Ach jong, ik ben al blij dat ik mijn verhaal naar buiten heb gebrachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
meest rare klasgenoot / collega die je ooit gekend hebt(#2)![]()
Dat herinner ik me ook ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik ken nog een leuk stukje over een exmod die door het lint ging.
Jij spamt echt veel topics vol met deze troep.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb nog een keycord liggen in mijn oude doos. Hij is niet zo mooi als die ze nu verkopen op fok
[TK] Keycords
Maar toch is het een mooie keycord van x-travel
Ja maar dat is niet zo oud hequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Zij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat in mijn topic niet zozeer over grappige herinneringen, maar over oude herinneringen
Daarnaast vond ik het niet eens zo heel grappig dat ik zij dat je vader je moeder had vermoord, terwijl ze eigenlijk weggelopen is.
Ik heb even een topic-report geplaatst, ik ben er niet echt van gediend dat je privé gegevens gaat posten. Ik hoop dat je het niet erg vind hequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef tonks het volgende:
Over oude dozen gesproken, hoe is het met zita?
Heb liever ook niet dat jij dat doet danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb even een topic-report geplaatst, ik ben er niet echt van gediend dat je privé gegevens gaat posten. Ik hoop dat je het niet erg vind
Ach wat jij doet is ook niet netjes te noemen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb even een topic-report geplaatst, ik ben er niet echt van gediend dat je privé gegevens gaat posten. Ik hoop dat je het niet erg vind
Dit is ook een leuke:quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb liever ook niet dat jij dat doet dan.
Volledige naamquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke:
Prive informatie plaatsen
Ik weet niet of je er tijd voor hebt, maar anders is het misschien wel leuk om dit even door te nemen he
bij misdrijven en/of andere strafbare zakenquote:
Er was ook eens een tijd dat de webloggers zich bij het woord 'homo' allemaal aangesproken voeldenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Zoals altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, het zal weer eens niet aan tonksieponksie liggen
Huh?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
Geqxon, hoewel tonks elke keer ging huilen achter de schermen bij zijn weblogvriendinnnen. Om niets. In GVHquote:
Dat heeft er niets mee te maken paupertje, je was er niet bijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geqxon, hoewel tonks elke keer ging huilen achter de schermen bij zijn weblogvriendinnnen. Om niets. In GVH
Dit kneuzige pubergeblaat is tegenwoordig al iets om mensen aan te herinneren?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef tonks het volgende:
-weg-
Het was best grappig destijds, je had het topic moeten zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit kneuzige pubergeblaat is tegenwoordig al iets om mensen aan te herinneren?
Tututu tonks, chatlogs posten mag niet, wist je dat alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef tonks het volgende:
-weg-
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken paupertje, je was er niet bij.
Maar het is een herinnering uit de oude doos!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tututu tonks, chatlogs posten mag niet, wist je dat al
Wacht ik maak even een topicreport aan
GVH, dat subforum wat je probeerde te reddenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Uiteraard niet.Op IRC heb ik niets te maken, in GVH zat je vaak genoeg te janken
En wat jij probeerde te verneuken. Jij wint. Zielig ventje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
GVH, dat subforum wat je probeerde te redden.
Policyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar het is een herinnering uit de oude doos!
Gewonnen! Yeah!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En wat jij probeerde te verneuken. Jij wint. Zielig ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |