Aldus geschiedde....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet je wat? Ik zet de laatste reply in dit topic. Kan Cybersijp mooi tegelijk met een update een nieuw topic aanmaken.
Hoe vin-je-'m?
Prachtig toch, je eigen topic mogen "verlengen"?quote:
Vandaar elke dag 6000 hits op de pics op me webspacequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Juleh het volgende:
Mooie OP Siepie![]()
![]()
En nu verder met de foto's, je wilt niet weten hoe verslavend dit soort topics zijnde laatste drie dagen was het stil en ik check echt wel een paar keer per dag
![]()
Er zijn er meer hoor !quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef innepin het volgende:
Ik vind dit een indrukwekkend project![]()
Dus ik lurk ook weer enthousiast mee
Word zeker wel gewaardeerd hoor!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:
Fijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Er zijn er meer hoor !
Effe de stats erbij:
Dag Views
Sun 12-03-2006 2409
Mon 13-03-2006 5023
Tue 14-03-2006 6093
Wed 15-03-2006 3881
Thu 16-03-2006 3704
Fri 17-03-2006 4879
Sat 18-03-2006 3271
Sun 19-03-2006 5368
Mon 20-03-2006 3930
Tue 21-03-2006 5214
Dat zijn de hits op de pics alleen, hoeveel keer de pagina bekeken wordt kan ik via me webspace niet zien. Zal ook wel een berg(je) zijnFijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt
![]()
TVP, en meteen een vraagje:quote:
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:
De spiegelverlichtingHiertussen komt een spiegel van 60/90 met spiegelverwarming
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef OmeRob het volgende:
Prachtig Sijb! Sinds ik vorige week met je vader gekeken heb is er weer veel gebeurd. Jammer van die scheve kontaktdozen. Met klussen gaat er helaas soms ook wat fout.
Groeten,
Rob
Marsepein, ja bitje jammer wel ja. we wisten al dat er niet veel ruimte over zou gaan zijn. Maar na de 4 cm misser dus nog ff minder....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.
En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
Gurb,quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Gurb het volgende:
[..]
TVP, en meteen een vraagje:
Er komen nog deuren op de plaats van de underlayment platen boven op je erker??
Niet alleen de lampjes zijn leuk, de hele badkamer ziet er goed uit!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Leuke lampjes hé ?
........Het enige wat ik hier in De Kiel t.z.t. ga doen is de ouwe zooi afbreken. De nieuwbouw laat ik geheel aan de Duitse aannemer over. Van jouw huis valt nog iets moois te maken, met die gammele boerderij van mij moet je dat niet meer willen. Ik denk zelfs dat verbouwen nog duurder wordt ook en ik zal er nooit tevreden mee zijn. Ik kies voor een splinter nieuw huis naar de laatse bouwstandaard. Het wordt sleutelklaar opgeleverd dus ik hoef slechts in eigen tuin te verhuizenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Cybersijp het volgende:
[..]Dat ik dat nog maag meemaken, iemand van me bloedeigen familie heeft zich "geregd"op Fok! enkelt en alleen maar om dat ik met zo'n mooi project bezig ben...
Of is het om de kunst af te kijken straks als je zelf de Kiel gaat verherbouwen ?![]()
Leuk om te zien dat je actief meeleest Rob(plus groetsels)
Een bredere afzuigschouw lijkt mij juist een voordeel voor z'n functie. Het fornuis ziet er klasse uit, maar ik had hogere pootjes genomen zodat-ie net iets boven het aanrechtblad uitkomt. Er kan namelijk beter iets van het fornuis op het aanrecht terecht komen dan zoals nu andersom. Hogere pootjes lijkt me achteraf ook geen heksenklus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:07 schreef sanger het volgende:
Ziet er goed uit sijp. Maar ligt het aan mij of lijkt de afzuigschouw breder nog dan het fornuis?
Fornuis is trouwenshelemaal in deze opstelling.
Er zal een reden zijn dat het fornuis zo laag is, en ik gok dat het met ergonomie te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef OmeRob het volgende:
[..]
Een bredere afzuigschouw lijkt mij juist een voordeel voor z'n functie. Het fornuis ziet er klasse uit, maar ik had hogere pootjes genomen zodat-ie net iets boven het aanrechtblad uitkomt. Er kan namelijk beter iets van het fornuis op het aanrecht terecht komen dan zoals nu andersom. Hogere pootjes lijkt me achteraf ook geen heksenklus.
Het gaat allemaal ineens wel snel hoorBadkamer klaar, keuken klaar! Zitten de plinten van de Agnes plavondplaten in de Masterbedroom ook al strak? Ik had het daar met je Vader over.
vind ik bij ons ook Pannen op de achterste pitten kan je niet echt fatsoenlijn roeren enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn dat het fornuis zo laag is, en ik gok dat het met ergonomie te maken heeft.
De werkhoogte zal zo en zo hoger zijn dan het aanrechtblad, reken er maar een pan op in de hoogte.
nu nog ff kijken waar die uithangt :pquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:35 schreef OmeRob het volgende:
Zou goed kunnen dat dat de reden is. Ben benieuwd wat chef-kok Sijb er zelf van zegt![]()
Verkorte versie; ja dat mag de zoneindeling in een badkamer geld niet voor wastafels.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.
En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
k verbaas me ook al jaren hoe t stopcontact bij ons boven de spiegel dr zit 8)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verkorte versie; ja dat mag de zoneindeling in een badkamer geld niet voor wastafels.
Zolang het maar buiten zone 3 ligt; is het gewoon toegestaan![]()
![]()
Heel mooie verbouwing hoor ! Schiet al aardig op![]()
Een dedicated WCDtje voor je frituurpanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef Cybersijp het volgende:
Dus vier pannetjes koken, en op twee niet gebruikte pitten met mijn 3200 watt frituurpan(merk fritel) op mijn dedicated wcdtje frituren. Wie doet je wat?![]()
Ja doe eens gek....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een dedicated WCDtje voor je frituurpan![]()
Ik wilde net al gaan slapen.. maar nog even gewacht op de foto's. Voor niets dusquote:Op zondag 26 maart 2006 23:56 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan het ding ff niet vinden
Zal ongetwijfeld ergens liggen, maar zie hem ff niet....
Morgen oid dus weer een pics update
Kleur buitenom gaat een hel donkere kleur groen worden( naar het zwarte toe, dus niet zwart!) en daarbij een tint gebroken wit vor alles wat nu al wit in de grondverf zitquote:Op maandag 27 maart 2006 09:01 schreef Sjoem het volgende:
Mooi hoor
Wat gaat de kleur worden van de deuren enzo? Ook gewoon (gebroken) wit?
Zelf verwacht ik dat we circa eind Mei "over"kunnen maar hoewel het lijkt dat er nu hasst niks te doen meer is, moet er echter nog wel een hele boel gebeuren. Het kan dus zijn dat het ff later gaat worden, op zich niet zo erg ons huis hebben we nog zodat we zonder al te veel trouble nog gewoon kunnen wonenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Wanneer schat je in dat je gaat wonen in de casa ?
Omdat het nu allemaal wel erg "af" begint te lijken
Mooie tegels en mooie kleuren hoor !
Vooral dat contrast tussen dat donkere aanrechtblad en die tegels
dank dankquote:
is dat je telefoonkabeltje op die laatste PIC?quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
Detail van het kitwerk aan de achterkant van de afzuigkap, omdat ik niet wou dat de tegels niet achter de kap zaten(normaal tot de kap tegelen) moest er dus middels tegels ook achter de kap zelf getegeld worden. alleen je krijgt dan een soort van schaduwvoeg welke je bijna altijd ziet. (is lelijk) dus effe afgekit en nu staat het weer als een plaatje(en is het zoals ik wil)
Vensterbank in de serre, er zit ook nog een oortje aan, maar op deze foto is die niet te zien. Opde volgende wel. Is ook moeilijk focussen in het donker
Het oortje van de vensterbank in de serre. De baksten liggen erop om de kit goed aan te drukken op de hoek. daar kwam het een beetje omhoog, en nu de stenen erop liggen dus niet. Vandeweek is de kit uitgehard, en kan ik de stenen zonder probleem weghalen zonderdat het weer omhoog komt
Vensterbank tussen de zijerker en de serre. dit raam is een flink stuk groter geworden tijdens de verbouwing. En heeft zijn doel(meer licht in huis) dus waargemaakt.
Vensterbank in de zijerker, onder verstek gezaagd, enkelt een lat aan de onderkant moet nog wel bevestigd worden. Maar daar had ik afgelopen woensdag geen tijd meer voor (zou 18:00 thuis zijn, en was om 18:20 klaar met vastzetten van het geheel
Dat komt dus volgende week wel, net als de voorste erker:)
Nou beetje tevreden gesteld?
Tot de volgende" keek op de klusweek"![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naastquote:Op zondag 2 april 2006 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]k denk al dat ding blijf daar vast niet
mja wel gaaf dat je overal al gewoon loze buizen heb liggen, baal er hier altijd van![]()
of je wil een buisje in de vloer rammen ligt er verdomme al een andere buis dwars over,![]()
kut installateurs hier geweest
beton.. en dan wordt t even een sleufje rammelenquote:Op zondag 2 april 2006 01:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naast![]()
Of lag ie eral, en was het dus (achteraf) niet nodig geweest?
Ga je geen wireless nemen?quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
quote:
Is dat zo?quote:
Yep :/quote:
Gewoon schuren met het handje(superstrak stucwerk nl, en daarna latex eroverheen(katoenwit) onderop een hardhouten plint in verband met stootbutsen etcquote:Op zondag 2 april 2006 10:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe worden de muren eigenlijk afgewerkt ? Glasvezel behang; spac; gewoon behang; verfen ?
Lol ik hou meer van het utp ideequote:
Ik kijk wel uit dude, moet ik allemaal paneeltjes schilderenquote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Cijpie, ga je zoiets maken in je huiskamer?
[afbeelding]
Klussen rulez hard....quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Flauwe grap over een geslachtsoperatie inslikt![]()
En weer de complimenten voor je doorzettingsvermogen Cijpert! Mijn god, ik vind de boel een beetje verven al 'verbouwen'![]()
Oke; die plint wordt van een donkere houtsoort ?quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gewoon schuren met het handje(superstrak stucwerk nl, en daarna latex eroverheen(katoenwit) onderop een hardhouten plint in verband met stootbutsen etc
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit dude, moet ik allemaal paneeltjes schilderen![]()
![]()
Nee wordt anders dus![]()
Ehhh, even een aanvulling.quote:Op zondag 2 april 2006 00:58 schreef Cybersijp het volgende:
Jij bent er snel bij zeg
antwoord is "ja", alleen met een paar maanden gaat ie daar dus weg(heb hem straks ook niet nodig, immers kabelinternet voor the time being, plus mobiele telefoon). als we straks de oprit veranderen graven we hem op en dan verleggen we de kpn kabel naar de laatst gegraven mantelbuizen. zodat er gewoon zoals het hoort een isra punt gemaakt kan worden in de meterkast. De doos waar ie nu uit komt(in de muur) loopt al wel middels een leege buis naar de mterkast. Dus als ik ooit een telefoonaansluiting wil in de zijerker kan dat gewoon. (in eerste instantei zouden we nl. deze kabel verlengen en hem naar de mterkast toebrengen, daar isra maken, en dan weer terug(naar doos ernaast) Maar nu we dus mantelbuizen hebben gelegd en een nieuw mterbord etc in de hal hebben doen we het dus ff anders
quote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Lol ik hou meer van het utp ideeheb hier in ons oude huisje een wifi verbinding om dus vanaf twee huizen verderop het internet af te tappen. Maar wat een geklooi om het aan de gang te krijgen, plus het onderhoud ervan( waar ik het vandaan haal zijn ze niet zo slim met pc's
dus voor ¤20,- per maand een 8mbit lijntje gedeeld hebben is geen slechte deal(zeker daar ik 90% van de lijn resources gebruik...)
Dat was toch alleen de bovenverdieping???quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?
Of ben ik nou helemaal compleet in de war![]()
Nee, ik ben niet in de war... Kijk, deze foto postte je toen:
[afbeelding]
hier ookquote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ben zelf ook geen liefhebber van WiFi.... t kabeltje is toch effe wat betrouwbaarder, en daarbij is e hogere snelheid ook geen onplezierige bijkomstigheid
Plint wordt wel van een harde houtsoort, maar ik ga ze dus met een kleur schilderen welke mooi bij de kleur op de wand past.(iets donkerder dat wel)quote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Oke; die plint wordt van een donkere houtsoort ?
Leverd dan namelijk een mooi contrast op vind ik![]()
Juistem Aritha, rigt on the spot ! Er komen dus zolas ik al slechts een paar keer vermeld heb, schrootjes tussen de balken zodat er ongeveer zo'n resultaat zal ontstaan net als wat je ziet op de foto wel je invoegde( had ik idd al eerder gepost in het eerste deel van de renovatie)quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?
Of ben ik nou helemaal compleet in de war![]()
Nee, ik ben niet in de war... Kijk, deze foto postte je toen:
[afbeelding]
Gigabit rulez bigtime boven Wifi uit, crappy paar mb per sec ipv van iets van 100 mb per seconde doorvoeren. Denk daarbij een , 8 poorts gigabit switch, en er is onderling van alles leuks (snel) over te zetten in het netwerkquote:Op maandag 3 april 2006 15:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier ook![]()
strax eens gigabit doorvoeren
jammer dat mn huidige infrastuctuur geen gigabit toelaatquote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gigabit rulez bigtime boven Wifi uit, crappy paar mb per sec ipv van iets van 100 mb per seconde doorvoeren. Denk daarbij een , 8 poorts gigabit switch, en er is onderling van alles leuks (snel) over te zetten in het netwerk
Marsepein, dat weet ik ook gerust wel. Ik schrijf ook voor de time being kabel en daarna dus adsl, omdat de provider welke mijn voorkeur geniet(xs4all) geen kabelboer is.quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ehhh, even een aanvulling.
KPN komt NIET langs om een isra te verzetten als er GEEN telefoonaansluiting op zit. En het kost ook nog eens bakken met geld ... (Ik dacht ¤275,00 maar kan ook nog meer zijn)
Ik heb het niet over aansluitkosten, maar over de kosten om het israpunt te verzetten...quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dat een telefoonaansluiting geld kost das mij ook bekend, alleen zijn de aansluitprijzen geloof ik niet al te lang terug in opdracht van o.a de opta verlaagd.(weet ff niet hoeveel maar t is minder nu d8 ¤99,- ofzo)
weetje hoe creatief ik met mn ISRA ben geweest?quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aansluitkosten, maar over de kosten om het israpunt te verzetten...
das nog niksquote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Cybersijp het volgende:
Ou tannu verklein ff je plaatje, zelf sik ben ff aan het laden....
2288/1712 is ok best veel pixels
simpel:quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wrom neem je dan eerst kabel? om later naar ADSL over te gaan ?
k denk mischien raar maar waarom laat je je isra nu niet al verzetten?quote:Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
simpel:
nu kan ik al kabelinternet nemen( zit in gangkast) en kan ik straks gewoon op mijn idee van switch ert aansluiten. zou ik adsl nemen dan heb ik voor zolang als het duurt dus een stapeltje electronica in me erker liggen.
Nu is mijn dochtertje lief net 1 jaar oud, en draadjes etc zijn erg interessant. Moet us afgedekt/ omwerkt gaan worden. Dus nog lelijker, vandaar mijn naar jullie idee rare gedachte kronkel
hmm mag je dat ding zelf niet verleggen eiks?quote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef Cybersijp het volgende:
Omdat dat mijn gehele stoep open gebroken moet worden
Omdat ff de geldboom het af laatweten
Omdat er nog tienduizend andere dingen zijn welke belangrijker zijn
Maak me blij en zeg me met welk nummer je hebt gebeld en met wie je hebt gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef Cybersijp het volgende:
Heb ook ff de kpn gebeld, en het geheel van de isra verhuizing voorgelegd, hoewel dat pas kan als je een aansluiting neemt. Kost het niet zo veel als Marsepein schetste. Cica ¤100,- voor het verleggen van de kabel(en aanhelen met een stuk van pak em beet 10 mter) en het maken van een nieuw isra punt in de kast. aansluitings kosten zijn ¤47,25 hedentendage zei die.
hmpf k had ook gebeld voor mn zus, daar ligt netjes een lijn en isra punt alleen er zit gewoon geen signaal op.... dat er op zetten zou ook 47 euro kosten :/quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Maak me blij en zeg me met welk nummer je hebt gebeld en met wie je hebt gesproken![]()
ff denken t was Jeroen op het informatienummer: 0900 0244 daarna 1-1-5-# (in het menu)en ik was er. Nog wel ff een op dan wel aanmerking het graafwerk is (uiteraard) voor mijzelf, zoniet dan kostte het nog wel ff een stukkie meer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Maak me blij en zeg me met welk nummer je hebt gebeld en met wie je hebt gesproken![]()
eh tegen het beslaan van de spiegel? (of heb jij daar nou net nooit last van? Nou ik dus wel vandaarquote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wrom een spiegel met verwarming eigenlijks?
geen last van, afzuiging aan en mn spiegel beslaat niet :pquote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
eh tegen het beslaan van de spiegel? (of heb jij daar nou net nooit last van? Nou ik dus wel vandaar
sja int verbruik merk je het welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:06 schreef Cybersijp het volgende:
Nou afzuigertje of niet maar ik heb niog niet het voorrecht gehad om ooit in een douche/bad ruimte te verblijven waar de de spiegel niet beslaat als ik aan het douchen ben(ja moet zeggen hou wel van erg warm water), dus beter dubbelop dan beslaan. Verwarming erbij kostte echt niet veel meer ten opzichte van de spiegel alleen.
Onze afzuiger is nu denk ik 3 weken oud, dus die kan het nog wel ff uithouden dus
Ik ga me daar maar nog eens een keer aan wagen .... iig bedankt.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
ff denken t was Jeroen op het informatienummer: 0900 0244 daarna 1-1-5-# (in het menu)en ik was er. Nog wel ff een op dan wel aanmerking het graafwerk is (uiteraard) voor mijzelf, zoniet dan kostte het nog wel ff een stukkie meer.
Kwestie van een click melding doen, en kpn stuurt je de leiding gegevens toe. En nuon en pwn, en kabelaar, en gemeete enzovoort(werkt erg goed moet ik zeggen. daarnaast kost het ook nog eens niks)
Dank dank dank, dat vinden wij net net ook toevalligquote:Op woensdag 5 april 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe vaker je die keuken bekijkt hoe mooier hij wordt
Veel lichtinval trouwens; had ik er aan het begin nog niet verwacht
Prachtige woning
nu al??quote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen last van, afzuiging aan en mn spiegel beslaat niet :p
binnenkort alleen eens kijken voor een nieuwe moter voor dat ding :/ hij wordt minder![]()
na 20 jaar
mjaquote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
nu al??de kwaliteit van die dingen is ook niet meer wat het geweest is
Ey waar blijven jou foto's danquote:Op maandag 10 april 2006 08:11 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi Cyb,
Hoe is tie ermee?
(verkapt ik-mis-de-updates-terwijl-ik-zelf-bijna-nooit-meer-update-post)
Zow sanger jij gaat vroeg op stok zeg! Moet je morgen harstikke vroeg weer aan de arbeid of zo?quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef sanger het volgende:
in mijn geval tot morgen dan
wel lekker wakker worden
quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Maar eh ga zo ff foto's nemen, dan is iedereen weer happy de peppy
Wat verbruik zo'n spiegel verwarming eigenlijk?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wrom een spiegel met verwarming eigenlijks?
120 watt de vierkante meter , onze spiegel is 90x60 cm dus 0.9x0.6 x120=64.8 wattquote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat verbruik zo'n spiegel verwarming eigenlijk?
k was al 40x gek geworden waarschijnlijkquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Cybersijp het volgende:
nee hoor waarom? Ik wist waar ik aan begon, enkelt het duurt allemaal ff wat langer. Maar des te meer voldoening als je dan met je baco'tje , pootjes omhoog ligt te zonnebaden in je tuin
mja k zou waarsch dit kot ook over nemen, dan gaat er ook een verbouwing door, aangezien alles gewoon gaar is aangelegtquote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef Cybersijp het volgende:
patience my friend..........
Nee in mijn werk in de horeca heb ik wel geleerd geduld te heben, plus incasseringsvermogen. Je moet het nemen zoals het komt , t is niet anders.
daarbij komt dat dit huis van mijn grootouders is geweest , daarn avna mijn moeder, en ik hier een dik portie jeugdherinneringen heb liggen. Dat ga ik niet verkwisten door te "cashen" en een meer of minder kant en klaar verhaal te kopen.
hard core klussen all the way !daarbij komt dat ik nu alles naar MIJN zin kan maken, en die kans moet je grijpen(al duurt het langer dan). Hier wordt ik oud , grijs en rimpelig in hoor , dit huis
Nee niet vroeg op stok, maar moest darten. Is ook zo lullig voor de rest van het team om ze voor niets te laten wachten. Meestal ben ik dan pas rond een 12 uur thuis. Dan ga ik niet meer Fok!ken omdat ik de volgende morgen om 6 uur weer naast het bedje sta.quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Zow sanger jij gaat vroeg op stok zeg! Moet je morgen harstikke vroeg weer aan de arbeid of zo?
Maar eh ga zo ff foto's nemen, dan is iedereen weer happy de peppy
Ik vind je nieuwe kraan ook erg mooi sijpquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef Cybersijp het volgende:
De nieuwe kraan welke vorige week geplaatst is, is mooi en niet geheel onbelangrijk ook nog eens: hij is vrij van gebreken
zow ff snel je vragen beantwoorden en dan weer off naar de casaquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe kraan ook erg mooi sijp.
Hoe diep is je aanrechtblad eigenlijk? Op de foto lijkt het alsof er achter de kraan maar erg weinig ruimte over is. Of komt dat door bladdiepte - tegelwerk is ca. 59 cm?
En laat je de verschillen in hoogte in het plafond (tussen serre en woonkamer) bestaan, of verlaag je het totdat alles dezelfde hoogte heeft?
Verders ziet alles er weer keurig uit. Ik verbaas me ook steeds over hoe opgeruimt het bij jou altijd is, ondanks dat je aan het klussen bent. Bij mij staat er eigenlijk altijd wel overal iets (als in tafel met daarop gereedschappen en materialen).
Nog 1 vraagje sijp. Zou je voor mij een close-up foto en een overzichtsfoto kunnen maken van de onderste voeg van je tegelwerk, dus de aansluiting op je aanrechtblad? Ik en mijn vriendin zijn er nog niet over uit of we nu een kitvoeg willen of een afwerkprofiel.
Ook hoiquote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig hoor! Behalve de plavuizen (daar ben ik zelf gewoon geen fan van) vind ik het een geweldig huis worden!
jij hoeft het strax niet elke keer schoon te houdenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ook hoi
Ne zelf had ik ook graag een houten vloer gehad , maar ja kleine kinderen en etc etc eh? dan moet je soms iets anders beslissen dan waar je hartje naar uit gaat. Verder zijn tegels in combinatie met vloerverwarming een betere optie dan vloerverwarming gecombineerd met hout(van nature een isolator)
Voordeel van al dat klussen is wel dat ik me er nu als harstikke "thuus"voel, terwijl mijn vrouw dat nog niet echt heeft (komt wel, maar zij is er ook niet zo veel als ik natuurlijk. Moet ff groeien)
Ik denk dat plavuizen makkelijker schoon te houden is dan parket of hardhouten vloeren. Zal ongeveer hetzelfde zijn als laminaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jij hoeft het strax niet elke keer schoon te houden
Dank je wel sijpquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Cybersijp het volgende:
Detail waar om gevraagd was door Sanger meen ik, de kitvoeg tussen blad en tegels. allen zie ik nu dat ik hem beter op marco MACRO (arie)stand had kunnen zetten
(komt alsnog eentje hoor sanger )
* gezocht heeft, maar niets heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:30 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan me eig. niks voorstellen bij afwerkprofiel, heb je toevallig plaatje online oid staan? ben wel benieuwd wat de andere optie dan had geweest
We zijn gisteren dus bij de Praxis geweest om de strips te halen. Meegenomen naar huis enzo. Leggen we het op het aanrechtblad, steken een tegel ertegenaan en lopen even naar achteren. Gelukkig waren we het er beiden over eens! BAH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:
Ik wist geeneens dat zoiets bestond!dank dat je ff je paint doos heb willen gebruiken om het mij duidelijk te maken
Idd in rvs is het best mooi, maar is het in rvs uitgevoerd of plastic met een rvs kleurtje? dan zou ik toch echt voor een kitvoegje gaan ipv plastic, dat is zo snel beschadigd natuurlijk
Kitvoegje kan je makkelijker verwijderen en opnieuw aanbrengen als het nodig is, dit heeft e..e.a meer voeten in de aarde als je aan vervangen gaat denken.
Is nog een overweging overigens, in rvs uitgevoerd zeg ik :in plastic dus
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
We zijn gisteren dus bij de Praxis geweest om de strips te halen. Meegenomen naar huis enzo. Leggen we het op het aanrechtblad, steken een tegel ertegenaan en lopen even naar achteren. Gelukkig waren we het er beiden over eens! BAH!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het tegelwerk is klaar nu. We nemen dus ook een kitvoeg. Omdat we een zwart blad hebben wordt het zwarte kit. De tegels zelf zijn licht, bijna wit, en dan een vanille voeg.
De foto's komen vanzelf in mijn topic, die ik al veels te lang niet ge-update heb.![]()
Ja die strips lijken niet echt bagger, en qua maat enzo komt het ook wel goed weg enzo. Alleen het aangezicht is het gewoon niet helemaal! Als ik eerlijk moet zijn lijkt het goedkoop te staan, net alsof je een dikke BMW hebt maar dan geen knappe velgen maar wieldoppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]wijze keus. Een vriend van me heeft die strips gebruikt.....echt zonde. Zn hele keuken ziet er mooi uit, maar dan zo'n bagger-afwerking
Mn broer heeft dan weer zwarte kit (ook heel donker blad met witte tegels) en dat ziet er echt heel strak uit gewoon
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja die strips lijken niet echt bagger, en qua maat enzo komt het ook wel goed weg enzo. Alleen het aangezicht is het gewoon niet helemaal! Als ik eerlijk moet zijn lijkt het goedkoop te staan, net alsof je een dikke BMW hebt maar dan geen knappe velgen maar wieldoppen.
Precies onze gedachten toen we het als combi zagenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef kroegtijger het volgende:
[..]t zijn wel nette strips, maar je moet er geen mooie keuken bij hebben. Als je toch al een knaken-keuken hebt en je plakt die strips erop dan lijkt het nog wat....maar bij een mooie keuken oogt het zo verschrikkelijk goedkoop... da's imho gewoon zonde om te doen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef kroegtijger het volgende:ik ken t probleem.... ben zelf ook wel zo van "doe het goed, of doe het niet" en dan zit je vaak toch met de duurdere materialen en producten
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
doet me goed dat wij niet de enigen zijn met dit probleem
![]()
Het probleem is ook nog dat we allebei bereid zijn het ervoor uit te geven als we het mooi vinden. De combinatie tussen onze smaak en deze bereidheid is het gevaarlijkst![]()
Bedoel je voor of naquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef kroegtijger het volgende:
[..]maar het meest dodelijk is de combinatie van smaak en saldo rekening
Ik ga hier even over verder in mijn eigen topic.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:57 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
ff denken t was Jeroen op het informatienummer: 0900 0244 daarna 1-1-5-# (in het menu)en ik was er. Nog wel ff een op dan wel aanmerking het graafwerk is (uiteraard) voor mijzelf, zoniet dan kostte het nog wel ff een stukkie meer.
Kwestie van een click melding doen, en kpn stuurt je de leiding gegevens toe. En nuon en pwn, en kabelaar, en gemeete enzovoort(werkt erg goed moet ik zeggen. daarnaast kost het ook nog eens niks)
Ja zag t net staan idd, maar bedenk wel dat hier waarschijnlijk het graafwerk bij zit(bij jouw prijs dus) de prijs welke ik kreeg is puur op het verlengen van 10 mtr kpn kabel en nieuw aansluiten isra. rest van graven etc moet ik zelf doenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ga hier even over verder in mijn eigen topic.
Dat is inderdaad de manier om het te doen. Heb weleens iemand gezien die het niet had gedaan. Daar kun je best om lachen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef Cybersijp het volgende:
ja duh ! Ik heb ze wel ff genummerd hoor...... van een tot nummer dertig beginnendd in een hoek in de serre en dan naar voren toe. anders wordt het straks zo zoeken
nja als je geen 2 gelijken heb ( minder dan 1cm verschil) lukt t je nog welquote:Op donderdag 20 april 2006 08:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de manier om het te doen. Heb weleens iemand gezien die het niet had gedaan. Daar kun je best om lachen.
Puzzelen voor gevorderdenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de manier om het te doen. Heb weleens iemand gezien die het niet had gedaan. Daar kun je best om lachen.
Hij is beroepskok; dus ik denk dat de verbouwing nu op het moment wel op een erg laag pitje staatquote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef martine1984 het volgende:
he jammer nog steeds geen update... check iedere dag deze topic in de hoop weer vooruitgang te zien.
ik wacht rustig af![]()
Tuurlijk maar het is natuurlijk leuker om op fok! K&W een topic te openen zodat iedereen kan zien en lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
Whehe! idd! maar dan anders 8)
mag ik jou mailen met mn vragen over mn meterkast?
Maar als ik vrij ben staat er wat meer gas onder hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hij is beroepskok; dus ik denk dat de verbouwing nu op het moment wel op een erg laag pitje staat![]()
[..]
Tuurlijk maar het is natuurlijk leuker om op fok! K&W een topic te openen zodat iedereen kan zien en leren![]()
8pc8 apenstaartje chello punt nl
als de tijd daar is dat het werkelijk gaat gebeuren komt er uiteraard wel een topic, ben nu nog in de informatie verzamelfasequote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hij is beroepskok; dus ik denk dat de verbouwing nu op het moment wel op een erg laag pitje staat![]()
[..]
Tuurlijk maar het is natuurlijk leuker om op fok! K&W een topic te openen zodat iedereen kan zien en leren![]()
8pc8 apenstaartje chello punt nl
Mooi geworden die balken zeg! (Ik weet niet of je "Het Blok" wel eens kijkt... Daar heeft een van de deelnemers vorig jaar het hele seizoen mee gevuld, om dat te doen (nou ja, schuren schuren schuren... en er na weken toch maar achter komen ze te schilderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Cybersijp het volgende:
Neeh Marsepein, gisteren droeg ik er eentje. sterker nog een donkerblauwe met het logo van paal17 zelfs..... (werkkledij) Is een soort van sweater voor de heren koks om toch lekker comfy van en naar huis te kunnen gaan. Tijdens het werk dragen we gewoon een buis btw![]()
Vachtroller(tje)s zoals je ook voor muurverf gebruikt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:26 schreef Cybersijp het volgende:
vachtrollers, zowel voor grond al svoor hoogglansverf
Zijn dat niet meer lakrollers? Dat heb ik gebruikt voor glitsa op een houten vloer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vachtroller(tje)s zoals je ook voor muurverf gebruikt?
Je hebt namelijk ook rolletjes met een fluweelachtige laag...
Ja Aritha, dat deel van het blok heb ik idd gezien, man man man die gast bleef schuren . echter met een schuurgang vondt ik het wel genoeg(had ook een knappe makita ipv een skil handpalmdingiequote:Op dinsdag 25 april 2006 08:35 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Mooi geworden die balken zeg! (Ik weet niet of je "Het Blok" wel eens kijkt... Daar heeft een van de deelnemers vorig jaar het hele seizoen mee gevuld, om dat te doen (nou ja, schuren schuren schuren... en er na weken toch maar achter komen ze te schilderen).
Jij als prof chef drie sterren kok, mag ik je iets vragen?
Wij zijn gisteren naar een stoomoven demo van Miele geweest. Daar vertelden ze dat als je iets stoomt wat bv na 5 minuten gaar is, dat je het er rustig 20 minuten in kan laten staan (op 100 graden). Klopt dat?
En nog een andere vraag: gebruiken jullie een stoomoven alleen om gerechten in op te warmen of ook om echt in te koken? (of gebruiken jullie helemaal geen stoomoven?)
Voor alk, hooglans, grond, zijdeglans gebruik ik altijd de zelfde vachtrollers. En het klopt echt wel omdat de schilders hier @ insel Texel t allemaal t zelfde doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:26 schreef Cybersijp het volgende:
vachtrollers, zowel voor grond al svoor hoogglansverf
;-). Maakt niet uit waar je ze plakt... drie sterren zijn drie sterrenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
En drie sterren? ja in me voorruit dan zekers......
Ja, zie, dat dacht ik dus ook. Maar ze waren er daar zo overtuigd van, dat ik begon te twijfelen.quote:Als iets al na 5 minuten in een stoomoven gaar is( veel eiwitten, bijv vis) dan kan je het dus NIET 20 minuten warm houden zonder verlies van kwaliteit. De eiwitten garen door, verliezen hun binding en het is om het op zijn haags te zeggen:" het pleurt uit elkaar"
Nee, ik ook nietquote:Beter is om te "timen"dus als je weet dat je pas over 20 minuten de inhoud van je stoomoven nodig hebt, dan bijv. 3 minuten stomen en de rest van de garing laten doen door de aanwezige stoom in de kamer( ovenkamer) Zo blijft het en warm en dus niet te gaar. Strontgaar eten houd ik niet van
De oven die wij op het oog hebben is zo'n combisteamer, maar dan van AEG. En dat lijkt mij idd qua uitdrogen van gerechten super. De enige andere (consumenten) oven die dat heeft is van gaggenau en heeft meteen een ander prijskaartjequote:Verder hebben wij in de casa geen stoomoven hoor, had gekund maar er zijn legio manieren voor mij om toch wat stoom in de kamer te krijgen. daar heb ik voor incidenteel gebruik( wat het bij 95% van de eigenaars is) echt geen aparte stoomoven voor nodig.
Op het werk hebben we echter wel een stoomoven(combi-steamer rational ), zelfs een nieuwe! Tien rekken 1/1 gastronorm gaat erin lekker hoor. 's avonds je pofaardappels warmen en warmhouden in een combi van hitte en stoom zodat ze niet uitdrogen. Groenten opwarmen, drogen ook niet uit. Verder is heel veel spul gewoon sneller klaar omdat stoom makkeliker haar warmte afgeeft dan hitte( penetreert eerder het product zak maar zeggen)
Ja, dat was van die lavagrill.quote:Ik zou het niet doen dus, maar dat vond ik ook al van dat domino dingetje(s), wil je best eens adviseren oid in de aankoop van apparatuur oid hoor, kan je een hoop knaken schelen.
Wat mij opviel dat van de 5 gerechtjes dat ze hadden, er maar 2 uit de stoomoven kwamen. En eentje daarvan was opgewarmde mosterdsoep.quote:Meestal wordt je bij een demonstartie natuurlijk erg lekker gemaakt om een apparaat te kopen wat ze net toevallig hebben staan
Nog even over die rollertjes hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:20 schreef Marsepein het volgende:
Wij Mijngebruikt er lakrollers voor, en eerst schuimrollers. Maar de sinaasappelstructuur vand e schuimroller bevalt me niet.
Het wordt met de viltroller (lakroller) wel beter maar ik vind het nog steeds niet strak. We laten het wel, want het is best mooi, maar het kan mooier.
Volgens mij als je het mooi met een goede ronde kwast schildert vloeien de schilderstrepen heel mooi dicht. (En dat dus zonder roller er overheen te halen)
Eensch, ik lak ook nog 'ouderwets'... gewoon met een kwastquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:20 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij als je het mooi met een goede ronde kwast schildert vloeien de schilderstrepen heel mooi dicht. (En dat dus zonder roller er overheen te halen)
Aan de kwast of aan het schilderwerk? Als je het aan de kwast hebt dat moet je proberen altijd met de steel omhoog te schilderen, heb je het in je schilderwerk, dan zet je te dik op, en het kan zijn dat je te lief schildert. Er mag best met enige kracht geschilderd worden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Met de kwast krijg ik enorm veel druipers! (niet dubbelzinnig bedoeld, stelletje bouwkeetkerels)
Inderdaad, vilt rollers, of fluweel zoals je het omschrijft. Maar het wordt gewoon niet zo mooi als met de kwast. Vraag anders een bij een goede verfzaak of schilder in de buurt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog even over die rollertjes hoorIk ben een n00b, sorry
![]()
Dus ik moet geen vachtrollertjes nemen zoals voor latex, maar viltrollertjes? (Die bedoelde ik ook met dat fluweelachtige).
Ik heb me namelijk op internet suf lopen zoeken naar tips voor hoogglans rollen. En ik kwam dus voornamelijk tegen: nee hoor, met die schuimrollers gaat dat perfect! En ik dan zo: WTF doe ik dan verkeerd hier![]()
Voor Juleh gaat staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef Juleh het volgende:
Ziet er goed uit Siepie, je bent denk ik wel geslaagd voor het toelatingsexamen om bij mij te komen helpen![]()
whehe, of net als hier, gewoon tot 4x toe de transformator van de inbouwspotjes naar de grootjes weten te helpenquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef Cybersijp het volgende:
Standarisatie zeg maar, dat je niet tig soorten lampen in huis moet hebben om er achter te komen dat je kapotte lamp net niet in het weekeinde op voorraad ligt in de kast
geen idee waar ze toen weg gekomen zijn,quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:27 schreef Cybersijp het volgende:
Goed spul nemen, en niet aan de max van de trafo lopen sjorren heb ik begrepen van klusgabber Stefan. Beter goed dan goedkoop zak maar zeggenalle waar is naar zijn geld
Dank dank uquote:Op zondag 30 april 2006 16:54 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal weer mooi uit Sijp!
Spotjes zijn mooi! Ben benieuwd hoe het plafond gaat worden.
Uploaden bij bv. tinypic.com of photobucket.comquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:08 schreef martine1984 het volgende:
Ziet er goed uit...![]()
Maar cijb kun jij me misschien uitleggen hoe ik foto's op mn topic plaats?? probeer namelijk mn eigen projectje online te zetten, maar ik krijg de foto's er niet tussen.![]()
Architraven zijn de stukken waarmee je het kozijn dat in een muur zit(deur of bijv. raam) bekleed zodat je niet meer duidelijk kan zien dat er een kozijn zit. Is een soort van sierprofiel om de deur dus mooier bij de muur te laten passen. Is wel lachen trouwens collega's snappen er soms ook niks van als ik "bouwtaal"loop te bazelenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef AnneX het volgende:
.
Brandende vraag aan Cyberslyp:
Jouw hele topic lang vraag ik mij al af: wat zijn toch .. "architraven"![]()
En ik volg met bewondering wat je allemaal doet - vanaf zwembad eruit - tot en met de fantastische klap/schuifdeuren ! naast je gewone werk.
En nu weer het seizoen geopend en overwerken en stug doorgaan met bouwen.
Alle lof. WITLOF
.
Dus zeg maar een soort van sierlijst als ik t goed begrijp......quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Cybersijp het volgende:
http://www.royalplint.nl/foto12.html (hotlinken mag daar niet, ff copy paste dan maar )
Hier zie je twee kozijen met deuren erin, de architraven sluiten het kozijn waar de deur in hangt mooi aan bij de muur. Aa de onderkant van een architraaf heb je een neut, das zeg maar verdikking waar de architraaf over gaat in plint( ook vaak plintneut genoemd)
Ik had niet verwacht dat ik t mooi zou vinden maar nu ik zo zie vind ik t toch wel wat hebben..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef martine1984 het volgende:
Ziet er goed uit cijb dat plafond... ben benieuwd naar t eind resultaat![]()
k heb soms nog wel eens goede ideeënquote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik t mooi zou vinden maar nu ik zo zie vind ik t toch wel wat hebben..![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:24 schreef Cybersijp het volgende:
Plan voor het bekleden van de kantjes van de panelen is overigens na een bezoekje van Zowel buur kees de schilder en klus gabber steef gewijzigd. We gaan weer kitten! I strakker kan gewoon overschilderd worden en de afwerklatten moet je ook nog eens kitten dus dubbel werk en minder strak resultaat. eerste idee was dus het beste( as usual...)
Niet alleen de plaatjes kijken Marsepein!quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:17 schreef Marsepein het volgende:
Ziet er echt mooi uit hoor Cybersijp! Ik ben zelf niet zo van de balkenplafonds, maar petje af. Veel werk zit er in. Straks nog de afwerklatjes langs de zijkanten. (Doe je eigenlijk een vierkant latje of een kwart ronde?)
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Niet alleen de plaatjes kijken Marsepein!![]()
![]()
Lekker he als er weer zo'n grote klus af is! Ik beniewd naar de foto's maar verwacht zoals altijd weer kwaliteitswerk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:59 schreef Cybersijp het volgende:
Hiep hoi plafond zit erin!
Alleen maandag a.s nog de voorste erker doen(veel onder verstek etc.) vanavond nog ff opruimen en foto's maken. dat is er nl. bij ingeschoten vandaag.(kan er weer gekoekeloerd worden naar de casa in progress)
Teller qua kitbussen staat nu op 42 bussenheb er nu nog twee nodig gok ik en dan zijn we door het montage kit gebeuren heen.
Nu ff bakkie doen en dan terug om de boel op te ruimen en netjes te maken, tis weer een troepie !
verrek !quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
Kan het zijn dat jouw huisverbouwing wordt gebruikt in een banner op internet?
Een banner van BouwGarant??
Hier dus
Edit: je hebt het al aangepast!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?1=1&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&obj_GUID=%7B37C62D3C%2D6997%2D4B36%2DB0CD%2DA8F5C3087BA5%7D&Form=Home&sfStraal=0&refining=N&sfPlaatsID=6988&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=5&searchmode=normaal
Respect dat het je opviel trouwens! Als het cybersijp het niet heeft afgesproken, dan kan hij geld gana verdienen aan de foto'squote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
Hier dus
Inderdaad. Besef me net dat ik die banner ook al een paar gezien moet hebben, maar er niet op gelet heb.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Respect dat het je opviel trouwens! Als het cybersijp het niet heeft afgesproken, dan kan hij geld gana verdienen aan de foto's![]()
![]()
Nee, dat denk ik niet, die hebben snel foto's gezocht en gevonden (Mits het zonder overleg gegaan is)quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef sanger het volgende:
Bedenk me trouwens net dat de Bouwmaat reclamemeneer dit waarschijnlijk allemaal leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |