Inderdaad, ik ben ook wel weer blij als de groep weer geheel compleet is. Opdrachten mogen ook wel wat boeiender.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Vanavond weer. Hoop dat de opdrachten wat boeiender zullen zijn, ben ook blij dat Liz en Roderick er weer bijkomen
.
Tot vanavond ook nog de kans om te voorspellen voor deze week in WIDM-Prono #1.
vanavond gaan we weer kijken, gissen, gokken en radenquote:
En de grootste aanwijzingen vervolgens missenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Eveli het volgende:
En achter elk miniscuul dingetje een aanwijzing zoeken.
Ik ga het ook gelijk doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:20 schreef PM-girl het volgende:
Video ff instellen.....
Om 20.30quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh ja, niet vergeten. Hoe laat?
Neuh, dan hoeft het niet zo nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus ik hoef volgende week niet weer een seintje te geven??
ik ben kijkertype 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vraag me nog wel af hoe jullie naar het programma kijken.
Want ik kan me voorstellen dat er 2 soorten kijkers zijn. Een soort die kijk heel erg goed, probeert alles te snappen, probeert achter alles iets te vinden of te zoeken. Die willen ook gewoon zo snel mogelijk weten wie de mol is.
En nog het soort kijker dat gewoon lekker kijkt, gewoon relax, voor de lol en voor de vaak leuke opdrachten. Wie de mol is maakt niet zo heel veel uit, dat zien ze wel.
Ik ben eigenlijk meer het 2e soort, kijk lekker ontspannen en let verder niet zo goed op. Jullie?![]()
Ik kijk gewoon voor de lol, omdat het een leuk programma is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Want ik kan me voorstellen dat er 2 soorten kijkers zijn. Een soort die kijk heel erg goed, probeert alles te snappen, probeert achter alles iets te vinden of te zoeken. Die willen ook gewoon zo snel mogelijk weten wie de mol is.
En nog het soort kijker dat gewoon lekker kijkt, gewoon relax, voor de lol en voor de vaak leuke opdrachten. Wie de mol is maakt niet zo heel veel uit, dat zien ze wel.
Ik ben eigenlijk meer het 2e soort, kijk lekker ontspannen en let verder niet zo goed op. Jullie?![]()
Ik denk dat ik er een beetje tussenin hang. Want vaak, als ik mensen hier zie posten over hun bevindingen in een uitzending, is dat mij niet eens opgevallen. Maar ik vind het hele programma op zich best spannend, vooral als het verder gevorderd is, dat ik er het liefst wel voor thuisblijf.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Dank je, morgen proberen met die sport het NK te bereikenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even offtopic:
Ayaxola, leuke ava!!!
Stoer!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dank je, morgen proberen met die sport het NK te bereiken![]()
Ik begon ooit als een type 2, maar ik groei steeds meer toe tot type 1. Dat komt vooral door al die theorieen die op verschillende forums voorbij komen, waardoor je vanzelf wat meer naar hints en geheime aanwijzingen gaat kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Maar waarom zou een mol jokers weg gaan geven?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:06 schreef evert het volgende:
omdat toine zo duidelijk wil winnen en dit ook naar de anderen communiceert is dat natuurlijk een hele goede dekmantel qua mol zijn.
Ik denk Richard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Freezor het volgende:
Milouska is de mol
Ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Freezor het volgende:
Milouska is de mol
Voor deze oefening had Peggy ook maar een slechte smoes : "Ik heb er eentje naast geteld."quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Murray het volgende:
Aflevering 3:
Ze heeft haar foto ook fout wat dus ook 500 euro kost.
Smoesje: "Ik heb m'n bril niet op."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |