quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
alwaysthebest zei net dat Yeaninho geen zin had om het op te zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer begint die prono?
Dat is juist leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
alwaysthebest zei net dat Yeaninho geen zin had om het op te zetten.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer begint die prono?
Dus als je wilt...al zijn we nu alweer twee afleveringen verder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas maar waar: ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen prono ga opzetten en bijhouden.
Het kost me gewoon teveel tijd om dit allemaal te regelen, en de lol die daar tegenover staat is te miniem. Er is helaas geen leuk 'weekspel' (een bepaalde vraag in het spel waardoor er elke week weer nieuwe scores te noteren zijn) te bedenken, en om het nou wekenlang bij te gaan moeten houden om aan het eind van het spel even de eindstand te posten, daar pas ik voor.
Sorry dat ik wat voorbarig riep dat ik het op me ging nemen![]()
.
Als jij hem maaktquote:
Ik zou wel willenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als jij hem maakt![]()
Ik heb er geen tijd voor, en zou eigenlijk ook niet precies weten hoe je dat allemaal moet doen.
leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
Misschien ga ik wel wat doen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kuttitel, Roderick is de mol namelijk
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!![]()
Vorig jaar welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!![]()
Vandaar het woordje "weer"quote:
En daar heb ik dus overheen gelezenquote:
ah die andere 2 moeten erbij komen, dan wordt het weer leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Net de video gekeken.Net als vorige week was er geen reet aan. Wat een dooie bedoening. Totaal verkeerd gecaste deelnemers. Geen leuke opdrachten. Doodzonde van het mooie concept.
Het valt tot nu toe idd wat tegen dit jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Net de video gekeken.Net als vorige week was er geen reet aan. Wat een dooie bedoening. Totaal verkeerd gecaste deelnemers. Geen leuke opdrachten. Doodzonde van het mooie concept.
Waarom zou de Mol dat doen? Er valt daar weinig te bereiken voor de Mol, behalve eventueel het verliezen van wat geld en de vrijstelling van de ander.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik krijg eigenlijk toch een beetje het gevoel dat de Mol niet bij de grote groep zit. Ze doen daar gewoon allemaal hun best en ik heb eigenlijk nog weinig dingen ontdekt die gesaboteerd werden.
Dat heb ik altijd bij een nieuwe serie de eerste BN-ers serie leek me in het begin heel erg stom. Maar na een paar afl. begin je toch meer de groep te waarderen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Je moet gewoon op je gevoel af gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is wel moeilijk, maar nu snap ik het.![]()
Nee, hij is lelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand mijn icon lenen?
Ik las mijn lulquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand mijn icon lenen?
Mijn lul mag je wel een keer komen lenen, hoor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik las mijn lul![]()
Dan had ik heb wel geleent![]()
Waarom verbeter je 'geleent' niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn lul mag je wel een keer komen lenen, hoor!
Maar da's offtopic.
shiNinG_staR ook.quote:
Ach ja, ik heb weer tijd over nu IDO dicht gaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Svensational, leuk dat je de Prono maakt![]()
Morgen 12.05 uur. Of je kijkt vanaf ongeveer maandag op wieisdemol.nl.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:36 schreef Freezor het volgende:
Wanneer is de herhaling dan?
Vorige week was die om deze tijd maar er is nu alleen maar schaatsen.
Die doet het bij mij nog niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:39 schreef Woelli het volgende:
De aflevering staat toch ook al op de site![]()
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die doet het bij mij nog niet.
Je bent een schattepetat honnepon, wist je dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
Aflevering 1:
knip
Aflevering 2:
knip
Ik hoor het vaker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent een schattepetat honnepon, wist je dat?
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij.quote:
Welke precies niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij..
Morgenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij..
Echtwaaaaarrr?quote:
Is normaal ook zaterdagsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echtwaaaaarrr?. Ik ben gisteren namelijk net thuis gekomen uit Berlijn, en ik dacht, dan kijk ik zaterdag wel. Maar ik móét het echt zien.
.
Hm, doen ze dat expres of zo? Want vorig jaar kon je het altijd gelijk na de aflevering terugzien...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, op http://www.tvopjepc.nl/programma/233 staan alleen nog maar de links, maar daar heb je ook nog geen beeld. Misschien wachten ze tot na de herhaling die morgen om 12.05 is.
Thanks for letting me know.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is normaal ook zaterdags![]()
Maar ivm schaatsen is het verplaats naar morgen
om 12:05
Geen idee, ik zie alleen dat het niet werkt, dit had ik nl. nog niet gecontroleerd, had alleen de linkjes gekopieërdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, doen ze dat expres of zo? Want vorig jaar kon je het altijd gelijk na de aflevering terugzien...
Waarom dan, volgende week zien we echt niet wie de mol is, maar aleen wie eruit gaat.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Brillies het volgende:
Het is en blijft Roderick... Kijk maar volgende week...
Dat vind ik een veel betere tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is normaal ook zaterdags![]()
Maar ivm schaatsen is het verplaats naar morgen
om 12:05
quote:In Argentinië kwam Milouska er achter dat ze in verwachting is van haar eerste kindje.
Is dit een hint dat ze dan de winnaar wordt?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef BVO het volgende:
Het is wel zwangerheid troef bij al die series.
en een ontplofte mol misschien ook wel.quote:
Ik ook!quote:
Is zo gebeurtquote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Jasza het volgende:
Yo Stansfield wanneer krijg je 1.25 als een andere zich aanmeld, hoelang moet je daarop wachten?
De mol zou nooit zich in een groepje van twee bevinden, aangezien het dan te duidelijk is als er gesaboteerd wordt, en als je in een groep van 7 zit dan valt het minder op en zijn de mogelijkheden om te saboteren groter.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:51 schreef NiNi het volgende:
Ik verdenk Liz. Hoewel ik het ergens wel flauw zou vinden om de Mol zolang gescheiden te houden en dus minder verdacht. Maar volgens mij zijn er nog niet echte mollenstreken geweest en in het begin is het eigenlijk toch nog te druk en rommelig.
Verder staat in het dagboek van de Mol:
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. HALLO! Dat was ongeveer exact wat zij en Roderick in de auto bespraken over de tango. Dat hij moet leiden en dat zij zich moet overgeven..
Zijn volgens mij de handen van Richard en Peggyquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef NiNi het volgende:
En deze foto zag ik op het WIDM-forum:
[afbeelding]
Huuh, check die gekke handjes op Fre dr schouders. Mary Lou schijnt op dat moment op vakantie geweest te zijn..Maar er zijn allemaal gekke handdingetjes. Liz' hand verdwijnt ineens en er is ook onduidelijkheid bij Peggy op de heupen..
Links Richard en rechts Peggy? Wel gekke houding van Richard dan en wie houdt Peggy dan vast?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zijn volgens mij de handen van Richard en Peggy![]()
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef NiNi het volgende:
Mja, dat had ik natuurlijk ook bedacht..maar als Mol weet je natuurlijk op voorhand al heel veel van de kandidaten en zal je verder wel bijgepraat worden. En waarom zou je de medekandidaten eigenlijk heel goed moeten kennen, je trucs liggen toch al vast.
Hmm, Liz dr ene hand verdwijnt achter een media-apparaat. Dr andere hand heeft ze op Peggy's schouder. Verder zouden de handen op Peggy's heupen van Chris kunnen zijn die er een beetje vaag bijstaat?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Huuh, check die gekke handjes op Fre dr schouders. Mary Lou schijnt op dat moment op vakantie geweest te zijn..Maar er zijn allemaal gekke handdingetjes. Liz' hand verdwijnt ineens en er is ook onduidelijkheid bij Peggy op de heupen..
Waarom denk je van niet?quote:
De mol wordt toch geholpen achter de schermen door de productie? Als de mol Roderick of Liz is zal diegene echt wel op de hoogte worden gebracht van hoe het de rest vergaat. En misschien is het juist wel voordelig nu om bij die twee afgezonderden te zitten als mol.quote:
Klopt. Sowieso met kennis over de kandidaten. En een aantal opdrachten worden voor de serie al een geoefend. Zo moest George voor de serie leren waterskiën.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:17 schreef zea het volgende:
[..]
De mol wordt toch geholpen achter de schermen door de productie? Als de mol Roderick of Liz is zal diegene echt wel op de hoogte worden gebracht van hoe het de rest vergaat. En misschien is het juist wel voordelig nu om bij die twee afgezonderden te zitten als mol.
het zijn iig niet de handen van Chris, want:quote:Op zondag 19 maart 2006 15:28 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Hmm, Liz dr ene hand verdwijnt achter een media-apparaat. Dr andere hand heeft ze op Peggy's schouder. Verder zouden de handen op Peggy's heupen van Chris kunnen zijn die er een beetje vaag bijstaat?
De hand op Freds schouder (voor ons rechts) kan dan weer van Peggy zijn en op de andere schouder van Richard?
Kan dat allemaal niet, heeft ML zich verstopt achter Freds rug en is hierbij genomineerd als de mol
Peggy's eigen handjes.. wat 1 hand bij de schouder van Frederique weer in een mysterieus daglicht stelt..quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het zijn iig niet de handen van Chris, want:
1) te laag
2) vrouwenhandjes
Werkschuw langharig tuigquote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef Magics het volgende:
MOrgen denk ik weer. Bij de avro werken ze niet in het weekend
Die interactie zou net zo goed dat Amsterdam-spel kunnen zijn, daar had Frédérique namelijk de leiding.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:51 schreef NiNi het volgende:
Ik verdenk Liz. Hoewel ik het ergens wel flauw zou vinden om de Mol zolang gescheiden te houden en dus minder verdacht. Maar volgens mij zijn er nog niet echte mollenstreken geweest en in het begin is het eigenlijk toch nog te druk en rommelig.
Verder staat in het dagboek van de Mol:
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. HALLO! Dat was ongeveer exact wat zij en Roderick in de auto bespraken over de tango. Dat hij moet leiden en dat zij zich moet overgeven..
Ook staat dit er:quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die interactie zou net zo goed dat Amsterdam-spel kunnen zijn, daar had Frédérique namelijk de leiding.
Wat ik mij net bedacht, misschien staan ze wel in volgorde van eliminatie?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Nu je het zegtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat ik mij net bedacht, misschien staan ze wel in volgorde van eliminatie?
Geert Hoes - Chris Tates etc.
maar dat zou ook op Richard kunnen slaan, die enorm liep te kutten tijdens de Amsterdam-opdracht.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook staat dit er:
Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje.
Frédérique zei bij datzelfde Amsterdam-spel dat ze zóóó slecht was in kaartlezen.
Dan zou Fred er volgende week uitgaan, die zie je geloof ik op die loopbrug en dat zag je ook in de preview...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb even opgelet bij de intro-stukjes...
Bij Geert waren hij met zijn de jokers te zien (prominent onderdeel van aflevering 1), en bij Chris was een stukje te zien van de 'wilde' tocht over de rivier.
Zou soms bij iedereen een fragment uit de laatste aflevering waarin hij/zij meespeelde worden getoond?!
Stukje van Liz kwam ook uit de afgelopen aflevering. Denk niet dat ze het zo doen, aangezien het dan voor de kijker niet meer leuk is, dan weet je namelijk al wie eruit vliegt.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb even opgelet bij de intro-stukjes...
Bij Geert waren hij met zijn de jokers te zien (prominent onderdeel van aflevering 1), en bij Chris was een stukje te zien van de 'wilde' tocht over de rivier.
Zou soms bij iedereen een fragment uit de laatste aflevering waarin hij/zij meespeelde worden getoond?!
Dan zou Richard er dus de volgende aflevering uitvliegen. Lijkt me een goede zaakquote:
Lizquote:Op zondag 19 maart 2006 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Links Richard en rechts Peggy? Wel gekke houding van Richard dan en wie houdt Peggy dan vast?
Nja, mss is het ook wel niets op dat WIDMfoum was er een hele discussie over vond het wel grappig.
Want dan doet 'ie het wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga morgen snel weer online kijken!!
Ja. En als ik kijk niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op de tijdstippen dat ik kijk vast wel
Ik heb vorige week donderdag pas aflevering 1 gezien, denk dat aflevering 2 er vandaag pas opgezet wordt omdat gisteren de herhaling was. Ik zal je een seintje geven als ie het weer doetquote:
Waarvoor mijn dank, dame.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag pas aflevering 1 gezien, denk dat aflevering 2 er vandaag pas opgezet wordt omdat gisteren de herhaling was. Ik zal je een seintje geven als ie het weer doet
Dat heb ik nou ook! Ik zit te wachten tot het echt gaat vlammenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Dave het volgende:
Voor de rest inderdaad een beetje een tamme aflevering. Ik "heb" nog weinig met de groep. Hoop dat het snel wat spannender wordt.
Vorig seizoen ben ik wie is de mol pas voor het eerst gaan volgen en toen ook pas nadat de eerste 2 of 3 afleveringen al geweest waren. Hoe kleiner de groep hoe leuker het is. Nu is het nog te groot. Als ze met een mannetje of 5/6 over zijn is het top dan verdenkt iedereen iedereen en zijn er ook al wat afleveringen geweest dus ken je de personen ook beter en wie wie verdenkt en de onderlinge verhoudingen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook! Ik zit te wachten tot het echt gaat vlammen![]()
Vorig jaar zat er toch wat meer 'jeu' in met bijvoorbeeld Marc-Marie en Jim.
Het zijn ook een beetje duffe, lange opdrachten.
Vrijdag misschien weer beter?
Of op Milouska, die zo onhandig is. Trouwens wel leuk dat Milouska zwanger op de foto staat! Die is dus al later gemaakt, iedereen weet op die foto wie de mol is.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar dat zou ook op Richard kunnen slaan, die enorm liep te kutten tijdens de Amsterdam-opdracht.
sander was vorig jaar heel leuk omdat die extreem achterdochtig wasquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Dan maar weer de foto afspeuren naar één of andere hintquote:Op maandag 20 maart 2006 13:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Of op Milouska, die zo onhandig is. Trouwens wel leuk dat Milouska zwanger op de foto staat! Die is dus al later gemaakt, iedereen weet op die foto wie de mol is.
Nou, Richard kijkt anders erg verdacht naar Chris. Alleen jammer dat hij er al uit isquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan maar weer de foto afspeuren naar één of andere hintMisschien ergens een wijzend vingertje richting de mol?
Vergeet Sander niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Heb ik ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
quote:
Dit neem ik niet aan als hint, ligt er te dik bovenop. En het lijkt ook niet helemaal op Toine.quote:
Ik bedenk dit niet, ik heb het van het wieisdemol.nl forum gejatquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar volgens mij zie je sproken![]()
Het is geloof ik Chris![]()
Omdat ze misschien de afvaller op die foto zettenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik bedenk dit niet, ik heb het van het wieisdemol.nl forum gejat
Maar als het Chris zou zijn, waarom dan, die ligt eruit![]()
Dat vond ik dus ook alquote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En het lijkt ook niet helemaal op Toine.
Gatver, niet Toine als mol. Zit elke aflevering te hopen dat hij eruit vliegt. Maar de mol vliegt er maar niet uit..quote:
Het is wel opvallend. Wat ook opvallend is, is het feit dat ook deze hint het achtste nummer van een album is. Vorige week was dat ook. Wie wordt er eigenlijk als achtste getoond in het intro-filmpje?quote:
Zou Roderick kunnen zijnquote:
Maarja misschien zijn er wel meer mensen te linken met Amsterdam hoorquote:Roderick Veelo is geboren op 29 oktober 1964 in Ouderkerk aan de Amstel. In 1992 haalt hij zijn Doctoraal Politicologie in Amsterdam.
17.15 dus ongeveer.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
Leuke montage/voice over, die wijst naar het groepje van 2, en specifiek Roderick.
Na het binnenhalen van de 8000 euro voor de pot bij de vlotopdracht zegt Karel iets a la "Waar is de mol nu helemaal mee bezig?". Volgende shot toont Roderick die op straat een tango probeert te doen.
Jammer dat de online filmpjes het nog niet doen, dan had ik het precieze moment even opgezocht.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Bron: widm.com, gemaakt door user Vriendlief.
Wie is dat linksonderin eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Bron: widm.com, gemaakt door user Vriendlief.
Dat is wel weer zieligquote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Frédérique. Maar ze ziet er nogal....mannelijk uit idd.![]()
Dat is al in oktober opgenomen hé WIDMquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Maja-de-bij het volgende:
In VaraTV Magazine is Richard Groenendijk te gast in de zogenaamde 'Kijkweek'. Hij zegt: "He, vanavond ben ik op twee netten tegelijk te zien. Wie had dat ooit kunnen denken? In Wie is de Mol en in Baantjer.... "
Zou dat betekenen dat hij er niet uit gaat vrijdag? Misschien ook wel, want te zien is hij sowieso.
www.poeha.com/demolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:35 schreef Simpelweg het volgende:
Waar vind ik een overzicht van alle series Wie Is de Mol?
Het liefst van zowel Nederland als Belgie.. waar de opnamen hebben plaatsgevonden etc.
Enkel de landen is ook goed, alvast bedankt.
In die van volgende week? Hoe weet je dat nu al dan? Wij krijgen hem namelijk altijd op woensdag.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Maja-de-bij het volgende:
In VaraTV Magazine is Richard Groenendijk te gast in de zogenaamde 'Kijkweek'. Hij zegt: "He, vanavond ben ik op twee netten tegelijk te zien. Wie had dat ooit kunnen denken? In Wie is de Mol en in Baantjer.... "
Zou dat betekenen dat hij er niet uit gaat vrijdag? Misschien ook wel, want te zien is hij sowieso.
Wij altijd op dinsdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:25 schreef Eveli het volgende:
In die van volgende week? Hoe weet je dat nu al dan? Wij krijgen hem namelijk altijd op woensdag.
Lijkt me logisch. Anders is het hele programma naar de knoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoorde idd van de week bij Koppensnellers (waarin Toine van Peperstraten en Karel van de Graaf zaten) dat er een boete van 125.000 euro opstaat!![]()
Zo, da's niet misselijk! Maar wel logisch ook, het zou een drama voor het programma zijn als al bekend is wie de mol is....dan kijkt er geen hond meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoorde idd van de week bij Koppensnellers (waarin Toine van Peperstraten en Karel van de Graaf zaten) dat er een boete van 125.000 euro opstaat!![]()
Bij De Wereld Draait Door had Karel van de Graaf het over 250.000. En dat dat nog veel te weinig is, want het programma heeft een miljoen gekost.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Je zoekt er teveel achter, want even later is bij dezelfde test het logo wel gewoon afgeplaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ook ik ben een echte widm freak hahah
Ik denk zelf dat Richard de Mol is , vooral door de 1e aflevering
De reden dat ik dat denk is omdat ze met het vragen invullen op de laptop , bij alle deelnemers het logo van de laptop afgeplakt hadden behalve bij Richard daar was die niet afgeplakt en zag je in grote gekleurde letters IBM staan, en in mijn ogen kan dat betekenen Ik Ben Mol
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Huh?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Maja-de-bij het volgende:
in één van de vorige topics werd dit ook al gemeld en ik dacht ook op een weblog overr WidMquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ook ik ben een echte widm freak hahah
Ik denk zelf dat Richard de Mol is , vooral door de 1e aflevering
De reden dat ik dat denk is omdat ze met het vragen invullen op de laptop , bij alle deelnemers het logo van de laptop afgeplakt hadden behalve bij Richard daar was die niet afgeplakt en zag je in grote gekleurde letters IBM staan, en in mijn ogen kan dat betekenen Ik Ben Mol
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Chris had ook geen jokers en volgens mij wilde hij dat wel hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef faberic het volgende:
ff soort van tvp voor de my active topics....
Milouska is trouwens wel een uberdoos als ze de mol niet is. Ik denk dat richard de mol is. Hij kwam door de vragen zonder enige jokers, en volgens mij wilde hij zichzelf ook niet naar voren aandragen voor die weegschaal?
Hier: Who is the International Mole?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:35 schreef Simpelweg het volgende:
Waar vind ik een overzicht van alle series Wie Is de Mol?
Het liefst van zowel Nederland als Belgie.. waar de opnamen hebben plaatsgevonden etc.
Enkel de landen is ook goed, alvast bedankt.
Cool!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Hier: Who is the International Mole?
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Binnenkort in de bioscoop!
Klik hier om de trailer te bekijken!!
Ja toch wel..hihiquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel toch? Klik maar eens op "2005".
Whehe, leuk filmpje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Hahah! Leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Hint 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand even de link naar de interview + hints geven van Schiffers.fm. Dus van de vorige 2 keren.
Inderdaad, ik ben ook wel weer blij als de groep weer geheel compleet is. Opdrachten mogen ook wel wat boeiender.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Vanavond weer. Hoop dat de opdrachten wat boeiender zullen zijn, ben ook blij dat Liz en Roderick er weer bijkomen
.
Tot vanavond ook nog de kans om te voorspellen voor deze week in WIDM-Prono #1.
vanavond gaan we weer kijken, gissen, gokken en radenquote:
En de grootste aanwijzingen vervolgens missenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Eveli het volgende:
En achter elk miniscuul dingetje een aanwijzing zoeken.
Ik ga het ook gelijk doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:20 schreef PM-girl het volgende:
Video ff instellen.....
Om 20.30quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh ja, niet vergeten. Hoe laat?
Neuh, dan hoeft het niet zo nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus ik hoef volgende week niet weer een seintje te geven??
ik ben kijkertype 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vraag me nog wel af hoe jullie naar het programma kijken.
Want ik kan me voorstellen dat er 2 soorten kijkers zijn. Een soort die kijk heel erg goed, probeert alles te snappen, probeert achter alles iets te vinden of te zoeken. Die willen ook gewoon zo snel mogelijk weten wie de mol is.
En nog het soort kijker dat gewoon lekker kijkt, gewoon relax, voor de lol en voor de vaak leuke opdrachten. Wie de mol is maakt niet zo heel veel uit, dat zien ze wel.
Ik ben eigenlijk meer het 2e soort, kijk lekker ontspannen en let verder niet zo goed op. Jullie?![]()
Ik kijk gewoon voor de lol, omdat het een leuk programma is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Want ik kan me voorstellen dat er 2 soorten kijkers zijn. Een soort die kijk heel erg goed, probeert alles te snappen, probeert achter alles iets te vinden of te zoeken. Die willen ook gewoon zo snel mogelijk weten wie de mol is.
En nog het soort kijker dat gewoon lekker kijkt, gewoon relax, voor de lol en voor de vaak leuke opdrachten. Wie de mol is maakt niet zo heel veel uit, dat zien ze wel.
Ik ben eigenlijk meer het 2e soort, kijk lekker ontspannen en let verder niet zo goed op. Jullie?![]()
Ik denk dat ik er een beetje tussenin hang. Want vaak, als ik mensen hier zie posten over hun bevindingen in een uitzending, is dat mij niet eens opgevallen. Maar ik vind het hele programma op zich best spannend, vooral als het verder gevorderd is, dat ik er het liefst wel voor thuisblijf.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Dank je, morgen proberen met die sport het NK te bereikenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even offtopic:
Ayaxola, leuke ava!!!
Stoer!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dank je, morgen proberen met die sport het NK te bereiken![]()
Ik begon ooit als een type 2, maar ik groei steeds meer toe tot type 1. Dat komt vooral door al die theorieen die op verschillende forums voorbij komen, waardoor je vanzelf wat meer naar hints en geheime aanwijzingen gaat kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Maar waarom zou een mol jokers weg gaan geven?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:06 schreef evert het volgende:
omdat toine zo duidelijk wil winnen en dit ook naar de anderen communiceert is dat natuurlijk een hele goede dekmantel qua mol zijn.
Ik denk Richard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Freezor het volgende:
Milouska is de mol
Ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Freezor het volgende:
Milouska is de mol
Voor deze oefening had Peggy ook maar een slechte smoes : "Ik heb er eentje naast geteld."quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Murray het volgende:
Aflevering 3:
Ze heeft haar foto ook fout wat dus ook 500 euro kost.
Smoesje: "Ik heb m'n bril niet op."
ze maakt zich nu wel heel verdachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Freezor het volgende:
Milouska is de mol
En dat is nou precies het mooie van het programma.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef golfer het volgende:
Milouska is of ontzettend dom, of een hele goede mol.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daarbij vind ik het leuk dat Richard er in zit. Ik ken Richard persoonlijk, en ik hoop dus dat ie er nog lang in mag blijven!
Hij was de enige van wie het niet bekendgemaakt werd, was voor mij dan ook geen verrassing dat-ie moest gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:24 schreef niksan het volgende:
Wie was volgens Richard de mol?
Geen idee, dus ging hij :"stoken, om zichzelf verdacht te maken".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:24 schreef niksan het volgende:
Wie was volgens Richard de mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |