die Sjaak Polak die mag pas de ......... (vul hier iets vreselijk vervelends naar keuze in) krijgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ie de klere krijgt, die Buijs. Smerig natrappen en dan zelf een soort schwalbe maken
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Praatjes? Wat lul je nou
Ik zeg alleen dat Ajax moet uitkijken
ongecontroleerd en altijd een stootje naquote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Zou Buijs in bed ook zo zijn Clauw?
typ die naam dan nietquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Ik krijg iedere keer de rochelhoest als ik de naam Verdonk lees
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Verdonk.
misschien heeft 'ie een zieke rijstijl?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
heb ik net een collega aan de lijn die zich ziek gemeld heeft.....ik kon gewoon zo horen dat hij in de auto zat
zeker op weg naar de doktor
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ongecontroleerd en altijd een stootje na
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
tja...ik weet het niet....maar vond het allerminst vreemd !
Aan de ene kant hoop ik dat Nederland de 2e ronde op het WK misloopt omdat Salomon Kalou de winnende goal tegen ons maakt.....kijken hoe het gaat lopen met mevrouw Verdonk !
if you can't beat them...let them join you, zeggen ze toch altijd in Frankrijkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
Daar is toch helemaal geen sprake van?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |