Lijkt me logisch. Anders is het hele programma naar de knoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoorde idd van de week bij Koppensnellers (waarin Toine van Peperstraten en Karel van de Graaf zaten) dat er een boete van 125.000 euro opstaat!![]()
Zo, da's niet misselijk! Maar wel logisch ook, het zou een drama voor het programma zijn als al bekend is wie de mol is....dan kijkt er geen hond meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoorde idd van de week bij Koppensnellers (waarin Toine van Peperstraten en Karel van de Graaf zaten) dat er een boete van 125.000 euro opstaat!![]()
Bij De Wereld Draait Door had Karel van de Graaf het over 250.000. En dat dat nog veel te weinig is, want het programma heeft een miljoen gekost.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Marie79 het volgende:
Je zoekt er teveel achter, want even later is bij dezelfde test het logo wel gewoon afgeplaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ook ik ben een echte widm freak hahah
Ik denk zelf dat Richard de Mol is , vooral door de 1e aflevering
De reden dat ik dat denk is omdat ze met het vragen invullen op de laptop , bij alle deelnemers het logo van de laptop afgeplakt hadden behalve bij Richard daar was die niet afgeplakt en zag je in grote gekleurde letters IBM staan, en in mijn ogen kan dat betekenen Ik Ben Mol
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Huh?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Maja-de-bij het volgende:
In VaraTV Magazine is Richard Groenendijk te gast in de zogenaamde 'Kijkweek'. Hij zegt: "He, vanavond ben ik op twee netten tegelijk te zien. Wie had dat ooit kunnen denken? In Wie is de Mol en in Baantjer.... "
Zou dat betekenen dat hij er niet uit gaat vrijdag? Misschien ook wel, want te zien is hij sowieso.
in één van de vorige topics werd dit ook al gemeld en ik dacht ook op een weblog overr WidMquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
Hoi hoi..
Ook ik ben een echte widm freak hahah
Ik denk zelf dat Richard de Mol is , vooral door de 1e aflevering
De reden dat ik dat denk is omdat ze met het vragen invullen op de laptop , bij alle deelnemers het logo van de laptop afgeplakt hadden behalve bij Richard daar was die niet afgeplakt en zag je in grote gekleurde letters IBM staan, en in mijn ogen kan dat betekenen Ik Ben Mol
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Chris had ook geen jokers en volgens mij wilde hij dat wel hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef faberic het volgende:
ff soort van tvp voor de my active topics....
Milouska is trouwens wel een uberdoos als ze de mol niet is. Ik denk dat richard de mol is. Hij kwam door de vragen zonder enige jokers, en volgens mij wilde hij zichzelf ook niet naar voren aandragen voor die weegschaal?
Hier: Who is the International Mole?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:35 schreef Simpelweg het volgende:
Waar vind ik een overzicht van alle series Wie Is de Mol?
Het liefst van zowel Nederland als Belgie.. waar de opnamen hebben plaatsgevonden etc.
Enkel de landen is ook goed, alvast bedankt.
Cool!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Hier: Who is the International Mole?
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Binnenkort in de bioscoop!
Klik hier om de trailer te bekijken!!
Ja toch wel..hihiquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel toch? Klik maar eens op "2005".
Whehe, leuk filmpje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Hahah! Leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef damon_brooks het volgende:
[..]
Overigens:
Kijk! Zelf gemaakt! B)
[afbeelding]
Brokeback Moltain
Hint 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand even de link naar de interview + hints geven van Schiffers.fm. Dus van de vorige 2 keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |