abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36341022
Vervolg op Heb jij weleens serieus pijn ervaren?

Mijn post uit vorige deel
quote:
Dat eerste is herkenbaar... Begin van het schooljaar, ik zat zeg maar helemaal rechts voorin de klas, en helemaal links moesten we naar de TV kijken, dus ik draai m'n hoofd: scheur!
Ik voelde het erin schieten, maar pas in de loop van de dag begon het echt zoveel pijn te doen dat ik op een gegeven moment tijdens Nederlands het uitscheeuwde van de pijn als ik m'n nek ook maar even bewoog...
Toen heb ik me maar ziek gemeld en thuis op bed gaan liggen (die fietstocht was echt de pijnlijkste uit m'n leven, bij elke drempel "AAAAAAAAAH"! )

En laatst bij voetbal, ik maakte een kopduel, maar in de lucht kreeg ik een lichte tik in m'n kuit...Ik kom neer en ik krijg me toch een partij kramp! Ik lag gewoon te spartelen op het veld... Kon toen een uur niet meer lopen, maar opeens was de pijn ook weer weg..

Voorderest valt het wel mee, ik denk dat andere mensen meer geleden hebben dan ik , maar hier moest ik wel ff aan denken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36341500
Nou ik weet dat je je hoofd kan scheuren draai ik m'n hoofd de komende minuten niet meer .
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:58:32 #3
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36341536
Twee keer een gebroken pols gehad; met name bij de laatste was de pijn best serieus; aangezien ik bijna flauw viel....
En ik ben ooit eens een keer in mn ballen gekickt; en kan je vertellen: Dat doet serieus pijn..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36341539
Toen ik mijn buitenste middenvoetsbeentje had gebroken en ik van de leraar door moest gymen.
En leuk dat mijn oud-klasgenoten het vonden om express op mijn voet te gaan stampen.

[ Bericht 3% gewijzigd door HenkieVdV op 24-03-2006 22:04:47 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:59:41 #5
22922 AleXtc
Wannabe Pirat
pi_36341579
Sleutelbeen gebroken op twee plaatsen, lekkkkkuuuuuuuuuuuuurrrrr.
Is ook niet echt fijn.
Waarom slapen mensen? Men mist al zoveel.......
pi_36341588
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Toen ik mijn buitenste middenvoedsbeentje had gebroken en ik van de leraar door moest gymen.
En leuk dat mijn klasgenoten het vonden om express op mijn voet te gaan stampen.
voedsbeentje .
Die leraar nog wel flink op z'n sodemieter gegeven? .
pi_36341650
Prostaatontsteking een aantal weken terug, dat was zwaar niet leuk. Zelfs de dokter had medelijden: "succes met de pijn". En dat was niet alles....de eerste antibiotica werkte niet goed waardoor mijn bijbal ook ontstoken raakte......met als gevolg dat ik liep als een 95 jarige opa.
pi_36341707
Niets meer dan een ontstoken kies. Dat die kleine ivoortjes zo'n pijn kunnen doen zeg.
pi_36341744
1 keer met hand tussen de spaken van me fiets zitten nog steeds lelijke lidtekens

en keer met een aqurium in me handen gevallen die ik wou schoonmaken daarbij ontstonden ook wat lelijke lidtekens op dat moment voelde ik niks tot ik aankwam op de eerste hulp auw
pi_36341764
De geboorte van mijn zoon hechtingen zonder verdoving, gekkewerk was dat.
Mijn doos was echt net een fluitketel daarna.
En toen mijn baarmoeder er is uitgehaald, na dat ik uit de narcose was had ik behoorlijk pijn.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:06:21 #11
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_36341781
'Slechts' een gebroken arm, maar dat was ook niet prettig .
pi_36341784
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:

[..]

voedsbeentje .
Die leraar nog wel flink op z'n sodemieter gegeven? .
Slecht van me.

Maar inderdaad, bij terugkomst uit het ziekenhuis is de directeur even op de hoogte gesteld door mijn ouders.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 22:09:00 #13
25682 2cv
Niet subtiel
pi_36341842
Onderzoekje of de zenuwen het nog een beetje doen: naalden (dik, groot en lang!) in je been en er dan stroom op zetten. M'n pa liep met de tranen in de ogen de behandelingskamer uit (let wel, het was niet hij maar ik die die test onderging). Gelukkig was ik toen zo jong en is het zo lang geleden dat ik me er niets meer van weet te herinneren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_36342171
Ik heb een keer een "galaanval" gehad. Dat duurde ruim een uur, ik wist écht niet waar ik het zoeken moest. Lopen, zitten, liggen, niks hielp.
Dat deed dus GVD echt veel meer pijn dan mijn bevalling, eerlijk waar!!
pi_36342237
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Esmeralfa het volgende:
De geboorte van mijn zoon hechtingen zonder verdoving, gekkewerk was dat.
Mijn doos was echt net een fluitketel daarna.
En toen mijn baarmoeder er is uitgehaald, na dat ik uit de narcose was had ik behoorlijk pijn.
Mijn baarmoeder is er ook uitgehaald, idd de eerste paar dagen na de operatie zijn behoorlijk pijnlijk!
pi_36342711
Tja, bevallen met pomp, tang en schaar. Dat deed toch best wel een beetje pijn zo zonder verdoving. De 2e keer ging veel beter dus zo erg kan die eerste keer nou ook weer niet geweest zijn.
Go hard or go home
pi_36342872
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef descendent1 het volgende:
Twee keer een gebroken pols gehad; met name bij de laatste was de pijn best serieus; aangezien ik bijna flauw viel....
En ik ben ooit eens een keer in mn ballen gekickt; en kan je vertellen: Dat doet serieus pijn..
ik een keer gebroken pols, deed wel pijn. wat nog pijner was dat de doktor mijn pols even ging rechtzetten, AUUUWWWWW, bijna dat stokkie doormidden gebeten, zonder verdoving, men wat een pjn gaat er door je heen jesus
pi_36342906
ik heb een keer mijn trommelvliezen gescheurd toen ik schuin van de duikplank afging.. heel pijnlijk is dat. blinde darm ontsteking + mislukt infuus op mn hand, 2 maal gebroken arm.., 150 keer verstuikt waar dan ook. achja pijn .. je went eraan.
pi_36342909
Oorontsteking, er zaten blaren op m'n trommelvlies. Het begon midden in de nacht ik dacht dat ik kapot ging! 2dagen op de bank liggen slapen en toen kwam er allemaal zooi uit
pi_36342919
toen mijn pink uit de kom was en ze die even recht gingen zetten
Dat deed echt goed pijn.

verder een keer een behandeling bij de tandarts/kaakchirurg waarvan ik al aangaf dat ik nog wat voelde maar meneer dacht dat dat onzin was.

en ik heb een breuk in een ruggewervelboog gehad waarvan ik toch wel erg serieuze rugpijn en " doorstraal" pijnen kreeg naar mijn benen.

Verder niets geloof ik dus valt allemaal reuze mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36342997
Kiespijn (ontstoken zenuw)
gebroken arm, die pijn was lang zo erg niet als die kiespijn
ontstoken nieren, dat was wel heel erg pijnlijk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36343085
Als ik dit zo lees is bevallen niet het mooist wat je kan overkomen

Ik heb een aantal maanden geleden van het één op het andere moment het gevoel gehad dat ik een hartaanval kreeg, en al mijn bloedvaten verstopt zaten. Enorme steken rond mijn hart, ik dacht echt sérieus dat ik dood zou gaan. Ik lag echt op de grond met een vertrokken gezicht.

Achteraf niet eens voor naar de dokter gegaan, nooit meer last van gehad
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:52:51 #23
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36343198
Over een hek klimmen en mijn hand opensnijden aan de ijzeren punten was niet zo fijn. De pijn kwam overigens de dag erna pas...toen ik weer nuchter werd.

[ Bericht 45% gewijzigd door Adidah op 24-03-2006 22:58:23 ]
pi_36343277
Lichamelijk in ieder geval niet.
pi_36343338
Toen ik mijn pols gebroken had en hij gezet moest worden, maar de verdoving niet echt werkte . Maar het werd pas echt fijn toen op de rontgenfoto bleek dat hij toch niet helemaal goed gezet was en het dus nog een keertje moest...
pi_36343363
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Lichamelijk in ieder geval niet.
gmta
pi_36343401
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef vintrax het volgende:

[..]

gmta
Great minds think alike?
pi_36343511
Nee, nog nooit... ik ben niet zo'n jankerd...
pi_36343669
Ben trouwens wel eens mn beide voortanden kwijtgeweest, is geen prettige ervaring, maar echt pijnlijk was het ook niet
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:15:13 #30
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_36343672
Eigenlijk niet..... ja, paar keer van mn fiets gedonderd, wat road rash hier en daar, enkel verstuikt, toen k klein was paar keer gat in mn hoofd (waarvan 1x tegen de radiator), keer met mn vingers tussen een klapstoel, maar nooit iets gebroken oid.

Gelukkig hebben mensen het vermogen om pijn te vergeten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_36356012
ja, toen ik me arm, been en sleutelbeen gebroken heb of als ik weer eens door me rug ga
pi_36360996
uitlopen strafcorner sleeppush vol op m`n knie gekregen
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:36:12 #33
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_36362009
Men heeft mij wel eens met wat spijkers aan een houten kruis getimmerd maar dat is inmiddels al zo lang geleden
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_36362059
Toen ik nierstenen had
Leek net of ik dood ging aan de pijn
En dat hoopte ik op dat moment ook
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:41:39 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_36362164
toen ik met de gondel naar 3500 meter ging in oostenrijk. Mijn oren deden zo pijn dat ik bijna moest kotsen van de pijn. Tranen rolde over mijn wangen zo erg was het. Ik storte nog net niet in elkaar. Pijn was niet te verdragen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:56:08 #36
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36362615
Pijn is maar een emotie hoor, emoties kun je uitschakelen.........

[ Bericht 9% gewijzigd door ivosnivo op 25-03-2006 20:19:23 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 20:17:27 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36363296
Diverse gelegenheden bij mij, maar het allerergste was wel toen ik een abces in m'n lies had en ze die gingen verdoven. Moet je jezelf voorstellen dat je pingpongbal in je lies hebt, die staat al gruwelijk strak van zichzelf. En dan spuiten ze er ook nog een spuit vol vloeistof in.... De vloeistof kwam recht uit de koeling dus die was ook nog eens behoorlijk koud.... Ik ben toen nét niet flauw gevallen, maar er stond wel schuim op m'n mond heb ik me laten vertellen....

Heb ze daarna teruggepakt door alles onder te kotsen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_36364744

[ Bericht 100% gewijzigd door Doderok op 26-03-2006 00:24:18 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:19:31 #39
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36364966
Wel is een dubbele breenbeuk gemaakt, maar dat vond ik wel meevallen. Schrok meer dat het bot eruit zag Baalde alleen dat ik heel lang niet kon voetballen

Enige keer dat ik echt enorm pijn was, toen ik van een simpel schouderduwtje mijn rugspier had gekneusd. De dokter noemde het een:" Kneusingkje" maar het deed zo ongeloofelijke pijn bij elke beweging, heb een week op bed gelegen maar toen ging het ineens weer.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36365783
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
Pijn is maar een emotie hoor, emoties kun je uitschakelen.........
en daar kom je nu pas mee?! Had dat even gezegd voordat ik ging bevallen. Ik wist niet beter dan dat ik moest puffen, geen flauw idee dat ik het uit had moeten schakelen.
Go hard or go home
pi_36366033
toen m'n onderarm in 2'en lag. ellepijp en spaakbeen allebei finaal doormidden. arm stond 90 graden
ziekelijke pijn gehad ondanks de morfine (wat trouwens best leuk spul is achteraf )
nog leuke röntgenfoto's aan overgehouden

en sleutelbeen ook in 2'en... werdt behoorlijk licht in mn hoofd
pi_36366065
Een geperforeerde blinde darm, dat is best auw.
Ik post om het posten.
pi_36367022
Spier in me nek gescheurd
Gebroken sleutelbeen
Gebroken ribben
Val een dak gevallen
scheurtje in me nekwervel
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:49:03 #44
137831 RPD
'Forget about it'
pi_36367060
Stijve nek, een drama. niet rechtop kunnen komen in bed, trap af helemaal drama... en ja hoor ik proberen me ziek te melden, is een andere collega ook al ziek.. moest ik wel werken, 4 km gelopen omdat ik niet durfde te fietsen. en al die self-proclaimed dokters die wel weten hoe je eraf komt ( ik duw de ene kant op jij voert weerstand uit met je hoofd AAAAAAAH)

en niemand die me even een fijne massage wil geven :S
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:53:30 #45
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36367135
Ooit een keer een abces in mijn lies gehad waar mijn huisarts een scalpel in zette zonder verdoving...

Maar het meeste pijn ooit denk ik toen ik neerkwam bij volleybal na het blokken van een smash.. kom neer op de zijkant van mijn voet en mijn enkelband scheurt af

GOD wat een pijn
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_36368741
gelukkig niett
hi
pi_36371314
Jaartje of 3 terug, had enorme last van mijn stuit. Bleek ik daar door erge haargroei een 'fistel' te hebben.

Voor de gene die niet weten wat het is, een onderhuidse ontsteking. Haarzakje is ontstoken en word steeds erger blabla.

Nja polyklinisch laten helpen daaraan, maarja dat gat moest dus van binnenuit dichtgroeien. Werd dus niet gehecht maar moest constant worden schoongemaakt, en opgevuld met zo'n gaasje... Ja, dat moest IN dat gat.

Toen dat de eerste keer eruit moest, had ik toch echt pijn... damn stond helemaal te hyperventileren en trillen enzo ...

Ow, en dan nog eens mn pols gebroken gehad op de basisschool maar dat was nie zo erg als dat stuit-verhaal.
pi_36371470
toen de tandarts 2 voortanden na een ongelukje weer van horizontale positie naar een verticale positie ging trekken, zonder verdoving... dat deed veel meer pijn dan mn pols zetten van ehtzelfde ongelukje
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_36372364
Ja, galaanvallen zo'n 3 per maand. En dat al 4 jaar lang.
Laatste keer hebben ze me plat moeten spuiten.
Aanval duurde me net iets te lang.... (ruim 4 uur)
En binnen nu en 2 weken staat operatie gepland.
Galblaas en stenen gaan er dan dus uit.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 26 maart 2006 @ 10:26:21 #50
140141 ivosnivo
pi_36372400
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:52 schreef noekje het volgende:

[..]

en daar kom je nu pas mee?! Had dat even gezegd voordat ik ging bevallen. Ik wist niet beter dan dat ik moest puffen, geen flauw idee dat ik het uit had moeten schakelen.
Hebben je ouders je dan niks geleerd?
pi_36374751
Rug+nek gebroken. Zelfs morfine helpt dan niet echt ...
  zondag 26 maart 2006 @ 13:02:07 #52
140141 ivosnivo
pi_36374922
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:54 schreef dfens het volgende:
Rug+nek gebroken. Zelfs morfine helpt dan niet echt ...
Pijn negeren is the keyword.
pi_36375579
Finaal doorgescheurde enkelbanden tijdens t basketballen, gebroken sleutelbeen door een handige pleur-op-de-bek-actie, een afgescheurde vinger , een beitel die zich door het vlees heen in mijn bot heeft vastgezet (en die ik daarna zelf heb moeten verwijderen ) en nog wat minder mooie ervaringen met harde voorwerpen vs mijn lichaam...

En nee, ik ben niet onhandig, maar ik onderneem nogal veel
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 14:29:33 #54
25682 2cv
Niet subtiel
pi_36377288
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij het helemaal niet erg als jouw nek + rug even gebroken wordt, dat negeer jij wel
pi_36377387
Ja, m'n schouder een keer goed uit de kom gehad. Ze stonden met 2 man te trekken aan m'n arm om hem er weer in te krijgen..!
  zondag 26 maart 2006 @ 14:32:56 #56
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_36377393
Damn, ik krijg al pijn als ik dit topic lees

Ontopic: Enige wat ik me kan herinneren is de tandarts die me boorde zonder verdoving en een keer door m'n rug gaan.
pi_36377868
quote:

[..]

Geloof me, dat lukte niet ...
pi_36378834
quote:
Op zondag 26 maart 2006 10:26 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Hebben je ouders je dan niks geleerd?
Go hard or go home
  zondag 26 maart 2006 @ 16:00:28 #59
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36379631
quote:

[..]

Er zijn veel gelegenheden waarin ik de pijn makkelijk kan negeren, ik heb vaak genoeg dat ik me heel hard ergens aan stoot, en dat ik gewoon op een of andere manier de pijn verdrijf. Maar bij langdurige pijnen, en gebroken botten is dit echt onmogelijk hoor. Ik heb nog maar 1x zoiets gehad gelukkig, maar dan doet het echt wel pijn hoor.
Het allerergste dat ik ooit gevoeld heb is een knietje in mijn kruis krijgen tijdens een ruzie. Dan weet je echt even niet meer waar je het moet zoeken van de pijn. Ging overigens behoorlijk hard.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36380064
Onstoken zenuw in kies die er zonder verdoving uitgehaald werd (verdoving deed door de ernst van de ontsteking niks meer, schijnt soms voor te komen )
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 26 maart 2006 @ 17:49:32 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36382553
Toen ik jaren geleden fijn liep te stuntelen met vuurwerk en alletwee mn poten heb verbrand. Helemaal dik, wit uitgeslagen handen... na een kwartiertje kwam er gewoon overal vocht uit enzo. Pijnlijk en niet mooi om te zien.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Boks-Chick zondag 26 maart 2006 @ 17:54:33 #62
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_36382670
Toen ik twaalf was moesten bij mij wratten weggebrand worden. Dat doen ze geloof ik met vloeibaar stikstof ofzo? iig werd ik 'geholpen' door een of andere randdebiel met jampotglazen. En je raad het al, die idioot zat meer naast mijn wratten dan er op. Ik kan heel erg goed tegen een stootje, maar ik stond te gillen, dat wil je niet geloven. Mijn moeder heeft me letterlijk uit de handen van die randdebiel gerukt en is naar een andere arts gegaan.

Hoe het verder met die arts enzo is gelopen, geen idee, maar ik wil dat nooooit meer mee maken.
Wat overigens wel heel bizar is, dat ik me dit herinner alsof het vandaag gebeurt is, maar dat ik de pijn zelf niet meer kan voelen. Je weet wel, je kan je je nog wel voorstellen hoe blij of verdrietig je om iets was, maar pijn kan je je alleen maar de situatie herinneren.
lolwut
pi_36382701
Paar jaar geleden een verstandskies laten trekken tijdens een vakantie in griekenland..op zo'n fijne ouderwetse tandartsstoel die rechtop blijft staan..wat op zich niet erg is...Maar het feit dat het zonder verdoving gebeurde wel...begreep opeens wat het echt betekent om het zweet tappelings van je rug te voelen stromen..man, dat deed zeer..

Oh..en mogen persen bij, bleek naderhand, slechts 6 cm ontsluiting, is ook niet geheel pijnvrij...
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
  zondag 26 maart 2006 @ 17:56:10 #64
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36382712
toen ik geopereerd was in mn buik om n eierstok te verwijderen middels n pfannenstiel incisie....auw...nooit gedacht dat t zoveel pijn zou doen. Ik ben niet kleinzierig maar f*ck wat deed dat pijn zeg..
pi_36382796
Als kind een keer mijn linker bovenarm gebroken. Verder te vaak een (midden) oorontsteking gehad, wat echt een vervelende zeurende pijn is.

Verder een vrij hoge pijngrens.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:03:48 #66
139617 bsp
Bluf...
pi_36382904
Het zetten van mijn PA piercing was nogal gevoelig Maar verder eigenlijk zelden iets pijnlijks mee hoeven te maken....

Fred
  zondag 26 maart 2006 @ 18:05:57 #67
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_36382958
Stoeptegel op m'n vingers.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zondag 26 maart 2006 @ 18:54:47 #68
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36384255
Nitraat laten ontploffen in m'n hand, gelukkig mét handschoen.. anders was er wel wat anders aan de hand dan alleen al m'n vingertopjes op m'n pink na( ) zwaargekneusd

Van die handschoen waren dan ook alle toppen erafgescheurd, heel eng om te zien achteraf (heb die handschoen nog wel trouwens, leuk aandenken aan hoe dom je kunt zijn .
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_36384423
Afgescheurde teennagel, zo'n beetje tot aan de nagelriem, toen ik als klein jongetje aan het fietsen was en al racende de bocht wilde nemen en m'n poot uitstek om te voorkomen dat ik onderuit ging..

Ingegroeide teennagel.. Bij aanwezigheid van wild vlees (ja, liep er te lang mee door) met een pincet een gaasje onder je nagel geduwd krijgen..
Zeker aan te raden als martelmethode..

En ik weet niet of de alombekende trap tegen je ballen ook onder serieuze pijn valt?
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
  zondag 26 maart 2006 @ 19:09:38 #70
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_36384565
2003: Bij glad weer ben ik uit de bocht gevlogen met mijn auto. Ik had mijn gordel om maar die zat te hoog Die snee dus in mijn nek. (1,5 cm diep). Voelt ongeveer alsof je een blad papier in je mond neemt en er dan heel hard aan trekt langs je mondhoeken. Verder was door de dreun tegen de deur mijn arm uit de kom maar daar heb ik niet zo veel van gevoeld
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_36384881
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef WimP het volgende:
Prostaatontsteking een aantal weken terug, dat was zwaar niet leuk. Zelfs de dokter had medelijden: "succes met de pijn". En dat was niet alles....de eerste antibiotica werkte niet goed waardoor mijn bijbal ook ontstoken raakte......met als gevolg dat ik liep als een 95 jarige opa.
Same here (3,5 maanden lang, 3 antibio kuren ) Auw..
Nu helaas weer ergens anders last van.
  zondag 26 maart 2006 @ 19:25:37 #72
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36384973
Knieschijf in 3 stukken gebroken gehad, dat deed echt behoorlijk pijn!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36387725
Ach handjevol enkels gekneusd, keertje schouder kapot gehad, verder het normale stoot en val werk wat ook serieus pijn kan doen.
There you go..
  zondag 26 maart 2006 @ 21:15:45 #74
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_36388189
Voetbal in de schaamstreek, geschoten door een gefrustreerde zeventienjarige voetballert... maar toen was ik een jaar of acht, ik kan het me niet meer zo goed herinneren. Voor de rest ontloop ik pijn
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_36389361
Bij de tandarts altijd gaatjes uit laten boren zonder verdoving. Zelfs als de tandarts aanraadt om het toch te doen. Komt omdat ik een aantal jaar geleden een tandarts had die zo ongelooflijk lomp enz was, dat hij me zo'n schrik aangejaagd heeft voor een verdoving.
Het doet echt f*cking pijn, mjah dat doe ik mezelf aan, en ik beeld me zelf maar steeds in dat die verdoving erger is, dus dan is de pijn opzich best te hebben.
Laatste keer bijna flauw gevallen, de tandarts verklaarde me ook helemaal voor gek dat ik het niet liet verdoven mjah eigenwijs .

Wat me overigens het meest pijn van allemaal lijkt te doen is een operaties aan je lies, of een verdovingsspuit erin
Same Shit, Different Day......
pi_36391556
Ook niet echt een fijn gevoel is een verdovingsspuit onder in je voet, heb ik een keer gehad omdat ik in een glassplinter in mijn voet had en die was er nogal moeilijk uit te halen

En een keer met een boormachine in een vingertopje geboord
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36392165
uit een boom gevallen met mijn ballen op een houten paaltje (nee gelukkig niet iets verder naar achter ) en vervolgens op de grond. Ik zag daadwerkelijk sterretjes..heb echt 10 minuten kermend daar gelegen voordat ik uberhaupt overwoog op te staan. S'avonds kreeg ik mijn broek niet uit, plakte vast aan mijn been....bleek ik een behoorlijke schaafwond/snee te hebben waar ik langs de rand van dat paaltje was gedonderd..nu nog een behoorlijk litteken..

ivm met andere pijn heb ik het niet eens gevoeld.
underground forever baby
pi_36393976
Ergste pijn die ik tot nu toe gevoeld heb was van m'n retropattelaire chondropathie, in normaal nederlands: zere knieen, doordat het kraakbeen in je knieen ruw is geworden.

Dokters weten niet hoe het komt, enige remedie is fysiotherapie om de omliggende spieren en banden sterker te maken, zodat je knie ontlast wordt, naar het schijnt.

bij pijn die ik "normaal" gesproken ervaar (kneuzingen e.d.), kun je een bepaalde houding aannemen, om de boel te ontlasten, en de pijn te verzachten, dat was hierbij dus onmogelijk, op een gegeven moment denk je echt dat je gek wordt van de pijn. Toen kreeg ik bij die fysio ook nog van die infrarood therapie, dat je (in mijn geval knieen) heel warm worden vanbinnen, de eerste keer was echt onwijs prettig, de keren daarna een hel, alsof m'n knieen in de fik stonden.

Ergste is nu gelukkig over, mag weer sporten enzo, maar af en toe als ik 's nachts in bed lig heb ik nog wel eens het idee dat ik beter een gaatje kan oren in m'n knieschijf om de druk er even uit te laten.

Een na ergste, waar ik regelmatig last van heb: blaar op je hand oplopen (van het turnen) zo diep dat er een complete laag vel mist, en daarna onder de douche gaan staan, dan sta je ook ff rare bekken te trekken hoor.

Ook niet leuk:
- van 2 meter hoog op je nek vallen, (slechte afsprong uit de ringen) heb ik nog weken last van gehad
- soldeerbouten die aan staan vangen
- elco uit tv tegen je vingers krijgen (zeer hoge spanning) sporen staan er nog
- kleine teen uit de kom (zelf rechtgetrokken)
- ingegroeide teennagels (al iets te vaak gehad)
- pantoffels aandoen waar een half theeglas in blijkt te zitten (was van de trap gevallen bleek naderhand)
- handstand maken op een gebroken pols (zie Heb je wel eens serieus niets gemerkt van verwondingen? )

maandag 27 maart 2006 @ 00:57:09 #79
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36394203
Nierbekkenontsteking.
  maandag 27 maart 2006 @ 01:17:55 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_36394429
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:38 schreef kingjotte het volgende:
Ergste pijn die ik tot nu toe gevoeld heb was van m'n retropattelaire chondropathie, in normaal nederlands: zere knieen, doordat het kraakbeen in je knieen ruw is geworden.
Retropattelaire chondromalacie heet dat.
Heb ik ook. In extreme mate zei de specialist. En hij wilde me wel opereren. Dan had dat een kans van slagen van 20%, een revalidatie van 9 maanden en een bijzonder pijnlijk herstel in het vooruitzicht. Ze gingen dan namelijk mijn beide onderbenen op twee plaatsen breken om ze weer recht onder mijn bovenbenen te zetten. Toen heb ik hem gezegd dat ik hem wel even retropattelair zou verwonden. De andere optie die hij bood was leegschrapen elke 6 maanden. Ja dank je.

Ik heb er ooit Parijs mee doorgehobbeld alfsof ik Toulouse Lautrec himself was.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_36399915
In elkaar getrapt door 4 man, gebroken neus en wat blauwe plekken, plus een lichte hersenschudding, dat was wel echte pijn
  maandag 27 maart 2006 @ 13:09:35 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36402123
ik heb zo nu en dan dat de pijn in mn middel schiet en ik me niet kan bewegen want het steekt alsof het van binnen knel zit tussen de ribben oid, echt hele pijnlijke stekende pijn .. beetje alsof het vel erafscheurt

maar dat is eens in de maand ongeveer, meest pijnlijk was toen mijn knie uit de kom schoot toen ik een 10 jarig ventje was en mn moeder mn been weer in de kom trekte, dat wil ik nooit weer meemaken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36402286

zo'n soortgelijke stapelaar over mijn hak laten rijden, mijn hele voet was anderhalve maand blauw, dikke korsten op de hak, en lopen ging toaal niet. nu na 5 maanden is het nog steeds gevoelig. die dag stond ik de hele dag te trillen van de spanning, werd witbleek alsof ik moest overgeven. was zeker geen prettig gevoel
  maandag 27 maart 2006 @ 13:21:49 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36402432
heb ook wel eens achter de intratuin in heerenveen lopen schommelen op slippers die vervolgens speels over het hekje vlogen, je raad het al toen ik ze op blote voeten ging pakken stond ik ff leuk in een spijker die tot op het bot (zat in een plank vast) in het midden van mn voet stak, er meteen zelf uitgetrokken en een prik gehaald, zucht
dat viel in princiepe nog wel mee
heb wel vaker op spijkers en ook wel punaises gestaan op blote voeten,

heb ook eens zonder verdoving laten boren, heel erg af te raden
zo stom ga ik dus nooit weer doen bij een tandarts
heb de tranen uit mn gezicht kunnen vegen
meh heb zoveel pijn gehad, heb een middelmatige pijngrens
hangt er n beetje van af, ik kan goed tegen botte pijn, slecht tegen scherpe pijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36402460
boren zonder verdoving? ik heb nog nooit met verdoving gedaan lol. ik vind het wel meevallen eigenlijk
pi_36403683
Ow en natuurlijk, verstandskiezen laten trekken... Als de verdoving het niet goed doet en ze de kies er niet goed uit krijgen... AUW
  maandag 27 maart 2006 @ 14:13:04 #87
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36403858
Hockeystick tegen mijn neus ---> gevolg, een gebroken neus.

Dat deed wel pijn ja.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 27 maart 2006 @ 14:14:31 #88
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36403898
Kruisband afgescheurd, knie verdraaid 3 x au!
"Damn you, vile woman!"
  maandag 27 maart 2006 @ 14:20:24 #89
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_36404064
Mijn hernia was geen pretje. Maar als ik dit topic zo lees viel die pijn nog alleszins mee en heb ik weinig te klagen.
A spoonful of sugar...
pi_36404085
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:15 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]

zo'n soortgelijke stapelaar over mijn hak laten rijden, mijn hele voet was anderhalve maand blauw, dikke korsten op de hak, en lopen ging toaal niet. nu na 5 maanden is het nog steeds gevoelig. die dag stond ik de hele dag te trillen van de spanning, werd witbleek alsof ik moest overgeven. was zeker geen prettig gevoel
als ik zown ding zie moet ik altijd aan me vader denken, die had op zn werk zn vingers tussen de heftruck gekregen (vraag me niet hoe, maar weet wel dat het er niet gezond uit zag), namelijk 3 of 4 vingers waarvan de topjes aan het velletje vast hingen. en ik kan je zeggen: wat kan de eerste hulp dan veel, alles weer aangezet zit nu alleen een beetje scheef. maar pijn had hij wel, behoorlijke pijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_36404205
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

als ik zown ding zie moet ik altijd aan me vader denken, die had op zn werk zn vingers tussen de heftruck gekregen (vraag me niet hoe, maar weet wel dat het er niet gezond uit zag), namelijk 3 of 4 vingers waarvan de topjes aan het velletje vast hingen. en ik kan je zeggen: wat kan de eerste hulp dan veel, alles weer aangezet zit nu alleen een beetje scheef. maar pijn had hij wel, behoorlijke pijn.
auw
pi_36404809
3 x ...

1.Zeer zware keelontsteking : gevolg .. ziekenhuisopname..d8 dat mn laaste uren geslagen waren.

2. Een keer naar de tandarts gemoeten voor een hechting in mn mond.. en dit zonder verdoving.. ik lag genageld aan die tandartsstoel.

3.Een keer in mn hoofd geschoten met een luchtbuks.. diie pijn is ook nie echt draagbaar..

verder gaat alles wel goed
  maandag 27 maart 2006 @ 15:22:34 #93
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_36405974
Wat een tenenkrommend topic is dit zeg, aaarghhhh

Wat me te binnen schiet is een leuke grap op school, 13 jaar geleden ofzo, waarbij iemand een tafel expres keihard aanschoof tegen een andere tafel terwijl mijn vingers er tussen zaten. Toen heb ik echt flinke fijn gehad. Het voelt nog steeds pijnlijk als ik eraan zit en het bot voelt alsof het toen op zijn minst gescheurd is (nooit naar laten kijken trouwens).

En een zwaar gekneusde arm als gevolg van een val met de fiets waarna op een haartje na net niet een bus over me heen reed. Dat was ook niet fijn.
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:35:00 #94
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_36406403
Eigenlijk niet echt vreselijke pijn, alleen vorige week zaterdag gaan snowboarden in Landgraaf en verkeerd terecht gekomen. Had een ski-duim kreeg ik te horen. Dacht dat het wel over zou gaan, alleen toen het dinsdag nog dikker was geworden maar even langs de dokter gegaan. Kreeg te horen dat ik foto's moest laten maken, was nix op te zien. Volgende dag huisarts weer gebeld, moest weer naar het ziekenhuis en dan naar de chirurg. En ja, die meneer doet je dus wel pijn!! Hij heeft zitten kijken of er iets gescheurd was aan spieren en pezen in mijn hand. Gaat ie dus ff lekker met z'n vingers op die pijnlijke plek zitten duwen enzo, dat was wel ff klote.
En wat bleek, zitten scheurtjes in de pees en zit inmiddels al een week in het gips En dat moet zo nog 5 weken...
To infinity…and beyond!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:53:54 #95
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_36407164
- Houtsplinter van 1 bij 1 cm die onder mijn dikke teennagel schoot, in het vlees.
- Grote stekel van 1 of andere stekelstruik in mijn knie tot op het bot. (2 maanden niet op die poot kunnen lopen)
  maandag 27 maart 2006 @ 17:26:35 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_36409787
Ja
Toen mn benen het niet meer deden
pi_36423273
ooit eens een brandend lijmpotje geprobeerd uit te slaan met m'n hand
nadat m'n hand eenmaal gedoofd was leek het nog mee te vallen, tot ik de lijmrestjes van m'n hand wilde verwijderen, en in plaats daar van het vel van m'n vingers plukte

ook eens op ski's over een bultje gegaan met een te hoge snelheid en te weinig ervaring op dat gebied, na enkele meters in de lucht op m'n rug geland, de eerste paar weken erna nauwlijks kunnen staan liggen en zitten
Women are not people, they are devices built by our Lord Jesus Christ for our entertainment.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:38:41 #98
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36425286
Alleen als ik bv rugpijn heb, dan zit er direct een zenuw bekneld of is er een wervel verkeerd omgedraaid. En geloof me dat doet PIJN. HELSE PIJN

1 keer zelfs zo erg dat ik ervan ben flauwgevallen

En een keer dat ik een week lang geen vin kon veroeren zonder dat ik door de grond zakte van de pijn (leuk als je moet pissen )

En een keer dat ik gewoon op straat in elkaar zakte van de pijn.

Maar ach, alles went. Zelfs een rug die er te pas en te onpas mee uitschijt

Een lucifer doosje wat vlam vat in je hand waardoor je hand tussen je duim en wijsvinger verbrand is doet ook goed pijn trouwens

[ Bericht 24% gewijzigd door Metro2005 op 28-03-2006 09:15:38 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_36426343
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef Appeltaarten het volgende:
uitlopen strafcorner sleeppush vol op m`n knie gekregen
Daarom is de kamikaze uitloop verboden
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:51:46 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36426383
Zovaak gevallen met skateboarden, sprong van een muurtje, kwam met 1 voet achter op mn skateboard, ding vloog omhoog, pats tegen mn kop aan, lip gescheurd, neus stond scheef, en bloedde heel erg hevig
Verder kwam k precies verkeerd neer, flikkerde op mn staartbotje, daarna 2 meter naar beneden:').
En wat schoppen en klappen op mn nier en schouder! voor de rest niet echt
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_36426621
Ik heb een kwaaltje aan mijn benen genaamd shin splints.
Wat in het Nederlands vertaald wordt naar scheenbeenirritatie.

Nu is op zich de kwaal niet zo heel erg pijnlijk dat ik kan zeggen dat het de ergste pijn is die ik ooit gevoeld heb, maar de behandeling heeft er meerder malen voor gezorgd dat de tranen in mijn ogen sprongen van de pijn.

Je moet je voorstellen dat je bij deze kwaal een aantal symptomen hebt.
Een van die symptomen is vuilophoping tussen de huid en je scheenbeen.
Om dat vuil weg te krijgen wordt het "weggeduwd".
Nu zorgt deze kwaal al voor pijn in de onderbeen, maar dit wordt dus heel erg versterkt door een man van rond de 80 kilo die met zijn volle gewicht op mijn scheenbeen duwt en dan afwisselend omhoog en naar beneden duwt. En hij duwt dan alleen met zijn duw wat er dus voor zorgt dat er een enorme kracht op een heel erg klein oppervlak wordt uitgeoefend. Ik heb echt nog nooit eerder zo een ongelofelijke pijn gevoelt. Op een gegeven moment liet zelfs het vel van mijn benen los.
Ik zou dit in ieder geval nooit iemand toe kunnen wensen.

Verder is trouwens een voetbal in je zak bij een temperatuur van ongeveer 0 graden ook niet aan te raden . . .
Een sliding maken op een droog veld is ook niet aan te raden (mijn knie stond helemaal op slot)
Bij volleybal compleet verkeerd neerkomen zodat je al staand de onderkant van je voet kan aanschouwen, dat is ook niet aan te raden. Mijn hemel, dat deed ook pijn zeg.
Een ontsteking in je schouder is ook heel erg pijnlijk, wederom is de behandeling bij een fysiotherapeut de boosdoener.
pi_36426655
Ow ik heb ook weleens in mijn handen gesneden met de botte kant van rondraaiende messen in een broodsnijmachine
Dat doet ook erg veel pijn kan ik je zeggen.
pi_36426680
Ik heb wel eens met voetbal een knie tegen mn harses gehad... en een bal tegen mn edele delen..

pijnlijk allemaal
pi_36427505
Oh ja, heb je die bevalling gehad, was te doen, gaan ze nog even hechten. Het verdovingsspraytje was blijkbaar reteduur, want dat mens bestoof een oppervlak van een vierkante centimeter in totaal, zonder op te letten waar de wond zat. Heb echt door m'n t-shirt heengekauwd van pijn.

Een dubbele oorontsteking van een maand. In de zin van dat het van het ene oor naar het andere ging en terug en dan begon die ander nog een keertje. De dokter weigerde gewoon iets te doen, het zou vanzelf wel overgaan, de hufter. Maand geen slaap of lol überhaupt in het leven.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:02:53 #105
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_36432874
Ik heb ook weleens pijn gevoeld ja..
Bijv. als zo'n doos een blackout krijgt achter het stuur en frontaal tegen de auto waar jij in zit rijdt! En daarvoor 6 weken lekker gezellig in het ziekenhuis ligt..
Of een bal in je noten ja, meerdere keren!
I picture your face.. In the back of my eyes
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:05:21 #106
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36432938
ergste wat ik heb gehad was een zuster die niet kon verdoven en ook niet kon hechten. Na 16 extreem pijnlijke injecties in m'n zij had ik er genoeg van... de nauwelijks verdoofde hechtingen zelf waren geen pretje maar goed te handlen.

De verdovingsinjecties waren volgens mij de ergste pijn die ik ooit heb gehad. Best apart aangezien dat normaal ook allemaal wel meevalt.
pi_36434732
zo'n 15 jaar geleden mijn knie zwaar gekneusd (een of ander sluimvlies wat onder je knieschijf zit) waar ik nog steeds last van heb als ik hem ook maar heel lichtjes op precies de goede plek stoot.

&

mijn enkelbanden uitgerekt nadat ik met volleybal na een smash op de voet van een tegenstander (welke dus met zijn poot onder het net doorkwam ) terecht kwam met mijn volle gewicht op dat ene been. viel in de kleedkamer bijna flauw toen ik met dat grote ei onder de koude kraan stond. achteraf bleek bij fysiotherapie dat ook nog een groot deel van het spierweefsel in de onderkant van mijn kuit losgescheurd was dat heeft dus ook allemaal verdomde pijn gedaan

Er zijn nog vele ergere vormen van pijn, maar die hoop ik nooit mee te hoeven maken
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_36437495
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef Leipo666 het volgende:
zo'n 15 jaar geleden mijn knie zwaar gekneusd (een of ander sluimvlies wat onder je knieschijf zit) waar ik nog steeds last van heb als ik hem ook maar heel lichtjes op precies de goede plek stoot.

&

mijn enkelbanden uitgerekt nadat ik met volleybal na een smash op de voet van een tegenstander (welke dus met zijn poot onder het net doorkwam ) terecht kwam met mijn volle gewicht op dat ene been. viel in de kleedkamer bijna flauw toen ik met dat grote ei onder de koude kraan stond. achteraf bleek bij fysiotherapie dat ook nog een groot deel van het spierweefsel in de onderkant van mijn kuit losgescheurd was dat heeft dus ook allemaal verdomde pijn gedaan

Er zijn nog vele ergere vormen van pijn, maar die hoop ik nooit mee te hoeven maken
Goh, deja vu.
Heb precies hetzelfde gehad, alleen mijn enkel is toen gebroken . . .
7 weken in het gips, en NIET mogen lopen
pi_36437632
Ik heb eind december mijn keelamandelen laten verwijderen. na de operatie deed dit echt "serieus pijn" mijn keel was zo dik dat ik zelfs geen vla kon doorslikken omdat het te dik was. deze pijn heeft een dikke week aangehouden. Resultaat - 6 kg . Maar dit is toch echt erg pijnlijk!
Helemaal nu het achteraf geen r**t te hebben geholpen :S
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
pi_36441193
Ik heb wel eens een ongeluk gehad, in de vakantie werkte ik bij een boekhandel die rolcontainers vol met boeken hadden. Nu waren ze aan het laden bij een ingehuurde vrachtauto van een lokaal transport bedrijf. Normaal zitten er op de laadklep van die opstekende randjes zodat die container niet weg kan rollen. Maar bij deze natuurlijk niet

Iemand was aan het inladen, en die had moeite dus ik wil hem even helpen en duw mee. Echter hij laat los en ik krijg een container van ong. 400 kilo over me heen tot aan mn schouders. Resultaat 2 ambulances en een trauma heli, omdat ik bewusteloos was, en bekneld. Daarna met spoed naar het ziekhuis gebracht (ambulance) en na zooi onderzoeken erachter gekomen dat ik slechts een gekneusde knie had, en een kleine ingeklapte long.

Heb wel verbazend veel geluk gehad
pi_36443911
ben eens van een quad gesodemietert, stuur in mijn klokkenspel gehad, dag erna naar de dokter, begon steeds zeerder te doen, toen weer naar dokter, die mij doorverwezen naar EHBO, daar hebben ze gekeken, ze zeiden dat het vanzelf over zou gaan

:S

ok, het is wel minder maar over is het nog steeds nier, na 2 jaar.... maar ja, no claim zorgverzekering he....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:29:33 #112
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36444964
* In heg springen en er dan achter komen dat er een hek in staat met spijlen..gevolg 12 hechtingen net boven knieholte (binnenkant dijbeen) en spijl zat 2 cm diep.

* tegen boom aanslaan met je dronken kop omdat je vriendin raar doet door de phone..en dan je pink breken en meteen geopereerd moeten worden.

* nadat net 2 weken mijn gips er af was bovenstaande ritueel weer herhalen en toen had ik echt goed pijn.

* gummiknuppel van politie in je nek..

Niet echt dat het echt serieus pijn deed , maar lekker is anders...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_36489871
Vorig jaar ben ik geopereerd waarvoor ze mijn buik hebben opgesneden (zo'n 20 cm). Voor de operatie kreeg ik een ruggenprik, als enige verdoving. Toen ik bijkwam uit de narcose verging ik van de pijn. Bleek dat de ruggenprik niet goed was gegaan en dat er dus helemaal niks verdoofd was. Tot overmaat van ramp moest ik op de rand van het bed gaan zitten en voorover buigen (dat moest vanwege de nieuwe ruggenprik). Nou geloof me, als je een snee van 20 cm in je buik hebt, is voorover buigen echt wel het laatste wat je wil doen...
pi_36500686
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Retropattelaire chondromalacie heet dat.
Nope, ik zal (als ik er aan denk) een picje posten van het briefje van de dokter.

Ziekte die ik had werd veroorzaakt door een vloeistof (die normaal altijd in je knieen zit) bij mij van samenstelling was veranderd, lijkt me niet dat het breken van benen dan een zinvolle oplossing is. Ovrigens is het de medische wereld nog steeds een raadsel hoe die vloeistof van samenstelling kan veranderen, het schijnt een regelmatig voorkomend iets te zijn, vooral zo tussen de 15 en de 22
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:28:10 #115
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36503254
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef vriendinnie het volgende:
Vorig jaar ben ik geopereerd waarvoor ze mijn buik hebben opgesneden (zo'n 20 cm). Voor de operatie kreeg ik een ruggenprik, als enige verdoving. Toen ik bijkwam uit de narcose verging ik van de pijn. Bleek dat de ruggenprik niet goed was gegaan en dat er dus helemaal niks verdoofd was. Tot overmaat van ramp moest ik op de rand van het bed gaan zitten en voorover buigen (dat moest vanwege de nieuwe ruggenprik). Nou geloof me, als je een snee van 20 cm in je buik hebt, is voorover buigen echt wel het laatste wat je wil doen...
dat is geen ruggeprik dat isn epi/periduraal catheter. en dat is n toevoeging op je narcose om na de ok minder pijn te hebben. lullig dat ie niet goed zat, balen man. ik kan me voorstellen datdat zeer pijnlijk is!
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:13:50 #116
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_36545860
Toen ik begin maar mijn pols brok. Het breken opzich deed geen pijn. Maar het 2 keer proberen te zetten was een hell. Lukte na 2 keer nog niet dus mocht ik onder het mes )
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:34:01 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36546242
Links, knie en kruisbanden doorgescheurd en knieschijf verbrijzeld ( tegelijk dus ). Ik heb gesmeekt mijn been te laten amputeren. Ik dacht altijd dat hoofd en buikpijn heel naar was, maar dit was toch wel de gruwelijkste pijn ooit.
paar maandjes rolstoel en opnieuw je pootje leren gebruiken

En als het regent doet mijn litteken nog weleens zeer
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 13:04:43 #118
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36548362
Galsteenkoliekpijnen zijn toch wel de ergste pijnen die ik gekend heb en waar ik gelukkig nu vanaf moet zijn (ben daar afgelopen dinsdag namelijk aan geopereerd)
pi_36565085
Valt me op dat iedereen het over fysieke pijn heeft..

Hebben jullie nooit eens last gehad van mentale pijn..

Ik bedoel maar.. Verlies van je ouders/ beste vriend of vriendin.. Of het feit dat je impotent bent om maar iets te noemen.. 't lijkt me dat dat meer pijn doet dan een afgescheurde aorta..

[ Bericht 0% gewijzigd door de_Onverzettelijke op 02-04-2006 00:53:18 ]
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36566277
Linkerhand verbrand in frituurvet.

Ongelukje

Het was grotendeels 2e graads verbrand en de rest 1e graads. Dat deed best veel pijn.

En daarnaast wel vaker kramp en heb ik ook het gene gehad wat in de TS staat.

Dat was het
Holler
pi_36568569
  • Een teen gebroken door tegen een balk te trappen. Ik ben een week daarna met kruk en al omgeflikkerd. Gelukkig was het bot niet verschoven.
  • Topje van mijn vinger bijna eraf gesneden.
  • Toen ik nog voetbalde (long time ago) maakte ik een sliding op het moment dat de verdediger de bal wou wegtrappen. Ik tik de bal weg en hij haalt vol uit op mijn kuit.
  •   Moderator zondag 2 april 2006 @ 10:52:33 #122
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_36571151
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef de_Onverzettelijke het volgende:

Ik bedoel maar.. Verlies van je ouders/ beste vriend of vriendin.. Of het feit dat je impotent bent om maar iets te noemen.. 't lijkt me dat dat meer pijn doet dan een afgescheurde aorta..
    Ook wel; maar mensen herrineren de dingen die men zich wil herrineren
    Denk dat het daarom bijna nooit gemeld wordt in dit topic
      zondag 2 april 2006 @ 10:54:08 #123
    129276 GSi
    Sluit af met een hekje.
    pi_36571169
    Na een frontale botsing met mijn brommer tegen een auto, lag ik een tijdje verdwaast op mijn buik met mijn complete linkerbeen op mijn rug. Had ik mijn bovenbeen verbrijzelt. Thank god voor morfine (leuke roze en blauwe vlekken zie je dan) maar tot die tijd dus wel een beetje pijn.

Daar werden schroeven en pinnen in gezet. Mensen die dat ook hebben gehad kunnen zich de eerste 2 nachten in het ziekenhuis waarschijnlijk ook nog wel herinneren. De revalidatie daarna was ook niet geheel pijnloos te noemen.

Dan moeten ze er dus ook nog uit na 2 jaar in mijn geval. Ik had (bleek later) met een ander ongelukje 2 schroeven gebroken die net boven mijn knie zaten. Wat dus boven water kwam bij de foto's die ze namen voor de operatie.

Toen is de dokter zo leuk geweest om een schroef te laten zitten, maw vergeten er uit te halen. Toen ik dus een weekendje op het circuit is Spa was, kwam die schroef onverwachts uit het bot groeien en schoot later mijn kniebanden in. Zie foto. Je ziet ook mooi hoe mijn bot weer bij elkaar gegroeid is en steviger is geworden.

Die hadden ze er toen dus toch maar uitgehaald, maar nu ben ik wel weer helemaal pin en schroef vrij.

Maar ik had een bactiriele?? infectie opgelopen in het ziekenhuis. Waardoor er abcessen en andere onstekingen optraden.

Een abces in mijn lies, waar de dokter een verdovingsspuit inzette.. auw. Later een abces recht tussen mijn ogen, ook verdoving erin en onderhuids schoon geschraapt met een mesje. Toen een op mijn bil waar bij de huisartsenpost van het ziekenhuis zonder waarschuwing zonder verdoving het mes in werd gezet. Onder het motto "Je valt toch wel flauw". Ja, mooi niet dus.

Verder nog de beul genaamd "Kaakchirurg" die bij het trekken van 1 kies vergeten was de verdoving lang genoeg in te laten werken. Welke ook nog in 2-en brak, waardoor het wel uren leek te duren voordat dat zooitje er ook weer uit was.

Al met al weet ik zo onderhand wat pijn is, en is tot mijn genoegen mijn pijngrens dusdanig hoog geworden, dat ik tegen een stootje kan.
    Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
    pi_36571575
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef de_Onverzettelijke het volgende:

Meestal is dat ook pijn die je vergeet (denk ik)
    Ik weet wel dat soms bepaalde prikkels heel pijnlijk kunnen zijn, als ik wat in de war ben door bepaalde gebeurtenissen en dan bepaalde geluiden die dan heel hard aankomen in mijn hoofd (overprikkeld)

En bepaalde dingen als verlies en zware tegenslag/ teleurstelling kunnen idd ook heel pijnlijk zijn

Even een wat viezer verhaal:

Ik heb zelf wel eens mezelf behandeld aan ingegroeide teennagels ;') omdat deze kapot waren door een gymles (lomp blokjesvoetbal) en daarna ingroeien.
    Even doorbijten en het ingegroeide stuk is eruit (met pincet welteverstaan )
    Nu zijn de nagels weer goed.

Maar niet aan te raden voor anderen

[ Bericht 8% gewijzigd door Gitanki op 02-04-2006 19:41:36 ]
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      zondag 2 april 2006 @ 13:45:38 #125
    40212 Meierij
    My god has a hammer...
    pi_36575575
    Heb een acute blinde darm onsteking gehad, heb er alleen 48 uur mee rondgelopen voordat de doktors daar achter waren (eerst 2x naar huis gestuurd met "gewoon ziek"). Vooral de weg naar het ziekenhuis toe (drempels) was een ramp.
      zondag 2 april 2006 @ 14:01:24 #126
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_36576017
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 10:52 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ook wel; maar mensen herrineren de dingen die men zich wil herrineren
    Denk dat het daarom bijna nooit gemeld wordt in dit topic
    Simpel, omdat verdriet in het hart erger pijn doet dan welke medische ingreep ook. Althans, ik ervaar dat zo. Blijkbaar zit er meer gevoel in het wezen zelf dan in de ledematen
    pi_36576710
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef Lotjeb het volgende:
    Onstoken zenuw in kies die er zonder verdoving uitgehaald werd (verdoving deed door de ernst van de ontsteking niks meer, schijnt soms voor te komen )
    Ook gehad , maar ik was maar wat blij dat dat kreng er uitgerukt werd
    *was resultaat van een eerdere zenuw behandeling waarbij mijn vorige prutser vergeten was zenuwen weg te halen
    En een keer mijn schouder uit de kom en die werd weer goed gezet komen ze er achter dat mijn sleutelbeen in 2en lag ook vrij pijnlijk .
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
      zondag 2 april 2006 @ 14:22:15 #128
    109497 Icaä
    Are you proud of who I am
    pi_36576715
    Bevallen, in vijf kwartier

Daarbij is een blindedarmontsteking een picknick. Geloof me, I've done both...
    I'll meet you on the other side
    I'll meet you in the light
    pi_36576842
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 11:21 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Meestal is dat ook pijn die je vergeet (denk ik)
    Heb jij iemand verloren in je leven?

De pijn blijft, niet zozeer aan de oppervlakte, maar je draagt dat de rest van je leven mee.
    pi_36583893
    119 hechtingen door een vechtpartij is ook alles behalve prettig
      Redactie Frontpage zondag 2 april 2006 @ 19:43:13 #131
    145738 superworm
    is erbij
    pi_36586387
    ik had nog nooit niet verdoofd bij de tandarts. toen dacht ik hee ik doe het eens zonder verdoving, dus ik zeg tegen die knakker, deze keer zonder! ging ie een wortelkanaalbehandeling doen, nou ik gílde het uit. tis drie dagen geleden en heb nu nog een zeer gevoel in me kaak.
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      zondag 2 april 2006 @ 20:05:16 #132
    101011 Eric_Cantona
    "Au Revoir"
    pi_36586950
    Toen ik met m'n voet in 't gras bleef hangen en m'n knie wel doordraaide kon ik 't gras wel opvreten. Er komt zoveel "energie" vrij dat je niet kwijtkan.. M'n kruisbanden zijn bij deze actie gescheurd. En ik heb Netelroos gehad, dan heb je geen pijn maar jeuk. Ik zweer met m'n hand op 't hart dat jeuk erger is dan pijn Tering wat was dat erg...
    "If you're not a manc, you're a wank"
      zondag 2 april 2006 @ 20:09:43 #133
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_36587087
    Ik ben een keer op de basisschool met van een trampoline gesprongen terwijl ik eigenlijk niet keek waar ik mee bezig was en kwam vol met mn kloten op de brug terecht

Ow en dan was er nog een keer dat mn teennagels werden getrokken omdat ze ontstoken waren.. Wel verdoofd, maar damn, dat deed écht wel pijn. Vooral omdat er nog zo'n hoekje vast bleef zitten en die moesten ze er ook uithalen Krijg nog rillingen als ik er aan denk.

En dan had je nog die keer dat ik op mn knie was gevallen en er een flink gat in zat. Dus wij naar de dokter die er een gaasje instopte waar het vuil zich aan kon hechten. Je voelt m al aankomen; paar dagen later moest dat gaasje eruit toen de hele wond al was dichtgegroeid. Ik was toen 10 ofzo dus dat was op zich wel een drama
    Maar toch niet helemaal.
      zondag 2 april 2006 @ 20:17:32 #134
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_36587409
    - niersteenkoliek, meerdere keren (zelfs morfine hielp niet), iemand zei het al eerder in dit topic, maar op zo'n moment denk je echt dat je dood gaat en zou je het bijna nog wensen ook...
    - kaakchirurg die mijn kaak opensneed terwijl de verdoving nog niet werkte...
    - ik brak laatst een teen door met mijn blote voet in volle vaart tegen een opstaand stenen randje te rennen... dat deed ook serieus pijn... ik moest er van over mijn nek en ging bijna gestrekt
      zondag 2 april 2006 @ 20:17:34 #135
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_36587410
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef ook_gek het volgende:
    toen ik met de gondel naar 3500 meter ging in oostenrijk. Mijn oren deden zo pijn dat ik bijna moest kotsen van de pijn. Tranen rolde over mijn wangen zo erg was het. Ik storte nog net niet in elkaar. Pijn was niet te verdragen
    Je weet dat slikken en kauwgom kauwen de druk een beetje ontlast?

Pijnlijk: struikelen bij het klimmen, en met stijgijzers (scherpe puntjes) in je eigen been haken. Bevroren vingers en tenen die langzaamaan weer ontdooien. Frontaal op een boom klappen bij het het mountainbiken.
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      zondag 2 april 2006 @ 20:18:42 #136
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_36587444
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef Gizmore het volgende:
    Ow en dan was er nog een keer dat mn teennagels werden getrokken omdat ze ontstoken waren.. Wel verdoofd, maar damn, dat deed écht wel pijn. Vooral omdat er nog zo'n hoekje vast bleef zitten en die moesten ze er ook uithalen Krijg nog rillingen als ik er aan denk.
    die verdoving werkte natuurlijk niet optimaal door die ontsteking... lijkt me horror om je teennagels te laten trekken
      zondag 2 april 2006 @ 20:21:41 #137
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_36587559
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

die verdoving werkte natuurlijk niet optimaal door die ontsteking... lijkt me horror om je teennagels te laten trekken
    Dat was het ook. Mn moeder die erbij stond moest even gaan zitten Daarna is het trouwens ook al fijn weer teruggekomen maar ik ga er écht niet mee naar de dokter Gaat nu wel goed daarmee, maar als er iemand vol op gaat staan is ook niet echt heel prettig
    Maar toch niet helemaal.
    pi_36593889
    Toen ik verleden jaar meeging op studiereis. Toen kwam ik erachter dat mijn probleem met mijn rugspieren niet tussen mijn oren zat.
    We liepen op een dag de hele stad door. Na tien dagen rondlopen had ik vijf a tien minuten nodig om te gaan zitten. Na tien dagen kan je ook geen comfortabele houding meer vinden. Of je nou zit staat of ligt, het maakt geen zak uit, want het blijft gewoon pijn doen.

Die ene keer dat ik als klein kind mijn hand onder de kraan had gestoken terwijl deze bloedheet was. Dat deed ook best zeer.
    Buurman, ik hier?
      † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 01:33:42 #139
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_36597535
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef Gripper het volgende: (...) Bevroren vingers en tenen die langzaamaan weer ontdooien. (...)
    Zoiets heb ik ook eens mogen moeten voelen. Al betwijfel ik of ze echt bevroren waren.
    pi_36597749
    hihi ik had op mn blote voeten eerst paar uur door de sneeuw gelopen (lees gekropen ) door de drank voelde ik weinig zn 5 uur later toen werd ik wakker v/d pijn
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
    pi_36597762
    bij mij is eerst een stoel ingeklapt toen ik erop zat..
    precies mijn duim tussen 2 houten latten die echt heel stevig op elkaar waren gedrukt.

na een kwartier hebben 3 ooms me eindelijk vrij gekregen.
    Ik verging van de pijn en mijn nagel was door tweeen en mij duim was niet open maar heel erg dun en leek op zo een bliksem schicht of hoe je het ook schrijft.
    Ik heb gelijk een hele dag misselijk door de pijn op bed gelegen.

Beide nagelhelften moesten getrokken worden om plaats te maken voor de nieuwe, en dat was ook geen pretje .
      maandag 3 april 2006 @ 01:56:45 #142
    26886 EmjaY
    Chuck FTW!!1!!!
    pi_36597783
    Pijnlijkste was toch wel het moment dat ze mn elleboog gingen zetten, die uit de kom was en op meerdere plaatsen gebroken. Zonder verdoving, want ze wisten toen nog niet dat hij zo gruwelijk gebroken was

Even later met een vrachtlading morfine
    Wallahjeweettog
      maandag 3 april 2006 @ 02:38:46 #143
    50242 Flem
    Snap je 'm?
    pi_36598127
    Iemand sloeg de deur eens heel hard dicht. Dat vond m'n pink niet zo fijn, want die zat nog ergens tussen. Pas vijf maanden later was de nagel weer normaal en volledig aangegroeid.

Oh ja; als een vent van 1 meter 90 en 90 kilo tijdens een vriendschappelijk potje voetbal bovenop de enkel van een 14-jarige gaat staan, is dat ook niet bepaald fijn. Toen was m'n groeischijf gebroken.
      maandag 3 april 2006 @ 03:03:44 #144
    84524 Morwen
    I got life
    pi_36598268
    Meerdere malen

Maar het pijnlijkst was denk ik wel een onsteking aan mijn mond waardoor alle klieren op mijn hele hoofd zich ontwikkelden tot dikke kabels. 40 + koorts en het gevoel dat mijn kop bij elke minieme beweging zou gaan ontploffen. Ik kon zelfs niet meer op een kussen gaan liggen met mijn hoofd, alleen heeeeeeel stil rechtop zitten. Een antibioticakuur heeft het gelukkig opgelost, maar man wat voel je je dan kut
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_36598288
    ooit in het verre verleden een harpoenpijl in mijn bovenbeen op de boot tijdens een vissenjacht..
    31 december 2006: Inactive FOK!account
    pi_36600432
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 01:53 schreef NeoPhythe het volgende:
    hihi ik had op mn blote voeten eerst paar uur door de sneeuw gelopen (lees gekropen ) door de drank voelde ik weinig zn 5 uur later toen werd ik wakker v/d pijn
    Geen afgevroren ledematen?
    Is ook geluk hebben, had ook onderkoeld kunnen raken

Kan inderdaad pijn doen, verkleumde ledematen, kunt ze het beste spoelen met koude water, dat voelt dan toch warm aan
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_36614705
    ja ja alweer een bal op m`n bovenbeen met uitlopen bij de strafcorner fuckzooi
    maar wel gewonnen met 6-2
    last.fm
    pi_36616351
    - Aan mn voortand geboord zonder verdoving (je kunt net zo goed even een paar keer kneiterhard met je voortanden tegen de stoeprand slaan)
    - Zo vaak overgeven met keelpijn dat je keel helemaal in 'brand' staat
    - Skeeleren en achterover vallen met je hoofd op de stoeptegels / schaatsen en achterover vallen met je hoofd op het ijs (beide keren knock out)
    Find your prince, before you start kissing frogs
      dinsdag 4 april 2006 @ 08:20:11 #149
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_36631350
    De algemene tendens is wel dat de kaakchirurg niet atijd even doordacht te werk gaat.

Gelukkig nog geen ervaring mee
    A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
      dinsdag 4 april 2006 @ 08:35:06 #150
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_36631479
    er zijn hier ergere dingen te lezen, maar mijn eigen ervaring is dat ik sochtends wakker werd en mijn hoofd/nek niet meer kon bewegen van de pijn. Het heeft een uur geduurt voordat ik mijn mobiele telefoon kon pakken (lag 2 meter van bed) en mensen kon bellen dat ik niet kon komen. Het heeft 5 uur geduurt voordat ik rechtop kon zitten en 3 dagen voordat het voorbij was. Maar het moment was heel eng, gewoon wakker worden zoals je altijd doet en dan niks maar dan ook niks kunnen. Heel beangstigend.
    pi_36631654
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 04:48 schreef DeBastaard het volgende:
    Jaartje of 3 terug, had enorme last van mijn stuit. Bleek ik daar door erge haargroei een 'fistel' te hebben.

Voor de gene die niet weten wat het is, een onderhuidse ontsteking. Haarzakje is ontstoken en word steeds erger blabla.

Nja polyklinisch laten helpen daaraan, maarja dat gat moest dus van binnenuit dichtgroeien. Werd dus niet gehecht maar moest constant worden schoongemaakt, en opgevuld met zo'n gaasje... Ja, dat moest IN dat gat.
    en dat gaasje zit vast na een paar uur, die moet er dan uit getrokken worden om het schoon te houden, daarna moet het nog een schoongehouden worden met water
    ik heb vorig jaar een zelfde soort iets gehad
    heel...erg...pijnlijk en je ligt zo 4 maanden thuis
    pi_36633753
    Dubbele botbreuk in mijn enkel gehad. Zolang het niet gestabiliseerd was deet het zo veel pijn dat ik voor het eerst in mijn leven een spuitje tegen de pijn gevraagd heb. Is onder narcose gezet, maar ik moest wachten omdat de chirurg een spoed open hart operatie had...

Aantal jaren later: Klaplong. Was niet zozeer de pijn die eng was, maar dat alles gaat tintelen, je gezichtsvermogen afneemt en dat je niet weet wat er met je is... Weer een weekje ziekenhuis gehad toen.

Verstandskies weg laten halen. Moest gesneden worden en daarbij is aardig wat bot weggeboord. Dat gaf twee uurtjes enorm erge napijnen. Maar dat was maar een avondje, dus viel nog mee...
    Within Dujek's army are also the elite squad known as the Bridgeburners, who are led by the fomer great military leader Whiskeyjack.
      zaterdag 15 april 2006 @ 03:52:05 #153
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_36973926
    Was gevallen, plat op mijn borst.
    Serieus pijn, zelf nog 2 dagen ziek gemeld. De linkerhelft deed zo'n pijn.
    Na 2 dagen moeizaam weer aan het werk gegaan, en dat is vrij lichamelijk, de lichamelijke gedeelte hebben ze voor me overgenomen voor wel 3 weken lang, het deed te veel pijn.
    Niet naar de dokter gaan natuurlijk.
    pas geleden hebben ze een longfoto genomen na een ernstige longonsteking een jaar geleden.
    Gebroken rib gehad, tenminste er was een scheur te zien.
    Nou lekker dan... dat deed inderdaad zeer maar ik wist zelf ook wel, iets met de ribben of een gescheurde spier, kan de dokter ook niks aan doen
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 15 april 2006 @ 04:01:19 #154
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_36973959
    Ben wel vrij hard, of gewoon bang voor de dokter

5 jaar geleden gevallen over een "stoep" randje, dat randje heeft me geraakt in de scheenbeen, dat was een opengespatte scheenbeenwond, best wel hechingwaardig (foto's van). Durf dat niet hoor, naar de dokter gaan. Ttis nou ook goed afgelopen, wel een litteken. Maar geen hechtingen of tetanusprikken.
    Mijn motto is: Groeit vanzelf wel dicht
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_36974408
    wat echt pijn doet? een bevalling! Erger heb ik nog niet meegemaakt.
      zaterdag 15 april 2006 @ 07:56:44 #156
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_36974422
    Echt pijn niet.

Wel al van alles gescheurd en gebroken (enkelbanden, achillespees, meniscus, kies getrokken) maar dat hoort erbij.

Deed wel een beetje zeer maar daar kom je wel overheen.

Bevalling lijkt me vrij 'apart', zeker omdat veel vrouwen het anders ervaren.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_36974495
    Vijf jaar geleden was ik in de zomer op vakantie in Zwitserland. Met een paar vrienden ben ik toen naar de Jungfrau (berg van 4158 meter hoog) gegaan. Er lag een dikke laag sneeuw dolle pret enzo, tot we besloten om wat verder die berg op te klauteren. Op een gegeven moment zakte ik met mijn rechter been een centimeter of 20 de sneeuw in, niks aan de hand tot een vriend van me iets riep. Ik draaide me om en ineens *kraaaak* mijn knieschijf in tweeën!
    Doordat mijn onderbeen vast stond in de sneeuw en mijn bovenbeen wel gewoon kon draaien ging mijn knie in het midden twee kanten op!
    Daar sta lig je dan! Op bijna 4000 meter hoogte in de sneeuw! Heb er geloof ik bijna een uur moeten wachten door slecht weer kon er geen helikopter landen) en er was geen EHBO aanwezig die dag. (gebeurde +/- 200 meter vanaf een toeristen centrum/restaurant) Gelukkig was één van de toeristen daar een ER arts uit Boston, hij heeft mijn knie ter plaatse en zonder verdoving gezet en daarna ben ik met een treintje (een pijnlijke rit van 1,5 uur) naar beneden gebracht naar een ziekenhuis.
    De volgende dag vloog ik terug naar Nederland om 8 weken lang thuis in het gips te liggen.

zaterdag 15 april 2006 @ 08:27:51 #158
    125126 Mr-Coffee
    pissing people off since 1980
    pi_36974523
    Een kleine 2 maanden geleden een flinke buikgriep gehad, de eerste avond was een hel, ik kon niet zitten of liggen vanwege de krampen en pijnscheuten in m,n buik.
    M,n stiefpa snelde naar de dokter, en die gaf me medicijnen, die pas de volgende dag effect hadden (was al in de nacht).
    De dag daarna ging ,t wel, alleen deed m,n onderbuik heel erg veel zeer met lopen.
    Gedurende die 2 eerste dagen was m,n buik ook hard, en hield ik ook helemaal niks binen kwa vocht of voedsel.
    Set Sail, For Fail.
    JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
      zaterdag 15 april 2006 @ 09:38:26 #159
    101274 Burbo
    Ajax dus.
    pi_36974894
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 08:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Vijf jaar geleden was ik in de zomer op vakantie in Zwitserland. Met een paar vrienden ben ik toen naar de Jungfrau (berg van 4158 meter hoog) gegaan. Er lag een dikke laag sneeuw dolle pret enzo, tot we besloten om wat verder die berg op te klauteren. Op een gegeven moment zakte ik met mijn rechter been een centimeter of 20 de sneeuw in, niks aan de hand tot een vriend van me iets riep. Ik draaide me om en ineens *kraaaak* mijn knieschijf in tweeën!
    Doordat mijn onderbeen vast stond in de sneeuw en mijn bovenbeen wel gewoon kon draaien ging mijn knie in het midden twee kanten op!
    Daar sta lig je dan! Op bijna 4000 meter hoogte in de sneeuw! Heb er geloof ik bijna een uur moeten wachten door slecht weer kon er geen helikopter landen) en er was geen EHBO aanwezig die dag. (gebeurde +/- 200 meter vanaf een toeristen centrum/restaurant) Gelukkig was één van de toeristen daar een ER arts uit Boston, hij heeft mijn knie ter plaatse en zonder verdoving gezet en daarna ben ik met een treintje (een pijnlijke rit van 1,5 uur) naar beneden gebracht naar een ziekenhuis.
    De volgende dag vloog ik terug naar Nederland om 8 weken lang thuis in het gips te liggen.

[afbeelding]
    Mazzel dat die gast er was dan
    pi_36974906
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 09:38 schreef Burbo het volgende:

Mazzel dat die gast er was dan
    Inderdaad! Ik vraag me wel eens af hoe het anders was afgelopen!

Waarschijnlijk was ik na een tijdje van die berg afgesprongen!
    pi_36977801
    quote:
    Nee, ik geloof het niet...Nog nooit wat gebroken of verdraaid of op andere wijze een ondraaglijke pijn ervaren...
    En daar ben ik verrekte blij om!
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
    pi_36980771
    Nierstenen....kan je vertellen dat een bevalling nergens op lijk.
      zaterdag 15 april 2006 @ 14:56:13 #163
    129836 withxhonor
    straight edge
    pi_36980895
    blindedarmontsteking+rupture= douglass abcess (oid) iig dat is een ontsteking van het buikwandvlies. tussen de 2 operaties door ben ik een week van de wereld geweest. ik heb nl altijd gedacht dat ik maar 1x geopereerd was. totdat mijn vader me vertelde dat ik 2x geopereerd was in 6 dagen.. ik weet de eerste keer onder narcose gaan.. en de 2e keer ontwaken..
    high fives and stagedives
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:32:48 #164
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_36981730
    Een of andere allergische reactie na te lang met mn rug in de zon liggen.

jeuk op mn rug. maar dan niet normaal. echt continu een GIGANTISCHE jeukplaag op je rug. je kan krabben wat je wilt. maar gebeurd niks. en dan ook nog met je stomme kop een hete douche nemen. en waardoor het 3x zo erg word. ik heb echt een uur op mn buik op mn bed gelegen met mn handen aan de tralies aan het eind van mn bed. en uitschreeuwd tot ik mn stem bijna kwijt was.. en zo de hele dag geleden

toen ik nog een jaar of 4-5 was met mn fietsje van een hoge heuvel afgecrossed. na de brug op mn muil gegaan. waar ik mn been gebroken had en mn tanden eruit lagen.

toen ik een jaar of 10 was op de plaats toen ik 4-5 jaar was. een tak in mn ooglid (scheelde 3 mm of ik was waarschijnlijk blind aan 1 oog). kortom moest dicht "geplakt" worden.

arm verbrand aan uitlaat van een scooter (die net 30 min gereden had) en dan pas 2 dagen later naar ehbo gaan waar je een soort pleister krijgt wat een soort 2e huid word. en die na een week eraf haalt. hele wond trok ik half open...

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:34:15 #165
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_36981757
    Al die dingen die jullie noemen heb ik ook wel eens gehad. Pechvogel he?
      maandag 17 april 2006 @ 21:47:43 #166
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_37044964
    Toen ik klein was, was ik op vakantie met mijn ouders en zus naar Frankrijk.

Weet niet meer precies wat ik aan het doen was maar het was in het zwembad en ik rende weg van mijn zus voor iets, ik struikel natuurlijk over een vrouw d`r been omdat ik niet goed uitkijk

Gevolg: schaafwonden op mijn borst, buik, armen en benen. Nu deed dit nog niet eens zo serieus veel pijn, maar wat doe ik? Ik spring het zwembad in, omdat ik dacht dat dat de pijn wel zou verlichten
    Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
    Seto is zo ene baas he
    pi_37045879
    mn kies is getrokken met ontstoken kaak...gillen en janken vertel ik je
      maandag 17 april 2006 @ 22:11:50 #168
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_37045889
    ik heb een keer bij het aardappel rooien een stuk aardappel onder me nagel gekregen, me nagel kwam een stukje omhoog, ik trok de aardappel eruit, bloed spoot uit me vinger, en toen viel ik flauw deed wel erg pijn voordat ik flauw viel, daarna viel het wel mee
    pi_37051856
    Ik heb laatst nog iets gehad.

Ik tilde iemand boven m'n hoofd, net zoals ze in dirty dancing doen, ging op zich best goed, totdat zij bewoog, toen moet ik een stapje zetten om m'n balans te houden. Had ik beter niet kunnen doen achteraf, damn wat deed dat zeer aan m'n knie.

Die avond en de volgende ochtend ging nog wel, maar een dag later kon ik niet meer lopen van de pijn zowat. Ik kon ook niet even naar de dokter, want ik was op m'n kamer, en m'n huisarts is bij m'n ouders thuis. Dus ik maar een paar dagen gehinkeld, nu gaat het wel weer. Ik heb het er nog mer een fysiotherapeut over gehad, en die zegt dat mijn binnenste knieschijf oid waarschijnlijk een flinke optater heeft gekregen. Ik weet het verder niet, maar zeer deed het wel.
    pi_37051913
    De ergste pijn die ik heb gehad was de pijn die ik had bij een cyste in een eileider.
    De cyste was zo groot als een sinaasappel en als de eileider dan draait (wat ze blijken te doen) is dat zeer pijnlijk
    Ik kon niet lopen, zitten of staan
    Operatie was dus noodzaak.
    Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
    Just walk beside me and be my friend.
    Games
    pi_37051914
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef Gizmore het volgende:
    ...

...
    Met alle respect, maar dat vind ik wel meevallen, ik heb al ontzettend vaak m'n nagels gescheurd, resultaat is ook vaak ontsteking eraan, en dan trek ik die stukken er meestal zelf even uit. Doet wel zeer, maar niet zo ontzettend, tenminste, vind ik dan.
    pi_37051929
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 07:49 schreef hannelore het volgende:
    wat echt pijn doet? een bevalling! Erger heb ik nog niet meegemaakt.
    Idem dat is pas erg!
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_37052092
    Krampen,steken, alle soorten pijn in je maag.
    Ziekenhuis: Neem maar wat paracetamol

Na 6 dagen nu alleen nog een opgeblazen gevoel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Crashcat op 18-04-2006 02:09:24 ]
    なんだっけ
    pi_37052235
    Goeie 2de is 5 gekneusde ribben

Achterover van de trap afflikkeren... nu ruim een jaar geleden maar ik heb vaak nog wel pijn aan mijn ribben.
    Kan gelukkig wel weer allles doen, de eerste 4 weken was zelfs ademhalen pijnlijk.
    Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
    Just walk beside me and be my friend.
    Games
    pi_37053022
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef noekje het volgende:
    Tja, bevallen met pomp, tang en schaar. Dat deed toch best wel een beetje pijn zo zonder verdoving. De 2e keer ging veel beter dus zo erg kan die eerste keer nou ook weer niet geweest zijn.
    hallelujah, ik snap niet dat vrouwen bevallingen uberhaupt mee willen maken (laat staan overleven!). Lijkt me in een woord ROT!
    pi_37053024
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
    Oh ja, heb je die bevalling gehad, was te doen, gaan ze nog even hechten. Het verdovingsspraytje was blijkbaar reteduur, want dat mens bestoof een oppervlak van een vierkante centimeter in totaal, zonder op te letten waar de wond zat. Heb echt door m'n t-shirt heengekauwd van pijn.

Een dubbele oorontsteking van een maand. In de zin van dat het van het ene oor naar het andere ging en terug en dan begon die ander nog een keertje. De dokter weigerde gewoon iets te doen, het zou vanzelf wel overgaan, de hufter. Maand geen slaap of lol überhaupt in het leven.
    Maar ..maar ..maar... Wat ik gewoon niet begrijp...dat je niet OF die vroedvrouw dr nek hebt omgedraaid, of haar niet verrot hebt gescholden en gewoon die spray GEEIST...

Als ik al bij de tandarts zit EIS ik verdoving.
      dinsdag 18 april 2006 @ 09:16:02 #177
    71513 _Liquid_
    Pimp maintenance
    pi_37054146
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef flugeltje het volgende:
    Diverse gelegenheden bij mij, maar het allerergste was wel toen ik een abces in m'n lies had en ze die gingen verdoven. Moet je jezelf voorstellen dat je pingpongbal in je lies hebt, die staat al gruwelijk strak van zichzelf. En dan spuiten ze er ook nog een spuit vol vloeistof in.... De vloeistof kwam recht uit de koeling dus die was ook nog eens behoorlijk koud.... Ik ben toen nét niet flauw gevallen, maar er stond wel schuim op m'n mond heb ik me laten vertellen....

Heb ze daarna teruggepakt door alles onder te kotsen
    Ik heb nog nooit zo vroeg op de morgen zo hard gelachen (niet uitlachen hoor, maar omdat laatst regeltje
    :r Patty Brard :r
      dinsdag 18 april 2006 @ 11:02:52 #178
    14721 jaguar
    Regenboos
    pi_37056061
    heup gebroken tijdens mountainbiken

dat deed echt heel veel pijn

dus ik met krukken naar huis toe gestrompelt (niet wetend dat mijn heup kaduuk was)
    Mezelf in de auto van m'n ouders gewurgt
    die hebben mij naar de huisartsenpost gereden, alwaar ik een uur moest wachten
    Als je iets gebroken heb raak je automatisch in shock waardoor je spieren gaan samentrekken, dat kreeg ik dus ook door het lange stilzitten dan wil je echt liever dood
    Maargoed, ik was eindelijk aan de beurt, dus die dokter zegt: ga maar op die tafel liggen, en ik zeg: dat gaat niet lukken.
    uiteindelijk met veel pijn en moeite toch nog op die tafel weten te komen, en toen zij hij, je moet je been ff recht doen, DAT KAN NIET!!. en hij dus toch proberen .
    Toen begon hij te denken dat het een heup fractuur was, dus maar even een ambulance gebelt (huisartsenpost zit 300 meter van het ziekenhuis af ) toen hebben ze me verdooft, op een brancard gelegt en naar het ziekenhuis gereden.
    En uiteindelijk werd ik dezelfde avond nog geopereerd ze hebben 3 pennen in m'n heup gezet.

maar het was erg pijnlijk
    ijsbergvla
      woensdag 19 april 2006 @ 22:22:25 #179
    146908 schooierd
    cookie dude
    pi_37110894
    Euh... een bevroren oor (don't ask ). In het begin niks aan het handje, maar toen ik een beetje op temperatuur kwam... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH .
    I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
    pi_37112255
    Pijn is relatief, door de jaren heen heb ik van heel veel soorten pijn last gehad. Ik ben er nogal, klinkt misschien raar, gevoelloos van geworden.
    Tot gisteren.
    Een ontstoken tandzenuw, een constante extreem scherpe pijn die alles van de geest opslokt.
    Het deed zon pijn dat ik er hoofdpijn van kreeg.
    Uiteindelijk deze ochtend een wortelkanaalbehandeling gekregen, de pijn die ik daarvan voelde was een schijntje vergeleken afgelopen nacht.
    Op een gegeven moment was ik ook echt geestelijk op. Mijn ik had me omstreeds 4 uur verlaten, het enige wat er nog was, kan ik het beste beschrijven als, een koude ziel alleen met pijn.

Mijn god, wat was dat kut zeg, deed echt teveel pijn. Constant en superscherp, alle aandacht opeisend. Nee, ik heb veel meegemaakt, maar dat zoiets kleins (een kies) zo ontzettend veel pijn kan geven...

Nu doet het nog steeds pijn, erg pijn zelfs, maar het is een massage vergeleken met wat ik gisteren voelde...
    pi_37112332
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 05:48 schreef Walrik het volgende:

[..]

Maar ..maar ..maar... Wat ik gewoon niet begrijp...dat je niet OF die vroedvrouw dr nek hebt omgedraaid, of haar niet verrot hebt gescholden en gewoon die spray GEEIST...

Als ik al bij de tandarts zit EIS ik verdoving.
    Ik hoef nooit verdoving bij de tandarts, de verdoving is vaak "erger" dan de kwaal zelf.
    Gewoon even jezelf uit je lichaam verplaatsen (dat heb ik echt bij de tandarts geleerd).
      donderdag 20 april 2006 @ 01:30:22 #182
    146875 aaipod
    Primus inter pares
    pi_37116471
    Arm uit de kom deed redelijk wat pijn. Het uit de kom gaan voelde ik even. De uren dat ie er uit was waren ook niet bepaald een pretje.. Maar toen ze em met zn 3en er weer in gingen trekken en drukken had ik het ff niet meer :S

En dan nog een heel ander soort pijn. Ik had een oorontstekking. Er kwam steeds meer troep achter me trommelvlies te zitten dus de pijn bouwde zich gedurende een aantal dagen op. De laatste paar uren voordat mijn trommelvlies dus scheurde en alles eruit kwam waren ook echt heel pijnlijk. Me hele oor klopte en ik had het op het laatst niet meer.. Maar toen die eenmaal gescheurd was en alles eruit kwam was de pijn heel snel minder.
    pi_37116584
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Ik hoef nooit verdoving bij de tandarts, de verdoving is vaak "erger" dan de kwaal zelf.
    Gewoon even jezelf uit je lichaam verplaatsen (dat heb ik echt bij de tandarts geleerd).
    VERTELLLLLLLLLL
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_37126694
    Migraine, vele malen...

zo voelt dat...
    You cannot discover new oceans unless
    you have the courage to lose sight of
    the shore
    pi_37127485
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 14:14 schreef rameijer het volgende:
    Migraine, vele malen...

zo voelt dat...
    Dat lijkt me een van de ergste pijnen die je kunt hebben.
    Heb wel ooit erge hoofdpijn gehad of een korte aanval van erge hoofdpijn toen ik te snel veel ijs at, maar migraine moet nog veel erger zijn..
      donderdag 20 april 2006 @ 14:53:17 #186
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_37127995
    1
    2
    3
    4
    5
      Heb jij weleens serieus pijn ervaren? 2 2 3 4 »  Agiath 184 4839   20-04-2006 14:38 - Gitanki 

De ergste verwonding die je hebt opgelopen... 2 »  DemonRage 69 1334   20-04-2006 14:33 - GekkeMat 

Motorrijder verongelukt 2 »  de_Onverzettelijke 74 3050   20-04-2006 14:21 - Mercy_symbol 
      Moderator donderdag 20 april 2006 @ 15:14:18 #187
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_37129326
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Heb wel ooit erge hoofdpijn gehad of een korte aanval van erge hoofdpijn toen ik te snel veel ijs at, maar migraine moet nog veel erger zijn..
    Met migrainepijn kan je echt helemaal niets meer. Niet denken, geen geluid, geen licht, geen geur, geen warmte, geen koude... En als je er niet meteen bij bent met medicijnen moet je het uizitten tot het einde want je spijsvertering staat stil en je moet vaak kotsen...
    You cannot discover new oceans unless
    you have the courage to lose sight of
    the shore
    pi_37130256
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 15:36 schreef rameijer het volgende:

[..]

Met migrainepijn kan je echt helemaal niets meer. Niet denken, geen geluid, geen licht, geen geur, geen warmte, geen koude... En als je er niet meteen bij bent met medicijnen moet je het uizitten tot het einde want je spijsvertering staat stil en je moet vaak kotsen...
    been there
    pi_37130469
    Keer een bal in me zak gehad, dat doet ook verrekte veel pijn
      Moderator donderdag 20 april 2006 @ 16:40:12 #191
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_37131550
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
    Keer een bal in me zak gehad, dat doet ook verrekte veel pijn
    Dat is denk ik niet te vergelijken met de andere dingen hier in het topic
    pi_37136069
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef Gitanki het volgende:

[..]

1 keer een migraine-aanval gehad doordat een ruggewervel niet goed op zn plek zat: dat is inderdaad een verschrikkelijke pijn welke ik nooit meer mee hoop te maken. je kan geen geluid of licht verdragen. het was ook de eerste keer dat ik moest kotsen van de pijn

kan me niet voorstelen hoe het zou zijn als je dat vaker zou hebben.... op zo'n moment wil je alles doen om van die pijn af te zijn (ik zou het dus niet op een treinstation moeten krijgen want dan....)

dacht altijd dat migraine wel meeviel en dat sommige mensen zich gewoon maar aanstelden: daar ben ik nu wel op teruggekomen!
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
    pi_37137624
    Zal wel niet zo erg zijn vergeleken met anderen... Zat ongeveer 2 jaar geleden in een huisje in Duitsland... Het was al laat toen we die dag aankwamen, en ik had niet echt veel gegeten. Dus gewoon normaal gegeten voor die dag, geen machtig eten of dergelijke.
    Dus ik ga slapen... Word ik 2 uur in de nacht wakker. Ik voelde me alsof ik echt ging flauwvallen, Ineenkeer kotste ik een hele kotstraal. Dus ik dacht zo:"Wat gebeurt er nou" Ik ren als de wiedeweerga naar beneden ( over de kots heen bleghhh) omdat ik voelde dat er nog kots aankwam. Dus ik kots wel 3 minuten lang die bak onder, ook echt in stralen... IK ging even op de bank zitten om te kalmeren. 10 Minuten ofso later moest ik alweer kotsen. Ik moest die hele nacht gewoon om de 15 minuten kotsen. En echt, na een gegeven moment kwam er zwart spul uit, niet zo heel veel.. Gelukkig wist ik dat dat wel maag-gal was. Echt, Het voelde alsof me keel ging ontploffen. Het ging de hele nacht door. Ik vraag me nu nog steeds af hoe het komt... Ik had ook gewoon normaal gegeten
    Sorry voor deze gore verhalen
    Quo vadis ???
    pi_37141112
    Telt het ook vratten laten wegbranden op de belgische manier ?
    Ooh ja op je hand (midden op je hand..)
    pi_37144421
    paar keer spontane buikpijn gehad toen ik jong was, pijn was niet te harden.

en een paar jaar geleden is mn netvlies van mn oog gescheurd, echt pijn deed het niet, maar het voelde gewoon.... raar , alsof er iemand met een vork 10 cm in je oog prikt.
    pi_37152684
    Het pijnlijkste wat ik heb gevoeld, was dat ik rende over een grasveld, en in een tentharing stapte. Al dat bloed was ook niet echt prettig, leek wel alsof er net een slachtingsritueel had plaatsgevonden!

Wratten aanstippen is niet echt prettig, heb over die dokter heengekotst van de pijn. Nu kan ik me voor beide gevallen de pijn niet eens meer herinneren, hoe dat aanvoelde. Dus zo erg kan het ook niet zijn geweest.
    pi_37152702
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Beroepsgokker het volgende:
    paar keer spontane buikpijn gehad toen ik jong was, pijn was niet te harden.

en een paar jaar geleden is mn netvlies van mn oog gescheurd, echt pijn deed het niet, maar het voelde gewoon.... raar , alsof er iemand met een vork 10 cm in je oog prikt.
    Is dat goed gekomen?
      vrijdag 21 april 2006 @ 11:15:57 #198
    140423 Munktar_de_Manke
    Aai nooit een brandende Hond
    pi_37154983
    Voor pijn is een oplossing deze heet morfine.. Als je echt in de kreukels ligt (it eigen ervaring) krijg je een door je zelf te bediene pompje met dat spul en ben je gewoon lekker weg in Lala Land....

hellaas krijg je dat spul pas als je inderdaad je nek hebt gebroken en je benen zijn verbrijzeld...
    pi_37158905
    quote:

[..]

tuurlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door biancaroses op 21-04-2006 13:34:18 ]
    I ve almost had you dude!
    pi_37159201
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef dfens het volgende:

[..]

Is dat goed gekomen?
    Die buikpijn niet, heb daar nog altijd last van. Met m'n ogen is alles wel goed gekomen, kan weer met beide ogen goed zien ( met bril/lenzen). Hoewel dat weinig scheelde of ik moest de rest van mn leven met 1 oog minder leven.
      Moderator vrijdag 21 april 2006 @ 15:40:54 #201
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_37162729
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 13:38 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Die buikpijn niet, heb daar nog altijd last van. Met m'n ogen is alles wel goed gekomen, kan weer met beide ogen goed zien ( met bril/lenzen). Hoewel dat weinig scheelde of ik moest de rest van mn leven met 1 oog minder leven.
    Toevallig geen last van galstenen ? Net zoals ik heb gehad ?

Als in pijn aan de rechterzijde van je lichaam iets onder je ribben en in het midden onder je borstbeen ?
    Ik ben er namelijk met buikpijn heen gegaan; en kreeg de diagnose galstenen, echo laten maken van mijn buik en galblaas en ik bleek galstenen te hebben zo groot als knikkers

Detail is dat ik de buikpijn niet altijd heb; het meestal met aanvallen kwam van een uur tot vier uur
    pi_37162836
    Na mijn blindedarmoperatie kreeg ik een ontsteking aan mijn operatiewond. Het pus stroomde rijkelijk uit een klein gaatje. De wond was al gedeeltelijk dicht gegroeid. In het ziekenhuis vond de chirurg het nodig om m'n wond zonder verdoving maar weer helemaal open te snijden om het schoon te maken. Denk dat ik dat wel kon benoemen toen als 'serieuze pijn'.
    Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
    Stille liegt über dem Land.
    Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
    pi_37163548
    Ik heb vroegah eens een buisje geplaatst moeten hebben.

Ik dacht het met een lokale verdoving makkelijk te kunnen, maar het werkte niet ofzo .

Toen die dokter met z'n lomp brede naald door je trommelvlies gaat onstaat er echt een intens scherpe pijn

de 2e keer dat het moest deed ik het weer met locale verdoving, en toen voelde ik er zeer weinig van .
    pi_37163615
    Ik heb een Abcess gehad. Extreem pijnlijk
      vrijdag 21 april 2006 @ 16:09:53 #205
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_37163672
    Mwah niet zovaak serieuze pijn

Wel mn kaak gekneusd zaterdag?
      vrijdag 21 april 2006 @ 16:12:39 #206
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_37163758
    Ooit een verstandskies laten trekken terwijl de verdoving nog niet ingewerkt was. Dat deed godsgruwelijk pijn, maar het is te verduren als je maar bij jezelf denkt: is dit nou wel of niet pijn?
    Era Vulgaris
      vrijdag 21 april 2006 @ 16:14:19 #207
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_37163801
    Trouwens er is toch ergens zo'n ontsteking , wat word beschreven als een van de pijnlijkste dingen die je lichamelijk kunt krijgen. Dus dan moet je geen dingen als dat je valt etc meetellen.

Ik zag een keer bij zo'n programma zo'n gast die dat had, en die had medicijnen gekregen. Kwam die 2 dagen later terug met zijn broer , hij kon niks meer van de pijn, rechtop staan niet, hij lag echt letterlijk op de grond van de pijn.

Wat is dat ook alweer?
    pi_37164313
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Als in pijn aan de rechterzijde van je lichaam iets onder je ribben en in het midden onder je borstbeen ?
    Ik ben er namelijk met buikpijn heen gegaan; en kreeg de diagnose galstenen, echo laten maken van mijn buik en galblaas en ik bleek galstenen te hebben zo groot als knikkers

Detail is dat ik de buikpijn niet altijd heb; het meestal met aanvallen kwam van een uur tot vier uur
    Dan krijg je toch vaak die pijn als je vet gegeten hebt, niet?
    pi_37164542
    Ooit eens een kanaalbehandeling gehad waarbij de verdoving niet wilde aanslaan.
    Denk wel dat dat zich kwalificeert als serieuze pijn.
    Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
    pi_37165732
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

nee geen galstenen
    pi_37283880
    afgelopen zondag weer, kreeg een hockeybal met een aardige snelheid tegen m`n zij-binnenkant knie aan....
    last.fm
    pi_37288181
    Ja in het ziekenhuis bij de KNO afdeling, gingen ze met zo'n lang camera ding in m'n neus, zonder verdoving :/ Deed behoorlijk pijn en later klacht ingediend, je moet namelijk van tevoren verdoofd zijn...
    pi_37298602
    Als ik alles lees stelt het van mij niet veel voor, wel eens een 60 watt soldeerbout aan de verkeerde kant vastgepakt (diep in gedachten) Ook wel eens geklooit aan een TV die ik net had uitgezet. (toen wist ik nog niet dat er hoogspanning in zo'n tv zit, ook nog een poos nadat je de tv hebt uitgezet,,,)

Migraine ben ik ook bekend mee.
    De ergste pijn tot nu toe voor mij was wel toen één van mijn voortanden door een ongelukje half afbrak, waardoor de zenuw bloot kwam te liggen. Helaas deed die zenuw het toen nog uitstekend... Er is een nieuw stuk kunsttand opgezet, en een poosje later bleek de zenuw dood te zijn gegaan en was ie aan het rotten. Dat deed gelukkig geen zeer.
    ...
      woensdag 26 april 2006 @ 09:38:32 #214
    62525 Bibikuif22
    <3 <3 <3 <3 <3
    pi_37303827
    Zonder twijfel mijn bevalling.. meeeeen wat een pijnen heb ik geleden. Werkelijkwaar niets wat dat ooit nog gaat overtreffen voor mijn idee.

32 uur lang nee, ik zeg nog steeds nooit meer!
    Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
      Moderator woensdag 26 april 2006 @ 09:54:47 #215
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_37304153
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dan krijg je toch vaak die pijn als je vet gegeten hebt, niet?
    Ook..

Als je veel eet
    Als je veel vet eet
    Als je scherp eten eet

woensdag 26 april 2006 @ 12:14:00 #216
    134625 Lamzak_
    FC Twente!
    pi_37307590
    Pols gebroken, beide botten, mijn hand NAAST mijn pols geschoven
    Deed best wel veel pijn, zeker de weg richting ziekenhuis, al die drempels
    Kbegon te hyperventileren en werd vreselijk duizelig
    Best pijnlijk.
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_37308157
    Toen er een dikke BMW ging stil staan op mijn voet, waar toen zo'n lekker stevige schoen (all star, not) om heen zat, au!
    ovide - Ovide - viOde - videO - video
      woensdag 26 april 2006 @ 13:45:34 #218
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_37310074
    Hrmmm zelf neem ik altijd een verdoving bij de tandarts, tis slechts een miniem prikje dat je voelt. Je hebt ook tandartsen die het niet beheersen, dan werkt die ook niet en voel je echt wel wat pijn is bij boren. En bij verwijderen van verstandskies in het ziekenhuis heb ik geen pijn gevoeld.

Wat ik wel heb ervaren aan meer curieuze pijn (een stanleymes in je arm, dat voelde ik niet):

• Kaakkopjes ontstoken door virus
  • Als ik te snel ijs eet bevriezen adertjes in mijn neus. Dan moet ik me zo'n 20 seconden schrap zetten en kan ik niets meer... alleen maar wensen dat het snel weer over is!
  • In speeltuin uit draaimolen gevallen en bij rechtkrabbelen kreeg ik het ding vol tegen mijn schedel (serieus gat)
  • Leren bal op mijn pinknagel gekregen bij koud weer zodat die er helemaal afvloog. Dan moet het gaasje iedere dag vernieuwd...
  • Overprikkeling door teveel aan zintuiglijke indrukken of allerhande gebeurtenissen. Dan is het echt all systems overload, voel je een enorm zware deken die op je drukt. De knop kan dan niet direct om, je weet dat je het moet uitzitten. Absolute rust en een prikkelarme omgeving bieden uitkomst. Na een uur gaat het wel weer.
  •   woensdag 26 april 2006 @ 17:32:15 #219
    146241 simonegirl
    Nikita takes sunglases to race
    pi_37317085
    Na 4 maaden vrij van gips,heb ik opnieuw gips aan de enkel. Preoperatief en postoperatief heb ik 8 maanden in een gips gelegen. Nou het was mijn tiende gips! Terug vand de spoed hebben ik en mijn vriendin een feestje gebouwd!!!

De dag erna. Hmm véél zin om dat ding eraf te doen en een dip,tja en hoofdpijn natuurlijk!! Gelukkig heb ik dat niet gedaan want dan zou de dr echt wel eens boos kunnen worden!

Ik hoop dat de zomermaanden allessinds gipsvrij zijn! Probleem bij dat soort dingen is dat je niet véél kan doen hé... . Of beter dat je dan op dat moment net de dingen wilt doen dat je op dat moment niet kan. Niet super dus maar het vraagt wel de nodige moed! Doorzetten dus!!!
    nkta
    pi_37418453
    3 weken geleden pols gebroken.van een opstapje van een machine gedondert (d8 dat ik op de begane grond stond).Het deed op het moment van de val eigenlijk niet zo'n pijn ,pas later (de dag erop)bij het zetten was het toch best pijnlijk.en nu maar hopen dat ze het goed gezet hebben.......
    over 3 weken nieuwe foto laten maken.
    pi_37420389
    Ballen tegen een hard object, zoals bij een fiets....

........ Auw .........
    なんだっけ
      zondag 30 april 2006 @ 06:41:00 #222
    146865 kweenieman
    Ik ben altijd zwanger.
    pi_37420405
    Voet tussen de spaken die daarna ging ontsteken.
    Enkelbanden ingescheurd (10 keer ofzo, grens tussen verrekken en inscheuren is vrij vaag).
    Kapsel in mijn grote teen ingescheurd (3 keer).
    Vingers + duimen gekneusd (allemaal wel een paar keer).
    2de graads brandwonden op handen en gezicht bij een vuurwerkongelukje.
    Middenoor-ontsteking (trommelvlies stond helemaal bol).
    Verneukte holtes in mijn kop bij een duikongelukje. Het klaren lukte niet en duikuitrusting werkte niet goed. Resultaat: ik rochelde bloed omdat een aantal aders in de holtes in mijn hoofd knapten door de plotselinge drukverhoging.
    Ontstoken botvlies op mijn scheenbeen (aantal keren gehad), als je gewoon doorsport en er daarna weer een trap tegen krijgt......AUW
    Toen ik jong was zat mijn voorhuid aan mijn eikel vast. Die is toen even handmatig zonder verdoving door de dokter losgerukt
    Extreem stijve nek, zo erg dat ik mijn hoofd niet kon optillen (aantal keren gehad)
    Schedelfractuur bij mij oog.
    Verdraaide darm (2 keer gehad).

Kneuzingen en dergelijken kwamen vrijwel allemaal door mijn sport (ik ben keeper in een voetbalelftal).

Tja en wat niet, kheb alles volgens mij wel eens gekneusd, maar das niet altijd ven pijnlijk.
    pi_37420416
    Zo'n step die 5 jaar geleden ofzo (ik zat toen in groep 8) in was, aan de voorkant zat zo'n klein uitstekend ding zeg maar, kreeg ik in m'n scheen en d'r zit nogsteeds een gat in . Is de enige keer dat de tranen in m'n ogen stonden door fysieke pijn .
    pi_37424506
    blaasontsteking als je ongesteld bent
      zondag 30 april 2006 @ 15:06:20 #225
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_37426936
    jup gordelroos op mijn rechterschouder net alsof iemand met allemaal mesjes in je rug loopt te steken... deed verdomd veel pijn
    don't give me that fucking bullshit
    pi_37428215
    Extreme allergische reactie op pinda's
    Zelden zo dicht bij een bijna dood ervaring geweest

En infuusprikken in je hand, waarbij ze je spier half perforeren.
    pi_37428836
    Niet echte hele erge pijn vergelen met de mensen hierboven.

Maar wel toen ik zo rond de 6 jaar in het glas getrapt met mijn blote voeten, niet echt een fijn gevoel.

En ook aantal jaar geleden mijn tandars bezoekjes om mijn (melk)kiezen te laten trekken. Het blijft een kut gevoel een prik in je tandvlees. En dan dat gekraak als die kies eruit wordt getrokken .
    pi_37429398
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Perico het volgende:
    Hrmmm zelf neem ik altijd een verdoving bij de tandarts, tis slechts een miniem prikje dat je voelt. Je hebt ook tandartsen die het niet beheersen, dan werkt die ook niet en voel je echt wel wat pijn is bij boren. En bij verwijderen van verstandskies in het ziekenhuis heb ik geen pijn gevoeld.

Wat ik wel heb ervaren aan meer curieuze pijn (een stanleymes in je arm, dat voelde ik niet):

• Kaakkopjes ontstoken door virus
  • Als ik te snel ijs eet bevriezen adertjes in mijn neus. Dan moet ik me zo'n 20 seconden schrap zetten en kan ik niets meer... alleen maar wensen dat het snel weer over is!
  • In speeltuin uit draaimolen gevallen en bij rechtkrabbelen kreeg ik het ding vol tegen mijn schedel (serieus gat)
  • Leren bal op mijn pinknagel gekregen bij koud weer zodat die er helemaal afvloog. Dan moet het gaasje iedere dag vernieuwd...
  • Overprikkeling door teveel aan zintuiglijke indrukken of allerhande gebeurtenissen. Dan is het echt all systems overload, voel je een enorm zware deken die op je drukt. De knop kan dan niet direct om, je weet dat je het moet uitzitten. Absolute rust en een prikkelarme omgeving bieden uitkomst. Na een uur gaat het wel weer.
  • Dude jij hebt echt rare dingen
    De status 'bagger-user' voorbij
    pi_37469567
    hmm niet echt super ernstige dingen ofzo maar wel
    -2 keer sleutelbeen gebroken
    -middenhandsbeentje gebroken
    -middenvoetsbeetje gebroken
    -keer van de trap geflikkerd met m'n kop tegen de muur ertegenover, zware hersenschudding.
    -auto-fiets ongeluk, ambulance afgevoerd maar achteraf viel het gelukkig mee
    -fiets ongeluk toen ik klein was toen ik op de stang zat bij me pa voorop -> mijn voet tussen het wiel --> volle salto voorover met me kop over het asfalt geschaaft (beetje haar verloren ), pa had verbrijzelde elleboog :s

gelukkig allemaal al een tijd geleden, tegenwoordig gaat het beter

edit: tandarts vergeten: tandarts begon een keer te vroeg met een wortelkanaalbehandeling, verdoving was nog niet ingewerkt...
    pi_37470088
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 16:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Dude jij hebt echt rare dingen
    Dat laatste van 'm doet me aan autisme denken..
    Dat je door alle chaos om je heen ineens niet meer normaal kunt nadenken of boos word..
      dinsdag 2 mei 2006 @ 09:41:21 #231
    55928 Suzziieee
    Don't fear the reaper!
    pi_37479083
    Vroeger een keer nierontsteking,was echt niet fijn...

Van de week onsteking in me kaak....door de zenuwpijn ging ik slechter zien en had ik ook oorpijn...wat een hell,op zondag naar de tandarts Wat een verademing...

Maar das nog niets vergeleken met mijn 2 hernia's.
    Denk dan maar aan die zenuwpijn zoals in je kaak,maar dan in je hele been.
    Niet kunnen zitten,lopen en zelfs liggen doet pijn....en dan een aantal weken lang,achter elkaar,onderbroken...

Gelukkig morfine gekregen,dat onderdrukte een beetje de pijn....

Wens het nooit meer mee te maken...
    pi_37484324
    Ik heb een spasttische dikke darm, dan krimpt je darm in ofzo, weet niet precies hoe het werkt. Maar wat een helse pijn is dat zeg! Net of je buik openscheurt. Het maakt niet uit wat je doet, zitten, liggen of lopen. HEt doet gewoon verdomd zeer!
    A man's got to do what a man's got to do.
    pi_37484646
    In de perioide augustus 2003 tot december 2004 heb ik 24 uur per dag pijn en vermoeidheid verdragen,en leefde op 4x 400mg advil per dag,terwijl je er maar een per 12 uur mag nemen.
    Alles deed zeer,ik kon niet eens op mijn werk geld uit de kassa pakken,vingertoppen waren bijna gevoelloos.
    Omdat die periode gepaard ging met veel stress weet ik alles daar aan.
    Toen ik in een gesprek met mijn baas werd verteld dat men zich zorgen maakte om mij heb ik mij laten testen voor alles en nog wat(6x in een maand).
    Bleek dat mijn lever door de vermoeidheid niet goed werkte,daardoor kreeg ik symptonen van reumatoide arthritis en die vermoeidheid dus.
    Ik heb meteen extra rust ingelast (weliswaar in mijn vrije tijd) en heb mij naar een sportschool gesleept.
    De foto's voor en na op mijn pasje daarvan is het bewijs dat ik goed bezig ben,en ik pas nu op dat dit zich niet weer voordoet natuurlijk.
      dinsdag 2 mei 2006 @ 12:58:59 #234
    128716 Serendips
    pata pata
    pi_37484667
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef Timmeh_Teh_Turtle het volgende:
    -fiets ongeluk toen ik klein was toen ik op de stang zat bij me pa voorop -> mijn voet tussen het wiel --> volle salto voorover met me kop over het asfalt geschaaft (beetje haar verloren ), pa had verbrijzelde elleboog :s
    Welke vader zet z'n kind nu op de fietsstang?
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
      dinsdag 2 mei 2006 @ 13:04:43 #235
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_37484780
    Ik had eens wat verkrampte spieren in de nek... Ik schreeuwde het uit, want het werd erger en erger en kan niets meer doen, lag verkrampt op de bank, peuteren naar een telefoon, willekeurige sneltoets en een vriendin aan de lijn, die hoorde me alleen maar huilen, kermen en schreeuwen... zij belde de huisarts voor me! Ik ben drie dagen stoned geweest van de spierverslappers en pijnstillers, kon mijn hoofd niet meer optillen... erg vervelend als je toch eens naar het toilet moet... (ik heb maar bijna niets gedronken en gegeten helemaal niet )

Verder heb ik de pleuris gehad. (jaja stop maar met lachen) dat valt wel mee qua pijn, totdat je moet hoesten, dat voelt als meerdere messteken tegelijk.

Ook nog een fijne; niet kunnen klaren met luchtdruk verschil! De tranen rollen over mijn wangen, huilen kan ik dan niet meer... ben helemaal "weg" van de pijn.
    Verder zijn ooronstekingen (dubbel zijdig & in- én uitwendig!) ook een beleving. Vooral is het verkeerd behandeld wordt waardoor je oog en kaak ook "klem" komen. Toen het trommelvlies eindelijk scheurde werd het eigenlijk ook al niet beter. Ik heb nu dusdanig rotte oren, dat ik nooit meer problemen met klaren zal hebben (vliezen zijn ws. permanent kapot)... das wel weer handig met vliegen denk ik dan maar

[ Bericht 32% gewijzigd door jack4ya op 02-05-2006 13:13:43 ]
    pi_37484887
    Niersteen is tot op heden toch wel een beetje het hoogtepunt Niet voor herhaling vatbaar, dus ik drink nu maar wat meer
      dinsdag 2 mei 2006 @ 14:59:03 #237
    131668 welkominspace
    verleden tijd
    pi_37486395
    toen ik 4 was kreeg ik een strijkijzen dat aan stond op zijn hoogste stand op mijn blote borst heb nog steeds littekens
    niet meer
    pi_37486615
    Afgelopen zaterdag. Een bal van 1 meter groot kwam hard tegen m'n been aan. M'n been knakte op een heel onnatuurlijke wijze dubbel en m'n knieschijf zat opeens aan de zijkant van m'n been in plaats van voorop.

Heb behoorlijk pijn gehad totdat de ambulance kwam om mijn knieschijf terug te zetten.

dinsdag 2 mei 2006 @ 15:17:13 #239
    146413 MutedFaith
    Netwerkverdeelkastje
    pi_37486713
    Een gebroken pols, 4 losse ondertanden en een aan gort getrokken onderlip doordat ik over de kop ging met m'n mountainbike.

Ik met een leraar (was tijdens sportdag van school) naar het ziekenhuis. Daar m'n pols verdoofd en provisorisch gezet en toen so snel mgoelijk naar de kaakchirurg. Die heeft me eerst lek staan prikken met naald waar je niet goed van wordt. Toen werd het geheel bij elkaar gehecht. Dat viel op zich wel mee.

Daarna moest ik foto's van m'n pols laten maken. Bleek dat hij niet goed gezet was. Nou ja, gips eraf & opnieuw zetten. De verdoving zat er nog in dus dat viel ook nog wel mee.

Opnieuw röntgenfoto's maken van de pols. Zat hij NOG niet goed. en toen hebben ze hem nog een keer moeten zetten terwijl de verdoving al uitgewerkt was.. M'n vader was ondertussen al aangekomen in het ziekenhuis en ik heb hem hartelijk verwelkomd door zijn hele onderarm blauw te knijpen vande pijn..
    [b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
    Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
      dinsdag 2 mei 2006 @ 15:25:00 #240
    131668 welkominspace
    verleden tijd
    pi_37486883
    was een keer bij de tandarts en die ging een kies trekken min of meet zonder verdoving zo'n verdoving moet altijd even inwerken paar minutjes bij mij ging hij meteen aan de slag
    niet meer
      dinsdag 2 mei 2006 @ 15:47:59 #241
    148051 Nosss
    Up yours!
    pi_37487418
    iemand verliezen doet nog meeeeer pijn, i can teel you that... maar daar hebben we het nu niet over ik was eens aan het skateboarden en toen knalde ik met mn hoofd weer terug op de baan.. auw

nou sterkte ermee mensen
    Spray on your way back :-)
      † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 17:57:24 #242
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_37490393
    Volgens mij 'win' ik nog steeds met m'n zenuwentestje (metalen naalden (dikken!) in m'n been en daar stroom op zetten).
      dinsdag 2 mei 2006 @ 18:03:29 #243
    6483 Eikelbijter
    Duck! Where?
    pi_37490513
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 15:11 schreef HuHu het volgende:
    Afgelopen zaterdag. Een bal van 1 meter groot kwam hard tegen m'n been aan. M'n been knakte op een heel onnatuurlijke wijze dubbel en m'n knieschijf zat opeens aan de zijkant van m'n been in plaats van voorop.

Heb behoorlijk pijn gehad totdat de ambulance kwam om mijn knieschijf terug te zetten.

Erg Herkenbaar, dit heb ik twee keer mee mogen maken
    [i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
      woensdag 3 mei 2006 @ 08:15:13 #244
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_37502014
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 17:57 schreef 2cv het volgende:
    Volgens mij 'win' ik nog steeds met m'n zenuwentestje (metalen naalden (dikken!) in m'n been en daar stroom op zetten).
    Dan is pijn nogal relatief blijkt maar weer,... het is wel pijnlijk, maar ikzelf vond het geen "winnaar". Wel akelig, had jij ook de "klap" geluiden?
    pi_37504019
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 15:11 schreef HuHu het volgende:

Doet me denken aan een kennis, die was tijdens het sporten recht op z'n knieschijf gevallen en ook bij hem zat zn knieschijf een stuk verder op. Wat doet die gast, gaatie de knieschijf zelf terug zetten!! . Mocht uiteindelijk 3 maanden niet meer sporten.
      woensdag 3 mei 2006 @ 10:34:55 #246
    26118 paparia
    Zit ook in een complot.....
    pi_37504320
    Meeste pijn van 2 keer door mjin rug gaan. Extra dosis toen de gespecialiseerde arts met een kegje en een hamer tussen mijn ruggewervels ging tikken :|
    Ja, je moet je ontspannen (WTF klootzak, ik weet dat je me gruweljik pijn gaat doen met die hamer)
    Vooral pijnscheuten in mijn benen een paar uur daarna waren niet te harden.
    Ook leuk vingertopje eraf met een snijmachine, gaat die dokter het weer vastlijmen op een open zenuw. Zo hard mijn kaken op elkaar geklemd dat ik dacht dat mijn kiezen sprongen.
      woensdag 3 mei 2006 @ 16:29:55 #247
    8030 ConQuestador
    Alfa Romeo 156 GTA
    pi_37514762
    Vroeger arm wel eens op 2 plaatsen gebroken, maar ik was een jaar of 6 en heb nieteens gehuild dus dat zal wel niet enorm veel pijn hebben gedaan. (ik kwam met de beroemde woorden bij mijn pa: "pa, mijn arm doet zeer", en dat terwijl hij dus doormidden was, en geknikt was op een deel waar geen gewricht zat ).

De ergste pijn die me wel bij staat is toen ik 2 jaar terug in een zee-egel stapte, vervolgens heb ik de hele dag ermee door gelopen, en toen bleek 's avonds mijn hele voet ontstoken te zijn. Toen heeft die aardige dokter daar met een holle naald ieder stekeltje er 1 voor 1 uit zitten wroeten (geloof me, dat doet PIJN in een ontstoken voet)
    pi_37517035
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Doet me denken aan een kennis, die was tijdens het sporten recht op z'n knieschijf gevallen en ook bij hem zat zn knieschijf een stuk verder op. Wat doet die gast, gaatie de knieschijf zelf terug zetten!! . Mocht uiteindelijk 3 maanden niet meer sporten.
    Ik had in een vlaag van pijn en wanhoop ook geprobeerd m'n knieschijf terug te slaan. Dat deed zoveel pijn dat ik het maar zo liet.
    pi_37530438
    Leef al 5-6 jaar met pijn inmiddels. (probleem met knie schrijf) gaat ooit over dus heb ook nog eens geestelijk pijn van dat het ooit over gaat maar het steeds niet over gaat
      † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 00:12:31 #250
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_37530592
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 08:15 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dan is pijn nogal relatief blijkt maar weer,... het is wel pijnlijk, maar ikzelf vond het geen "winnaar". Wel akelig, had jij ook de "klap" geluiden?
    Geen idee, ik weet het me niet meer te herinneren (was toen nog maar een klein 2cv-tje). Heb het alleen van horen-zeggen.
      donderdag 4 mei 2006 @ 00:14:37 #251
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_37530652
    Gescheurde enkelbanden en het manueel kraken van mijn rug.
    Voorlopig kan ik me beiden nog zo goed herinneren dat het wel genoeg is eerst.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      donderdag 4 mei 2006 @ 00:39:37 #252
    148189 gwn.kelly
    betwaiinn dan :w
    pi_37531500
    7x me pols gebroken, me voet gebroken, hele diepe snee in me pols (geen zelfmoord hoor) er was in oostenrijk een ski overheengegaan (weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:S), en nu is me miniscus blijkbaar gescheurd :S moet volgende week een MRI scan laten maken in rotterdam! niet echt lekker allemaal dus, ik ben gewoon een beeetje onhandig
    he's liike damnn girl! u fine from head to toe, i'm liike chill boy! i already know (A)
      donderdag 4 mei 2006 @ 01:58:20 #253
    44000 Boiler
    Este nix pax Christe nix
    pi_37533322
    Wat mij betreft gaat er niks boven vrienden die je aan het lachen brengen als je met een paar zwaar gekneusde en gebroken ribben plat ligt, vooral omdat die pijn lekker lang aanhoudt omdat je door de pijn tijdens het lachen gaat schokken, wat weer meer pijn doet. Dat vinden je vrienden weer grappig, dus die gaan harder lachen, waardoor je ook weer gaat lachen............ tja Auw

[ Bericht 46% gewijzigd door Boiler op 04-05-2006 02:06:13 ]
    pi_37550236
    Kan me zo niks herinneren.

Doordat ik dit alles hierboven lees lijkt mijn leven wel heel relaxed..

Maarja, ik moet niet te vroeg juichen natuurlijjk..
    Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
    Zijn spits ook vaak in steno kickt
    En alle tepels uit de playboy knipt.
    pi_37550375
    Heb ook nog nooit echt serieuze pijn gehad, nou ja wel dingen die het hadden moeten zijn, zoals een bord kokende soep over me been, had helemaal niks, geen brandwonden of last, zo heb ik ook een keer tegen m'n vinger aan gelast, was ook niet veel aan de hand Soms heb ik wel eens het idee dat ik een terminator ben
    De status 'bagger-user' voorbij
    pi_37550532
    Ik had vroeger een oude burostoel met lange dunne ijzere stangen naar de wielen toe. Hij was iets te oud en de zitplaat schoot er ineenkeer uit , knal ik met mijn stuitje recht bovenop zo'n stang. Lijkt misschien niet veel, maar heb gvd een week niet kunnen zitten
      donderdag 4 mei 2006 @ 18:28:43 #257
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_37551639
    gebroken voorvork.. niet tof
    pi_37552581
    Toen ik met straat voetbal boven op m`n knieschijf viel, deed dat serieus pijn.
    pi_37567026
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 18:28 schreef fs180 het volgende:
    gebroken voorvork.. niet tof
    Ook ooit gehad. Klote Motobecane troep
    pi_38786077
    ik heb 8 maanden lang een onstoken grote teen gehad (linkervoet), ik zit op voetbal iedere keer als iemand erop ging staan of er een bal tegenaan kreeg deed het gruwelijk pijn. Daarvoor was ik altyd tweebenig maar daarna niet meer. In die tijd heb ik me 3 keer laten opereren bij de huisarts en die verdoofd die zooi dan. Dan word heel je teen volgepompt met verdoof vloeistof dat is tot nu toe de ergste pijn die ik heb gehad. Erger dan arm breken of bot in je arm scheuren
    pi_38787365
    Toen ik 7 was werd er hersenvocht uit me rug gehaald, was behoorlijk pijnlijk.
    En de ontelbare keren dat me buik compleet samenkrampte, dat ik niet kon zitten, liggen of staan de pijn. Nog steeds geen idee wat het was. (en nee ik was niet ongesteld ofzo)
    En me bovenbeen gruwelijk verbrand en toen ik over een drempeltje van 2 cm hoog viel en me kin open lag, deed dat ook best wel pijn
    pi_38791848
    Herpes Stomatitis.. Lippen, mond, keel en slokdarm onder de enorme koortsblazen en na verloop van tijd gaat dat over in zenuwpijnen op al die plekken. Op een gegeven moment lag ik echt te kronkelen van de pijn en heb ik zelfs mijn infusen eruit getrokken terwijl ik uit mijn ziekenhuisbed flikkerde van de pijn. Na een tijdje hingen er gewoon dode stukken vlees aan mijn wangen omdat alles afstorf. Van 70 naar 55 kilo in anderhalve maand, uitgedroogd en niet in staat om iets te eten (Gruwelijke pijn als ik iets binnen probeerde te krijgen). Aan het einde kon ik mijn eigen beker met melk niet meer optillen

Edit: Oh ja, en natuurlijk beide polsen gebroken en mijn voorwiel wat spontaan uit de voorvork flikkert (Om nog maar niet te spreken van spekgladde kruispunten waardoor je een paar minuten blind en beduusd op de grond ligt.. )

[ Bericht 10% gewijzigd door Hagelkaas op 12-06-2006 21:34:30 ]
      maandag 12 juni 2006 @ 21:53:33 #263
    147928 Goed_Gek
    Deutschland Weltmeister 2006
    pi_38793030
    mmm, meestal breng ik mezelf schade toe:

-door een ruit heen slaan. twee diepe glippen
    -vallen met basketbal en te stoer om naar de dokter te gaan. ws had ik iets gebroken
    -een stoel op mijn kamer in elkaar schoppen. resultaat. een lat stak in mijn scheenbeen. nog steeds dik litteken.
    -in dunne kleding 5 uur lang bij -6 graden buiten lopen in een onbekende stad omdat ik zo dronken was dat ik iedereen kwijt was geraakt en mijn gsm had gemolt
    -zenuwen van mijn vinger doorgesneden na een val in een bierglas.
    -van een 4 meter hoge bouwstijger afspringen tijdens tikkertje op de bouw. zwaar gekneusde enkel. ik mocht niet van mijn vader op de bouw komen dus lopend naar huis. bal op dak trappen. op dak klimmen en mezelf laten vallen en zeggen dat het door val van dak kwam

ach, de meeste echte pijn die ik heb ervaren is me toegebracht door vrouwen
    Schade Holland alles ist vorbei!
    Voetbal is voor domme lompe boeren?
    -je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
      maandag 12 juni 2006 @ 21:56:34 #264
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_38793180
    als je sochtends in bed je been rekt en dan in je kuiten kramp krijgt
      maandag 12 juni 2006 @ 22:22:29 #265
    147928 Goed_Gek
    Deutschland Weltmeister 2006
    pi_38794487
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
    als je sochtends in bed je been rekt en dan in je kuiten kramp krijgt
    zal een paar jaar geleden zijn geweest toen ik nog thuis woonde.
    ik werd sochtends wakker en wou opstaan.
    wil me opdrukken uit bed en val zo voorover.

HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik kan mijn linkerarm niet meer bewegen. geen gevoel, niks.
    ik schreeuwde het hele huis bij elkaar. ouders in paniek op mijn kamer...

wat bleek. had de hele nacht op mijn arm gelegen en was dus gevoelloos en tijdelijk dood.
    na paar minuten kwam er weer gevoel
    Schade Holland alles ist vorbei!
    Voetbal is voor domme lompe boeren?
    -je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
      maandag 12 juni 2006 @ 22:24:20 #266
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_38794562
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

zal een paar jaar geleden zijn geweest toen ik nog thuis woonde.
    ik werd sochtends wakker en wou opstaan.
    wil me opdrukken uit bed en val zo voorover.

HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik kan mijn linkerarm niet meer bewegen. geen gevoel, niks.
    ik schreeuwde het hele huis bij elkaar. ouders in paniek op mijn kamer...

wat bleek. had de hele nacht op mijn arm gelegen en was dus gevoelloos en tijdelijk dood.
    na paar minuten kwam er weer gevoel
    ja dan is je arm zwaar ook
    pi_38794917
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:29 schreef Empathologica het volgende:
    Toen ik 7 was werd er hersenvocht uit me rug gehaald, was behoorlijk pijnlijk.
    En de ontelbare keren dat me buik compleet samenkrampte, dat ik niet kon zitten, liggen of staan de pijn. Nog steeds geen idee wat het was. (en nee ik was niet ongesteld ofzo)
    En me bovenbeen gruwelijk verbrand en toen ik over een drempeltje van 2 cm hoog viel en me kin open lag, deed dat ook best wel pijn
    die samenkrampingen in je buik klinken als galstenen of zo. volgende keer als het gebeurt ff langs de huisarts gaan

[ Bericht 1% gewijzigd door gothic-blackie op 12-06-2006 22:32:16 (typfoutje) ]
    pi_38800292
    Toen ik 13 was, met gym, op een klimrek, ik viel ergens vanaf en kwam met m'n ballen op een stalen terecht, ik viel van aardig hoog en m'n volle gewicht kwam erop, dat was echt HEEL pijnlijk, ik kon nauwelijks ademen.
    Koeien loeien.
    pi_38800350
    Kramp in bijde benen krijgen terwijl je van de hoge duikplank afspringt is niet zo handig als je in het water komt en er ook weer uitmoet

Maar of dat nou onder de noemer "serieus pijn" valt......
      dinsdag 13 juni 2006 @ 00:56:52 #270
    129276 GSi
    Sluit af met een hekje.
    pi_38800378
    Vrijdag nog, een verdovingsspuit right between the eyes. Ivm verwaarloost ingegroeid en ontstoken wenkbrauw haartje.

Daarna is onderhuids de vetlaag weggehaald en het vliesje van het abces

Nu een jeukende hechting waar ik gek van word.
    Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 01:51:29 #271
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38801188
    Hmm Gebroken sleutelbeen, gebroken teen, gekneusde teen, geregeld kramp in de kuiten, verdovingsspuiten, eind hout tegen mijn hoofd... enne ik doe een budosport... wat in mijn geval wekelijks vrijwillig serieuze pijn ondergaan betekend
    ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_38801248
    Ja bij de tandarts. Ik maar stoer zeggen dat ik zo'n verdoving niet nodig had.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 03:50:35 #273
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_38801871
    Gebroken arm, gekneusde ribben ik was een wild jongetje.
    Later nog een keer een mes tussen m`n ribben gehad, niet diep maar het deed wel goed zeer.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 03:56:27 #274
    79543 Eltonno
    Candy mountain Charlie!
    pi_38801881
    gebroken rib, gebroken vinger.. Maar het ergste was nog wel 2 hechtingen zonder verdoving.. Das echt alsof iemand een lepel door je vel aan het steken is..
    -Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
    "In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
      dinsdag 13 juni 2006 @ 08:42:26 #275
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_38802913
    TVP .
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_38802938
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 22:31 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

die samenkrampingen in je buik klinken als galstenen of zo. volgende keer als het gebeurt ff langs de huisarts gaan
    Ik heb er nu geen last meer van. Echt raar. Heb het iets van 3 keer in 1 week gehad en de 2e keer ook flink overgeven etc. En we waren toen trouwens naar het ziekenhuis gegaan (ouders dikke kater ) want ik had vet heftige allergische reactie, maar die EHBO dokter wist ook niet wat het kon zijn
      Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 19:28:09 #277
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_38822362
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 08:44 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ik heb er nu geen last meer van. Echt raar. Heb het iets van 3 keer in 1 week gehad en de 2e keer ook flink overgeven etc. En we waren toen trouwens naar het ziekenhuis gegaan (ouders dikke kater ) want ik had vet heftige allergische reactie, maar die EHBO dokter wist ook niet wat het kon zijn
    En toch klinkt het exact als de klachten waar ik ook 3 jaar mee rond gelopen heb en later de diagnose galstenen kreeg (samen met een ontstoken galblaas, en zwervende galstenen door je lichaam)

God, als er iets zeer doet dan is het wel een zwervende steen in je galwegen..
    Ik meende dat ik tussen 6 plankjes afgevoerd werd
    pi_38823716
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

En toch klinkt het exact als de klachten waar ik ook 3 jaar mee rond gelopen heb en later de diagnose galstenen kreeg (samen met een ontstoken galblaas, en zwervende galstenen door je lichaam)

God, als er iets zeer doet dan is het wel een zwervende steen in je galwegen..
    Ik meende dat ik tussen 6 plankjes afgevoerd werd
    ik denk dat dat ook vooral het probleem is bij hem/haar, zodra ze door je galwegen (of zoiets) heen zijn, en ze zijn door je eigen lichaam vergruisd, dan heb je er geen last meer van. maar het kan zijn dat ze het bij hem/haar niet bekeken hebben omdat je galstenen eigenlijk pas vanaf een bepaalde leeftijd krijgt, en hij/zij die leeftijd nog niet bereikt heeft.
    mijn zus had ook dat probleem, totdat bleek dat galstenen een bijwerking is van het natuurlijk bevallen van een tweeling (vraag me niet hoe of wat want zo erg verdiep ik me nou ook weer niet in mijn zus haar leven )
    pi_38838553
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk dat dat ook vooral het probleem is bij hem/haar, zodra ze door je galwegen (of zoiets) heen zijn, en ze zijn door je eigen lichaam vergruisd, dan heb je er geen last meer van. maar het kan zijn dat ze het bij hem/haar niet bekeken hebben omdat je galstenen eigenlijk pas vanaf een bepaalde leeftijd krijgt, en hij/zij die leeftijd nog niet bereikt heeft.
    mijn zus had ook dat probleem, totdat bleek dat galstenen een bijwerking is van het natuurlijk bevallen van een tweeling (vraag me niet hoe of wat want zo erg verdiep ik me nou ook weer niet in mijn zus haar leven )
    Haar
    En op wat voor leeftijd krijg je over het algemeen dan pas galstenen?
    Hoop echt dat ik het niet nog een keer krijg, klinkt allemaal maar ontzettend eng
    pi_38855831
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 07:57 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Haar
    Hoop echt dat ik het niet nog een keer krijg, klinkt allemaal maar ontzettend eng
    van www.apotheek.nl:
    Galstenen komen vaker voor bij vrouwen, bij mensen met overgewicht en vooral bij mensen tussen 30 en 55 jaar

en ik gok zelf dat je iets jonger bent dan 30 jaar (zo niet, zie dit als een compliment )
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:09:41 #281
    17548 Dr.Death
    Your Doctor has arrived..
    pi_38856054
    Ik heb eens 's avonds mijn enkel gebroken, maar in het Amsterdamse ziekenhuis hebben ze me vijf uur laten liggen in een kamertje zonder enige pijnstiller dan ook! Ik heb moeten vechten om niet bewusteloos te raken van de pijn!

Sindsdien is mijn definitie van "pijn" heel anders.
    I'll try being nicer if you'll try being smarter.
    stupid people shouldn't breed
    pi_38856315
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:03 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

van www.apotheek.nl:
    Galstenen komen vaker voor bij vrouwen, bij mensen met overgewicht en vooral bij mensen tussen 30 en 55 jaar

en ik gok zelf dat je iets jonger bent dan 30 jaar (zo niet, zie dit als een compliment )
    Yup. Wel ietsie jonger als 30
    16
    pi_38857187
    M'n gebroken arm laten zetten zonder verdoving, voelt niet prettig
    Liefde is niet blind, het is achterlijk
      Moderator woensdag 14 juni 2006 @ 19:29:20 #284
    92034 crew  Vonkenboer
    pi_38858392
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 07:57 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Haar
    Vrouwen
    Tussen de 30 en 45
    Die iets steviger zijn dan gezond is

Het rare is dat ik en een neef er last van hebben gehad en beide aan geopereerd zijn en wij voldoen aan geen enkele hierboven genoemde voorwaarden

Galstenen kan iedereen hebben, er zijn mensen die klachtenvrij zijn en toch galstenen hebben; het is dus erg persoonsafhankelijk
    pi_38859441
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Vrouwen
    Tussen de 30 en 45
    Die iets steviger zijn dan gezond is

Het rare is dat ik en een neef er last van hebben gehad en beide aan geopereerd zijn en wij voldoen aan geen enkele hierboven genoemde voorwaarden

Galstenen kan iedereen hebben, er zijn mensen die klachtenvrij zijn en toch galstenen hebben; het is dus erg persoonsafhankelijk
    dat is het zo wie zo, maar dit zijn de groepen waar het het vaakst bij voor komt, dat betekend dus niet dat het alleen bij vrouwen voorkomt, en niet dat het alleen bij mensen die iets zwaarder zijn dan normaal (een van de dingen die ze aanraden is dat je minder vet gaat eten, misschien ga jij wel samen met je neef 1 keer in de week naar de patatboer en halen daar 1 kilo patat, bij wijze van spreken, you know what i mean) en ook niet dat het alleen in die leeftijdscategorie voorkomt, maar dit zijn gewoon bepaalde dingen die het meest kenmerkend zijn bij galstenen.
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:12:26 #286
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_38860163
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:27 schreef Hagelkaas het volgende:
    Herpes Stomatitis.. Lippen, mond, keel en slokdarm onder de enorme koortsblazen en na verloop van tijd gaat dat over in zenuwpijnen op al die plekken. Op een gegeven moment lag ik echt te kronkelen van de pijn en heb ik zelfs mijn infusen eruit getrokken terwijl ik uit mijn ziekenhuisbed flikkerde van de pijn. Na een tijdje hingen er gewoon dode stukken vlees aan mijn wangen omdat alles afstorf. Van 70 naar 55 kilo in anderhalve maand, uitgedroogd en niet in staat om iets te eten (Gruwelijke pijn als ik iets binnen probeerde te krijgen). Aan het einde kon ik mijn eigen beker met melk niet meer optillen
    Oe, dat klinkt echt heeeeel naar
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:18:18 #287
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_38860366
    Het recht laten zetten van m'n pols na een breuk op twee plekken. Eerst was er een onwetende dokters-assistent die dacht het klusje wel even te klaren. Hij douwen, maar het had geen effect. Fucking pijn, een verdoving heb ik niet gekregen.

Toen er uiteindelijk een echte dokter bij kwam, gaf die me wel een prikje. Toen die m'n pols echter letterlijk over z'n knie nam en ik het hoorde kraken heb ik het wel uitgeschreeuwd. Auw.
    Amen.
    pi_38874553
    Een keizersnee ondergaan met een ruggeprik is 1 ding, maar als de verdoving uit gewerkt is en je dan die kloppende zeurende pijn voelt van een zware buikoperatie en de wond nog half open staat zodat je half in je buik kan kijken plus de vreslijke naweeën En er dan leuk een paracetamolletje plus warme doek op je buik voor krijgt Ik dacht dat ik gek werd en wist niet dat je zo'n pijn kon hebben

Nadat ik bijna flauw viel kreeg ik methadon....toen werd ik ook flauw in de zin van high, man wat een raar gevoel was dat

Na 7 dagen moesten de krammen (ipv hechtingen) eruit worden gehaald ivm onstekingen. Ging best redelijk, even op je tanden bijten Totdat de zuster besluit om het de stagiare te laten doen want het ging zo goed Sjees, dacht na de keizersnee pijn te hebben gehad, maar deze *^%$*^%$(&%( kon ik wel op haar bek slaan! Gelukkig nam de zuster het snel over want ook door de onstekingen was de pijn ondragelijk!

Na 10 dagen gewoon weer op de fiets naar het ziekenhuis
    pi_38874720
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:38 schreef Bibikuif22 het volgende:
    Zonder twijfel mijn bevalling.. meeeeen wat een pijnen heb ik geleden. Werkelijkwaar niets wat dat ooit nog gaat overtreffen voor mijn idee.

32 uur lang nee, ik zeg nog steeds nooit meer!
    Hear, hear hier ook NOOIT meer!

Oh ja, een katheter inbrengen is ook super fijn!
    pi_38875004
    Toen ik wat kleiner was ben ik een keer snoeihard van de fiets gevallen, met mn kin op een putdeksel (gat in mn kin & een flink aantal hechtingen)

Een keer op het schoolplein van de basisschool, zittend op een skateboard tegen een muur gereden waardoor 1 tand dwars door mn onderlip ging. (daar zit nu als herinnering nog wat wild vlees)

Verder de gebruikelijke kleine dingetjes zoals vallen op een grindpad waardoor letterlijk de steentjes in je vlees blijven hangen, 1x zittend op een houten hek terecht gekomen, waardoor ik een snee van 10 cm over mn reet had lopen en als laatste een keer met bijna 40 km/h gevallen tijdens het skaten.

Ja, ik was echt een wildebras vroeger
    Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
    pi_38903811
    Toen ik een jaar of 7 was na een ruzie met mijn zus (in de aangrenzende hoogslaper) over MIJN kralenketting plat op mijn rug op de begane grond geland met mijn hoofd op de metalen poot van de burostoel. Scheurtje in mijn ruggewervel en een flinke hersenschudding.

Toen ik een jar of 17 was in Groningen van mijn fiets gelazerd ben en mijn elleboog verbrijzeld had. Dat voelde ik overigens pas toen ik al halverwege Zwolle was in de trein en toen was ik toch al onderweg dus toch ook nog maar doorgereist naar Enschede. Daar nog "even" naar het ziekenhuis gelopen omdat ik door vertraging de laatste bus gemist had en uiteindelijk mocht ik blijven slapen omdat ik onder het mes moest. Ik ben op de eerste hulp uiteindelijk flauw gevallen van de pijn en ik heb helaas mogen ondervinden dat morfine niet bij iedereen zo goed werkt, voor mij deed het niks. Een half jaar later mochten de pinnen er weer uit. Pijnlijk, je telefoonbotje breken.... maar daarna nooit meer "telefoon" gehad.

Een ontsteking aan de gewrichtjes aan je borstbeen doet ook ongelovelijk pijn. Is ook een angstige ervaring, je hebt het gevoel dat je geen adem meer kunt halen of in ieder geval niet genoeg. "Gelukkig" zijn die intussen bijna helemaal vergroeid, ik heb nu bijna geen borstkasexpansie meer maar pijn doet het ook bijna niet meer.

Ontstekingen in je rug doen ook behoorlijk pijn. Maar die zit intussen ook al bijna helemaal vast kwam ik vorig jaar achter, ik hoop dus maar dat die dan ook minder pijnlijk wordt.

Ontstekingen in verschillende gewrichten zijn altijd pijnlijk, helemaal als ze besluiten het allemaal tegelijk te doen. Dat is echt de meest afschuwelijke pijn die ik ooit gehad heb. Alles doet pijn, je kunt niet lopen / liggen / zitten / bewegen. Denken lukt niet meer omdat het letterlijk verlammende pijn is, zelfs praten is bijna onmogelijk omdat je gewoon niet meer weet hoe dat moet en het teveel inspanning is om te proberen je dat te herinneren. Ik had geen controle meer over mijn blaas, had enorme koorts, kortom... het ging niet zo lekker...
    De huisarts vond het niet nodig om langs te komen want koorts+overal pijn= griep, dus het advies was neem maar een paar paracetamolletjes naast de pijnstillers die ik al had voor een ontsteking aan mijn heup, en als het niet meergaat moet je maar even langskomen. Gezien het bovenstaande geen optie dus.
    Toen het twee weken (!) later eindelijk weer iets beter gingen ik door vriendjelief naar de auto en de huisarts gesleept kon worden bleek dat er toch wel iets meer onderzoek gedaan moest worden met als resultaat dat ik nu de trotse bezitter ben van het labeltje: Ziekte van Bechterew.
    Achteraf is het dus waarschijnlijk een acute reumaaanval geweest.
    Had ik op dat moment de mogelijkheid gehad om een eind aan mijn leven te maken had ik het gedaan, die pijn was echt onmenselijk en dat hoop ik noooooooooooit meer mee te maken.
    pi_38904383
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef most_wanted het volgende:
    Toen ik met straat voetbal boven op m`n knieschijf viel, deed dat serieus pijn.
    Idem, had hetzelfde maar dan bij gym. Gebeurde april vorig jaar, nu nog steeds last van.
    pi_38904727
    Laatst me pink gebroken, dat deed niet zoveel pijn (was hele kleine breuk ook wel "malletvinger" genoemd).
    Maar moest geopereerd worden, pin erin, ook dit viel mee.
    Maar toen moest die pin er weer uit, zonder verdoving met een soort tang gewoon trekken...Dat was wel even tantjes bijten ja, tot nu toe pijnlijkste wat ik dit jaar heb meegemaakt, hopelijk blijft dat ook zo
    pi_38904752
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Thee_met_honing het volgende:

Ontstekingen in verschillende gewrichten zijn altijd pijnlijk, helemaal als ze besluiten het allemaal tegelijk te doen. Dat is echt de meest afschuwelijke pijn die ik ooit gehad heb. Alles doet pijn, je kunt niet lopen / liggen / zitten / bewegen. Denken lukt niet meer omdat het letterlijk verlammende pijn is, zelfs praten is bijna onmogelijk omdat je gewoon niet meer weet hoe dat moet en het teveel inspanning is om te proberen je dat te herinneren. Ik had geen controle meer over mijn blaas, had enorme koorts, kortom... het ging niet zo lekker...
    De huisarts vond het niet nodig om langs te komen want koorts+overal pijn= griep, dus het advies was neem maar een paar paracetamolletjes naast de pijnstillers die ik al had voor een ontsteking aan mijn heup, en als het niet meergaat moet je maar even langskomen. Gezien het bovenstaande geen optie dus.
    Toen het twee weken (!) later eindelijk weer iets beter gingen ik door vriendjelief naar de auto en de huisarts gesleept kon worden bleek dat er toch wel iets meer onderzoek gedaan moest worden met als resultaat dat ik nu de trotse bezitter ben van het labeltje: Ziekte van Bechterew.
    Achteraf is het dus waarschijnlijk een acute reumaaanval geweest.
    Had ik op dat moment de mogelijkheid gehad om een eind aan mijn leven te maken had ik het gedaan, die pijn was echt onmenselijk en dat hoop ik noooooooooooit meer mee te maken.
    2 weken?! Dan bel je toch de 3e dag gewoon een ambulance of ze je op komen halen ofzo?
    pi_38905488
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Agiath het volgende:

[..]

2 weken?! Dan bel je toch de 3e dag gewoon een ambulance of ze je op komen halen ofzo?
    Zou je wel denken hè? Ach er is een lang verhaal aan vooraf gegaan. Mijn huisarts heeft nooit gelooft dat er echt iets met me aan de hand was en als dat jaren gezegt wordt ga je het op een gegeven moment vanzelf geloven. Ik ben er in ieder geval een doorzetter van geworden, tot op het idiote af blijk wel.
    Iemand zei hier eerder in het topic dat je pijn moest negeren en tot op zekere hoogte had hij gelijk. Dat ga je vanzelf doen tot het echt niet meer lukt.
    Ik kon ook niet meer helder denken, zoiets is niet eens in me opgekomen toen, ik wilde alleen maar dat het hoe dan ook over ging. Maar achteraf was dat inderdaad handiger geweest.
    pi_38905564
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef Thee_met_honing het volgende:

[..]

Zou je wel denken hè? Ach er is een lang verhaal aan vooraf gegaan. Mijn huisarts heeft nooit gelooft dat er echt iets met me aan de hand was en als dat jaren gezegt wordt ga je het op een gegeven moment vanzelf geloven. Ik ben er in ieder geval een doorzetter van geworden, tot op het idiote af blijk wel.
    Iemand zei hier eerder in het topic dat je pijn moest negeren en tot op zekere hoogte had hij gelijk. Dat ga je vanzelf doen tot het echt niet meer lukt.
    Ik kon ook niet meer helder denken, zoiets is niet eens in me opgekomen toen, ik wilde alleen maar dat het hoe dan ook over ging. Maar achteraf was dat inderdaad handiger geweest.
    Bizar
    pi_38910089
    ontsteking onder mijn kroon, dus onder het mes bij de kaakchirurg. Met (plaatselijke) verdoving lag ik nog zwetend van de pijn op de operatietafel. De tandarts mag echt alles bij mij doen, mar dat hoop ik nooit meer mee te hoeven maken...
    ------___------ 53
    ----.(___).---- 42
    ---(o\_!_/o)---
    pi_38914194
    Kuitbeen gescheurd, stuk van enkel afgebroken. Die twee deden toch wel het meeste pijn.
    pi_38916420
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef schooierd het volgende:
    Euh... een bevroren oor (don't ask ). In het begin niks aan het handje, maar toen ik een beetje op temperatuur kwam... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH .
    Dat ken ik, alleen ik voelde er weinig van (ik kan pijn op een één of andere manier uitzetten), mijn oor werd 2x zo dik en uiteindelijk vervelde 'ie alsof het door de zon verbrand was.
    Het was toen -9 buiten en toen dacht ik van: Laat ik eens een lang stuk gaan fietsen zonder muts
    pi_38916666
    Ik was een jaartje of 16, en elke keer als ik de deur opendeed en door wou lopen stak ik mn vinger altijd in het gat aan de deurpost (waar het slot invalt)
    Nee wat was er aan de hand, een vriend van me woonde in een nieuwbouw woning, en hij had van die gaten met scherpe randjes eraan.
    Ik bleef dus met mn wijsvinger haken en liep door, je raad het al, mn complete topje van mn vinger eraf gerukt.
    Het werd akelig zwart voor mn ogen. Ik met mn domme hoofd het stukje gepakt en terug op mn vinger gedaan, ingewikkeld in verband. (kwam ook niet in me op om naar de dokter te gaan ofzo)
    Maar wonderbaarlijk genoeg groeide het weer aan, en je ziet er totaal niets meer van (of je moet HEEL goed kijken)

Maar idd, dat was echt zwaar pijnlijk. Nog meer zeer deed het toen ik mn eerste vriendinnetje verloor.
    &lt;a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Soundcloud&lt;/a&gt;
    pi_38917063
    Maar je bent wel 13:37

[ Bericht 3% gewijzigd door Xalopalyps op 16-06-2006 13:49:06 (VOL TOPIC :D:D:D:D:S:SSPOÑ!ONEONOENEONWOWOW) ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')