Ik heb al een beetje te vaak F1 auto's van dichtbij gezien om er voor at te reizen naar Rijswijkquote:
Je rijdt er zelf één, bij wijze vanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje te vaak F1 auto's van dichtbij gezien om er voor at te reizen naar Rijswijk
Ja, maar wat ga je in Voorburg doen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef WEST het volgende:
voorburg is omgeving Den haag?
euh bedoelde rijswijk ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je in Voorburg doen?
Nou ja, ik heb er gewoon al zat gezienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je rijdt er zelf één, bij wijze vansnappelijk
ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er gewoon al zat gezienOok al meerdere keren de race-events auto's
Wel fijn als ze zichzelf effe aanmeldenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis nog 1 belangrijke kandidaat, Hans! Ook TimoBasso trouwens, al is er geen Jacques material aanwezigOh, en misschien rubbereend?
Ahaquote:
Rainboww notedquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef Rainboww het volgende:
Is er nog plek?
Ik zie dit topic weer te laat![]()
Erg interressant met die F1 showcars, ik was al eens eerder op op die website, maar wist niet dat het van een fok!ker was
Lijkt me gaaf om eens de details te bespreken van zijn bedrijfje, hoe je in dat gebeuren terecht komt, en ook van die gp4 track wizards![]()
Wel jammer dat zo'n F1 demo met de minari minstens 50.000 euro gaat kosten inc. circuithuur e.d. , had wel een leuk ideetje maarja dat prijskaartje schrikt toch af
Vraagje aan Gaso,quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Aan Allemaal,
Ik verbaas me over al die spontane reacties, Hulde
Morgen ga ik samen met onze planner zitten om te kijken hoe snel we deze leuke dag gaan organiseren. Ik moet even pas op de plaats maken om dat 1 van onze vaste mensen een baan dichter bij huis heeft gevonden :-( en we de boel even goed moeten plannen. maar goed morgen waarschijnlijk een poll met 3 data
gegroet
Ik was al blij met mijn jaarlijkse stukjes rubberquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Natuurlijk moet je benzine in je bloed hebben stromen om Uberhaupt zo'n bedrijfje op te zetten. Wil je niet al te nieuwsgierig maken maar er zijn inderdaad unieke dingen langs gekomen de afgelopen jaren.
Hint !! Crash Heidfeld - Sato 2003 GP Austria
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef sanger het volgende:
Kun je geen keuze doen die aangeeft dat het niet uitmaakt en dus alledrie kunt?
Overigens lijkt het me het leukste tijdens een GP.
Voor iets extra's dat ik hier op Fok niet kan bespreken, helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef Boink het volgende:
Waar is adres eigenlijk voor nodig?
Naam en nummer heb je toch genoeg ana?
Iets extra's als in reclametroep?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor iets extra's dat ik hier op Fok niet kan bespreken, helaas
Als je er moeite mee hebt hoef je het ZEKER niet in te vullen, hoor.
Je anonimiteit gaat er echter toch aan op de meet![]()
Geen reclametroep, adres wordt niet met derden gedeeld (geen van de gegevens, for that matter).quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets extra's als in reclametroep?
Of stel me effe gerust Googol
Oke, je hebt me gerustgesteldquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen reclametroep, adres wordt niet met derden gedeeld (geen van de gegevens, for that matter).
Nogmaals: invullen van adres is echt geheel vrijblijvend, hoor. Zonder adres ben je net zo welkom.
zinloos,quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef sanger het volgende:
Googol; geef je nog wel aan of de mail is aangekomen? Just to be sure.
Jij mag niet komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Wij zijn er hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OP![]()
Gelukkig, maakte me al zorgenquote:
die kan googie wel ff regelen tochquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen![]()
Hoe zit het eigenlijk met pits poezen, zijn die daar ook aanwezig
?
Niets mis mee hoor, hoe dommer hoe mooier is het vaak toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
die kan googie wel ff regelen toch
die belspel trutjes van SMS6![]()
Geweldig plan heren.. maar tis voor mij net iets te ver,om helemaal naar Rijswijk te gaan *Timo komt uit het zuiden van des land*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis nog 1 belangrijke kandidaat, Hans! Ook TimoBasso trouwens, al is er geen Jacques material aanwezigOh, en misschien rubbereend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |