Meteen drukken als het appeltje in beeld komtquote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Neak het volgende:
Weet iemand hoe dat disk-mode precies werkt? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651. Dat lukt me maar niet.
ik heb garantie anders... moeten ze hem maken, dan vervangen ze de plaat maarquote:Op zondag 2 april 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met gebruikerssporen erop ruilen ze hem niet
Beide punten zijn verbeterdquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
Dat was een uitgelopen frustratie van een gast waar van z'n derde generatie iPod het begaf na een paar maanden. Toen heeft hij op alle iPod posters in zijn stad bespoten met teksten dat de iPod na 18 maanden verrot is. En veel mensen hebben dat opgepikt en zo is dat gerucht in de wereld gekomen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
quote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef menesis het volgende:
hmz, ik spit net het topic door en zie dat de HD versies rond de 17 uur meegaan op een accu.. Hoe zit dat met de nano dan? Die is met flashgeheugen dus die gaat langer mee?
quote:Tot 14 uur voor muziek, tot 4 uur voor diavoorstellingen met muziek
Sluit em eens op de stroom aan en doe dan de menu knop (bovenste) en het middelste knopje inhouden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef d.n3rd het volgende:
Mijntes doet niets meer! De accu is als het goed is leeg, nu wil ik hem weer opladen maar reageert de iPod nergens meer op. Als ik hem via aan het stroomnetwerk aansluit niet, via de PC niet.. Wat kan er aan de hand zijn? Hij doet net alsof ie dood is.
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.quote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Tique3 het volgende:
disk mode werk zoals het plaatje, resetten met 1e plaatje, zodra het apple logo in beeld komt zoals het 2e plaatje ingedrukt houden tot je disk mode ziet...
Meteen drukken he, als je het appeltje ziet.quote:Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
quote:
hoezo pauperig? das bullshit...tis gewoon leuk om erbij te hebben...heb ook nog de originele apple software en die gebruik ik gewoon voor muziek. Wil ik dus een filmpje kijken of doomquote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt pauperig als je Linux op je Nano gaat zetten, ik had dat ook erop staan werkt voor geen meter alsof het leuk is om video op dat mini scherm te kijken
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan![]()
Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krastquote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.![]()
hoe kan software kapot gaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:11 schreef Foxety het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat de software snel kapot gaat, en dat de buitenkant heel snel krast
Je hebt speciaal een baantje genomen om een iPod Nano te kopen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt speciaal een baantje genomen om een iPod Nano te kopen?
No offence, maar dat klinkt wel erg hopeloos
zorg dat je de middelste knop en die onderste knop precies indrukt en dat je niet met je vingers loopt te schuiven. Je hebt trouwens zodra je het appeltje ziet een paar seconden om je vingers goed neer te zetten, waarna je de knopjes goed ingedrukt moet houden om in 'disk-mode' te komenquote:Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
Ben jij niet die crimineel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij/zij heeft er tenminste iets voor over!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef Foxety het volgende:
[..]
nee hoorik kan er zo ook wel 1 kopen, maar ik wil geen arme student zijn, dus laat ik m'n geld maar in de bank. daarnaast is het baantje bij m'n vader, ik kan komen als ik wil, maar als ik wil uitslapen blijf ik thuis
zwartquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een minderjarig persoon voor zichzelf werken?
Doe normaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
typo grafmongool minder fijn persoonquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Mijn icoon werkt prima. En zwart werken is voor paupers en mensen met een uitkering
Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef Skazminko het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat kan je nou allemaal precies met de iDock?
Ik ben te lui om het op te zoeken.![]()
Laat hij je iPod ook op?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Met een iPod dock kun je de iPod op een nette manier op de computer aansluiten, en je kunt er speakers of oordopjes op aansluiten. Op de wat nieuwere docks kun je je tv aansluiten zodat je (bij de nieuwere iPods) foto's en videos kunt laten zien. Het nieuwste dock kun je op afstand bedienen.
Dan moet ik maar eens zo'n ding gaan aanschaffen.quote:
http://www.casicakes.com/quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het bijna nie tte vragen, maar met welk programma kun je de muziek weer van je iPod halen en op een andere pc knallen?
Dank jequote:
Je kan er toch zelf plaatjes bij zettenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef Agiath het volgende:
Klopt het dat ipod music store automatisch plaatjes bij je albums zet op je iPod nano?
Dit werkt anders niet omdat hier ipod music store ook niet werkt
Iemand?
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan er toch zelf plaatjes bij zetten
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar het leek me veel logischer dat iTunes dat automatisch deed, zoals WMP dat doet.
Ach het was maar voor me broertje, ik kan het ook zelf doen maar toch...
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Dat kon altijd al ! Kwestie van in I-tunes de gegevens editen. Al die nummers van de mix-CD selecteren en bij de 'Info Tonen'-optie kun 1 naam invullen bij het desgewenste onderwerp (artiest, titel, album etc.)quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Trouwens, eindelijk heeft iTunes/iPod iets gedaan aan die mix-cd's probleem, zodat je niet tig artiesten hebt met 1 nummer. Dat kon iig bij me broertjes nano...Kan het ook op mijn mini?
Ja maar heeft mijn mini dan ook een compilatie-menu? bij nano kon je het kiezen in het menu maar bij mini zie ik het niet....quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geef ze de goede groeperingsnaam in iTunes, en laat de artiest/title wel zoals het echt is. Dan kan je aanvinken dat de bestanden bij een compilatie horen, en op je iPod groepeert hij ze dan automatisch. Je moet ze wel opzoeken via het compilatie-menu, en niet via de normale artiesten-menu's.
http://smartplaylists.com/comments.php?id=295_0_1_0_C
ja op school loopt iedereen rond met een nano kom ik aan met me photo 20 gigquote:Op woensdag 5 april 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Die iPod nano is trouwens echt super dun en licht, m'n mini lijkt er wel een koelkast bij man, echt mooi![]()
* Jaloers op broertje is
Photobucket is ontzettend traag opeens...maargoed...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef VinceWouters het volgende:
Hallo,ik heb vandaag iPod video (30 gb ) gekocht handleiding gelezen forums geleze, echt vanalles geprobeerd.Maar ik heb twee problemen waar mischien iemand van jullie me me kunnen helpe?
1. als ik afbeeldingen erop probeer te zetten ofzo krijg ik deze foutmelding [afbeelding]
kweet echt nie wadk moet doen iets activeren of ontgrendelen ofzo?
2. ik zou graag een zender van iTunes radio overzette op iPod [afbeelding]
Help mij a.u.b
Als je wilt kan je me ook contacteren op vince.wouters@skynet.be
Greetz en alvast bedankt
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Je probleem staat er 1 post boven, en zit 40 minuten tussen. Echt niet nodig om te schoppen hoorquote:
Ja in eerdere generaties met een FM opklik ding, in de laatste generatie met een afstandsbediening(55 euro dacht ik)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Badabingea het volgende:
Kan je radio luisteren op je i-pod?
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef VinceWouters het volgende:
Nop ngoaltijd hetzelfde:( kweet echt het probleem nie.. Damn ik wil zo graag een oplossing ..
(Nog Eens mijn probleem [afbeelding] )
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
Omdat hij webradio wil luisteren?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die wilt internetten dan?
Ti's enen Belg 'eh.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Tique3 het volgende:
dude! ga eens nadenken, je kan met je iPod toch ook niet internetten...
je hebt misschien een FM-TUNER er op maar geen internet!
dat gaat dus gewoon nooit lukken
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening krijgen. 40 euries![]()
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef B-Keizer het volgende:
Tsjonge! Mijn oordopjes van m'n Ipod waren kapot. Wil ik dezelfde terughebben, moet je gelijk ook een afstandbediening erbij nemen. Of oordopjes van een ander merk nemen. Je kunt dus niet even die simpele oordopjes ZONDER afstandsbediening.
Ik had trouwens al een keer die in-ear dopjes gehad(van sony) maar dat vind ik trouwens ook maar niks. Dus die waren ook geen optie.
Gegroet,
Jan
holy ****quote:Als je iPod nog niet ouder dan een jaar is, kun je ze ook graties via de site van Apple krijgen.
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillipsquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef mrkanarie het volgende:
hmm, kweet nu niet wat ik moet doen.Zit te twijfelen tussen de Philips Micro Jukebox en de iPod nano van 2Gb. Beiden 200,00 euro. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Deze kwam overigens wel als beste uit de test bij de consumetenbond, boven de nano uit. Wat was het probleem dan met de Phillips?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neem de nano! ik heb ook zoon ding van phillips gehad (oke wel een andere dan deze, maar hpillips is phillips) en ze zijn echt een drama
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |