet werkt

Iemand?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36679673
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef Agiath het volgende:
Klopt het dat ipod music store automatisch plaatjes bij je albums zet op je iPod nano?
Dit werkt anders niet omdat hier ipod music store ook niet werkt

Iemand?
Je kan er toch zelf plaatjes bij zetten
pi_36680868
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef tonks het volgende:

[..]

Je kan er toch zelf plaatjes bij zetten
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.
Ach het was maar voor me broertje, ik kan het ook zelf doen maar toch...

Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
pi_36681373
iTunes zoekt niet automatisch albumgegevens, die moet je zelf erbij vinden. Het is het beste om dit te doen via een automatisch programma imho, mits je tags goed zijn.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_36681580
Maar is music store bij jullie ook down?
  woensdag 5 april 2006 @ 18:04:58 #256
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36682085
Vaag: bij een vriend van mij kreeg ik zijn iPod nano maar niet geïnstalleerd: windows pakte hem wel, maar begon meteen met de wizard nieuwe hardware, die hij op geen enkele manier succesvol kon afronden. De iPod Updater zag de ipod ook niet. Vervolgens heb ik hem mee naar huis genomen, met mijn eigen iPod het automatisch synchen uitgezet, en vervolgens zijn iPod aan mijn pc gehangen, en dat ging zonder problemen! Ik kon ook zonder problemen muziek uit mijn bibliotheek bij hem erop zetten! Dat had ik even niet verwacht.

Waarschijnlijk ligt het dus aan zijn pc (laptop) dat het niet werkt, we hebben alle mogelijkheden (nieuwste installs, genoeg voeding voor de USB-poorten etc) wel afgewerkt.
Nouja, hij kan in ieder geval muziek luisteren, we hebben toch ongeveer dezelfde smaak. Pas als hij hem wel op zijn eigen pc kan koppelen, moet hij oppassen dat niet alle muziek eraf getieft wordt. Daar zijn toch ook wel (gratis) progjes voor?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_36682144
Die iPod nano is trouwens echt super dun en licht, m'n mini lijkt er wel een koelkast bij man, echt mooi

* Jaloers op broertje is
pi_36682159
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.
Ach het was maar voor me broertje, ik kan het ook zelf doen maar toch...

Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.

http://smartplaylists.com/comments.php?id=295_0_1_0_C
pi_36682259
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat kon altijd al ! Kwestie van in I-tunes de gegevens editen. Al die nummers van de mix-CD selecteren en bij de 'Info Tonen'-optie kun 1 naam invullen bij het desgewenste onderwerp (artiest, titel, album etc.)
Take on the situation, but not the torment ...
pi_36683063
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.

http://smartplaylists.com/comments.php?id=295_0_1_0_C
Ja maar heeft mijn mini dan ook een compilatie-menu? bij nano kon je het kiezen in het menu maar bij mini zie ik het niet....
pi_36685477
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Die iPod nano is trouwens echt super dun en licht, m'n mini lijkt er wel een koelkast bij man, echt mooi

* Jaloers op broertje is
ja op school loopt iedereen rond met een nano kom ik aan met me photo 20 gig
naja ik was wel de eerste met een ipod op school (ipod 4th gen 20 gig )
pi_36685574
Hallo,ik heb vandaag iPod video (30 gb ) gekocht handleiding gelezen forums geleze, echt vanalles geprobeerd.Maar ik heb twee problemen waar mischien iemand van jullie me me kunnen helpe?

1. als ik afbeeldingen erop probeer te zetten ofzo krijg ik deze foutmelding

kweet echt nie wadk moet doen iets activeren of ontgrendelen ofzo?

2. ik zou graag een zender van iTunes radio overzette op iPod

Help mij a.u.b

Als je wilt kan je me ook contacteren op vince.wouters@skynet.be

Greetz en alvast bedankt
pi_36685743
-laat maar-
pi_36685770
Het is onmogelijk een radiozender over te zetten op je iPod
pi_36685815
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef VinceWouters het volgende:
Hallo,ik heb vandaag iPod video (30 gb ) gekocht handleiding gelezen forums geleze, echt vanalles geprobeerd.Maar ik heb twee problemen waar mischien iemand van jullie me me kunnen helpe?

1. als ik afbeeldingen erop probeer te zetten ofzo krijg ik deze foutmelding [afbeelding]

kweet echt nie wadk moet doen iets activeren of ontgrendelen ofzo?

2. ik zou graag een zender van iTunes radio overzette op iPod [afbeelding]

Help mij a.u.b

Als je wilt kan je me ook contacteren op vince.wouters@skynet.be

Greetz en alvast bedankt
Photobucket is ontzettend traag opeens...maargoed...
Je moet eerst een map aanmaken met alle foto's die je erop wil zetten, en dan bij opties van je iPod ergens die map synchroniseren...probeer het maar
pi_36685825
Nop nog steeds hetzelfde.. Ik sluit ipod aan enal klik opties,selecteer map stop fotos erin dan ''werkt hij bij'' en dan krijgk die error:S

Damn kzou echt een oplossing willen hebben:(

Iemand?

Greetz

(Nog es tot verduidelijking mijn probleem )

[ Bericht 81% gewijzigd door VinceWouters op 05-04-2006 20:08:25 ]
pi_36686276
Wel goed de software geinstalleerd?
Misschien even alles opnieuw installeren en nog eens proberen
pi_36686309
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. Damn ik wil zo graag een oplossing ..

(Nog Eens mijn probleem )

[ Bericht 93% gewijzigd door VinceWouters op 05-04-2006 20:54:58 ]
pi_36687963
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. ik wil zo graag een oplossing ..

(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
pi_36688092
Werkt een restore?
pi_36688117
terugbrengen? of even apple bellen?
Tap tap tap
  Lieve Belg woensdag 5 april 2006 @ 20:59:43 #272
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36688155
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef VinceWouters het volgende:

[..]
Je probleem staat er 1 post boven, en zit 40 minuten tussen. Echt niet nodig om te schoppen hoor
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36688618
Nitespeed heb het geprobeerd en het lukt .Jump je moet me neus er niet afbeiten probeer gwn het duidelijk te maken .. Ik vind het vriendelijk dat jullie proberen te helpen daarom:)..

Thx all! Voor jullie help
pi_36692455
Kan je radio luisteren op je i-pod?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36692518
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Badabingea het volgende:
Kan je radio luisteren op je i-pod?
Ja in eerdere generaties met een FM opklik ding, in de laatste generatie met een afstandsbediening(55 euro dacht ik)
pi_36692728
Oké, dus je moet zo'n ding kopen waarmee je ook op je radio een fm zender moet zetten en dat je dan je i-pod hoort?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36692938
Kan iemand me vertellen hoe ik nummers van mijn ipod terug naar mijn pc kan brengen? In I-tunes lukt het me niet en het is hard nodig want ik ben een hoop nummers kwijt .

Ik heb geprobeerd het via die ipod map te doen en te slepen naar mijn pc maar om de een of andere reden staat daar niet alle muziek die op mijn ipod staat

[ Bericht 22% gewijzigd door Zuen op 05-04-2006 23:11:04 ]
zakelijk
pi_36696929
CopyPod werkt goed .

http://www.copypod.net/
  donderdag 6 april 2006 @ 09:37:59 #280
118447 Tique3
pi_36699187
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. Damn ik wil zo graag een oplossing ..

(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
pi_36699379
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36699412
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?
Omdat hij webradio wil luisteren?
pi_36699497
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Omdat hij webradio wil luisteren?
Tis vroeg
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36699596
Geen punt, ik vergeef het je
  donderdag 6 april 2006 @ 10:02:53 #285
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36699727
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
Ti's enen Belg 'eh. .
Ik ga naar huis.
pi_36706019
Mijn probleem is opgelost. Ik heb een USB Power Adapter gekocht en hij doet het weer. Ik had hem sowieso nodig voor vakanties e.d, is wel handig. Bedankt voor degene die de tip gaf btw
Take my hand, follow me and let's go
pi_36708031
Even een vraagje over de iPhone. Weet iemand waar ik daar info over kan vinden?
Er is ook nog niet veel over bekend, maar wat er over bekend is zou ik toch wel willen weten. Tot dusver weet ik alleen de naam.
Sex sells so fuck u all.
pi_36708065
Meer is ook nog niet bekend, het is geeneens bekend of die er komt en als die er komt is de kans klein dat ze hem daadwerkelijk iPhone gaan noemen.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:23:45 #289
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_36713558
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening.

Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.

Gegroet,

Jan
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
  donderdag 6 april 2006 @ 17:27:01 #290
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_36713675
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening krijgen. 40 euries

Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.

Gegroet,

Jan
  donderdag 6 april 2006 @ 17:40:10 #291
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36714088
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening.

Gegroet,

Jan
Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_36714902
Idd en volgensmij kun je op de site van Apple gewoon oordopjes apart bestellen. Voor 10 euro.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:50:19 #293
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_36716073
quote:
Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.
holy ****

Heb ik niet geweten.
Dat is dom.

Nou ja. Ik heb deze nu al aangeschaft. Dus ik doe het er even mee.
pi_36717476
Nu heb ik zelf ff een vraag, bestaan er voor de 30 gig iPod ook hoesjes? En dan niet van die leren of hard case dingen, van vergelijkbaar met de tubes voor de nano zo dun mogelijk dus.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:26:32 #295
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_36719207
D'r zijn van die zachtrubberen hoesjes voor. Tenminste als je die bedoelt?
Of ook fleestasjes. Maar dan zie je het beeldscherm weer niet.

Ik vind het wel lastig om voor de Ipod photo 60 gb een goede rubberen hoes te vinden. Nog geen geschikte gevonden. Maar zonder gaat het op dit moment ook wel redelijk.
pi_36743752
hmm, kweet nu niet wat ik moet doen. Zit te twijfelen tussen de Philips Micro Jukebox en de iPod nano van 2Gb. Beiden 200,00 euro. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
pi_36743916
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef mrkanarie het volgende:
hmm, kweet nu niet wat ik moet doen. Zit te twijfelen tussen de Philips Micro Jukebox en de iPod nano van 2Gb. Beiden 200,00 euro. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillips ) en ze zijn echt een drama
pi_36743957
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Bob. het volgende:

[..]

Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillips ) en ze zijn echt een drama
Deze kwam overigens wel als beste uit de test bij de consumetenbond, boven de nano uit. Wat was het probleem dan met de Phillips?
pi_36744125
Ik weet niet of ze nogsteeds hetzelfde programma hebben om er muziek op te zetten maar dat was als eerste al kut, verschrikkelijk traag en meestal lukte het sowieso niet, dan hield hij na 5 seconden op en beweerde dat alles er op stond en wilde niks meer doen (terwijl hij er dus niks op had gezet).
En hij ging ook vaak gewoon niet aan of als je hem dan aan liep hij vast.
Ik heb hem een paar keer laten maken maar daar werd het nooit iets beter op (op die van mij zat ook een radio en de laatste keer dat ik was terug geweest naar de winkel kreeg ik hem zelfs opeens terug zonder radio en de rest van dingen werkte nogsteeds niet, klasse )

Nu heb ik een nano en daar ben ik echt heel tevreden mee, muziek zet je er super makkelijk op en alles werkt gewoon goed

Maar die van mij is dus niet hetzelfde als die die jij wilt, maar ik vertrouw phillips gewoon niet meer
pi_36745392
Je bedoeld Sonicstage??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')