Want dan doet 'ie het wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga morgen snel weer online kijken!!
Ja. En als ik kijk niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op de tijdstippen dat ik kijk vast wel
Ik heb vorige week donderdag pas aflevering 1 gezien, denk dat aflevering 2 er vandaag pas opgezet wordt omdat gisteren de herhaling was. Ik zal je een seintje geven als ie het weer doetquote:
Waarvoor mijn dank, dame.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag pas aflevering 1 gezien, denk dat aflevering 2 er vandaag pas opgezet wordt omdat gisteren de herhaling was. Ik zal je een seintje geven als ie het weer doet
Dat heb ik nou ook! Ik zit te wachten tot het echt gaat vlammenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Dave het volgende:
Voor de rest inderdaad een beetje een tamme aflevering. Ik "heb" nog weinig met de groep. Hoop dat het snel wat spannender wordt.
Vorig seizoen ben ik wie is de mol pas voor het eerst gaan volgen en toen ook pas nadat de eerste 2 of 3 afleveringen al geweest waren. Hoe kleiner de groep hoe leuker het is. Nu is het nog te groot. Als ze met een mannetje of 5/6 over zijn is het top dan verdenkt iedereen iedereen en zijn er ook al wat afleveringen geweest dus ken je de personen ook beter en wie wie verdenkt en de onderlinge verhoudingen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook! Ik zit te wachten tot het echt gaat vlammen![]()
Vorig jaar zat er toch wat meer 'jeu' in met bijvoorbeeld Marc-Marie en Jim.
Het zijn ook een beetje duffe, lange opdrachten.
Vrijdag misschien weer beter?
Of op Milouska, die zo onhandig is. Trouwens wel leuk dat Milouska zwanger op de foto staat! Die is dus al later gemaakt, iedereen weet op die foto wie de mol is.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar dat zou ook op Richard kunnen slaan, die enorm liep te kutten tijdens de Amsterdam-opdracht.
sander was vorig jaar heel leuk omdat die extreem achterdochtig wasquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Dan maar weer de foto afspeuren naar één of andere hintquote:Op maandag 20 maart 2006 13:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Of op Milouska, die zo onhandig is. Trouwens wel leuk dat Milouska zwanger op de foto staat! Die is dus al later gemaakt, iedereen weet op die foto wie de mol is.
Nou, Richard kijkt anders erg verdacht naar Chris. Alleen jammer dat hij er al uit isquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan maar weer de foto afspeuren naar één of andere hintMisschien ergens een wijzend vingertje richting de mol?
Vergeet Sander niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Heb ik ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
quote:
Dit neem ik niet aan als hint, ligt er te dik bovenop. En het lijkt ook niet helemaal op Toine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |