--> waarom niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin O'Neill --> niet doen!
qua speelstijl schijnen we toch al niet Nederlands te spelenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik twijfel enorm aan z'n tactische vermogen, enthousiasme en bezetenheid heeft hij wel weer. Verder zou ik absoluut voor een Nederlander gaan die de cultuur ken, voorkomt een hoop gedoe.
Ben ik met je eens, en dan weet ik niet of Neeskens dan wel de juiste persoon is.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat je lijstje niet realistisch is Eend, afgezien van Neeskens dan.
Ja, aparte categorie.quote:
ten Cate heeft aangegeven na dit seizoen weer open te staan nieuwe dingen..... ik zou spring erop in.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat je lijstje niet realistisch is Eend, afgezien van Neeskens dan.
Inderdaad, een klassieker!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Is één van de beste spelers ooit op tv heeft ie het over Antwerp Mechelen
50 jaar geledenquote:
If you say so!quote:
ja bij Spakenburg komt nog meer volk kijken dan menig 1ste klasse matchquote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
If you say so!
Trekt meer publiek dan menig 1ste klasse match.
quote:
Leuk dat je me er even op wijst, gaaf.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Strakke aktie: een user van F&F heeft vannacht gewoon een zwaar verwaarloosde hond ontvoert.
Nieuw hondje O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |