Meteen drukken als het appeltje in beeld komtquote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Neak het volgende:
Weet iemand hoe dat disk-mode precies werkt? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651. Dat lukt me maar niet.
ik heb garantie anders... moeten ze hem maken, dan vervangen ze de plaat maarquote:Op zondag 2 april 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met gebruikerssporen erop ruilen ze hem niet
Beide punten zijn verbeterdquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
Dat was een uitgelopen frustratie van een gast waar van z'n derde generatie iPod het begaf na een paar maanden. Toen heeft hij op alle iPod posters in zijn stad bespoten met teksten dat de iPod na 18 maanden verrot is. En veel mensen hebben dat opgepikt en zo is dat gerucht in de wereld gekomen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef menesis het volgende:
Gaan die iPods van tegenwoordig ook nog zo snel kapot ofeh is dat verbeterd?
(Er waren toch altijd problemen met slechte accu's?)
quote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef menesis het volgende:
hmz, ik spit net het topic door en zie dat de HD versies rond de 17 uur meegaan op een accu.. Hoe zit dat met de nano dan? Die is met flashgeheugen dus die gaat langer mee?
quote:Tot 14 uur voor muziek, tot 4 uur voor diavoorstellingen met muziek
Sluit em eens op de stroom aan en doe dan de menu knop (bovenste) en het middelste knopje inhouden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef d.n3rd het volgende:
Mijntes doet niets meer! De accu is als het goed is leeg, nu wil ik hem weer opladen maar reageert de iPod nergens meer op. Als ik hem via aan het stroomnetwerk aansluit niet, via de PC niet.. Wat kan er aan de hand zijn? Hij doet net alsof ie dood is.
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.quote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Tique3 het volgende:
disk mode werk zoals het plaatje, resetten met 1e plaatje, zodra het apple logo in beeld komt zoals het 2e plaatje ingedrukt houden tot je disk mode ziet...
Meteen drukken he, als je het appeltje ziet.quote:Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef Neak het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar een paar keer proberen, maar dat lukt me niet. Hij reageert niet op het indrukken van de toetsen zoals op het 2e plaatje.
quote:
hoezo pauperig? das bullshit...tis gewoon leuk om erbij te hebben...heb ook nog de originele apple software en die gebruik ik gewoon voor muziek. Wil ik dus een filmpje kijken of doomquote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
Echt pauperig als je Linux op je Nano gaat zetten, ik had dat ook erop staan werkt voor geen meter alsof het leuk is om video op dat mini scherm te kijken
Kapot gaan hoe? Software gaat snel 'kapot' of de hardware? Overigens heb ik tot nu toe van beide nietsch gemerkt.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef Foxety het volgende:
Ik heb een baantje genomen zodat ik een iPod nano kan kopen, hoor ik later dat ze snel kapot gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |