20 uur klinkt als veel, maar in de praktijk betekend het vaak dat je maar 17 uur hebt, en aangezien hij ook leeg gaat als hij in stand-by staat, kom je snel uit op om de 3-4 dagen opladen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Svyatagor het volgende:
20 uur is echt best veel, als je een uurtje per dag luistert ben je bijna drie weken verder. Zo lang hoeft een batt van mij echt niet mee te gaan, tenzij je echt in de bushbush zit en het eerste stopcontact drie dagen paardrijden verderop ligt.
Wat ik wel echt slecht van Apple vind is dat ze (met name bij de high end iPods) er geen oplader meer bij doen, want in dat opzicht wordt een lange batterijduur wel belangrijker. Niet iedereen heeft altijd een pc in de buurt, terwijl je een oplader gewoon in je tas kan stoppen. Ik heb gelukkig anderhalf jaar geleden al een 20gb gekocht, waar er keurig een bij zat, maar dat los erbij kopen is echt geldklopperij. Maar goed, niks aan te doen.
Zou een iPod in standby-stand meer stroom gebruiken dan een horloge? Hij hoeft alleen maar wat gegevens bij te houden, de tijd door te laten lopen, en reageren op knopjes. Dat kan nooit veel zijn. Dan zullen de zelfontladingseffecten van de batterij meer invloed hebben, en die zijn bij de LiIon batterijen voor zover ik weet ook al verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die batterijduur bij Apple berekenen, aangezien een iPod niet echt uit kan en stroom blijft gebruiken.
Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef nielstheun het volgende:
ik heb een ipod mini G2, is het nou eigenlijk mogelijk om "25 meest afgespeeld" erop te krijgen?
Of in de iTunes voorkeuren aangeven dat die playlist moet worden gesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!
Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Thetallguy het volgende:
Of op je iPod apart een nieuwe Smart Playlist aanmaken die zelf de 25 meest afgespeelde songs eruit pikt
( ik denk dat hij dat wilt )quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.
achteruit spoelknopje + menu bij opstartenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef _Kuch_ het volgende:
Vraagje: hoe activeer je nu precies de 'diagnostic mode'?
(misschien is het ook handig om in de OP te zetten. Disc mode ben ik inmiddels zelf achter..)
Dat is dus als je een gewone reset doet? Zo ja, dan werkt het niet :|quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef tonks het volgende:
[..]
achteruit spoelknopje + menu bij opstarten
De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben sinds gister trotse bezitter van een iPod Video 30 gig. Heb er al flink wat nummers opgeze. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van een los verkrijgbare dock afgezien van dat je iPod netjes recht overeind staat...
EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziek
Zoek dan eens een goedkopere 4gb flashplayerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:11 schreef Jump het volgende:
Ik was van plan om iPod te kopen, maar de prijs viel me echt te hoog uit voor de kleine opslag die je maar krijgt bij de nano
En een 30 gig versie krijg ik toch nooit vol
Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:09 schreef tonks het volgende:
[..]
EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jack
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
O RLY
EN IK ZEG TOCH OOK NIET DAT HET NIET KAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |