De mol Liz kan ook heel goed over haarzelf zeggen "Liz steekt als eerste haar hand op". Doe ik ook wel eens (met mijn eigen naam dan, en een andere relevante actie uiteraard).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Uit het dagboek van de mol:
[..]
Wat stom zeg, we kunnen dus Liz al met 100% uitsluiten.
* Piles doet dat ook wel eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef .com het volgende:
[..]
De mol Liz kan ook heel goed over haarzelf zeggen "Liz steekt als eerste haar hand op". Doe ik ook wel eens (met mijn eigen naam dan, en een andere relevante actie uiteraard).
Precies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk dat veel mensen hints zien die er eigenlijk niet zijn.![]()
Dat is het stoere van het spel. Iedereen gaat overal dingen zien, die er helemaal niet blijken te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk dat veel mensen hints zien die er eigelijk niet zijn.![]()
Ik vond het het vorige seizoen wel duidelijk dat die arrogante trut Yvon de mol was, daar heb ik geen moment aan getwijfeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies.
Het is ook meestal iemand anders dan je denkt. Ik heb twee favorieten gehad die De Mol bleken te zijn (George, Elise)Ik was vorig jaar tot op het bot geschokt toen mijn favoriet Marc-Marie gewoon won
![]()
Dat was inderdaad hilarischquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef J-net het volgende:
[..]
...vooral met dat trein spel dat ze naar iemand langs de kant riep van Hello I am Lottie....
[..]
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:21 schreef Eveli het volgende:
Ik verdenk nu trouwens Peggy. Waarom? Zij is zo'n beetje de enige die nog niet verdacht wordt.
Ok, niet gezien inderdaad. Maar ze blijft dan alsnog de enige die niet door veel mensen verdacht wordt. Alle andere namen zijn al veel vaker voorbijgekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgeletIk heb Peggy ook al getipt als Mol, omdat ze totaal niet opvalt en zich op de achtergrond houdt.
Dan maar gewoon een POLL-topic dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas maar waar: ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen prono ga opzetten en bijhouden.
Het kost me gewoon teveel tijd om dit allemaal te regelen, en de lol die daar tegenover staat is te miniem. Er is helaas geen leuk 'weekspel' (een bepaalde vraag in het spel waardoor er elke week weer nieuwe scores te noteren zijn) te bedenken, en om het nou wekenlang bij te gaan moeten houden om aan het eind van het spel even de eindstand te posten, daar pas ik voor.
Sorry dat ik wat voorbarig riep dat ik het op me ging nemen![]()
.
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon een POLL-topic dan?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand waar ik die stripjes van het vorige seizoen kan vinden?
Leuk, bedankt!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-mollenstreken
http://wieisdemol.realitynet.org/forum/topic,21719.80.html
Oh schei uit... dat ie op het strand stond en wel zélf even zou beslissen hoe het zat... ik heb zelden zó gelachen om een tv-programmaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Eveli het volgende:
Ik heb zo gelachen om dat "Isabelle positief, Isabelle bij de hand, ja en doof ook"![]()
Misschien Richard? Vanavond weten we meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Stansfield het volgende:
Dat is wel jammer van deze reeks dat er niet echt zo'n grappige gast tussen zit zoals Marc Marie. Ik zie toine ofzo nou niet even de grapjas uithangen.
Het is toch een beetje de slagroom op de taart!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Af en toe wel leuk van die grapjes, maar daar gaat dit programma toch helemaal niet over?!
Bedankt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling van de aflevering van vanavond is trouwens niet zaterdagavond (i.v.m. schaatsen), maar zondagmiddag om 12.05!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |