Nee joh, juist leuk zo'n stel om je flink aan te ergeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef borisz het volgende:
Ik wil dat die potten ophoeppelen uit peking express
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben het ook niet met de titel eens.
Wel leuk al die geimproviseerde scorebordjes trouwens
Welk vak zitten jullie nou, en waar zit dat ten opzichte van het uitvak?quote:
Of Wendyquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef borisz het volgende:
die ouwe mag wel winnen
of die mr chelsea shirt
Geluid was vandaag dramatisch. Wij zitten (vanuit uitvak-oogpunt) in het vak rechts naast de supporterscurve.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie nou, en waar zit dat ten opzichte van het uitvak?
Slechte akoestiek trouwens vond ik vooral Euroborg, ik zag het halve stadion springen en vast iets over joden zingen maar het was gewoon amper te horen
Ze hadden overal maar 1 vanquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Cruoninga het volgende:
Het geïmproviseerde scorebord bleef wel een aantal keer hangen vandaag.
Sorry, sig bedoel ik. Maar dan snap je het waarschijnlijk nog nietquote:
Nee...want was er zelf ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zal Clauw even citeren; Hebben jullie me gemist
balansdagenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zal Clauw even citeren; Hebben jullie me gemist
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Clau en Noca proficiat met jullie overwinning !
de rest welterusten
op cd's staat meestal muziekquote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Muziekcollectie toch? Dat zullen wel niet alleen cd's zijn.
Ik ken het gevoel, maar ik voel me dan voor het gemak een oude kerelquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Gisteren was ik niet fit, smiddags een uurtje geslapen. Toen gisteravond een verjaardag, had geen zin om snachts nog terug te gaan...daar proberen te slapen maar niet echt geluktVanochtend daar vroeg weg want we hadden middagje Euroborg in het verschiet. Dat kostte ook nog wat energie en nu voel ik me een oud wijf
Roddels zijn er al een tijdje Bjoro (althans voor de FCU-fans danquote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie hem al gelezen ????
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/22273
trouwens laatste roddels op trainers gebied:
-Foeke Booij naar PSV
-Jan Wouters naar Utrecht
wil je dat soort dingen niet posten, slecht voor mn humeurquote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie hem al gelezen ????
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/22273
trouwens laatste roddels op trainers gebied:
-Foeke Booij naar PSV
-Jan Wouters naar Utrecht
Ik denk dat Booy helemaal niet zo slecht voor PSV zou zijn Rubber....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef rubbereend het volgende:
ik moest trouwens bij het horen van de tussenstanden nog denken aan jullie, noca, clauw en eilanden
[..]
wil je dat soort dingen niet posten, slecht voor mn humeur
Schopje 40+ met jou danquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Gisteren was ik niet fit, smiddags een uurtje geslapen. Toen gisteravond een verjaardag, had geen zin om snachts nog terug te gaan...daar proberen te slapen maar niet echt geluktVanochtend daar vroeg weg want we hadden middagje Euroborg in het verschiet. Dat kostte ook nog wat energie en nu voel ik me een oud wijf
ik denk dat het nog veel beter voor PSV is als hij niet komtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat Booy helemaal niet zo slecht voor PSV zou zijn Rubber....
Op basis van....?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het nog veel beter voor PSV is als hij niet komt![]()
ja sorry ik vind Booy niets voor PSV.
ik denk at PSV op dit moment moet kiezen voor een meer aansprekende naam. Bovendien heb ik bij niet meteen het gevoel dat hij super klikt met "PSV". Daarbij denk ik dat Booy meer de man is die met subtop spelers een mooi team kan bouwen dan een trainer die met topspelers aan de slag kan.quote:
mijn lijstje favorietenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Wie wil jij dan Eendje, als we ervan uit gaan dat Hiddink weg gaat?
--> waarom niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin O'Neill --> niet doen!
qua speelstijl schijnen we toch al niet Nederlands te spelenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik twijfel enorm aan z'n tactische vermogen, enthousiasme en bezetenheid heeft hij wel weer. Verder zou ik absoluut voor een Nederlander gaan die de cultuur ken, voorkomt een hoop gedoe.
Ben ik met je eens, en dan weet ik niet of Neeskens dan wel de juiste persoon is.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat je lijstje niet realistisch is Eend, afgezien van Neeskens dan.
Ja, aparte categorie.quote:
ten Cate heeft aangegeven na dit seizoen weer open te staan nieuwe dingen..... ik zou spring erop in.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat je lijstje niet realistisch is Eend, afgezien van Neeskens dan.
Inderdaad, een klassieker!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Is één van de beste spelers ooit op tv heeft ie het over Antwerp Mechelen
50 jaar geledenquote:
If you say so!quote:
ja bij Spakenburg komt nog meer volk kijken dan menig 1ste klasse matchquote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
If you say so!
Trekt meer publiek dan menig 1ste klasse match.
quote:
Leuk dat je me er even op wijst, gaaf.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Strakke aktie: een user van F&F heeft vannacht gewoon een zwaar verwaarloosde hond ontvoert.
Nieuw hondje O+
Zie mijn eerdere post:quote:Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog iets gehoord? Bluezzevrouw?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Strakke aktie: een user van F&F heeft vannacht gewoon een zwaar verwaarloosde hond ontvoert.
Nieuw hondje O+
quote:
wat snap je nietquote:
dit is iig vele malen leuker dan poker op Veronica.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
Ik zou niet weten of het een hh is, ik heb het in ieder geval nog niet gezien
Dat is ook heel gecompliceerdquote:
het leven is ongrijpbaar, eerwaarde Tongquote:
Als je het wel weet... zeg je het dan evenquote:
Ik ben 43 maar nog steeds zoekendequote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als je het wel weet... zeg je het dan even![]()
Oe, dan pas ik mn planning even aan.......quote:
Heb je nog een leuke?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Verzin eens een nieuw plaatje Gollem, die leegte is niks voor jou.
nog speciale wensen? zoek ik ff meequote:
ehh, iets met bier?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog speciale wensen? zoek ik ff mee
Ja, jij hebt smaak met je Ireen Wust-plaatje.quote:
wat is je merk?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ehh, iets met bier?Als het maar niks met LotR is, want daar heb ik eigenlijks niet zoveel mee
![]()
We hebben eenquote:
Nederlands sportvrouw van het jaar 2006quote:Op maandag 20 maart 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij hebt smaak met je Ireen Wust-plaatje.![]()
Achja wilde eigenlijk wat creatiefs als ik iets deed.., maar tegen zoveel social druk kan ik natuurlijk niet opquote:
Volkomen terecht, niets op aan te merken., die beslissing van de scheids.quote:
ja laten we regels maar niet meer hanterenquote:
Dat vind ik best wel een idee trouwens.. laat ze maar lekker in dezelfde baan rijden, wel zo gezelligquote:Op maandag 20 maart 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja laten we regels maar niet meer hanterenlekker alleen maar binnenbochten!
Trusteh, favoriet biermerkje van me.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ga maar eens optijd slapen denk ik...
Ik train niet bij een club, maar omdat ik vooral conditie te kort kom, dwing ik mezelf om 2 tot 3 keer per week ff te gaan hardlopenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt trainingssschema's van de club?
Daar wil ik je graag vanaf helpenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:45 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Zometeen naar school... Krijg de bekerkoorts langzaam!
Geen probleem als jij voor mij naar school gaatquote:
Blijkbaar omdat sommige mensen een beperkte woordenschat hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar er moet me toch iets van het hart. Waarom is het een trend dat mensen schelden met allerlei ziektes erin? Kotsmisselijk kan ik daar van worden
Is altijd al iets ttypisch Nederlands geweest volgens mij om met ziektes te gooien, maar ik heb er ook een grote hekel aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar er moet me toch iets van het hart. Waarom is het een trend dat mensen schelden met allerlei ziektes erin? Kotsmisselijk kan ik daar van worden
Ik kan er zoooooo totaal niet tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is altijd al iets ttypisch Nederlands geweest volgens mij om met ziektes te gooien, maar ik heb er ook een grote hekel aan.
Ja, maar als je mijn reactie leest, snap je dat het daar niet om gaat. Vorige week was er ook al iemand, waar ik ook iets van heb gezegd. Maar het iq van zulke mensen is echt te laag voor woorden. Kom op zeg. Je mag vanalles van iemand vinden, maar hou die ziektes lekker voor je.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
zjroentje heeft danny B. uitgescholden voor "vuile kankerlijer" ... Clauw komt in opstand
Ach het is een modeverschijnsel. Ik hecht er al weinig waarde meer aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar als je mijn reactie leest, snap je dat het daar niet om gaat. Vorige week was er ook al iemand, waar ik ook iets van heb gezegd. Maar het iq van zulke mensen is echt te laag voor woorden. Kom op zeg. Je mag vanalles van iemand vinden, maar hou die ziektes lekker voor je.
Whehe.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
zjroentje heeft danny B. uitgescholden voor "vuile kankerlijer" ... Clauw komt in opstand
Triest he, prachtig 1 minuut stil zijn voor Anouk Schreuder en nog geen 5 minuten later de scheids een kwartier lang voor "K*&^^r-Jood" uitmaken !quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Triest he, prachtig 1 minuut stil zijn voor Anouk Schreuder en nog geen 5 minuten later de scheids een kwartier lang voor "K*&^^r-Jood" uitmaken !![]()
![]()
maar zeker wel een wild nachtje achter de rug na zo'n schitterende overwinning ?quote:
Mwah, ik ben wel erg goed gehumeurd, maar was gisteren vooral bekafquote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zeker wel een wild nachtje achter de rug na zo'n schitterende overwinning ?
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef clauwheee het volgende:
Mwah, ik ben wel erg goed gehumeurd, maar was gisteren vooral bekaf![]()
je moet ook gewoon om 22:00 naar bed en dan fucken ipv fokken !!!!quote:
zekers,heel knap hoor thuis winnen van Ajax en PSV en gelijk tegen AZ en Feyenoordquote:Maar ja, een overwinning op Ajax doet het goed hier in Groningen. Gekke ploeg zijn we ook.
Beterschap!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:05 schreef Suijk het volgende:
Hoestend, proestend, kuchend en rochelend kom ik even goedemorgen zeggen en duik dan mijn bed weer in.
zeg dat....mascotte alweer beter ?quote:
Heb ik ook nog gezien, gekke Amerikaanquote:
Ik ga steeds veel te laat slapen. Het lukt nooit eerder, ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
je moet ook gewoon om 22:00 naar bed en dan fucken ipv fokken !!!!
[..]
zekers,heel knap hoor thuis winnen van Ajax en PSV en gelijk tegen AZ en Feyenoord
Ben je er zo ziek van?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Bak thee graag. Bah ik haat ziek zijn
Deze opmerking viel wel van jou te verwachtenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]Zuster Clau wrijft als 'medicijn' nog wel even wat zout in de wond
Ja het was een inkoppertje, net als die van KJH gisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze opmerking viel wel van jou te verwachten![]()
Ach van Groningen verliezen is een zeldzaamheid, en daarnaast is het Groningen he, dat maakt het allemaal wat dragelijker
Verliezen van Utrecht begint daarentegen voor de gemiddelde Ajacied alweer te wennenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef StarGazer het volgende:
Ach van Groningen verliezen is een zeldzaamheid, en daarnaast is het Groningen he, dat maakt het allemaal wat dragelijker
Hou op jijquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verliezen van Utrecht begint daarentegen voor de gemiddelde Ajacied alweer te wennen![]()
Joden Joden Utreg komt eraan, Utreg komt eraanquote:
dan heeft ze die van mij aangestoken zeker....vanacht dachten we dat ze erin bleef...echt zieligquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Redelijk, ze hoest alleen als een seabert...
Wanneer komt jullie dvd d'r aan ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joden Joden Utreg komt eraan, Utreg komt eraan![]()
Nog maar één puntje!
Even serieus .. ik heb het programma gezien van Ajax en jullie moeten nog serieus uit gaan kijken voor die vijfde plek, denk ik.
Haags dialect geleerd?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
quote:
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaandequote:Op maandag 20 maart 2006 09:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach het is een modeverschijnsel. Ik hecht er al weinig waarde meer aan.
maar wel weer verliezen van PSV in de bekerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
je moet ook gewoon om 22:00 naar bed en dan fucken ipv fokken !!!!
[..]
zekers,heel knap hoor thuis winnen van Ajax en PSV en gelijk tegen AZ en Feyenoord
Klopt, het lijkt ingeburgerd te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaande
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoudquote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van DIGGER!
Das nog altijd een leuk extra'tjequote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoud
11,95 ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef pascalheister het volgende:
ik krijg hier ook een 4 cijferig bedragje terug als het goed is
quote:Wembley-stadion deels ingezakt
Uitgegeven: 20 maart 2006 11:46
LONDEN - De nieuwbouw van het roemruchte Wembley-stadion in Londen is maandag met onmiddellijke ingang stilgelegd. Na een luide knal zakte een gedeelte van het dak een meter naar beneden. Alle bouwvakkers moesten meteen het terrein verlaten. Niemand raakte gewond.
"Er is iets ernstigs gebeurd op Wembley, maar we weten nog niet precies wat er is gebeurd", zei een woordvoerder van de bouwvakkersbond. "Gelukkig is niemand gewond geraakt. De zaak is in onderzoek."
De nieuwbouw van Wembley verloopt stroef. De Engelse voetbalfederatie (FA) heeft de finale om de FA Cup, die in mei wordt gespeeld, moeten verplaatsen naar het Millennium-stadion in Cardiff, omdat de nieuwe arena niet op tijd klaar is. Dinsdag komen de selecties van het Engelse en het West-Duitse team, die in 1966 de finale van het WK speelde, in Wembley bijeen voor een reünie ter ere van de verbouwing.
Las het net op de FP.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdakquote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
hier ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Eindelijk de belastingpapiertjes ingevuld, Zalm en Co. mogen 2200 Euro overmaken
misschien is het schuifdak wel gezaktquote:Op maandag 20 maart 2006 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdak
heb jij mijn column al gespamd ?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen idee, zit op school...
Zal straks eens in de brievenbus koekeloeren
* Da_Sandman gaat alsnog naar Milaan, nu met school
Pijnstiller en slapen jij!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
De nederlaag van gisteren ligt nog zwaar zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
Dat grapje was al gemaakt, laat die jongen es met rust!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De nederlaag van gisteren ligt nog zwaar zeker?
Die is gestolen van Tilburgquote:
Wat een licht inderdaadquote:
Die is oud.quote:
kan het me stiekum wel voorstellen Bluezzie....all the best dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Ach, hij loopt gewoon óp Larry![]()
ben best wel beetje bezorgd enzo
waar staat datquote:
Bij VI Nababbel en dan heulemaal naar beneden scrollen.quote:
daar ben en blijf je moeder voorquote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Ach, hij loopt gewoon óp Larry![]()
ben best wel beetje bezorgd enzo
Dat ie de klere krijgt, die Buijs. Smerig natrappen en dan zelf een soort schwalbe makenquote:
gevondenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Bij VI Nababbel en dan heulemaal naar beneden scrollen.
die Sjaak Polak die mag pas de ......... (vul hier iets vreselijk vervelends naar keuze in) krijgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ie de klere krijgt, die Buijs. Smerig natrappen en dan zelf een soort schwalbe maken
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Praatjes? Wat lul je nou
Ik zeg alleen dat Ajax moet uitkijken
ongecontroleerd en altijd een stootje naquote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Zou Buijs in bed ook zo zijn Clauw?
typ die naam dan nietquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Ik krijg iedere keer de rochelhoest als ik de naam Verdonk lees
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Verdonk.
misschien heeft 'ie een zieke rijstijl?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
heb ik net een collega aan de lijn die zich ziek gemeld heeft.....ik kon gewoon zo horen dat hij in de auto zat
zeker op weg naar de doktor
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ongecontroleerd en altijd een stootje na
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
tja...ik weet het niet....maar vond het allerminst vreemd !
Aan de ene kant hoop ik dat Nederland de 2e ronde op het WK misloopt omdat Salomon Kalou de winnende goal tegen ons maakt.....kijken hoe het gaat lopen met mevrouw Verdonk !
if you can't beat them...let them join you, zeggen ze toch altijd in Frankrijkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
Daar is toch helemaal geen sprake van?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro postquote:
boskequote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Oooooooh Bjoroquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro post
Alleen de naam zal dan veranderen. Ik zal het gewoon blijven drinken, wat de naam ook isquote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
*laat je me weer lachen...wil je dat nooit meer doen ?quote:
Jawel...gaat hier best !quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Bjoro ?
maken ze er toch lekker Bavria van.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
Of maak er iets anders van dat verwijst naar Beieren, Bayern ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maken ze er toch lekker Bavria van.
Bovendien vind ik het best smakelijk bier
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelschquote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Bavaria is het meest gore bier van Nederland!
Je noemt de top 3 op!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelsch
Kunt het beter paardenpis noemen!quote:
eensquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toevallig allebei eigendom van Interbrew, past goed daarquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roda heeft Bavaria...quote:
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twistenquote:
Idd, vandaar dat er hier alleen Jupiler binnenkort. Een enkele keer wil ik ook nog wel eens een krat Brand halen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |