Dan kan je E'31 1 gaan bekijken!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En goeiemorgen!
Hoef ik weer niet te voetballen hoor ik net, de tegenstander kon maar vijf spelers opstellen.
Zo kom je nooit aan voetballen toequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En goeiemorgen!
Hoef ik weer niet te voetballen hoor ik net, de tegenstander kon maar vijf spelers opstellen.
De eerste helft dan misschien, moet nog naar Nijverdal voor de krant. En anders kon dat ook wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kan je E'31 1 gaan bekijken!
* methodmich gaat naar Veenendaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eerste helft dan misschien, moet nog naar Nijverdal voor de krant. En anders kon dat ook wel.
DOVO is niet bepaald een nieuwkomer hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, je twee keer laten piepelen tegen zo'n nieuwkomer is niet zo fijn.
Hoe gaat jullie 2e nu in de competitie Gollem?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan voetballen toe![]()
GVVV hebben we nog niet gehad dit seizoen. En ook daar kan je moeilijk van een echte nieuwkomer spreken. Okee, ze zijn gepromoveerd, maar het is een aardige zaterdagclub natuurlijk. Geen Geinoord ofzo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht aan GVVV. Maar nu zie ik je voorbeschouwing weer voor me.
Ja, ben nu correspondent voor dezelfde redactie. Tweede stage zal in de zomermaanden zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
zit je stage er al op vaduz?
Wel redelijk, we staan op verliespunten 3e achter TKB 10 (van Stanley-C). Vanmiddag Godlinze uit, die staan laatste volgens mij (of is dat Scheemdaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe gaat jullie 2e nu in de competitie Gollem?
Ah netjes. Scheemda ging inderdaad niet erg goed, weet eigenlijk niet precies hoe het nu is. Ik dacht ook een-na-laatste.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wel redelijk, we staan op verliespunten 3e achter TKB 10 (van Stanley-C). Vanmiddag Godlinze uit, die staan laatste volgens mij (of is dat Scheemda). We hebben echter het Groningen syndroom: goed tegen de bovenste, slecht tegen ploegen waar we het spel moeten maken.
heb geen club, ga alle amateurploegen hier in de regio af, op heel voorne-putten en rozenburg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is je club? (even snel nog)
Ik meen me te herinneren van wel namelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden die twee dingen verband met elkaar Sandman?
dat wordt nog leuk met jou vanmiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, een indirecte vrije trap wordt toegekend bij gevaarlijk spel.
Je leert eens wat he...
hehehehquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat zijn die kleine dingetjes. Voor de rest fluit ik gewoon als er iemand valt, buitenspel doen we niet aan en de ingooi is voor degene die de bal het snelste heeft opgehaald
Hoezo, speelden ze geen wedstrijden dan?quote:Chivas Guadalajara heeft afscheid genomen van Hans Westerhof. De Nederlander is aan de kant geschoven wegens een gebrek aan resultaten
Elk doelpunt gevierd met een biertje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef tong80 het volgende:
Terug van het voetballen. NIVO wint met 6-0
Toch maar niet gedaan na een weekje kwakkelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk doelpunt gevierd met een biertje?
Dus om je pannetje te koken ga je nu je kleed in de fik steken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
We gingen om een fornuis en kwamen met een vloerkleed terug
Jij is een beetje dom hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dus om je pannetje te koken ga je nu je kleed in de fik steken?![]()
Wat jij zeg?quote:
Het is vast een toverkleedquote:
Zodra het laatste fluitsignaal is gegeven is dat toch ook allemaal weer vergeten neem ik aan? Tenminste, zo ging dat bij ons wel altijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat zijn talentloze, leider pretenderende, zeurende medevoetballers irritant zeg. Kijk ik mag dat, met al mijn talenten, maar hij... Pff waardeloze middag gehad, zelf drie keer moeten scoren, maar toch met 1-5 gewonnen (incl. 2 eigen doelpunten bij hun). Verder alleen gezeur... Ik praat misschien veel
, maar sommige medelieden zijn alleen aan het zeuren, klagen en schelden.... Op en duur werd ik al afgekapt als ik een complimentje wilde geven (het moet niet gekker worden
)
Ah lekker aan een kraampje loempia's eten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zometeen maar eens de deur uit voor een foodrecensie van een Vietnamees.![]()
Zoiets, maar dan anders: www.senseofasia.nlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
Ah lekker aan een kraampje loempia's eten.
Nu wel.quote:
kom je ook wel eens buiten de regio Haarlem?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan anders: www.senseofasia.nl
daar kan je vast een Senseo drinkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan anders: www.senseofasia.nl
Stuur de restjes maar naar Bommelquote:
die avatar heb ik toch al een tijdjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nu ik jou avatar zie krijg ik ineens trek in een negerzoen![]()
Van naam jahquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef pascalheister het volgende:
en kende ze al die hardcore feesten van jou ook?
wat een programma dat "groeten terug" op sbs
Gaaf man, dan word je helemaal afgepeigerd zeker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef cultheld het volgende:
Zo, weer 2 intensieve uurtjes kickboksen achter de rug. Heel misschien regelt mijn trainer ook een keer in de week boksles van Orhan Delibas, hoe vet is dat.
Ik ben nu al helemaal afgepeigerd, maar heb ook echt een kut conditie van mezelf en heb het dus vooral zwaar met de conditie oefeningen aan 't begin v/d training. Maar mijn trainer zegt dat je je na de training compleet verzuurd moet voelen, dan een paar dagen rust moet pakken en er dan weer voor moet gaan (met hardlopen bijv.) tot aan de volgende training. Als we het bokswerk er ook nog bij doen, worden we completer, aldus m'n trainerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaaf man, dan word je helemaal afgepeigerd zeker.
Je bent toch niet dat ventje uit de Small Bill-reklames hè?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben nu al helemaal afgepeigerd, maar heb ook echt een kut conditie van mezelf en heb het dus vooral zwaar met de conditie oefeningen aan 't begin v/d training. Maar mijn trainer zegt dat je je na de training compleet verzuurd moet voelen, dan een paar dagen rust moet pakken en er dan weer voor moet gaan (met hardlopen bijv.) tot aan de volgende training. Als we het bokswerk er ook nog bij doen, worden we completer, aldus m'n trainer.
auw m'n ribbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent toch niet dat ventje uit de Small Bill-reklames hè?![]()
Kan soms best wel prettig zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:23 schreef pascalheister het volgende:
werken in het weekend het idee al
I wish I was youngquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan soms best wel prettig zijn hoor.
Maar ik ben naar de kroeg![]()
Ik ging alleen maar uit om neukertjes te scoren.quote:
ach ze moeten het toch op een oude fiets lerenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar uit om neukertjes te scoren.
Ze willen niet meer die jonge meiden.
Geen schaatsliefhebber dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef Beschouw het volgende:
Ben even een uurtje weg. Kijken naar Canvas. Carnivale, wat een serie.
ben ook een boer maar het lijkt me allemaal wel te vretenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt oke, alleen wat te exotisch voor mij allemaal. Ben een echte boer op dat punt.
Zonde het was echt hilarisch.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de video bekijken van The 4400.
Ben vergeten dat sbs-6 programma over die rimboe-gasten op te nemen.
Ik probeer het wel via de site van sbs-6 morgen of overmorgen terug te kijken.quote:
Van watquote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je had de HH van talpa kunnen kijken tong, maar dat is nu ook weer bijna afgelopen.
Ook lekker.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
chorizo
lazy americanquote:Op zondag 19 maart 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
Even kijken wat ik ga bestellen, koken zit er even niet in in deze dagen.
Genoeg mogelijkheden daar bij jullie om te laten bezorgen, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
Even kijken wat ik ga bestellen, koken zit er even niet in in deze dagen.
Van gezond tot vet.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden daar bij jullie om te laten bezorgen, toch?
Tegen mij wel.quote:
[FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul.....quote:Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
bluezziepuezzie?
Net The Constant Gardener gezien (van de maker van City of God) erg goede filmquote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Welke kijk je zo al Heister?
hoeveel zou je terug moeten krijgen?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef dndiek het volgende:
Zo, mijn belastingformulier is weer ingevuld.... Laat dat geld maar komen
Damnquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je oude plaatje er weer eens achter Robbie, die Xbox heb je niet gewonnen.
ruim 100 euro'squote:
Nee hoezo ? Ik kijk naar het schaatsen het voetballen neem ik op.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
Maar dan kom je weer in de knoop met het schaatsen
Hoe laat begint de 10KM?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
Maar dan kom je weer in de knoop met het schaatsen
Het was inderdaad niet best, alhoewel FCU nog wel kansen had om de score op te voeren. Aan de andere kant had Sparta ook nog een paar kansjes. Maar het belangrijkste: 3 puntenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Maar begreep van Langs de Lijn dat je een heel slecht Utrecht hebt gezien.
Voetballen kijk ik gewoon morgen. En wat komt er in andere tijden dan ?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Schaatsen begint om 20.00 - wanneer kijk je het voetballen terug en ik wil Andere Tijden ook opnemen.
Oh - de teloorgang van D66 in 1982, daar kom ik nou eenmaal op klaarquote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetballen kijk ik gewoon morgen. En wat komt er in andere tijden dan ?
Ok. Boeit me niet zoquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh - de teloorgang van D66 in 1982, daar kom ik nou eenmaal op klaar
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef clauwheee het volgende:
Golfer
Eerste helft was tam. Tweede helftAl hebben we verzuimd meer te scoren.
nou vooruitquote:Op zondag 19 maart 2006 19:04 schreef Noca het volgende:
Ah de wedstrijden, leuk. Iedereen kijkt toch neem ik aan?
Nog een azijntje Golfer?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
Als ik niet al een kater van de drank van vannacht had bezorgt Ajax mij nog een extra katertje.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
de semitrots van het noorden wordt weer ietwat overmoedig
Is schat en Eilandje dan niet hetzelfde?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SCHat en Eilandje, we gaan het die Amsterdammers nog lastig maken, deal?
Tuurlijk SCHatquote:Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is schat en Eilandje dan niet hetzelfde?![]()
Deal!
Neequote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je nog iets gehoord bluez, over de afloop van dat hond verhaal?
Gisteren ging SCH toch FCG voorbijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
Toch heb je die pyama een dagje uit kunnen trekken SCH
Ja zeg, met een wedstrijd meer gespeeld, slimpie. De stand van vanmiddag 16:15 uur, dat telt.quote:
Die was inderdaad zwaar onder de gordel.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
Vanaf de tribune zag ik het niet goed, maar wat een laffe aktie van Polak
Zal nog wel een staartje krijgenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
En dan achteraf die smoes verzinnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
Jammer dat we niet de weddenschap hebben afgesloten zolang FCU boven FCG staat, dat jij dan FCU-lingerie draagtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zeg, met een wedstrijd meer gespeeld, slimpie. De stand van vanmiddag 16:15 uur, dat telt.
Ach, en ik zie het probleem niet, het staat hem zo leuk
Dit was toch een duel? Wat een lullo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Polak zei in langs de lijn dat als ie iemand kwaad wil doen dat ie dat in een duel zal doen. Hij was de onschuld zelfe.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jammer dat we niet de weddenschap hebben afgesloten zolang FCU boven FCG staat, dat jij dan FCU-lingerie draagt![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens, Tong (en ook de anderen) : Bij Cafe de sport geeft vanavond Ron Jans een kijkje in zijn cd-collectie
niet eens z'n dvd collectiequote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens, Tong (en ook de anderen) : Bij Cafe de sport geeft vanavond Ron Jans een kijkje in zijn cd-collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |