abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36328594
als tegenhanger op Heb je wel eens serieus pijn ervaren?

Ik ben benieuwd naar het tegenover gestelde. Heb je wel eens iets opgelopen wat er verschrikkelijk uitzag, of simpelweg als naar wordt gezien, waar je in eerste instantie niets van merkte?

zo heb ik er twee,

Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!

En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!

Maar bij beide was het de aanblik de het echt gruwelijk maakte, het idee was erger dan de pijn. Het moment dat je je het realiseerd, bah!

jullie?
pi_36328652
quote:
Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!

En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!
Hoe krijg je dat voor elkaar knurft
pi_36329154
lol

jah
is wel aantal keer gebeurd
meestal snijwonden aan papaier

owja, maandag
was ik kleding passen en ik zie ook ineens bloed
had ik me open gehaald aan weet ik wat
had ik ook niks van gemerkt
pi_36329213
Ik heb 3 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen..dacht dat het gekneusd was ofzo, maar bleek dus gebroken te zijn.
pi_36329256
Afgelopen oud&nieuw, hard op m'n bek gegaan toen er een stuk groot vuurwerk naast me ontplofte, en ik een stapje opzij deed van de schrik. Daar stond helaas een fietsenrek. Vol met m'n voorhoofd erop geklapt. Ik dacht "auw, dat wordt koppijn morgen" en wilde weer opstaan, maar aan het bloed te zien wat door m'n ogen liep moest er toch wel even wat aan gedaan worden. Dat is natuurlijk helemaal raar, als je niet kunt zien wat er is gebeurd.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:56:26 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36329351
Een keer toen ik dronken met de fiets was gevallen , heb ik 2 middenhandsbeentjes gebroken. merkte het pas toen de zwelling niet meer weg ging , Heb nu een rare bult op mn hand
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:17:09 #7
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_36329963
ik was ook eens op me plaat gegaan en daarna ging ik weer verder met waar ik mee bezig was. toen ik thuis keek was mijn trui rood en toen had ik een snee onder mijn arm zitten.
Geen idee hoe ik eraankwaam want ik kon niet herrineren of ik ergens achter was blijven haken. mja je voelt het niet echt op 1 of andere manier.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_36330031
ik heb een gebroken kleine teen gehad, zonder dat ik het wist.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_36330327
Vooral snijwonden, die je soms te laat opmerkt, zeker bij een grafish bedrijfje waar ik even gewerkt heb, dan had je jezelf aan papier gesneden en dan had je het pas door als ander papier ineens wat rode vlekjes vertoonde

Tegenovergestelde: een snijwond die gehecht moest worden toen ik nog een kleine gitanki was, deze deed niet zeer ,maar een klein sneetje in mijn duim deed wel zeer

Voor de rest ooit met de fiets gevallen en mijn vingers afgeschaafd, pas later op de dag ontdekte ik dat ik net boven m'n borstkas en net onder m'n sleutelbeen ook een flinke schaafwond had

En het raarste: wondjes die je in je slaap hebt opgelopen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36330966
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.

Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_36331649
Ik heb op de camping een keer per ongeluk het (losse) bestek-laatje laten kantelen, waardoor er ene heleboel bestek uitviel. Een aardappelschilmesje vond het blijkbaar leuk zich even in mijn kleine teen te boren en daarin te blijven staan. Ik merkte niets, tja, het voelde alsof er iets op was gevallen (beetje verdoofd gevoel) maar helemaal niet alsof er iets in geprikt was. Merkte het pas toen ik hem wilde pakken enzo, ziet er beetje creepy uit

Was niet zo'n ramp ofzo, later ook niet veel van gemerkt
pi_36331686
Gebroken teen bij het voetballen. Doorgespeeld.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:12:00 #13
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_36331781
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Blokhut het volgende:
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.

Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie
Derde knie Dat zal even schrikken geweest zijn.

Zelf werkte ik bij een Copy Centre waar ik veel met papier werkte en het moest inbinden enzo, wat wel eens resulteert in venijige wondjes. Ook lullig als je iemand zijn belangrijke documenten inbindt om er vervolgens achter te komen dat er nogal wat bloed uit een onopgemerkte wond er op vloeit en het papier langzaam week maakt...
The best thing about the truth is that you can make it up...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:12:12 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36331786
ook wel es gehad.

alcohol he.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_36331840
niets ernstigs ofzo. maar blijkbaar had ik op de basisschool mn been eens open gehaald....daar kwam ik pas achter toen iemand vroeg wat ik aan mn beed had en zag dat die helemaal onder opgedroogd bloed zat
Too much is never enough!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:15:58 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36331905
De snee in m'n zij toen ik door het raam ging

het gapende gat in mn kop nadat er een baksteen op was gevallen (geloof het of niet, daar merkte ik vrij weinig van op dat moment)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36332075
Ik heb een paar maanden (!) doorgelopen met een gebroken teen.

Met voetballen waren mijn tenen dubbelgeklapt toen ik in de grond trapte, dat deed wel gruwelijk zeer, maar op een gegeven moment ging het wel weer.

Bleef er echter toch wel last van houden, het deed wel zeer maar niet zo'n zeer dat ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn, maar toch prettig was anders.

Toch maar naar de dokter, en die zei dat het wel een spreidvoet zou wezen. Toen naar podotherapeut geweest, steunzool aan laten meten enz. enz. - en nadat niet hielp maar weer terug naar de huisarts gegaan, en deze heeft het toen toch maar eens wat beter onderzocht, en daarna mocht ik foto's laten maken in het ziekenhuis.

Bleek die al die tijd gebroken te zijn geweest, alleen was het alweer verkeerd aangegroeid waardoor het terug gebroken moest worden in de goede stand (operatief)

Nu, maanden na die operatie is het nog steeds gevoelig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:37:19 #18
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_36334288
Een vrij diepe snijwond in mijn been die ik pas ontdekte toen ik de volgende ochtend wat jeuk had en opeens een dikke korst voelde
Tranquillo
pi_36334732
Het is ook vaak bij rampen dat er een hoop mensen door de schok niet in de gaten hebben dat ze gewond zijn en daar pas later achter komen, soms dagen later.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36340095
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36340246
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
The gum you like, is coming back in style.
pi_36340268
Ik zelf heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Maar een vriend van me bij de vorige wintersport wel. Hij drukte een glas in zijn hand kapot en kwam er 15 minuten later pas achter dat zijn pezen waren doorgesneden van zijn duim. Die lag er ook half af. Gelukkig voelde hij ook minder door de drank.
pi_36340269
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
Gewoon op de training met kickboksen. Ik wist niet dat ie gekneusd was.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 21:19:29 #24
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36340293
Een keer mijn sleutelbeen gebroken nadat ik was gevallen tijdens voetbal, 2 dagen met pijn mee rondgelopen maar niet gedacht dat ie gebroken was, valse hoop!
pi_36340374
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit weg maar ik voelde helemaal niets.

(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik wat de verdoving dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')