Ik heb een paar maanden (!) doorgelopen met een gebroken teen.
Met voetballen waren mijn tenen dubbelgeklapt toen ik in de grond trapte, dat deed wel gruwelijk zeer, maar op een gegeven moment ging het wel weer.
![]()
Bleef er echter toch wel last van houden, het deed wel zeer maar niet zo'n zeer dat ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn, maar toch prettig was anders.
Toch maar naar de dokter, en die zei dat het wel een spreidvoet zou wezen. Toen naar podotherapeut geweest, steunzool aan laten meten enz. enz. - en nadat niet hielp maar weer terug naar de huisarts gegaan, en deze heeft het toen toch maar eens wat beter onderzocht, en daarna mocht ik foto's laten maken in het ziekenhuis.
Bleek die al die tijd gebroken te zijn geweest, alleen was het alweer verkeerd aangegroeid waardoor het terug gebroken moest worden in de goede stand (operatief)
Nu, maanden na die operatie is het nog steeds gevoelig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith