In Belgique zekerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wordt gewoon een celeb, net als al die celebs waar je mee op foto's gaat.
Ze zijn ookquote:
Ik hoorde in de wandelgangen dat België dé plek is waar alle beroemdheden vandaan komenquote:
Oh wacht, Ketnet is hier natuurlijk ook te ontvangenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat België dé plek is waar alle beroemdheden vandaan komen.
A.s. donderdag zijn de opnames...heb haar net even teruggemaildquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef PeRi het volgende:
Wanneer is het CDP?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[quote]Vervoerskosten zijn voor onze rekening hoor! [/quote
Nu m'n afspraak nog ffkes afzeggen![]()
Nee, schoolstuffquote:
Niet belangrijkquote:
Helaas wel.quote:
Ik heb gister thee gedronken bij hem voor ik wat moest doen met de jongerenorganisatie waar ik in zit. Maar was weer erg liefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh..
Hoe gaat het met je Pickwickjongen?
Sorry.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:. Je verliet mij om dingen te gaan doen, maar je loog dus tegen mij!
School is pas vanaf augustus, maar ik moet nu dus a/d zelfstudie om dat toelatingsexamen te halen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jongerenorganisatie, celebs stalken, thee leuten, columns schrijven en naar school.
Jezus, waar haal je de tijd vandaan?
Ik wil dus, net als in het OP-plaatje, een paar foto's samenvoegen, maar ik kan eigenlijk helemaal niks in Photoshop of Paint ofzo...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe je een wit vlak in een foto in Photoshop transparant kan maken?
Wat tof!quote:
Ja, die heb ik dus al minstens 2 keer gepost hier!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Duiveltja het volgende:
Chuch Norris Reads Chuck Norris Facts
Als het een egaal wit vlak ik kan je met de Magic Wand het selecteren en deleteten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil dus, net als in het OP-plaatje, een paar foto's samenvoegen, maar ik kan eigenlijk helemaal niks in Photoshop of Paint ofzo...
Hoe delete je dat dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het een egaal wit vlak ik kan je met de Magic Wand het selecteren en deleteten.
Ik kan op zich wel iets emt photoshop, maar het uileggen is niet echt aan mij besteed.
Als je het geselecteerd hebt kan je op de [delete] toets van je toetsenbord drukken.quote:
Waarom denk jij anders dat al die celebs met CDP op de foto willen?quote:
Ik heb ook altijd al met hem op de foto gewildquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom denk jij anders dat al die celebs met CDP op de foto willen?
Ik ben maar 1x in Bruxelles geweestquote:
Ik had een visioenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x in Bruxelles geweest
Je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd al met hem op de foto gewild
Heb het de afgelopen dagen tijdens het leren weer gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |