Nee, hij is lelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand mijn icon lenen?
Ik las mijn lulquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand mijn icon lenen?
Mijn lul mag je wel een keer komen lenen, hoor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik las mijn lul![]()
Dan had ik heb wel geleent![]()
Waarom verbeter je 'geleent' niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn lul mag je wel een keer komen lenen, hoor!
Maar da's offtopic.
shiNinG_staR ook.quote:
Ach ja, ik heb weer tijd over nu IDO dicht gaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:11 schreef Ayaxola het volgende:
Svensational, leuk dat je de Prono maakt![]()
Morgen 12.05 uur. Of je kijkt vanaf ongeveer maandag op wieisdemol.nl.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:36 schreef Freezor het volgende:
Wanneer is de herhaling dan?
Vorige week was die om deze tijd maar er is nu alleen maar schaatsen.
Die doet het bij mij nog niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:39 schreef Woelli het volgende:
De aflevering staat toch ook al op de site![]()
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die doet het bij mij nog niet.
Je bent een schattepetat honnepon, wist je dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
Aflevering 1:
knip
Aflevering 2:
knip
Ik hoor het vaker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent een schattepetat honnepon, wist je dat?
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij.quote:
Welke precies niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij..
Morgenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neemaarnee! Die aflevering 2 doet het niet bij mij, en hij wordt vanavond ook niet herhaald volgens mij..
Echtwaaaaarrr?quote:
Is normaal ook zaterdagsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echtwaaaaarrr?. Ik ben gisteren namelijk net thuis gekomen uit Berlijn, en ik dacht, dan kijk ik zaterdag wel. Maar ik móét het echt zien.
.
Hm, doen ze dat expres of zo? Want vorig jaar kon je het altijd gelijk na de aflevering terugzien...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, op http://www.tvopjepc.nl/programma/233 staan alleen nog maar de links, maar daar heb je ook nog geen beeld. Misschien wachten ze tot na de herhaling die morgen om 12.05 is.
Thanks for letting me know.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is normaal ook zaterdags![]()
Maar ivm schaatsen is het verplaats naar morgen
om 12:05
Geen idee, ik zie alleen dat het niet werkt, dit had ik nl. nog niet gecontroleerd, had alleen de linkjes gekopieërdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, doen ze dat expres of zo? Want vorig jaar kon je het altijd gelijk na de aflevering terugzien...
Waarom dan, volgende week zien we echt niet wie de mol is, maar aleen wie eruit gaat.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Brillies het volgende:
Het is en blijft Roderick... Kijk maar volgende week...
Dat vind ik een veel betere tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is normaal ook zaterdags![]()
Maar ivm schaatsen is het verplaats naar morgen
om 12:05
quote:In Argentinië kwam Milouska er achter dat ze in verwachting is van haar eerste kindje.
Is dit een hint dat ze dan de winnaar wordt?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef BVO het volgende:
Het is wel zwangerheid troef bij al die series.
en een ontplofte mol misschien ook wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |