Ben je er zo ziek van?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Bak thee graag. Bah ik haat ziek zijn
Deze opmerking viel wel van jou te verwachtenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]Zuster Clau wrijft als 'medicijn' nog wel even wat zout in de wond
Ja het was een inkoppertje, net als die van KJH gisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze opmerking viel wel van jou te verwachten![]()
Ach van Groningen verliezen is een zeldzaamheid, en daarnaast is het Groningen he, dat maakt het allemaal wat dragelijker
Verliezen van Utrecht begint daarentegen voor de gemiddelde Ajacied alweer te wennenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef StarGazer het volgende:
Ach van Groningen verliezen is een zeldzaamheid, en daarnaast is het Groningen he, dat maakt het allemaal wat dragelijker
Hou op jijquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verliezen van Utrecht begint daarentegen voor de gemiddelde Ajacied alweer te wennen![]()
Joden Joden Utreg komt eraan, Utreg komt eraanquote:
dan heeft ze die van mij aangestoken zeker....vanacht dachten we dat ze erin bleef...echt zieligquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Redelijk, ze hoest alleen als een seabert...
Wanneer komt jullie dvd d'r aan ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joden Joden Utreg komt eraan, Utreg komt eraan![]()
Nog maar één puntje!
Even serieus .. ik heb het programma gezien van Ajax en jullie moeten nog serieus uit gaan kijken voor die vijfde plek, denk ik.
Haags dialect geleerd?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar er moet me toch iets van het hart. Waarom is het een trend dat mensen schelden met allerlei ziektes erin? Kotsmisselijk kan ik daar van worden
quote:
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaandequote:Op maandag 20 maart 2006 09:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach het is een modeverschijnsel. Ik hecht er al weinig waarde meer aan.
maar wel weer verliezen van PSV in de bekerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
je moet ook gewoon om 22:00 naar bed en dan fucken ipv fokken !!!!
[..]
zekers,heel knap hoor thuis winnen van Ajax en PSV en gelijk tegen AZ en Feyenoord
Klopt, het lijkt ingeburgerd te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaande
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoudquote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van DIGGER!
Das nog altijd een leuk extra'tjequote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoud
11,95 ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef pascalheister het volgende:
ik krijg hier ook een 4 cijferig bedragje terug als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |