quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Button kennende knalt hij van de baan morgen
En dat terwijl Button 1, Renault 2 en 3, en McLaren 4 en 5 waren in de kwalificatie. Briljant.quote:01 april 2006
Pat Symonds, hoofdingenieur van Renault, gaat er vanuit dat er morgen drie teams zullen strijden om de zege: Renault, McLaren en Honda met Jenson Button.
Wow, niet allemaal dezelfde strategie? Wederom, briljant.quote:Tevens denkt hij dat er de nodige verschillen zullen zijn in de strategieën van de teams.
Ja idd, want de hoofdingenieur is natuurlijk degene die als taak heeft de voorspellingen te maken voor de racequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Arcee het volgende:
Kan me goed voorstellen dat deze man hoofdingenieur is.
Nee, maar deze beste man zou er wel zeer geschikt voor zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, want de hoofdingenieur is natuurlijk degene die als taak heeft de voorspellingen te maken voor de race![]()
Ja, wat verwacht jij dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Arcee het volgende:
Renault verwacht gevecht tussen drie teams
[..]
En dat terwijl Button 1, Renault 2 en 3, en McLaren 4 en 5 waren in de kwalificatie. Briljant.
[..]
Wow, niet allemaal dezelfde strategie? Wederom, briljant.
Kan me goed voorstellen dat deze man hoofdingenieur is.
.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef dennistd het volgende:
Dit is ook een goeie grap trouwens: http://www.f1total.com/news/06040140.shtml
Goede grap, maar je kunt daadwerkelijk amper zien wat er op de McLaren staatquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef dennistd het volgende:
Dit is ook een goeie grap trouwens: http://www.f1total.com/news/06040140.shtml
Ja, maar dat f1racing dat dan als nieuws presenteert. Iedereen kan dat verzinnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef Murray het volgende:
Ja, wat verwacht jij dan?
Die krijgt 300 keer per dag dezelfde uitgekauwde vragen van de pers.
Heeft Renault kans op de overwinning? Jenson Button was erg snel hé? Denkt u dat er verschillende strategieën zijn?
Etc. etc..
Wat moet 'ie dan op zulke vragen antwoorden?
Ik verwacht dat wij als Renault kansloos achteraan rond zullen rijden!
?
En volgens mij is het vandaag 1 april.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
volgens Jack Plooij's weblog is Jan-Peter Balkenende morgen op het circuit te vinden
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
En volgens mij is het vandaag 1 april.....
*zucht* bij wijze van spreken...!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]Kan me niet herinneren dat ik onlangs nog Button van de baan heb zien vliegen.
Was vannacht opgebleven en ben trouwens net pas me nest uit.. nah, weet iig dat ik dan wakker kan blijven tot de race
en morgen is het 2 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.
check Balkenende's agenda maar
ja maar morgen is het 2 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
balkenende is van 3 tot 6 april in Australie, iets met 400 jaar NL-Australie of zo.
check Balkenende's agenda maar
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Goede grap, maar je kunt daadwerkelijk amper zien wat er op de McLaren staat
Mijn wekker staat op 5:45 en daar verandert helemaal nix aan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
volgens Jack Plooij's weblog is Jan-Peter Balkenende morgen op het circuit te vinden
nou mijn wekker staat gewoon op een door de weekse tijdquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:45 en daar verandert helemaal nix aan.![]()
F1total.com is de enige site die het meldt, dus dan zou het wel heel erg toevallig zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.
Zou wel weer een mega stomme actie zijn van de fia..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van dat dit een grap is hoor.
Nouquote:
Is er nergens online schaken zonder inschrijven?quote:Op zondag 2 april 2006 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
De vorige GP werd verkloot door de NOS.
Ik denk dat ik ook opblijf. Ik ga wel 5 uur coden of zo.
Heb ik dus ook. Kijk tv vanuit bed en daardoor heb ik vanmorgen ook al de kwali gemist. Ik ga nu ff proberen te slapen en dan om kwart voor 5 eerst ff wat eten / drinken inslaan, zorgen dat ik wakker ben en dan de voorbeschouwing kijken. Ik zet mn wekker wel dubbel. Kwart voor 5 en dan nog om 6 uurquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Atreidez het volgende:
Tis me al vaak overkomen dak dan toch maar ff uit bed tv ga kijken en om 7.30 wakker word waarna ik zo de uitslag zie staan zonder een auto te hebben zien rijdenIk blijf dus maar gewoon aan de pc zitten, is me gister ook gelukt
Ik twijfel dus ookquote:Op zondag 2 april 2006 01:32 schreef Murray het volgende:
Grrrr...
6 uur wat een kuttijd.
Kom net thuis, blijf ik wakker of slaap ik toch nog wat..
Ja ik ook.quote:
tis meer dan een jaar geledenquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Re het volgende:
jeetje alweer een jaar geleden
hier nog wat foto's van vorig jaar, had een mooi plekje bemachtigd maar verder weinig van de race meegemaakt
melbourne 2005
nog 3 uurtjes te gaanquote:
voor mensen die niks anders te doen hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 03:43 schreef Atreidez het volgende:
Zo, qual herhaling gaat beginnen.. Goeie zet van sbs, zo lekker herhalen midden in de nacht, trekt vast veel kijkers
juist maar nog een uur en dan de voorbeschouwingquote:Op zondag 2 april 2006 04:04 schreef Atreidez het volgende:
Zoals wijAlleen ik had m gister al gezien..
als het geen GP4 is bellen we naar SMS6quote:Op zondag 2 april 2006 04:09 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik ga ff goed opletten of Ho Pin Tung nou met GP4 rijdt of nie
zit op de laptop jaap dus ik kan niet lullenquote:Op zondag 2 april 2006 04:12 schreef Atreidez het volgende:
Zit jij nergens op TS West ? Kom anders ff naar teamspeak.zerobarrier.nl:8368
Het zou me niet verbazen, maar dit jaar weet je het niet.quote:Op zondag 2 april 2006 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk toch dat Alonso gaat winnen...
dat schumi wat uit de hoge hoed tovert?quote:Op zondag 2 april 2006 04:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mogge West, mag hopen dat jij mijn wens, zoals hierboven omschreven, steunt?
Voor mij ook een latertje/vroegertje.quote:Op zondag 2 april 2006 04:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Goeiemorgen, of een hele late nach in mijn geval![]()
Nog ruim een uur voor de start, hopelijk wordt het een erg spannende race!!!
Ralph heeft zich alt vele keren bijna dood gereden... het moet toch eens lukken?![]()
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.quote:Op zondag 2 april 2006 05:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit je alleen Kanjer? Ik zit samen met vent, proberen elkaar wat wakker te houden met dom geouwehoer... Man heeft ogen nog erger dan een chinees
dat denk je, mischien ligt vrouw kanjer wel te wippen met de buurmanquote:Op zondag 2 april 2006 05:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.
Vrouwtje slaapt de slaap der onschuldigen...denk ik.
Lekker!quote:Op zondag 2 april 2006 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker alleen, precies zoals ik het wil tijdens een F1.
Vrouwtje slaapt de slaap der onschuldigen...denk ik.
quote:Op zondag 2 april 2006 05:08 schreef Kanjer het volgende:
Mijn voorspelling:
1- Schumi![]()
2- Alonso
3- Raikkonen
Edit:
En Montoya maakt weer een stuurfout, slipt, crashed en valt uit.![]()
Altijd leuk om weer een Mercedes motor te zien ploffen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat merk na enkele slechte ervaringen.quote:Op zondag 2 april 2006 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, voorspelling.....
Raikkonen, die heeft weer!! pech
1-Alonso
2-Button
3-Shumacher
jij dan met je schumacher, montoya start veel verder na voren hoorquote:Op zondag 2 april 2006 05:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldig!, je kan zo stand-up comedian worden.
Alle gekheid op een stokje.quote:Op zondag 2 april 2006 05:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou het Webber gunnen! maar nee..
Montoya, het mag van mij, vind hem leuk
Dat heet tactiek beste West...quote:Op zondag 2 april 2006 05:16 schreef WEST het volgende:
[..]
jij dan met je schumacher, montoya start veel verder na voren hoor![]()
Ben er nog niet eens in geweest...quote:Op zondag 2 april 2006 05:16 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.![]()
Iedereen in NL alweer voor dag en dauw op voor de F1?
Ah ook al op pad geweest? Het is hier tenminste te zien op een normaal tijdstip: 16.00quote:
nee schumi heeft zelf gezegt dat die te langzaam is, daar is geen tacktiek aan te pas gekomequote:
was het maar zo'n feest, gewerkt tot half 1, en vanavond weer tot half 1...quote:Op zondag 2 april 2006 05:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ook al op pad geweest? Het is hier tenminste te zien op een normaal tijdstip: 16.00
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op zondag 2 april 2006 05:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee schumi heeft zelf gezegt dat die te langzaam is, daar is geen tacktiek aan te pas gekome![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 05:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje.
Ik zag ook veel in Montoya en dacht in het begin zelfs dat hij een waardig opvolger voor Schumi zou zijn bij Ferrari.
Maar heel eerlijk vind ik hem een beetje tegenvallen, sorry.
Met je eens.
Nieuw Zeeland.quote:Op zondag 2 april 2006 05:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, gewerkt tot half 1, en vanavond weer tot half 1...
Waar is "hier" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |