Klopt, het lijkt ingeburgerd te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaande
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoudquote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van DIGGER!
Das nog altijd een leuk extra'tjequote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoud
11,95 ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef pascalheister het volgende:
ik krijg hier ook een 4 cijferig bedragje terug als het goed is
quote:Wembley-stadion deels ingezakt
Uitgegeven: 20 maart 2006 11:46
LONDEN - De nieuwbouw van het roemruchte Wembley-stadion in Londen is maandag met onmiddellijke ingang stilgelegd. Na een luide knal zakte een gedeelte van het dak een meter naar beneden. Alle bouwvakkers moesten meteen het terrein verlaten. Niemand raakte gewond.
"Er is iets ernstigs gebeurd op Wembley, maar we weten nog niet precies wat er is gebeurd", zei een woordvoerder van de bouwvakkersbond. "Gelukkig is niemand gewond geraakt. De zaak is in onderzoek."
De nieuwbouw van Wembley verloopt stroef. De Engelse voetbalfederatie (FA) heeft de finale om de FA Cup, die in mei wordt gespeeld, moeten verplaatsen naar het Millennium-stadion in Cardiff, omdat de nieuwe arena niet op tijd klaar is. Dinsdag komen de selecties van het Engelse en het West-Duitse team, die in 1966 de finale van het WK speelde, in Wembley bijeen voor een reünie ter ere van de verbouwing.
Las het net op de FP.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdakquote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
hier ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Eindelijk de belastingpapiertjes ingevuld, Zalm en Co. mogen 2200 Euro overmaken
misschien is het schuifdak wel gezaktquote:Op maandag 20 maart 2006 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdak
heb jij mijn column al gespamd ?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen idee, zit op school...
Zal straks eens in de brievenbus koekeloeren
* Da_Sandman gaat alsnog naar Milaan, nu met school
Pijnstiller en slapen jij!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
De nederlaag van gisteren ligt nog zwaar zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
Dat grapje was al gemaakt, laat die jongen es met rust!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De nederlaag van gisteren ligt nog zwaar zeker?
Die is gestolen van Tilburgquote:
Wat een licht inderdaadquote:
Die is oud.quote:
kan het me stiekum wel voorstellen Bluezzie....all the best dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Ach, hij loopt gewoon óp Larry![]()
ben best wel beetje bezorgd enzo
waar staat datquote:
Bij VI Nababbel en dan heulemaal naar beneden scrollen.quote:
daar ben en blijf je moeder voorquote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Ach, hij loopt gewoon óp Larry![]()
ben best wel beetje bezorgd enzo
Dat ie de klere krijgt, die Buijs. Smerig natrappen en dan zelf een soort schwalbe makenquote:
gevondenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Bij VI Nababbel en dan heulemaal naar beneden scrollen.
die Sjaak Polak die mag pas de ......... (vul hier iets vreselijk vervelends naar keuze in) krijgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ie de klere krijgt, die Buijs. Smerig natrappen en dan zelf een soort schwalbe maken
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Praatjes? Wat lul je nou
Ik zeg alleen dat Ajax moet uitkijken
ongecontroleerd en altijd een stootje naquote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Zou Buijs in bed ook zo zijn Clauw?
typ die naam dan nietquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Ik krijg iedere keer de rochelhoest als ik de naam Verdonk lees
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Verdonk.
misschien heeft 'ie een zieke rijstijl?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
heb ik net een collega aan de lijn die zich ziek gemeld heeft.....ik kon gewoon zo horen dat hij in de auto zat
zeker op weg naar de doktor
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ongecontroleerd en altijd een stootje na
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
tja...ik weet het niet....maar vond het allerminst vreemd !
Aan de ene kant hoop ik dat Nederland de 2e ronde op het WK misloopt omdat Salomon Kalou de winnende goal tegen ons maakt.....kijken hoe het gaat lopen met mevrouw Verdonk !
if you can't beat them...let them join you, zeggen ze toch altijd in Frankrijkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
Daar is toch helemaal geen sprake van?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro postquote:
boskequote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Oooooooh Bjoroquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro post
Alleen de naam zal dan veranderen. Ik zal het gewoon blijven drinken, wat de naam ook isquote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
*laat je me weer lachen...wil je dat nooit meer doen ?quote:
Jawel...gaat hier best !quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Bjoro ?
maken ze er toch lekker Bavria van.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
Of maak er iets anders van dat verwijst naar Beieren, Bayern ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maken ze er toch lekker Bavria van.
Bovendien vind ik het best smakelijk bier
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelschquote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Bavaria is het meest gore bier van Nederland!
Je noemt de top 3 op!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelsch
Kunt het beter paardenpis noemen!quote:
eensquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toevallig allebei eigendom van Interbrew, past goed daarquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roda heeft Bavaria...quote:
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twistenquote:
Idd, vandaar dat er hier alleen Jupiler binnenkort. Een enkele keer wil ik ook nog wel eens een krat Brand halen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |