Blijkbaar omdat sommige mensen een beperkte woordenschat hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar er moet me toch iets van het hart. Waarom is het een trend dat mensen schelden met allerlei ziektes erin? Kotsmisselijk kan ik daar van worden
Is altijd al iets ttypisch Nederlands geweest volgens mij om met ziektes te gooien, maar ik heb er ook een grote hekel aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar er moet me toch iets van het hart. Waarom is het een trend dat mensen schelden met allerlei ziektes erin? Kotsmisselijk kan ik daar van worden
Ik kan er zoooooo totaal niet tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is altijd al iets ttypisch Nederlands geweest volgens mij om met ziektes te gooien, maar ik heb er ook een grote hekel aan.
Ja, maar als je mijn reactie leest, snap je dat het daar niet om gaat. Vorige week was er ook al iemand, waar ik ook iets van heb gezegd. Maar het iq van zulke mensen is echt te laag voor woorden. Kom op zeg. Je mag vanalles van iemand vinden, maar hou die ziektes lekker voor je.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
zjroentje heeft danny B. uitgescholden voor "vuile kankerlijer" ... Clauw komt in opstand
Ach het is een modeverschijnsel. Ik hecht er al weinig waarde meer aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar als je mijn reactie leest, snap je dat het daar niet om gaat. Vorige week was er ook al iemand, waar ik ook iets van heb gezegd. Maar het iq van zulke mensen is echt te laag voor woorden. Kom op zeg. Je mag vanalles van iemand vinden, maar hou die ziektes lekker voor je.
Whehe.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
zjroentje heeft danny B. uitgescholden voor "vuile kankerlijer" ... Clauw komt in opstand
Triest he, prachtig 1 minuut stil zijn voor Anouk Schreuder en nog geen 5 minuten later de scheids een kwartier lang voor "K*&^^r-Jood" uitmaken !quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Triest he, prachtig 1 minuut stil zijn voor Anouk Schreuder en nog geen 5 minuten later de scheids een kwartier lang voor "K*&^^r-Jood" uitmaken !![]()
![]()
maar zeker wel een wild nachtje achter de rug na zo'n schitterende overwinning ?quote:
Mwah, ik ben wel erg goed gehumeurd, maar was gisteren vooral bekafquote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zeker wel een wild nachtje achter de rug na zo'n schitterende overwinning ?
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef clauwheee het volgende:
Mwah, ik ben wel erg goed gehumeurd, maar was gisteren vooral bekaf![]()
je moet ook gewoon om 22:00 naar bed en dan fucken ipv fokken !!!!quote:
zekers,heel knap hoor thuis winnen van Ajax en PSV en gelijk tegen AZ en Feyenoordquote:Maar ja, een overwinning op Ajax doet het goed hier in Groningen. Gekke ploeg zijn we ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |