Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret)
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Geert Hoes (GTST)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).
Binnenkort komt er een prono (voorspellings-spel) aan, dus houd dit topic in de gaten!
quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
alwaysthebest zei net dat Yeaninho geen zin had om het op te zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer begint die prono?
Dat is juist leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
alwaysthebest zei net dat Yeaninho geen zin had om het op te zetten.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef Woelli het volgende:
Maar wanneer begint die prono?
Dus als je wilt...al zijn we nu alweer twee afleveringen verder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas maar waar: ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen prono ga opzetten en bijhouden.
Het kost me gewoon teveel tijd om dit allemaal te regelen, en de lol die daar tegenover staat is te miniem. Er is helaas geen leuk 'weekspel' (een bepaalde vraag in het spel waardoor er elke week weer nieuwe scores te noteren zijn) te bedenken, en om het nou wekenlang bij te gaan moeten houden om aan het eind van het spel even de eindstand te posten, daar pas ik voor.
Sorry dat ik wat voorbarig riep dat ik het op me ging nemen![]()
.
Als jij hem maaktquote:
Ik zou wel willenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als jij hem maakt![]()
Ik heb er geen tijd voor, en zou eigenlijk ook niet precies weten hoe je dat allemaal moet doen.
leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
Misschien ga ik wel wat doen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kuttitel, Roderick is de mol namelijk
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!![]()
Vorig jaar welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Peggy staat echt onderaan aan mijn lijst.. ze zullen toch weer geen dom blondje pakken als mol of toch?!![]()
Vandaar het woordje "weer"quote:
En daar heb ik dus overheen gelezenquote:
ah die andere 2 moeten erbij komen, dan wordt het weer leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Net de video gekeken.Net als vorige week was er geen reet aan. Wat een dooie bedoening. Totaal verkeerd gecaste deelnemers. Geen leuke opdrachten. Doodzonde van het mooie concept.
Het valt tot nu toe idd wat tegen dit jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Net de video gekeken.Net als vorige week was er geen reet aan. Wat een dooie bedoening. Totaal verkeerd gecaste deelnemers. Geen leuke opdrachten. Doodzonde van het mooie concept.
Waarom zou de Mol dat doen? Er valt daar weinig te bereiken voor de Mol, behalve eventueel het verliezen van wat geld en de vrijstelling van de ander.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik krijg eigenlijk toch een beetje het gevoel dat de Mol niet bij de grote groep zit. Ze doen daar gewoon allemaal hun best en ik heb eigenlijk nog weinig dingen ontdekt die gesaboteerd werden.
Dat heb ik altijd bij een nieuwe serie de eerste BN-ers serie leek me in het begin heel erg stom. Maar na een paar afl. begin je toch meer de groep te waarderen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Je moet gewoon op je gevoel af gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is wel moeilijk, maar nu snap ik het.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |