ben de vrije trainingen net aan het downloadenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dat betekend voor sjaak dus achteraan startenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve weer sneller dan Nick![]()
Alleen morgen wel 10 plaatsen terug![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik probeer straks wel weer wat filmpjes te posten. Als Albers crasht moet dat altijd vereeuwigd worden
Ehhmmmm, tot nu toe elke NL F1 coureur?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Filmpjes van Albers' crash.![]()
Hij heeft gewoon heel vaak erg veel pech die jongen, want 't is eigenlijk een toptalent. Het ligt aan het materiaal hè. (Waar hebben we dit eerder gehoord?)
quote:
toppie, bedanktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
Walter_Sobchak onboard
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
Geniet ervan dames en heren...![]()
Weer hartelijk bedankt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Walter snotbak onboardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
===>Walter_Sobchak onboard <===
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
quote:
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de racequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
West in een Ferrari is net zoiets als Osama in het Witte huis..![]()
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:48 schreef WEST het volgende:
[..]
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de raceen vervolgens remt walter iets te laat waardoor hij in de grindbak staat.
Ik zat trouwens vanmiddag nog ff Jerez 1997 te kijken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe die duitsers niet tegen zijn verlies kan![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.![]()
Op SBS in ieder geval niet. Die herhalen het pas op zondagochtend om 03.45 uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:31 schreef Vitalogy het volgende:
Wordt de kwalificatie morgen nog om 12:00 herhaald?
Het is tegenwoordig 48 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:03 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij niet, maar zeg maar wat ik moet wijzigen..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef Vitalogy het volgende:
Hoezo?
Gok ik.quote:Coulthard niet blij met Montoya
31 maart 2006
David Coulthard is niet blij met de geruchten over Juan Pablo Montoya. De Colombiaan zou kans maken op een stoeltje bij Red Bull in 2007. Dit zou misschien het einde van de loopbaan van Coulthard kunnen betekenen.
"Hij moet gewoon zijn mond houden en zijn werk doen," vertelde Coulthard. "Ik kan niets zeggen over die geruchten. Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."
"Ik weet dat McLaren kijkt naar dat soort dingen en hij heeft gewoon weinig bijzonders gedaan. Hij heeft na een jaar al door dat McLaren niet onder de indruk is van hem".
quote:
*gooit er nog wat bij*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Vitalogy het volgende:
*olie op vuur gooit*
Ach die dikke Colombiaan hoort niet in de F1.
Dat weet toch iedereen.
Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
*gooit er nog wat bij*
die stomme scheefbek moet met pensioen die wint alleen maar met auto's waar hulpmiddelen op zit en wint geen kampioenschap waarbij je echt zelf moet denken. en dat als Rookie en dan heb ik het over die "dikke" colombiaan waar jij over spreekt.
Trouwens al naar jezelf gekeken?
jawel een uur voor de voorbeschouwingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef Murray het volgende:
Hm, ze doen bij SBS ook niet meer aan herhalingen van de kwalificatie op zaterdag?
vind ik niet, coulthard liet in het 1e jaar dat kimi bij mclaren zat ook over zich heen lopen. Montoya ondanks dat die vorige jaar 2 races gemist heeft en een paar idioten tegen kwam (Villeneuve, Monteiro en pizzionia) toch nog 4e geworden. Zou DC nooit gelukt zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij het minder goed heeft gedaan tegenover Raikkonen dan ik bij McLaren."
Ik weet dat McLaren kijkt naar dat soort dingen en hij heeft gewoon weinig bijzonders gedaan. Hij heeft na een jaar al door dat McLaren niet onder de indruk is van hem.
Volgens mij heeft 'ie wel gewoon een punt, maar goed...
Kimi is gewoon de betere.
De wekker is gezet. Dan kans dat ik er uit ga, plaats neem op de bank, en de kwalificatie compleet uitzit zonder in slaap te vallen is zo'n 72,9% gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef Atreidez het volgende:
Nog meer die hards die wakker gaan blijven?
Koffie doet wonderen. Ook gebaseerd op ervaringen uit het verleden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:05 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
De wekker is gezet. Dan kans dat ik er uit ga, plaats neem op de bank, en de kwalificatie compleet uitzit zonder in slaap te vallen is zo'n 72,9% gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Dus wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |