abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:54:25 #101
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36517627
20 uur is echt best veel, als je een uurtje per dag luistert ben je bijna drie weken verder. Zo lang hoeft een batt van mij echt niet mee te gaan, tenzij je echt in de bushbush zit en het eerste stopcontact drie dagen paardrijden verderop ligt.

Wat ik wel echt slecht van Apple vind is dat ze (met name bij de high end iPods) er geen oplader meer bij doen, want in dat opzicht wordt een lange batterijduur wel belangrijker. Niet iedereen heeft altijd een pc in de buurt, terwijl je een oplader gewoon in je tas kan stoppen. Ik heb gelukkig anderhalf jaar geleden al een 20gb gekocht, waar er keurig een bij zat, maar dat los erbij kopen is echt geldklopperij. Maar goed, niks aan te doen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_36517729
Ik vraag me af hoe ze die batterijduur bij Apple berekenen, aangezien een iPod niet echt uit kan en stroom blijft gebruiken.
Tap tap tap
pi_36517847
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Svyatagor het volgende:
20 uur is echt best veel, als je een uurtje per dag luistert ben je bijna drie weken verder. Zo lang hoeft een batt van mij echt niet mee te gaan, tenzij je echt in de bushbush zit en het eerste stopcontact drie dagen paardrijden verderop ligt.

Wat ik wel echt slecht van Apple vind is dat ze (met name bij de high end iPods) er geen oplader meer bij doen, want in dat opzicht wordt een lange batterijduur wel belangrijker. Niet iedereen heeft altijd een pc in de buurt, terwijl je een oplader gewoon in je tas kan stoppen. Ik heb gelukkig anderhalf jaar geleden al een 20gb gekocht, waar er keurig een bij zat, maar dat los erbij kopen is echt geldklopperij. Maar goed, niks aan te doen.
20 uur klinkt als veel, maar in de praktijk betekend het vaak dat je maar 17 uur hebt, en aangezien hij ook leeg gaat als hij in stand-by staat, kom je snel uit op om de 3-4 dagen opladen.

Het is helaas niet zoals een simpel rekensommetje zoals je het hierboven zegt
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:27:19 #104
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_36518466
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die batterijduur bij Apple berekenen, aangezien een iPod niet echt uit kan en stroom blijft gebruiken.
Zou een iPod in standby-stand meer stroom gebruiken dan een horloge? Hij hoeft alleen maar wat gegevens bij te houden, de tijd door te laten lopen, en reageren op knopjes. Dat kan nooit veel zijn. Dan zullen de zelfontladingseffecten van de batterij meer invloed hebben, en die zijn bij de LiIon batterijen voor zover ik weet ook al verwaarloosbaar.

Natuurlijk zullen ze die cijfers niet noemen met in het achterhoofd dat je je iPod oplaadt, een jaar in de kast legt, en daarna muziek gaat spelen. Maar een week of zelfs een maand moet toch te overbruggen zijn zonder al te veel verlies in speelduur.
pi_36518539
Als hij in standby gaat vreet hij echt wel heel wat meer dan een horloge. Hij moet continue stroom op het geheugen blijven zetten, en ondanks dat het niet veel vreet, krijg ik het gevoel dat het alsnog op een 1/10 ratio zit.
pi_36527690
ik heb een ipod mini G2, is het nou eigenlijk mogelijk om "25 meest afgespeeld" erop te krijgen?
pi_36527924
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef nielstheun het volgende:
ik heb een ipod mini G2, is het nou eigenlijk mogelijk om "25 meest afgespeeld" erop te krijgen?
Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:22:33 #108
16063 MonoSynth
pi_36529080
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja hoor, dan moet je even die map van iTunes naar je iPod slepen!
Of in de iTunes voorkeuren aangeven dat die playlist moet worden gesynchroniseerd.
pi_36529135
Of op je iPod apart een nieuwe Smart Playlist aanmaken die zelf de 25 meest afgespeelde songs eruit pikt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:43:24 #110
16063 MonoSynth
pi_36529582
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Thetallguy het volgende:
Of op je iPod apart een nieuwe Smart Playlist aanmaken die zelf de 25 meest afgespeelde songs eruit pikt
Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.
pi_36529621
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Maar dan krijg je de 25 meest afgespeelde liedjes uit je iPod, niet uit je iTunes library.
( ik denk dat hij dat wilt )
pi_36529678
ok, heel erg bedankt voor de reactie
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:41:12 #113
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_36530909
Vraagje: hoe activeer je nu precies de 'diagnostic mode'?

(misschien is het ook handig om in de OP te zetten. Disc mode ben ik inmiddels zelf achter..)
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_36530928
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef _Kuch_ het volgende:
Vraagje: hoe activeer je nu precies de 'diagnostic mode'?

(misschien is het ook handig om in de OP te zetten. Disc mode ben ik inmiddels zelf achter..)
achteruit spoelknopje + menu bij opstarten
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:50:14 #115
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_36531169
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef tonks het volgende:

[..]

achteruit spoelknopje + menu bij opstarten
Dat is dus als je een gewone reset doet? Zo ja, dan werkt het niet :|
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:51:21 #116
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36531202
Ik ben sinds gister trotse bezitter van een iPod Video 30 gig. Heb er al flink wat nummers opgeze. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van een los verkrijgbare dock afgezien van dat je iPod netjes recht overeind staat...

verder vind ik het ubergeil dat je de album covers ziet van de tracks die je afspeelt.. maar ik ben dan ook een nerd

wellicht binnenkort een iSkin scoren voor als ik hem mee ga nemen op straat, zowiezo een kabeltje voor in de auto halen. Mijn bestelde auto heeft een aansluiting voor externe spelers, de houder heb ik al... dus ik rij strx met een iPod in mijn auto rond
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:57:14 #117
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_36531343
Ik zal hier maar even mijn probleem plaatsen, aangezien ik hem nog niet hier heb teruggevonden:

Als mijn (4G 40 Gb) iPod niet op mijn computer is aangesloten, doet hij het gewoon. Geen harddisk of batterijproblemen, vind alle nummers, enz.
Zodra ik hem in mijn computer steek begint de ellende. Explorer loopt vast, iTunes loopt vast, iPod updater loopt vast. Kan er dus niks op of af halen. Disk mode helpt niet, in diagnostic mode heb ik hem nog niet gekregen (hoe gaat dit nou precies??), maar het lijkt me niet dat er iets mis is met de iPod aangezien hij het zonder PC gewoon doet. Heb de nieuwste updater ge-dl, nieuwste iTunes, computer opnieuw opgestart, maakt allemaal geen donder uit.

Help!
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:06:58 #118
16063 MonoSynth
pi_36531565
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben sinds gister trotse bezitter van een iPod Video 30 gig. Heb er al flink wat nummers opgeze. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van een los verkrijgbare dock afgezien van dat je iPod netjes recht overeind staat...
De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziek
pi_36531624
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

De nieuwere docks (Universal Dock) hebben ook support voor een afstandsbediening, dan voegt het idd wel wat toe. Maar verder is het idd een kwestie van stijl en luiheid. Ik zet mijn iPod als ik thuis kom op de dock als ik mijn koptelefoon nog op heb, dus ik mis geen seconde muziek
EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)
  Lieve Belg vrijdag 31 maart 2006 @ 19:11:28 #120
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36531666
Ik was van plan om iPod te kopen, maar de prijs viel me echt te hoog uit voor de kleine opslag die je maar krijgt bij de nano
En een 30 gig versie krijg ik toch nooit vol
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36531798
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:11 schreef Jump het volgende:
Ik was van plan om iPod te kopen, maar de prijs viel me echt te hoog uit voor de kleine opslag die je maar krijgt bij de nano
En een 30 gig versie krijg ik toch nooit vol
Zoek dan eens een goedkopere 4gb flashplayer

//met die functies, zo klein en mooi
pi_36531962
Sitecom MP-330 Easy player MP3, 4GB

En dan support je ook nog eens een bekende slowchatter hier

Maar hij voldoet alleen niet aan je andere eisen
pi_36531985
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:09 schreef tonks het volgende:

[..]

EN om boxen aan te sluiten, en de iPod video kun je via het dock ook op de tv aansluiten. (voor films en foto's)
Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jack
pi_36532045
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik kan mijn iPod prima op de TV aansluiten via de headphone jack

O RLY

EN IK ZEG TOCH OOK NIET DAT HET NIET KAN.
pi_36532067
Ik heb toch echt geen dock nodig om hem op de TV aan te sluiten. En dat is geen Universal Dock, maar een oude Photo-dock.

Met S-Video In plaats van Composite

En of je liever niet in hoofdletters wilt typen
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef tonks het volgende:

[..]

[afbeelding]
O RLY

EN IK ZEG TOCH OOK NIET DAT HET NIET KAN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')