regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Adelaide!Schitterend circuit, fantastische races! Ik ben net bezig met een verhaal te schrijven over Australië 1989.
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Sally het volgende:
Even dit topic in My AT neerzetten..
Sorry voor deze post, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen...
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:04 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog niet![]()
![]()
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topic
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussiequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:
Ja, en dan? Met de zoekfunctie alle posts die tvp hebben opzoeken? Of is dat een geoorloofde tekst in je post anders dan "ik weet niet hoe ik het anders moet doen"?
LOL, thnx anywayquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:42 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussie
Mijn team... Eerst ff de trainingen van vannacht afwachten, en daarna beslissen of ik mijn Bridgestones houd of Michelins ga kopen. Maar dat hoort dan weer in het Manager-topic thuis. Help.
vast niet zoveel regen als in 1991...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wie doet even verslag, ik heb geen kabel Tv
quote:Markus is the son of Manfred Winkelhock, one of the top German drivers of the early 80s. Manfred started 47 Grand Prix for the ATS, Brabham and RAM teams from 1982-’85, before a tragic accident in a World Sportscar Championship event at Canada’s Mosport circuit claimed his life in 1985.
bron jackontrack.nlquote:Doornbos eindelijk Hollander.
Het Monagaske vlaggetje van Doornbos wordt eindelijk een roodwitblauwe rakker. Het is zover, door tussenkomst van de FIA, is de superlicentie omgezet naar een Nederlandse. Hup Holland Hup!
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dan ben ik er niet, das jammer..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.
Minder regen inderdaad. Maar de race duurde wel vier keer zo lang.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef Argento het volgende:
[..]
vast niet zoveel regen als in 1991...
ben de vrije trainingen net aan het downloadenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dat betekend voor sjaak dus achteraan startenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve weer sneller dan Nick![]()
Alleen morgen wel 10 plaatsen terug![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik probeer straks wel weer wat filmpjes te posten. Als Albers crasht moet dat altijd vereeuwigd worden
Ehhmmmm, tot nu toe elke NL F1 coureur?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Filmpjes van Albers' crash.![]()
Hij heeft gewoon heel vaak erg veel pech die jongen, want 't is eigenlijk een toptalent. Het ligt aan het materiaal hè. (Waar hebben we dit eerder gehoord?)
quote:
toppie, bedanktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
Walter_Sobchak onboard
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
Geniet ervan dames en heren...![]()
Weer hartelijk bedankt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Walter snotbak onboardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interview met Murray W.
Crash Albers met commentaar van Murray W.
Albers aftermath
Interview Doornbos
Spin DC
Liuzzi runs wide
Ide spins
Webber runs wide @ Turn1
Kimi runs wide @ Turn6
Button wide @ Turn 9
Crash Jani
Crash Jani 2
Massa Onboard
===>Walter_Sobchak onboard <===
Alonso
Walter Sobchak passeert een Midland in de pits
Alonso onboard
quote:
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de racequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
West in een Ferrari is net zoiets als Osama in het Witte huis..![]()
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:48 schreef WEST het volgende:
[..]
naja dat bedoel ik niet, ik bedoel WEST haalt Walter in voor de overwinning tijdens de raceen vervolgens remt walter iets te laat waardoor hij in de grindbak staat.
Ik zat trouwens vanmiddag nog ff Jerez 1997 te kijken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe die duitsers niet tegen zijn verlies kan![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Frentzen had gewoon zijn jaar niet; wel de snelste ronde van de race trouwens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |