Nee joh, juist leuk zo'n stel om je flink aan te ergeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef borisz het volgende:
Ik wil dat die potten ophoeppelen uit peking express
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben het ook niet met de titel eens.
Wel leuk al die geimproviseerde scorebordjes trouwens
Welk vak zitten jullie nou, en waar zit dat ten opzichte van het uitvak?quote:
Of Wendyquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef borisz het volgende:
die ouwe mag wel winnen
of die mr chelsea shirt
Geluid was vandaag dramatisch. Wij zitten (vanuit uitvak-oogpunt) in het vak rechts naast de supporterscurve.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie nou, en waar zit dat ten opzichte van het uitvak?
Slechte akoestiek trouwens vond ik vooral Euroborg, ik zag het halve stadion springen en vast iets over joden zingen maar het was gewoon amper te horen
Ze hadden overal maar 1 vanquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Cruoninga het volgende:
Het geïmproviseerde scorebord bleef wel een aantal keer hangen vandaag.
Sorry, sig bedoel ik. Maar dan snap je het waarschijnlijk nog nietquote:
Nee...want was er zelf ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zal Clauw even citeren; Hebben jullie me gemist
balansdagenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, ik zal Clauw even citeren; Hebben jullie me gemist
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Clau en Noca proficiat met jullie overwinning !
de rest welterusten
op cd's staat meestal muziekquote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Muziekcollectie toch? Dat zullen wel niet alleen cd's zijn.
Ik ken het gevoel, maar ik voel me dan voor het gemak een oude kerelquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Gisteren was ik niet fit, smiddags een uurtje geslapen. Toen gisteravond een verjaardag, had geen zin om snachts nog terug te gaan...daar proberen te slapen maar niet echt geluktVanochtend daar vroeg weg want we hadden middagje Euroborg in het verschiet. Dat kostte ook nog wat energie en nu voel ik me een oud wijf
Roddels zijn er al een tijdje Bjoro (althans voor de FCU-fans danquote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie hem al gelezen ????
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/22273
trouwens laatste roddels op trainers gebied:
-Foeke Booij naar PSV
-Jan Wouters naar Utrecht
wil je dat soort dingen niet posten, slecht voor mn humeurquote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie hem al gelezen ????
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/22273
trouwens laatste roddels op trainers gebied:
-Foeke Booij naar PSV
-Jan Wouters naar Utrecht
Ik denk dat Booy helemaal niet zo slecht voor PSV zou zijn Rubber....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef rubbereend het volgende:
ik moest trouwens bij het horen van de tussenstanden nog denken aan jullie, noca, clauw en eilanden
[..]
wil je dat soort dingen niet posten, slecht voor mn humeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |