De eerste twee keer zei je het sowieso al foutquote:Op zondag 2 april 2006 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gooi het op die stelling, omdat ik maar liefst 3 keer heb gezegd (en drie maal in verschillende bewoordingen) wat mijn probleem is met de nieuwe generatie iPods en drie keer snapte jij mij niet.
die vergelijking gaat niet opquote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Dementor het volgende:
Kut ik heb een Ferrari gekocht alleen ik moet elke dag tanken boehoeeee
Of jij las het niet goed, dat kan ookquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
De eerste twee keer zei je het sowieso al fout.
Nee ik denk gewoon andersquote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die vergelijking gaat niet opjij bent blijkbaar geheel in de macht van Steve Jobs en consorten. Valt niets meer aan te doen. Gelukkig durf ik in een land waar 99 van de 100 neuzen richting iPod zijn gericht nog een ander merk speler te kiezen
![]()
Je hebt het zelf al toegegeven dat je het fout had.quote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of jij las het niet goed, dat kan ookerg makkelijk he, de schuld op een ander afschuiven
Dus...quote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al toegegeven dat je het fout had.
Anders dan de 1 % die iets anders dan een iPod kiest jaquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus...
Weet je, dit is een beetje een zinloze discussie. Waar het om ging is dat er in vgl met de 40 GB weinig accessoires bij 30 GB en 60 GB worden geleverd en dat dat jammer is.
Daar zijn we het over eens, dus laten we het daar maar op houden, goed?
Dan wens ik u een fijne zondag en tot kijk!
Is goed hoorquote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders dan de 1 % die iets anders dan een iPod kiest jaMaar goed, zoals ik al zei in reactie op Tonks: Ik wil het vuren graag staken
Dude quote dan even de zin waarin ik het woordje dom aanhaal.quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Geqxon het volgende:
tonks, dementor.
Ik merk nu al meerdere keren dat jullie iemand erg snel dom noemen. Dit helpt niet echt voor de sfeer hier, en ik vroeg mij af of jullie hier mee kunnen kappen? Niet iedereen weet alles van iPods, en iemand die hier komt met de vraag hoe je hem uit zet hoef je ook niet accuut dom te noemen.
Alvast bedankt.
het gaat nergens overquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
Waar gaat dit over
Ik lees in een ander topic dat je allang een Creative hebt gekocht
Je weet verrekte goed waar ik het over heb, en nee, het is niet specifiek het woordje "dom".quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dude quote dan even de zin waarin ik het woordje dom aanhaal.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Dementor het volgende:
Kut ik heb een Ferrari gekocht alleen ik moet elke dag tanken boehoeeee
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef Bob. het volgende:
iPod![]()
Ik hou van mn nano![]()
Alleen heb ik nooit genoeg ruimteEn hij krast zo
![]()
Misschien moet ik maar eens voor zn grote broer gaan sparen
Mijn broertje heeft em opgestuurt naar Apple en heeft een hele nieuwe gekregen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:06 schreef Badabingea het volgende:
Mijn batterij van mn i-pod mini 4 gb gaat snel leeg, wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Sinds wanneer kleurt jouw naam blauw?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet verrekte goed waar ik het over heb, en nee, het is niet specifiek het woordje "dom".
Posts als onderstaande zijn in een non-slowchat topic vervelend en irrelevant:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef tonks het volgende:
Denk dat je er weinig verstand van hebt geqxon, ik bedoel je eigen subforum ging haast alleen over dit soort gadgets en waar is dat subforum nu? weg.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je inderdaad GVH hebt verneukt?
Ik zal mij verder uit deze discussie houden.quote:
Zal ik ook maar doenquote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal mij verder uit deze discussie houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |