De mol wordt toch geholpen achter de schermen door de productie? Als de mol Roderick of Liz is zal diegene echt wel op de hoogte worden gebracht van hoe het de rest vergaat. En misschien is het juist wel voordelig nu om bij die twee afgezonderden te zitten als mol.quote:
Klopt. Sowieso met kennis over de kandidaten. En een aantal opdrachten worden voor de serie al een geoefend. Zo moest George voor de serie leren waterskiën.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:17 schreef zea het volgende:
[..]
De mol wordt toch geholpen achter de schermen door de productie? Als de mol Roderick of Liz is zal diegene echt wel op de hoogte worden gebracht van hoe het de rest vergaat. En misschien is het juist wel voordelig nu om bij die twee afgezonderden te zitten als mol.
het zijn iig niet de handen van Chris, want:quote:Op zondag 19 maart 2006 15:28 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Hmm, Liz dr ene hand verdwijnt achter een media-apparaat. Dr andere hand heeft ze op Peggy's schouder. Verder zouden de handen op Peggy's heupen van Chris kunnen zijn die er een beetje vaag bijstaat?
De hand op Freds schouder (voor ons rechts) kan dan weer van Peggy zijn en op de andere schouder van Richard?
Kan dat allemaal niet, heeft ML zich verstopt achter Freds rug en is hierbij genomineerd als de mol
Peggy's eigen handjes.. wat 1 hand bij de schouder van Frederique weer in een mysterieus daglicht stelt..quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het zijn iig niet de handen van Chris, want:
1) te laag
2) vrouwenhandjes
Werkschuw langharig tuigquote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef Magics het volgende:
MOrgen denk ik weer. Bij de avro werken ze niet in het weekend
Die interactie zou net zo goed dat Amsterdam-spel kunnen zijn, daar had Frédérique namelijk de leiding.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:51 schreef NiNi het volgende:
Ik verdenk Liz. Hoewel ik het ergens wel flauw zou vinden om de Mol zolang gescheiden te houden en dus minder verdacht. Maar volgens mij zijn er nog niet echte mollenstreken geweest en in het begin is het eigenlijk toch nog te druk en rommelig.
Verder staat in het dagboek van de Mol:
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. HALLO! Dat was ongeveer exact wat zij en Roderick in de auto bespraken over de tango. Dat hij moet leiden en dat zij zich moet overgeven..
Ook staat dit er:quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die interactie zou net zo goed dat Amsterdam-spel kunnen zijn, daar had Frédérique namelijk de leiding.
Wat ik mij net bedacht, misschien staan ze wel in volgorde van eliminatie?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef NiNi het volgende:
En deze foto zag ik op het WIDM-forum:
[afbeelding]
Huuh, check die gekke handjes op Fre dr schouders. Mary Lou schijnt op dat moment op vakantie geweest te zijn..Maar er zijn allemaal gekke handdingetjes. Liz' hand verdwijnt ineens en er is ook onduidelijkheid bij Peggy op de heupen..
Nu je het zegtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat ik mij net bedacht, misschien staan ze wel in volgorde van eliminatie?
Geert Hoes - Chris Tates etc.
maar dat zou ook op Richard kunnen slaan, die enorm liep te kutten tijdens de Amsterdam-opdracht.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook staat dit er:
Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje.
Frédérique zei bij datzelfde Amsterdam-spel dat ze zóóó slecht was in kaartlezen.
Dan zou Fred er volgende week uitgaan, die zie je geloof ik op die loopbrug en dat zag je ook in de preview...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb even opgelet bij de intro-stukjes...
Bij Geert waren hij met zijn de jokers te zien (prominent onderdeel van aflevering 1), en bij Chris was een stukje te zien van de 'wilde' tocht over de rivier.
Zou soms bij iedereen een fragment uit de laatste aflevering waarin hij/zij meespeelde worden getoond?!
Stukje van Liz kwam ook uit de afgelopen aflevering. Denk niet dat ze het zo doen, aangezien het dan voor de kijker niet meer leuk is, dan weet je namelijk al wie eruit vliegt.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb even opgelet bij de intro-stukjes...
Bij Geert waren hij met zijn de jokers te zien (prominent onderdeel van aflevering 1), en bij Chris was een stukje te zien van de 'wilde' tocht over de rivier.
Zou soms bij iedereen een fragment uit de laatste aflevering waarin hij/zij meespeelde worden getoond?!
Dan zou Richard er dus de volgende aflevering uitvliegen. Lijkt me een goede zaakquote:
Lizquote:Op zondag 19 maart 2006 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Links Richard en rechts Peggy? Wel gekke houding van Richard dan en wie houdt Peggy dan vast?
Nja, mss is het ook wel niets op dat WIDMfoum was er een hele discussie over vond het wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |