1 2 3 4 5 6 | 2001: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2003: David Coulthard Mclaren-Mercedes 2004: Michael Schumacher Ferrari 2005: Giancarlo Fisichella Renault |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1997: Jacques Villeneuve, Williams-Renault 1:30.585 1998: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.010 1999: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.462 2000: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2001: Michael Schumacher, Ferrari 1:26.892 2002: Rubens Barrichello 1:25.843 2003: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2004: Michael Schumacher, Ferrari 1:24.408 2005: Giancarlo Fisichella, Renault 3:01.460 |
volgens mij was dat altijd 48 uurquote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef pfaf het volgende:
Je kan maar 24 uur na het openen wijzigen....
Zaterdag training:02:00 – 03:00quote:Op maandag 27 maart 2006 18:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar zeg maar wat ik moet wijzigen..
* WEST ziet de BMW van Jacques ploffen en Heidfeld in punten.quote:
Ziet de beide McLarens niet verder komen dan de witte startlijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:44 schreef WEST het volgende:
[..]
* WEST ziet de BMW van Jacques ploffen en Heidfeld in punten.![]()
* WEST ziet mclaren de dubbel halenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ziet de beide McLarens niet verder komen dan de witte startlijn
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Chillmeister het volgende:
Zo kan Kimi kan alvast eraan wennen wat hem te wachten staat
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef Atreidez het volgende:
Hij zou toch wel weten dat er haaien zitten?
[afbeelding]
Ahhhhhh, Ahhhhhh... me been! Ahhhhh ...
[afbeelding]
Grapje
[afbeelding]
Meer foto's van het Red Bull stranddagje (zonder DC) - hier
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie OP. Maar als je niet goed kijkt, lijkt het wel of die mevrouw in dat Fosterspakje een soort van plasje doet.
Adelaide!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.
Ontopic:
Ik mis nog altijd Adelaide![]()
inderdaad, melbourne is altijd de week vooraf gaande aan de GP altijd de spannings opbouw geweest. Dan krijg je de eerste foto's en zie je de eerste beelden van de australische TV dat heb je nu nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef pfaf het volgende:
Voelt toch vreemd, niet de opening van het seizoen...
dat komt omdat ik een persoonlijk voorkeur voor die heb, er stond er nog 1 bij maar die was niksquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Argento het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff. Dat ze de Williams van Ralf omver zeikt.
Ontopic:
Ik mis nog altijd Adelaide![]()
Vooral de soap rond Minardi vorig jaar was erg interessant om te volgen. Ik ben er zelfs de nacht voor opgebleven, gewoon om als eerste te weten of ze nu mochten rijden of niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef WEST het volgende:
[..]
inderdaad, melbourne is altijd de week vooraf gaande aan de GP altijd de spannings opbouw geweest. Dan krijg je de eerste foto's en zie je de eerste beelden van de australische TV dat heb je nu niet![]()
![]()
voor melbourne blijf ik altijd een nacht op want die start altijd 4 uur dan kan je zo vanuit de kroeg naar binnen. Jammer genoeg kan dat nu niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vooral de soap rond Minardi vorig jaar was erg interessant om te volgen. Ik ben er zelfs de nacht voor opgebleven, gewoon om als eerste te weten of ze nu mochten rijden of niet.
Same here,maarja Melbourne is meestal wel op en topquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef WEST het volgende:
deze race valt kwa tijdstip kut, je kunt niet opblijven
en tis weer te laat om wel op te blijven en daarna gaan maffen.
ik denk dat ik een nachtje oversla![]()
en jij denkt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef sanger het volgende:
Is dat wie ik denk dat het is?
Dat idee had ik dus ook al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is Tom Walkinshaw; eerste klas oplichter
Mooie OP West! Bedankt weer!
zie ======>quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Meen je serieus dat je hem niet herkent/herkende?
regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Adelaide!Schitterend circuit, fantastische races! Ik ben net bezig met een verhaal te schrijven over Australië 1989.
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Sally het volgende:
Even dit topic in My AT neerzetten..
Sorry voor deze post, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen...
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:04 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Mocht je je ooit nog afvragen wat 'tvp' betekent.....
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gevraagd, maar hoe te gebruiken, weet ik nog niet![]()
![]()
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nou gewoon alleen 'tvp' in een post zetten, of verbloemen door er wat interessant-lijkende info bij te zetten. Zie twee goede voorbeelden op pagina 1 van dit topic
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussiequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat dit nu een discussie wordt die bij de FAQ thuishoort:
Ja, en dan? Met de zoekfunctie alle posts die tvp hebben opzoeken? Of is dat een geoorloofde tekst in je post anders dan "ik weet niet hoe ik het anders moet doen"?
LOL, thnx anywayquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:42 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Laten we het op 'gedoogd' houden. Maar dat is het dus. Het hoeft niet per sé 'tvp' te zijn, maar dan weten anderen dat je te lam bent om ook wat bij te dragen aan de discussie
Mijn team... Eerst ff de trainingen van vannacht afwachten, en daarna beslissen of ik mijn Bridgestones houd of Michelins ga kopen. Maar dat hoort dan weer in het Manager-topic thuis. Help.
vast niet zoveel regen als in 1991...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
regen, regen, regen toen... Won Boutsen niet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wie doet even verslag, ik heb geen kabel Tv
quote:Markus is the son of Manfred Winkelhock, one of the top German drivers of the early 80s. Manfred started 47 Grand Prix for the ATS, Brabham and RAM teams from 1982-’85, before a tragic accident in a World Sportscar Championship event at Canada’s Mosport circuit claimed his life in 1985.
bron jackontrack.nlquote:Doornbos eindelijk Hollander.
Het Monagaske vlaggetje van Doornbos wordt eindelijk een roodwitblauwe rakker. Het is zover, door tussenkomst van de FIA, is de superlicentie omgezet naar een Nederlandse. Hup Holland Hup!
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:23 schreef kepler het volgende:
iemand beelden van de training van vandaag? Vooral de crashes van Albers en Liuzzi?
dan ben ik er niet, das jammer..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer te zien op de campingzender van Nederland, namelijk SBS6. Om 23:10 - 00:15 begint de sportuitzending, met voornamelijk veel voetbal, de GGD.. Maar tussendoor laten ze beelden van de training zien.
Minder regen inderdaad. Maar de race duurde wel vier keer zo lang.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef Argento het volgende:
[..]
vast niet zoveel regen als in 1991...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |