Hoe krijg je dat voor elkaar knurftquote:Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!
En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!
Derde kniequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Blokhut het volgende:
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.
Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie![]()
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
Gewoon op de training met kickboksen. Ik wist niet dat ie gekneusd was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
gepwnd door de verdovingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit wegmaar ik voelde helemaal niets.
(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik watde verdoving dus)
Aliensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef Gitanki het volgende:
En het raarste: wondjes die je in je slaap hebt opgelopen![]()
Dan kijken ze vanuit de hemel naar beneden en zeggen: verrek, ik ben gestoken!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
De combinatie van alcohol, andere drugs, adrenaline en een scherp mes kan het maken dat je niet echt voelt dat je gestoken bent. Echter voordat je bent doodgebloed heb je het meestal wel door als je in shock bent je en helemaal niet lekker voelt. Maar als je eenmaal in shocktoestand zit door bloedverlies dan moet je wel heel snel zijn om het nog te overleven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |