whehe, of net als hier, gewoon tot 4x toe de transformator van de inbouwspotjes naar de grootjes weten te helpenquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef Cybersijp het volgende:
Standarisatie zeg maar, dat je niet tig soorten lampen in huis moet hebben om er achter te komen dat je kapotte lamp net niet in het weekeinde op voorraad ligt in de kast
geen idee waar ze toen weg gekomen zijn,quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:27 schreef Cybersijp het volgende:
Goed spul nemen, en niet aan de max van de trafo lopen sjorren heb ik begrepen van klusgabber Stefan. Beter goed dan goedkoop zak maar zeggenalle waar is naar zijn geld
Dank dank uquote:Op zondag 30 april 2006 16:54 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal weer mooi uit Sijp!
Spotjes zijn mooi! Ben benieuwd hoe het plafond gaat worden.
Uploaden bij bv. tinypic.com of photobucket.comquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:08 schreef martine1984 het volgende:
Ziet er goed uit...![]()
Maar cijb kun jij me misschien uitleggen hoe ik foto's op mn topic plaats?? probeer namelijk mn eigen projectje online te zetten, maar ik krijg de foto's er niet tussen.![]()
Architraven zijn de stukken waarmee je het kozijn dat in een muur zit(deur of bijv. raam) bekleed zodat je niet meer duidelijk kan zien dat er een kozijn zit. Is een soort van sierprofiel om de deur dus mooier bij de muur te laten passen. Is wel lachen trouwens collega's snappen er soms ook niks van als ik "bouwtaal"loop te bazelenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef AnneX het volgende:
.
Brandende vraag aan Cyberslyp:
Jouw hele topic lang vraag ik mij al af: wat zijn toch .. "architraven"![]()
En ik volg met bewondering wat je allemaal doet - vanaf zwembad eruit - tot en met de fantastische klap/schuifdeuren ! naast je gewone werk.
En nu weer het seizoen geopend en overwerken en stug doorgaan met bouwen.
Alle lof. WITLOF
.
Dus zeg maar een soort van sierlijst als ik t goed begrijp......quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Cybersijp het volgende:
http://www.royalplint.nl/foto12.html (hotlinken mag daar niet, ff copy paste dan maar )
Hier zie je twee kozijen met deuren erin, de architraven sluiten het kozijn waar de deur in hangt mooi aan bij de muur. Aa de onderkant van een architraaf heb je een neut, das zeg maar verdikking waar de architraaf over gaat in plint( ook vaak plintneut genoemd)
Ik had niet verwacht dat ik t mooi zou vinden maar nu ik zo zie vind ik t toch wel wat hebben..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef martine1984 het volgende:
Ziet er goed uit cijb dat plafond... ben benieuwd naar t eind resultaat![]()
k heb soms nog wel eens goede ideeënquote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik t mooi zou vinden maar nu ik zo zie vind ik t toch wel wat hebben..![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:24 schreef Cybersijp het volgende:
Plan voor het bekleden van de kantjes van de panelen is overigens na een bezoekje van Zowel buur kees de schilder en klus gabber steef gewijzigd. We gaan weer kitten! I strakker kan gewoon overschilderd worden en de afwerklatten moet je ook nog eens kitten dus dubbel werk en minder strak resultaat. eerste idee was dus het beste( as usual...)
Niet alleen de plaatjes kijken Marsepein!quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:17 schreef Marsepein het volgende:
Ziet er echt mooi uit hoor Cybersijp! Ik ben zelf niet zo van de balkenplafonds, maar petje af. Veel werk zit er in. Straks nog de afwerklatjes langs de zijkanten. (Doe je eigenlijk een vierkant latje of een kwart ronde?)
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Niet alleen de plaatjes kijken Marsepein!![]()
![]()
Lekker he als er weer zo'n grote klus af is! Ik beniewd naar de foto's maar verwacht zoals altijd weer kwaliteitswerk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:59 schreef Cybersijp het volgende:
Hiep hoi plafond zit erin!
Alleen maandag a.s nog de voorste erker doen(veel onder verstek etc.) vanavond nog ff opruimen en foto's maken. dat is er nl. bij ingeschoten vandaag.(kan er weer gekoekeloerd worden naar de casa in progress)
Teller qua kitbussen staat nu op 42 bussenheb er nu nog twee nodig gok ik en dan zijn we door het montage kit gebeuren heen.
Nu ff bakkie doen en dan terug om de boel op te ruimen en netjes te maken, tis weer een troepie !
verrek !quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
Kan het zijn dat jouw huisverbouwing wordt gebruikt in een banner op internet?
Een banner van BouwGarant??
Hier dus
Edit: je hebt het al aangepast!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?1=1&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&obj_GUID=%7B37C62D3C%2D6997%2D4B36%2DB0CD%2DA8F5C3087BA5%7D&Form=Home&sfStraal=0&refining=N&sfPlaatsID=6988&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=5&searchmode=normaal
Respect dat het je opviel trouwens! Als het cybersijp het niet heeft afgesproken, dan kan hij geld gana verdienen aan de foto'squote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Koningin het volgende:
Hier dus
Inderdaad. Besef me net dat ik die banner ook al een paar gezien moet hebben, maar er niet op gelet heb.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Respect dat het je opviel trouwens! Als het cybersijp het niet heeft afgesproken, dan kan hij geld gana verdienen aan de foto's![]()
![]()
Nee, dat denk ik niet, die hebben snel foto's gezocht en gevonden (Mits het zonder overleg gegaan is)quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef sanger het volgende:
Bedenk me trouwens net dat de Bouwmaat reclamemeneer dit waarschijnlijk allemaal leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |