Er was ook eens een tijd dat de webloggers zich bij het woord 'homo' allemaal aangesproken voeldenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik ken nog een leuk stukje over een exmod die door het lint ging.
Zoals altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, het zal weer eens niet aan tonksieponksie liggen
Huh?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik ken nog een leuk stukje over een exmod die door het lint ging.
Geqxon, hoewel tonks elke keer ging huilen achter de schermen bij zijn weblogvriendinnnen. Om niets. In GVHquote:
Dat heeft er niets mee te maken paupertje, je was er niet bijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geqxon, hoewel tonks elke keer ging huilen achter de schermen bij zijn weblogvriendinnnen. Om niets. In GVH
Dit kneuzige pubergeblaat is tegenwoordig al iets om mensen aan te herinneren?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef tonks het volgende:
-weg-
Het was best grappig destijds, je had het topic moeten zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit kneuzige pubergeblaat is tegenwoordig al iets om mensen aan te herinneren?
Tututu tonks, chatlogs posten mag niet, wist je dat alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef tonks het volgende:
-weg-
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken paupertje, je was er niet bij.
Maar het is een herinnering uit de oude doos!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tututu tonks, chatlogs posten mag niet, wist je dat al
Wacht ik maak even een topicreport aan
GVH, dat subforum wat je probeerde te reddenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Uiteraard niet.Op IRC heb ik niets te maken, in GVH zat je vaak genoeg te janken
En wat jij probeerde te verneuken. Jij wint. Zielig ventje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
GVH, dat subforum wat je probeerde te redden.
Policyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar het is een herinnering uit de oude doos!
Gewonnen! Yeah!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En wat jij probeerde te verneuken. Jij wint. Zielig ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |