quote:Dat eerste is herkenbaar... Begin van het schooljaar, ik zat zeg maar helemaal rechts voorin de klas, en helemaal links moesten we naar de TV kijken, dus ik draai m'n hoofd: scheur!
Ik voelde het erin schieten, maar pas in de loop van de dag begon het echt zoveel pijn te doen dat ik op een gegeven moment tijdens Nederlands het uitscheeuwde van de pijn als ik m'n nek ook maar even bewoog...
Toen heb ik me maar ziek gemeld en thuis op bed gaan liggen (die fietstocht was echt de pijnlijkste uit m'n leven, bij elke drempel "AAAAAAAAAH"! )
En laatst bij voetbal, ik maakte een kopduel, maar in de lucht kreeg ik een lichte tik in m'n kuit...Ik kom neer en ik krijg me toch een partij kramp! Ik lag gewoon te spartelen op het veld... Kon toen een uur niet meer lopen, maar opeens was de pijn ook weer weg..
Voorderest valt het wel mee, ik denk dat andere mensen meer geleden hebben dan ik, maar hier moest ik wel ff aan denken.
voedsbeentjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Toen ik mijn buitenste middenvoedsbeentje had gebroken en ik van de leraar door moest gymen.
En leuk dat mijn klasgenoten het vonden om express op mijn voet te gaan stampen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
voedsbeentje.
Die leraar nog wel flink op z'n sodemieter gegeven?.
Mijn baarmoeder is er ook uitgehaald, idd de eerste paar dagen na de operatie zijn behoorlijk pijnlijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Esmeralfa het volgende:
De geboorte van mijn zoon hechtingen zonder verdoving, gekkewerk was dat.
Mijn doos was echt net een fluitketel daarna.
En toen mijn baarmoeder er is uitgehaald, na dat ik uit de narcose was had ik behoorlijk pijn.
ik een keer gebroken pols, deed wel pijn. wat nog pijner was dat de doktor mijn pols even ging rechtzetten, AUUUWWWWW, bijna dat stokkie doormidden gebeten, zonder verdoving, men wat een pjn gaat er door je heen jesusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef descendent1 het volgende:
Twee keer een gebroken pols gehad; met name bij de laatste was de pijn best serieus; aangezien ik bijna flauw viel....
En ik ben ooit eens een keer in mn ballen gekickt; en kan je vertellen: Dat doet serieus pijn..![]()
gmtaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Lichamelijk in ieder geval niet.
en daar kom je nu pas mee?! Had dat even gezegd voordat ik ging bevallen. Ik wist niet beter dan dat ik moest puffen, geen flauw idee dat ik het uit had moeten schakelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
Pijn is maar een emotie hoor, emoties kun je uitschakelen.........
Hebben je ouders je dan niks geleerd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas mee?! Had dat even gezegd voordat ik ging bevallen. Ik wist niet beter dan dat ik moest puffen, geen flauw idee dat ik het uit had moeten schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |