dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro postquote:
boskequote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Oooooooh Bjoroquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro post
Alleen de naam zal dan veranderen. Ik zal het gewoon blijven drinken, wat de naam ook isquote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
*laat je me weer lachen...wil je dat nooit meer doen ?quote:
Jawel...gaat hier best !quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Bjoro ?
maken ze er toch lekker Bavria van.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
Of maak er iets anders van dat verwijst naar Beieren, Bayern ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maken ze er toch lekker Bavria van.
Bovendien vind ik het best smakelijk bier
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelschquote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Bavaria is het meest gore bier van Nederland!
Je noemt de top 3 op!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelsch
Kunt het beter paardenpis noemen!quote:
eensquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toevallig allebei eigendom van Interbrew, past goed daarquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roda heeft Bavaria...quote:
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twistenquote:
Idd, vandaar dat er hier alleen Jupiler binnenkort. Een enkele keer wil ik ook nog wel eens een krat Brand halen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |