1 2 3 4 5 6 | 2001: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2003: David Coulthard Mclaren-Mercedes 2004: Michael Schumacher Ferrari 2005: Giancarlo Fisichella Renault |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1997: Jacques Villeneuve, Williams-Renault 1:30.585 1998: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.010 1999: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.462 2000: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2001: Michael Schumacher, Ferrari 1:26.892 2002: Rubens Barrichello 1:25.843 2003: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2004: Michael Schumacher, Ferrari 1:24.408 2005: Giancarlo Fisichella, Renault 3:01.460 |
volgens mij was dat altijd 48 uurquote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef pfaf het volgende:
Je kan maar 24 uur na het openen wijzigen....
Zaterdag training:02:00 – 03:00quote:Op maandag 27 maart 2006 18:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar zeg maar wat ik moet wijzigen..
* WEST ziet de BMW van Jacques ploffen en Heidfeld in punten.quote:
Ziet de beide McLarens niet verder komen dan de witte startlijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:44 schreef WEST het volgende:
[..]
* WEST ziet de BMW van Jacques ploffen en Heidfeld in punten.![]()
* WEST ziet mclaren de dubbel halenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ziet de beide McLarens niet verder komen dan de witte startlijn
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Chillmeister het volgende:
Zo kan Kimi kan alvast eraan wennen wat hem te wachten staat
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef Atreidez het volgende:
Hij zou toch wel weten dat er haaien zitten?
[afbeelding]
Ahhhhhh, Ahhhhhh... me been! Ahhhhh ...
[afbeelding]
Grapje
[afbeelding]
Meer foto's van het Red Bull stranddagje (zonder DC) - hier
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie OP. Maar als je niet goed kijkt, lijkt het wel of die mevrouw in dat Fosterspakje een soort van plasje doet.
Adelaide!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.
Ontopic:
Ik mis nog altijd Adelaide![]()
inderdaad, melbourne is altijd de week vooraf gaande aan de GP altijd de spannings opbouw geweest. Dan krijg je de eerste foto's en zie je de eerste beelden van de australische TV dat heb je nu nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef pfaf het volgende:
Voelt toch vreemd, niet de opening van het seizoen...
dat komt omdat ik een persoonlijk voorkeur voor die heb, er stond er nog 1 bij maar die was niksquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.
Ontopic:
Ik mis nog altijd Adelaide![]()
Vooral de soap rond Minardi vorig jaar was erg interessant om te volgen. Ik ben er zelfs de nacht voor opgebleven, gewoon om als eerste te weten of ze nu mochten rijden of niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef WEST het volgende:
[..]
inderdaad, melbourne is altijd de week vooraf gaande aan de GP altijd de spannings opbouw geweest. Dan krijg je de eerste foto's en zie je de eerste beelden van de australische TV dat heb je nu niet![]()
![]()
voor melbourne blijf ik altijd een nacht op want die start altijd 4 uur dan kan je zo vanuit de kroeg naar binnen. Jammer genoeg kan dat nu niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vooral de soap rond Minardi vorig jaar was erg interessant om te volgen. Ik ben er zelfs de nacht voor opgebleven, gewoon om als eerste te weten of ze nu mochten rijden of niet.
Same here,maarja Melbourne is meestal wel op en topquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef WEST het volgende:
deze race valt kwa tijdstip kut, je kunt niet opblijven
en tis weer te laat om wel op te blijven en daarna gaan maffen.
ik denk dat ik een nachtje oversla![]()
en jij denkt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef sanger het volgende:
Is dat wie ik denk dat het is?
Dat idee had ik dus ook al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is Tom Walkinshaw; eerste klas oplichter
Mooie OP West! Bedankt weer!
zie ======>quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Meen je serieus dat je hem niet herkent/herkende?
regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Adelaide!Schitterend circuit, fantastische races! Ik ben net bezig met een verhaal te schrijven over Australië 1989.
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Sally het volgende:
Even dit topic in My AT neerzetten..
Sorry voor deze post, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen...
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:04 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog niet![]()
![]()
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topic
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussiequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:
Ja, en dan? Met de zoekfunctie alle posts die tvp hebben opzoeken? Of is dat een geoorloofde tekst in je post anders dan "ik weet niet hoe ik het anders moet doen"?
LOL, thnx anywayquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:42 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussie
Mijn team... Eerst ff de trainingen van vannacht afwachten, en daarna beslissen of ik mijn Bridgestones houd of Michelins ga kopen. Maar dat hoort dan weer in het Manager-topic thuis. Help.
vast niet zoveel regen als in 1991...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wie doet even verslag, ik heb geen kabel Tv
quote:Markus is the son of Manfred Winkelhock, one of the top German drivers of the early 80s. Manfred started 47 Grand Prix for the ATS, Brabham and RAM teams from 1982-’85, before a tragic accident in a World Sportscar Championship event at Canada’s Mosport circuit claimed his life in 1985.
bron jackontrack.nlquote:Doornbos eindelijk Hollander.
Het Monagaske vlaggetje van Doornbos wordt eindelijk een roodwitblauwe rakker. Het is zover, door tussenkomst van de FIA, is de superlicentie omgezet naar een Nederlandse. Hup Holland Hup!
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dan ben ik er niet, das jammer..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.
Minder regen inderdaad. Maar de race duurde wel vier keer zo lang.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef Argento het volgende:
[..]
vast niet zoveel regen als in 1991...
ben de vrije trainingen net aan het downloadenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dat betekend voor sjaak dus achteraan startenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve weer sneller dan Nick![]()
Alleen morgen wel 10 plaatsen terug![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik probeer straks wel weer wat filmpjes te posten. Als Albers crasht moet dat altijd vereeuwigd worden
Ehhmmmm, tot nu toe elke NL F1 coureur?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Filmpjes van Albers' crash.![]()
Hij heeft gewoon heel vaak erg veel pech die jongen, want 't is eigenlijk een toptalent. Het ligt aan het materiaal hè. (Waar hebben we dit eerder gehoord?)
quote:
toppie, bedanktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
Walter_Sobchak onboard
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
Geniet ervan dames en heren...![]()
Weer hartelijk bedankt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Walter snotbak onboardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
===>Walter_Sobchak onboard <===
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
quote:
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de racequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
West in een Ferrari is net zoiets als Osama in het Witte huis..![]()
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:48 schreef WEST het volgende:
[..]
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de raceen vervolgens remt walter iets te laat waardoor hij in de grindbak staat.
Ik zat trouwens vanmiddag nog ff Jerez 1997 te kijken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe die duitsers niet tegen zijn verlies kan![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.![]()
Op SBS in ieder geval niet. Die herhalen het pas op zondagochtend om 03.45 uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:31 schreef Vitalogy het volgende:
Wordt de kwalificatie morgen nog om 12:00 herhaald?
Het is tegenwoordig 48 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:03 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij niet, maar zeg maar wat ik moet wijzigen..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef Vitalogy het volgende:
Hoezo?
Gok ik.quote:Coulthard niet blij met Montoya
31 maart 2006
David Coulthard is niet blij met de geruchten over Juan Pablo Montoya. De Colombiaan zou kans maken op een stoeltje bij Red Bull in 2007. Dit zou misschien het einde van de loopbaan van Coulthard kunnen betekenen.
"Hij moet gewoon zijn mond houden en zijn werk doen," vertelde Coulthard. "Ik kan niets zeggen over die geruchten. Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."
"Ik weet dat McLaren kijkt naar dat soort dingen en hij heeft gewoon weinig bijzonders gedaan. Hij heeft na een jaar al door dat McLaren niet onder de indruk is van hem".
quote:
*gooit er nog wat bij*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Vitalogy het volgende:
*olie op vuur gooit*
Ach die dikke Colombiaan hoort niet in de F1.
Dat weet toch iedereen.
Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
*gooit er nog wat bij*
die stomme scheefbek moet met pensioen die wint alleen maar met auto's waar hulpmiddelen op zit en wint geen kampioenschap waarbij je echt zelf moet denken. en dat als Rookie en dan heb ik het over die "dikke" colombiaan waar jij over spreekt.
Trouwens al naar jezelf gekeken?
jawel een uur voor de voorbeschouwingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef Murray het volgende:
Hm, ze doen bij SBS ook niet meer aan herhalingen van de kwalificatie op zaterdag?
vind ik niet, coulthard liet in het 1e jaar dat kimi bij mclaren zat ook over zich heen lopen. Montoya ondanks dat die vorige jaar 2 races gemist heeft en een paar idioten tegen kwam (Villeneuve, Monteiro en pizzionia) toch nog 4e geworden. Zou DC nooit gelukt zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."
Ik weet dat McLaren kijkt naar dat soort dingen en hij heeft gewoon weinig bijzonders gedaan. Hij heeft na een jaar al door dat McLaren niet onder de indruk is van hem.
Volgens mij heeft 'ie wel gewoon een punt, maar goed...
Kimi is gewoon de betere.
De wekker is gezet. Dan kans dat ik er uit ga, plaats neem op de bank, en de kwalificatie compleet uitzit zonder in slaap te vallen is zo'n 72,9% gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef Atreidez het volgende:
Nog meer die hards die wakker gaan blijven?
Koffie doet wonderen. Ook gebaseerd op ervaringen uit het verleden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:05 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
De wekker is gezet. Dan kans dat ik er uit ga, plaats neem op de bank, en de kwalificatie compleet uitzit zonder in slaap te vallen is zo'n 72,9% gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Dus wie weet.
02:00 uur? Niet op SBS6 in ieder geval, want die irritante belspelhomo is er nu al. Kan 'ie om 04:55 weer zoiets gaan vragen als "Wie won er in 2005 géén formule 1 race? A. Jos Verstappen B. Fernando Alonso C. Kimi Räikkönen"quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:28 schreef -Hans- het volgende:
om 02:00 uur de vrije training van zaterdag!!
woehoe
Redirect-berichten uitzetten in de optiesquote:Op zaterdag 1 april 2006 05:09 schreef Jasza het volgende:
Pff kut Fok met die kut grapjes na het plaatsen van een bericht.
Hmwoah, 1e deel van z'n ronde was hij nog 3 tiende sneller volgens mij... hij heeft gewoon last van Ide gehad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 05:21 schreef Tarado het volgende:
Wat een afgang zeg voor Barrichello, wordt zijn laatste seizoen F1 als hij zo door gaat
Ja hij was 3 tiende sneller dan plaats 16, dat is toch veel te langzaam met zo'n auto, kijk maar wat Button en Davidson voor tijden neerzettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 05:26 schreef Murray het volgende:
[..]
Hmwoah, 1e deel van z'n ronde was hij nog 3 tiende sneller volgens mij... hij heeft gewoon last van Ide gehad.
Nu nog een goeie racepace. Dat zal lastiger worden voor de Duitser.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef SupaMario het volgende:
Schumi start nu tiende omdat villeneuve tien plaatsen terug moet.. maar hij kan wel heel zijn tank voldouwen en voor een 1 stopper gaan..
hou je mond vlegelquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog een goeie racepace. Dat zal lastiger worden voor de Duitser.
Hehe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
hou je mond vlegel
Ik verwacht van Ferrari eerder een sterkte race. Kunnen ze wel gebruiken, sterkte.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Renault weer behoorlijk sterk, van hun verwacht ik dan ook weer een sterkte race.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik verwacht van Ferrari eerder een sterkte race. Kunnen ze wel gebruiken, sterkte.
nee dat geloof ik niet, denk eerder dat schumi een 3 stop doet, dan kan die de rest nog een beetje bij benenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:41 schreef SupaMario het volgende:
Schumi start nu tiende omdat villeneuve tien plaatsen terug moet.. maar hij kan wel heel zijn tank voldouwen en voor een 1 stopper gaan..
Ze mogen wat mij betreft die kutbelspelletjes helemaal afschaffen. Met die stomme domme vragen en dan die domme herald of hoe die ook heet en nu die muts.quote:Op zaterdag 1 april 2006 05:21 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Trouwens, geen irritante belspelhomo, maar een belspeltrut, net een tandje minder erg om naar te kijken. Waarom zetten ze niet zo'n echt lekkere in, zoals 's middags?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
*edit* Dit is weird - ik post net dit bericht en er staat ineens: 'Je bent gebanned' maar toch kan ik nu posten en editen etc. Lekker vaag!
*weer edit* hahaha.... 1 april...
Gewaagde voorspelling na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:34 schreef -Hans- het volgende:
Voor morgen verwacht ik veel van McLaren en Renault!
Normaal als in "2 jaar geleden"?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:37 schreef Baklap het volgende:
Laten we lekker ferrari afzeiken, aangezien ze normaal de beste zijn. Dat is niet stoer.
"Normaal de beste maar nu effe niet" bestaat volgens mij niet ... Dan is iemand anders de bestequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:37 schreef Baklap het volgende:
Laten we lekker ferrari afzeiken, aangezien ze normaal de beste zijn. Dat is niet stoer.
Volgens mij hebben ze bij McLaren toch wel een stap vooruit gemaakt als het om de betrouwbaarheid gaat, zeker in vergelijking met het vorige seizoen. Al was dat natuurlijk niet al te moeilijk om te overtreffen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling na de kwalificatie.
De Renaults gaan weer rulen, maar de McLarens moeten eerst maar 'es de finish zien te halen.
Over Ferrari horen we het hele seizoen dat ze de vólgende race een sterke race gaan rijden, maar ze doen het zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij hebben ze bij McLaren toch wel een stap vooruit gemaakt als het om de betrouwbaarheid gaat, zeker in vergelijking met het vorige seizoen. Al was dat natuurlijk niet al te moeilijk om te overtreffen.![]()
Voor de kwalificatie voorspelde ik al een sterk weekend van Renault, maar ook van Ferrari.. voorlopig zitten die er nog niet goed bij.
Precies, dat was een paar jaar geleden wel anders. Hun racepace is al wel beter, maar volgens mij nog niet voldoende om het McLaren en Renault echt moeilijk te maken. Maar goed, het seizoen is nog maar net begonnen en voor Imola komen ze met een verbeterde versie van de wagen. Ferrari blijft Ferrari, altijd bezig met ontwikkelen. Dat doen de andere teams natuurlijk ook, maar ik heb bij Ferrari het idee dat ze net een stapje verder gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over Ferrari horen we het hele seizoen dat ze de vólgende race een sterke race gaan rijden, maar ze doen het zelden tot nooit.
Hoe orgineel kun je zijnquote:Michael Schumacher fans kunnen opgelucht adem halen. Zojuist is er aan alle wilde speculaties omtrent Schumacher's toekomst namelijk een eind gekomen. De Duitser, die recentelijk nog in verband werd gebracht met het teams van zowel Toyota als Red Bull Racing, zal ook in 2007 en 2008 de kleuren van het team van Ferrari verdedigen.
Zojuist is namelijk in een officieel statement van het management van Wili Weber naar buiten gebracht dat zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher zijn huidige contract met het team van Ferrari heeft verlengd met twéé extra jaar tot het einde van 2008. Een officiele bevestiging vanuit het team van Ferrari wordt later vandaag verwacht.
"Ik ben verheugd te kunnen verkondigen dat Michael ook de komende twee seizoenen nog uit zal komen voor het team van Ferrari. We hebben samen veel hoogte- en dieptepunten gekend. Het was nog te vroeg om een einde te maken aan dit fantastische huwelijk." Aldus Weber in een statement.
Schumacher zelf, eerder deze week nog fel uithalend naar de diverse media vanwege de vele speculaties, heeft kort en bondig gereageerd op de verlenging, maar hoopt tevens dat er met de vroege bekendmaking nu een einde komt aan de verhalen omtrent zijn toekomst.
"Ik ben ontzettend blij en vereerd dat Ferrari nog altijd in mij gelooft. Ondanks mijn leeftijd van 37 jaar, heeft het team nog altijd alle vertrouwen in mij. We hebben een fantastisch huwelijk, en onze relatie is nog lang niet voorbij."
"Ik heb nog altijd het zelfde plezier in de cockpit als 10 jaar geleden. Ik voel me nog altijd fit, en kan mee met de jonge garde. Mijn ambities zijn dan ook nog altijd onveranderd: wereldkampioen worden."
"Nu mijn toekomstplannen bij een ieder bekend zijn, hoop ik dat ik met meer rust de paddock over kan," aldus Schumacher eerder op de dag tegenover de Duitse televisiezender RTL.
Verdere details over het nieuwe contract zijn vooralsnog onbekend, buiten de twee-jarige looptijd en het feit dat Schumacher over de beide jaren een totaal basissalaris zal opstrijken van $40 miljoen Amerikaanse Dollars.
Of uit de 2-jarige verlenging van Schumacher ook ook kan worden opgemaakt dat invloedrijke sleutelfiguren als Ross Brawn en Jean Todt een nieuw contract op zak hebben, is vooralsnog niet bekend.
ja dat trok ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:25 schreef -Hans- het volgende:
West -> Godzijdank is het 1 april, wat een opluchting! Nog 2 jaar Schumacher... pfff.
quote:![]()
Kimi Räikkönen heeft na de persconferentie in Australië bekent gemaakt dat hij een contract bij Red Bull racing heeft getekend.
Kimi Räikkönen heeft er het volgende over te zeggen:"Ik ga het niet geheim houden dat ik bij RBR getekend heb. Deze bekendmaking zorgt er juist voor dat het team rustiger word."
Christian Horner is uiteraard erg blij met de komst van Kimi."Met Kimi kunnen we aansluiten bij de topteams. Ik kan niet wachten op zijn komst"
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef sjakie007 het volgende:
Was dat gedoe met de motor van Albers nou ook een 1 april grap!?
Het zal ook eens tijd worden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef Vitalogy het volgende:
Tof van Button. Ik vind hem een gave coureur, van mij mag hij winnen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Button kennende knalt hij van de baan morgen
En dat terwijl Button 1, Renault 2 en 3, en McLaren 4 en 5 waren in de kwalificatie. Briljant.quote:01 april 2006
Pat Symonds, hoofdingenieur van Renault, gaat er vanuit dat er morgen drie teams zullen strijden om de zege: Renault, McLaren en Honda met Jenson Button.
Wow, niet allemaal dezelfde strategie? Wederom, briljant.quote:Tevens denkt hij dat er de nodige verschillen zullen zijn in de strategieën van de teams.
Ja idd, want de hoofdingenieur is natuurlijk degene die als taak heeft de voorspellingen te maken voor de racequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Arcee het volgende:
Kan me goed voorstellen dat deze man hoofdingenieur is.
Nee, maar deze beste man zou er wel zeer geschikt voor zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, want de hoofdingenieur is natuurlijk degene die als taak heeft de voorspellingen te maken voor de race![]()
Ja, wat verwacht jij dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Arcee het volgende:
Renault verwacht gevecht tussen drie teams
[..]
En dat terwijl Button 1, Renault 2 en 3, en McLaren 4 en 5 waren in de kwalificatie. Briljant.
[..]
Wow, niet allemaal dezelfde strategie? Wederom, briljant.
Kan me goed voorstellen dat deze man hoofdingenieur is.
.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef dennistd het volgende:
Dit is ook een goeie grap trouwens: http://www.f1total.com/news/06040140.shtml
Goede grap, maar je kunt daadwerkelijk amper zien wat er op de McLaren staatquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef dennistd het volgende:
Dit is ook een goeie grap trouwens: http://www.f1total.com/news/06040140.shtml
Ja, maar dat f1racing dat dan als nieuws presenteert. Iedereen kan dat verzinnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef Murray het volgende:
Ja, wat verwacht jij dan?
Die krijgt 300 keer per dag dezelfde uitgekauwde vragen van de pers.
Heeft Renault kans op de overwinning? Jenson Button was erg snel hé? Denkt u dat er verschillende strategieën zijn?
Etc. etc..
Wat moet 'ie dan op zulke vragen antwoorden?
Ik verwacht dat wij als Renault kansloos achteraan rond zullen rijden!
?
En volgens mij is het vandaag 1 april.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
volgens Jack Plooij's weblog is Jan-Peter Balkenende morgen op het circuit te vinden
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
En volgens mij is het vandaag 1 april.....
*zucht* bij wijze van spreken...!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]Kan me niet herinneren dat ik onlangs nog Button van de baan heb zien vliegen.
Was vannacht opgebleven en ben trouwens net pas me nest uit.. nah, weet iig dat ik dan wakker kan blijven tot de race
en morgen is het 2 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.
check Balkenende's agenda maar
ja maar morgen is het 2 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.
check Balkenende's agenda maar
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Goede grap, maar je kunt daadwerkelijk amper zien wat er op de McLaren staat
Mijn wekker staat op 5:45 en daar verandert helemaal nix aan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
volgens Jack Plooij's weblog is Jan-Peter Balkenende morgen op het circuit te vinden
nou mijn wekker staat gewoon op een door de weekse tijdquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:45 en daar verandert helemaal nix aan.![]()
F1total.com is de enige site die het meldt, dus dan zou het wel heel erg toevallig zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.
Zou wel weer een mega stomme actie zijn van de fia..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.
Nouquote:
Is er nergens online schaken zonder inschrijven?quote:Op zondag 2 april 2006 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
De vorige GP werd verkloot door de NOS.
Ik denk dat ik ook opblijf. Ik ga wel 5 uur coden of zo.
Heb ik dus ook. Kijk tv vanuit bed en daardoor heb ik vanmorgen ook al de kwali gemist. Ik ga nu ff proberen te slapen en dan om kwart voor 5 eerst ff wat eten / drinken inslaan, zorgen dat ik wakker ben en dan de voorbeschouwing kijken. Ik zet mn wekker wel dubbel. Kwart voor 5 en dan nog om 6 uurquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Atreidez het volgende:
Tis me al vaak overkomen dak dan toch maar ff uit bed tv ga kijken en om 7.30 wakker word waarna ik zo de uitslag zie staan zonder een auto te hebben zien rijdenIk blijf dus maar gewoon aan de pc zitten, is me gister ook gelukt
Ik twijfel dus ookquote:Op zondag 2 april 2006 01:32 schreef Murray het volgende:
Grrrr...
6 uur wat een kuttijd.
Kom net thuis, blijf ik wakker of slaap ik toch nog wat..
Ja ik ook.quote:
tis meer dan een jaar geledenquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Re het volgende:
jeetje alweer een jaar geleden
hier nog wat foto's van vorig jaar, had een mooi plekje bemachtigd maar verder weinig van de race meegemaakt
melbourne 2005
nog 3 uurtjes te gaanquote:
voor mensen die niks anders te doen hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 03:43 schreef Atreidez het volgende:
Zo, qual herhaling gaat beginnen.. Goeie zet van sbs, zo lekker herhalen midden in de nacht, trekt vast veel kijkers
juist maar nog een uur en dan de voorbeschouwingquote:Op zondag 2 april 2006 04:04 schreef Atreidez het volgende:
Zoals wijAlleen ik had m gister al gezien..
als het geen GP4 is bellen we naar SMS6quote:Op zondag 2 april 2006 04:09 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik ga ff goed opletten of Ho Pin Tung nou met GP4 rijdt of nie
zit op de laptop jaap dus ik kan niet lullenquote:Op zondag 2 april 2006 04:12 schreef Atreidez het volgende:
Zit jij nergens op TS West ? Kom anders ff naar teamspeak.zerobarrier.nl:8368
Het zou me niet verbazen, maar dit jaar weet je het niet.quote:Op zondag 2 april 2006 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk toch dat Alonso gaat winnen...
dat schumi wat uit de hoge hoed tovert?quote:Op zondag 2 april 2006 04:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mogge West, mag hopen dat jij mijn wens, zoals hierboven omschreven, steunt?
Voor mij ook een latertje/vroegertje.quote:Op zondag 2 april 2006 04:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Goeiemorgen, of een hele late nach in mijn geval![]()
Nog ruim een uur voor de start, hopelijk wordt het een erg spannende race!!!
Ralph heeft zich alt vele keren bijna dood gereden... het moet toch eens lukken?![]()
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.quote:Op zondag 2 april 2006 05:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit je alleen Kanjer? Ik zit samen met vent, proberen elkaar wat wakker te houden met dom geouwehoer... Man heeft ogen nog erger dan een chinees
dat denk je, mischien ligt vrouw kanjer wel te wippen met de buurmanquote:Op zondag 2 april 2006 05:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.
Vrouwtje slaapt de slaap der onschuldigen...denk ik.
Lekker!quote:Op zondag 2 april 2006 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.
Vrouwtje slaapt de slaap der onschuldigen...denk ik.
quote:Op zondag 2 april 2006 05:08 schreef Kanjer het volgende:
Mijn voorspelling:
1- Schumi![]()
2- Alonso
3- Raikkonen
Edit:
En Montoya maakt weer een stuurfout, slipt, crashed en valt uit.![]()
Altijd leuk om weer een Mercedes motor te zien ploffen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat merk na enkele slechte ervaringen.quote:Op zondag 2 april 2006 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, voorspelling.....
Raikkonen, die heeft weer!! pech
1-Alonso
2-Button
3-Shumacher
jij dan met je schumacher, montoya start veel verder na voren hoorquote:Op zondag 2 april 2006 05:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldig!, je kan zo stand-up comedian worden.
Alle gekheid op een stokje.quote:Op zondag 2 april 2006 05:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou het Webber gunnen! maar nee..
Montoya, het mag van mij, vind hem leuk
Dat heet tactiek beste West...quote:Op zondag 2 april 2006 05:16 schreef WEST het volgende:
[..]
jij dan met je schumacher, montoya start veel verder na voren hoor![]()
Ben er nog niet eens in geweest...quote:Op zondag 2 april 2006 05:16 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.![]()
Iedereen in NL alweer voor dag en dauw op voor de F1?
Ah ook al op pad geweest? Het is hier tenminste te zien op een normaal tijdstip: 16.00quote:
nee schumi heeft zelf gezegt dat die te langzaam is, daar is geen tacktiek aan te pas gekomequote:
was het maar zo'n feest, gewerkt tot half 1, en vanavond weer tot half 1...quote:Op zondag 2 april 2006 05:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ook al op pad geweest? Het is hier tenminste te zien op een normaal tijdstip: 16.00
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op zondag 2 april 2006 05:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee schumi heeft zelf gezegt dat die te langzaam is, daar is geen tacktiek aan te pas gekome![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 05:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje.
Ik zag ook veel in Montoya en dacht in het begin zelfs dat hij een waardig opvolger voor Schumi zou zijn bij Ferrari.
Maar heel eerlijk vind ik hem een beetje tegenvallen, sorry.
Met je eens.
Nieuw Zeeland.quote:Op zondag 2 april 2006 05:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, gewerkt tot half 1, en vanavond weer tot half 1...
Waar is "hier" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |